تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مومن همانند دو کفه ترازوست. هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819388147




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افزايش 18 درصدي بودجه وزارت جهاد كشاورزي در سال88


واضح آرشیو وب فارسی:سازمان خبری اقتصاد ایران: افزايش 18 درصدي بودجه وزارت جهاد كشاورزي در سال88
معاون وزير جهاد كشاورزي خبر داد:تهران - خبرگزاري اقتصادي ايراناكونيوز: معاون وزير جهاد كشاورزي از افزايش 18 درصدي بودجه وزارت جهاد كشاورزي در سال آتي خبر داد.


به گزارش خبرگزاري اقتصادي ايران، "فريد اجلالي" كه براي بازديد از طرح‌هاي آب و خاك و صنايع كشاورزي و مكانيزاسيون استان آذربايجان شرقي به تبريز سفر كرده بود، ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران افزود: بيشترين اجراي طرح‌هاي آب و خاك در سطح كشور به وسعت 80 هزار هكتار در سال 85 اتفاق افتاده بود كه اين رقم در سال جاري به بالاي 180 هزار هكتار در آبياري تحت فشار و 100 هزار هكتار در عمليات تسطيح و لوله‌گذاري افزايش يافته است و تاكنون بيش از 37 هزار هكتار پروژه آبياري تحت فشار تحويل داده شده است.

وي از توان بالاي اين معاونت در اجراي پروژه‌هاي آب و خاك خبر داد و اظهار داشت: هر هفته بيش از 2 هزار هكتار پروژه آب و خاك را در كشور مي‌توانيم افتتاح كنيم.

اجلالي از افزايش 18 درصدي بودجه وزارت جهاد كشاورزي در سال آتي خبر داد و افزود: در تخصيص بودجه به بخش آب و خاك با توجه به وسعت فعاليت و اهميت آن از رشد مطلوب و اميدوار‌ كننده‌اي برخوردار شده است.

معاون وزير جهاد كشاورزي در امور آب و خاك در ارتباط با رشد قابل توجه صنايع تبديلي و تكميلي در كشور گفت: در حال حاضر 100 ميليون تن ظرفيت‌سازي براي اين صنايع شده و اين در صورتي است كه اين صنايع با 55 درصد توان و ظرفيت خود فعاليت مي‌كنند و هنوز ظرفيت‌هاي لازم براي رسيدن به مرز صددرصدي وجود دارد و برنامه‌ريزي اين معاونت براي افزايش توان و ظرفيت اين بخش در ميان مدت نتايج چشمگيري را در ارتقاي توان اين بخش درآمدزا از خود به جاي خواهد گذاشت.

انتهاي پيام//

يکشنبه|ا|11|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سازمان خبری اقتصاد ایران]
[مشاهده در: www.econews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن