تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817017129




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار حوادث


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اخبار حوادث


‏فعاليت‎ ‎آتشفشان اندونزي 4 قرباني گرفت‏‎ ‎

اندونزي: فوران گل و لاي از دهانه آتشفشاني در شرق اندونزي چهاركشته بر جا گذاشت و 1000 نفر از ساكنان اين مناطق روستايي را مجبور به ترك خانه‌هاي خود كرد. آتشفشان كوه گامالاما در جزاير مولوكاي اندونزي ماه گذشته فعال شد. يوسف سونيا سخنگوي دولت اين كشورگفت: بارش باران سنگين در روزهاي اخير، سبب خروج مواد مذاب سرد و سنگ و برخورد آنها به منازل مسكوني روستائيان اين منطقه شد. وي افزود: فوران آتشفشان و خروج مواد مذاب سرد در اندونزي چهار كشته و ده‌ها زخمي بر جا گذاشت.

نجات گرگ‎ ‎زخمي از استخر عميق‏‎ ‎

اصفهان:جمعي از اهالي سميرم يك قلاده گرگ زخمي را كه داخل استخري عميق در باغي گرفتار شده بود، از مرگ نجات دادند.‏

مدير اداره حفاظت از محيط زيست سميرم گفت: دست و پاي گرگ به دام افتاده به سبب تلاش براي بالا آمدن از ديوار 6 متري بتني استخر زخمي شده بود به گونه‌اي كه ديگر تاب و توان دويدن و تقلا كردن نداشت.‏

ضيايي افزود: اهالي منطقه با قراردادن الوار بلندي در گوشه استخر قصد نجات اين حيوان وحشي را داشتند اما حيوان نتوانست از الوار چوبي بالا بيايد و خودش را نجات دهد.‏

وي گفت: گرگ زخمي با كمك ماموران آتش نشاني منطقه از داخل استخر بيرون آورده و پس از معالجه به وسيله دامپزشكان در دامنه تپه‌هاي اطراف منطقه رها شد.استخرهاي داخل باغها كه در سال‌هاي اخير بدليل خشكسالي بي آب شده‌اند حصار و فنس كشي ندارند و همين موضوع باعث افتادن حيوانات در آنها مي‌شود.

‎ ‏ واژگوني تريلر در جاده سميرم - ياسوج‏‎ ‎با 2كشته ‏

اصفهان: واژگوني يك دستگاه تريلر در جاده سميرم - ياسوج دو كشته بر جا گذاشت. ‏

فرمانده پليس راه اصفهان گفت: در اين سانحه كه در 40 كيلومتري شهرستان سميرم در پيچ ايلاندره اتفاق افتاد، راننده و سرنشين تريلر در محل حادثه جان باختند. سرهنگ نيكبخت علت سانحه را سرعت زياد، بي‌احتياطي و تخطّي از سرعت مجاز اعلام كرد. فرمانده پليس راه اصفهان، افزود: بخش زيادي از گاردريل‌هاي كنار جاده هم بر اثر اين حادثه به طور كامل تخريب شدند.‏

شبكه بزرگ سرقت محموله‌هاي جاده‌اي در يزد متلاشي شد

يزد ـ فرمانده انتظامي استان يزد گفت: شبكه بزرگ سرقت محموله‌هاي جاده‌اي كشور طي هفته جاري در اين استان متلاشي شد و اعضاي آن به دام افتادند.

سرهنگ منوچهر امان‌اللهي ديروز در گفت‌وگو با ايرنا افزود: اعضاي شش‌نفري اين شبكه به‌صورت كشوري و در سطح جاده‌ها نسبت به سرقت اموال و كالاهاي كاميون‌ها اقدام مي‌كردند.وي اضافه كرد: اعضاي اين شبكه تاكنون به 12 مورد سرقت بزرگ در سطح محورهاي ارتباطي مختلف كشور اعتراف كرده‌اند.

وي اضافه كرد: از اين افراد بيش از 10 ميليارد ريال اموال سرقتي شامل محموله‌هاي گوشت برزيلي، پسته، پوشاك و لوازم خانگي و 27 دستگاه تلويزيون به‌دست آمد.

واژگوني‎ ‎تريلر حامل خودرو در رباط كريم‎ ‎

رباط كريم: تريلرحامل خودرو در بزرگراه تهران - ساوه واژگون شد و 6 خودرو خسارت ديد.‏

اين خودرو‌ها از كارخانه به نمايندگي در استان مركزي حمل مي‌شد كه تريلر حامل آن‌ها در بزرگراه تهران ـ ساوه بعد از زير گذر رباط كريم واژگون شد. رئيس پليس راه تهران - ساوه گفت: ناتواني راننده در كنترل تريلر هنگام عبور از زير گذر و وارد شدن به بزرگراه تهران ساوه علت وقوع اين حادثه است. سرگرد قباد قيطاثي افزود: خستگي و خواب آلودگي راننده عامل انحراف تريلر از مسير اصلي شده است. وي افزود: اين حادثه خسارت جاني نداشت و حال راننده تريلر خوب است. ‏

ريزش ساختمان 5 طبقه 3 قرباني گرفت

تبريز ـ خبرنگار اطلاعات: سه نفر بر اثر ريزش يك ساختمان پنج طبقه بتوني در حال ساخت در تبريز جان باختند.

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني تبريز، اين حادثه در كوي پيروزي خيابان بهار اين شهر روي داد و نيروهاي امدادي آتش نشاني پس از حدود 21 ساعت تلاش اجساد سه نفر را از زير آوار خارج كردند. همچنين دو نفر از مصدومين حادثه توسط نيروهاي امدادي از زير آوار بيرون آورده شدند.

گفته شد رعايت نكردن اصول ايمني در ساختمان باعث ريزش آن شده است.

قتل سريالي زنان در ديترويت ‏

آمريكا: كشف جسد چهار زن جوان در فاصله چند روز در ديترويت (ايالت ميشيگان، شمال آمريكا)، فرضيه وقوع قتل‌هاي زنجيره‌اي را در اين شهر قوت بخشيده است. رالف گودبي رئيس پليس ديترويت اعلام كرد: ارتباط ميان اين قتل‌ها بسيار تكان دهنده

است و احتمال اين كه مسئله قتل‌هاي زنجيره‌اي مطرح باشد، بسيار زياد است. جسد دو قرباني اول به نام‌هاي دمشا‌ هانت بيست و چهار ساله و رنيشا لندرز بيست و سه ساله كه نسبت خانوادگي نيز با هم داشتند 19دسامبر (28 آذر) در صندوق عقب يك خودرو كه در پاركينگ خانه‌اي خالي قرار داشت، پيدا شد. رئيس پليس ديترويت اضافه كرد: «هيچ نشانه‌اي از زخم روي بدن قربانيان ديده نمي‌شود و در حال حاضر هنوز علت مرگ مشخص نيست». آتش نشانان جسد دو زن ديگر را كه بنا بر شواهد اوليه بيست و هشت ساله و بيست و نه ساله به نظر مي‌رسند در صندوق عقب يك خودرو كه شعله‌ور بود،، پيدا كردند گودبي افزود: اجساد به حدي سوخته است كه تشخيص هويت قربانيان بسيار سخت است. ‏

اعلام وضعيت فوق‌العاده در منطقه سيبري

روسيه: به دنبال وقوع زمين لرزه 9/5 ريشتري در جمهوري «تووا» در سيبري و چند پس‌لرزه 3 تا 4 ريشتري سه شنبه در اين منطقه وضعيت فوق‌العاده اعلام شد.

وقوع زمين‌لرزه سبب نگراني شديد مردم از تكرار آن شده است و بسياري از ترس وقوع زمين‌لرزه در اماكن عمومي همچون مدارس و ورزشگاه‌هاي سرپوشيده اسكان داده شده‌اند.

در جمهوري «تووا» در سيبري 16 هزار نفر براي بررسي وضع ساختمان‌ها از نظر مقاومت در برابر زمين‌لرزه بسيج شده‌اند و در حال حاضر فعاليت‌ها در اين زمينه جريان دارد.

«سرگئي شايگو» وزير موقعيت‌هاي اضطراري روسيه اعلام كرد: زمين لرزه 9/5 ريشتري در جمهوري تووا بي‌سابقه بوده است و امدادگران براي رفع عواقب زمين‌لرزه در اين منطقه آمادگي دارند. زمين لرزه سيبري تلفات و خسارات مالي نداشته است و فقط در تعدادي از خانه‌ها ديوارها ترك برداشته و ظروف شكسته و به وسايل خانگي خساراتي وارد شده است.

‎ ‎آتش،‌24 خانه روستايي را در تركيه خاكستر كرد ‎

تركيه: 24 خانه به علت آتش سوزي بزرگي در استان سامسون در شمال تركيه تخريب شد. اين آتش سوزي كه پنج ساعت طول كشيد، تلفاتي نداشت. اين آتش سوزي كه به علل نامعلوم در يك خانه يك طبقه در روستايي در منطقه وزيركوپرو روي داد، به خانه‌هاي ديگر سرايت كرد و 23 خانه همجوار و چندين اصطبل در اين آتش سوزي تخريب شد.

‎فرود هواپيما درخارج ازباند 2زخمي داشت ‏‎

‎قرقيزستان: فرود هواپيمايي با 69 مسافر در محلي خارج از باند فرودگاه اوش در جنوب قرقيزستان دو زخمي برجا گذاشت. اين هواپيما از نوع تي يو 134 در حالي فرود آمد كه 5/3 ساعت قبل، از بيشكك بلند شده بود. بر اساس اعلام رسانه‌ها 13نفر از مسافران اين هواپيما كودك بودند.

استان وان تركيه بار ديگر لرزيد

تركيه : دو زمين‌لرزه ديگر استان وان تركيه را لرزاند.

موسسه لرزه نگاري قنديللي دانشگاه بوغاز ايچي استانبول اعلام كرد: دو زمين‌لرزه به بزرگي 5/4 و 2/4 ريشتر استان زلزله زده وان را سه‌شنبه شب و ديروز تكان داد.مركز زلزله 5/4 ريشتري منطقه «بي داغي ـ مراديه» و مركز زمين لرزه 2/4 ريشتري وان روستاي «چاكير» اعلام شده است.

در دو زمين‌لرزه 2/7 و 6/5 درجه ريشتري كه چندي پيش در استان وان رخ داد، 650 نفر كشته و نزديك به 5000 نفر مجروح شدند.

تمساح نيم‌تني دستگاه چمن زني پارك وحش را به داخل بركه برد‎

استراليا:يك تمساح به ماموران و وسايل پارك حيات وحش در استراليا حمله كرد. اين تمساح غول پيكر به نام الويس كه ظاهراً اشتهاي عجيبي براي ابزار آلات دارد باحمله به گروهي از كاركنان پارك حيات وحش در استراليا، دستگاه چمن زني آنها را با خود به داخل بركه برد.تيم فالكنر، مدير عملياتي پارك خزندگان استراليا در گاسفورد، در شمال شهر سيدني دراين باره گفت: ديدم كه تمساح غول پيكر پنج متري از تالاب بيرون آمده و به سمت دستگاه چمن زني مي‌رود.

كارمندان بلافاصله از منطقه محصور ويژه نگهداري از تمساح‌ها خارج شدند و تمساح500 كيلوگرمي نيز دستگاه چمن زني روشن را با دندان‌هايش به داخل آب كشيد. يكي از كاركنان پارك با تكه بزرگي از گوشت كانگورو، حواس الويس را پرت كرد و اين تمساح را به سمت ديگر تالاب كشاند.فالكنر نيز در حاليكه لباس به تن داشت وارد آب شد.

وي پيش از آنكه دستگاه چمن زني را بيرون بكشد، ابتدا به بستر تالاب رفت تا دندان‌هاي هفت سانتي متري تمساح را كه هنگام گاز گرفتن دستگاه چمن زني شكسته شده بود، پيدا كند.





سه|ا|شنبه|ا|13|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 275]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن