تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820577713




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كواكبيان: فهرست 15 نفره اصلاح‌طلبان در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: كواكبيان: فهرست 15 نفره اصلاح‌طلبان در تهران
كواكبيان در پاسخ به اينكه اين افراد به كدام احزاب و گروه‌هاي اصلاح‌طلب گرايش دارند، گفت: اين افراد از حزب مردمسالاري، خانه كارگر، فراكسيون خط امام (ره) مجلس، نمايندگان ادوار مجلس، احزابي كه در قالب جبهه مردمسالاري اعلام موجوديت كردند هستند. همچنين افرادي از احزاب اعتماد ملي و كارگزاران نيز داريم.
دبيركل حزب مردمسالاري از ارزيابي براي ارائه ليست انتخاباتي اصلاح‌طلبان از تهران در عرصه رقابت‌هاي انتخاباتي مجلس نهم خبر داد و گفت: ارزيابي داوطلبان اصلاح طلب انتخابات مجلس نهم در تهران نشان مي‌دهد اصلاح‌طلبان مي‌توانند با ليست انتخاباتي 15 نفره در تهران به ميدان بيايند.

مصطفي كواكبيان در گفتگو با خبرنگار مهر با بيان اين خبر گفت: اين 15 نفر از ميان نمايندگان فعلي مجلس، نمايندگان ادوار مجلس، اساتيد دانشگاه و متخصصان متعهد و مطلع از اوضاع سياست، جهان، حقوق و جامعه‌‎شناسي هستند.

نماينده اصلاح طلب مردم سمنان با اعلام اينكه حدود 700 نفر با گرايش اصلاح‌طلبي در سراسر كشور به عنوان داوطلب نمايندگي در انتخابات مجلس نهم ثبت نام كرده‌اند، گفت: اگر اين 700 نفر واجد شرايط تشخيص داده شوند و برخورد سليقه‌اي در زمينه تاييد صلاحيت آنها صورت نگيرد، قطعاً به راحتي مي‌توانيم در بسياري از حوزه‌هاي انتخابيه كانديدا معرفي كنيم و در اكثر استان‌ها ليست نيز بدهيم.

وي در پاسخ به اينكه چه تعداد از اين 700 نفر از چهره‌هاي شاخص و شناخته شده اصلاح‌طلب هستند، گفت: از بين اين 700 نفر شايد تعداد چهره‌هاي شاخص اصلاح‌طلب به 100 نفر برسد اما بقيه گرايشاتي به اصلاح‌طلبان دارند.

كواكبيان در پاسخ به اينكه اين افراد به كدام احزاب و گروه‌هاي اصلاح‌طلب گرايش دارند، گفت: اين افراد از حزب مردمسالاري، خانه كارگر، فراكسيون خط امام (ره) مجلس، نمايندگان ادوار مجلس، احزابي كه در قالب جبهه مردمسالاري اعلام موجوديت كردند هستند. همچنين افرادي از احزاب اعتماد ملي و كارگزاران نيز داريم.

عضو فراكسيون اقليت مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان كرد: اين 700 نفر جدا از وابستگي حزبي‌شان، از نظر همسويي و تفكر با اصلاح‌طلبان ارتباط دارند.

وي در پاسخ به اينكه اصلاح‌طلبان در چه صورت در صحنه رقابت‌هاي انتخاباتي مجلس نهم اقدام به تهيه ليست انتخاباتي در استان‌ها مي‌كنند نيز گفت: اگر براي 150 كرسي مجلس نهم يعني براي بيش از نيمي از كرسي‌هاي مجلس، نامزد انتخاباتي داشته باشيم قطعا ليست سراسري خواهيم داد و معتقد هستيم از طريق قهر و عدم شركت در انتخابات نمي‌توانيم به هيچ يك از مطالبات اصلاح‌طلبانه برسيم بلكه معتقديم تنها راه اصلاح امور از طريق صندوق‌هاي رأي مي‌گذرد.

سه|ا|شنبه|ا|13|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن