تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816936547




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طرح بازتواني حوادث كشور؛ روي ميز تدوين برنامهخبرگزاري موج -


واضح آرشیو وب فارسی:موج: طرح بازتواني حوادث كشور؛ روي ميز تدوين برنامهخبرگزاري موج -


۱۳ دي ۱۳۹۰ (۱۵:۲۷ب.ظ)

طرح بازتواني حوادث كشور؛ روي ميز تدوين برنامه
خبرگزاري موج - مهندس محمد نجار با اشاره به نقش كليدي بازتواني و كاهش آسيب هاي روحي، رواني و آلام آسيب ديدگان حوادث از برنامه ريزي براي تهيه طرح جامع بازتواني حوادث كشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاري موج موج به نقل از روابط عمومي وزارت كشور، مهندس محمد نجار وزير كشور در اولين همايش ملي بازتواني حوادث كشور، ابراز داشت: اين گردهمايي مبنايي براي خدمتگزاري در مقوله مقابله با بحران و تسكين آلام آسيب ديدگان شود.
قائم مقام شوراي عالي مديريت بحران گفت: در حال حاضر از 43 حادثه طبيعي در جهان بيش از ۳۰ نوع حادثه در كشور ما تجربه شده است و در همين زمينه بايد تمامي دستگاه‌ها و سازمان‌ها در زمان بحران همكاري داشته باشند.
محمد نجار ضرورت ايجاد مديريتي يكپارچه در اين زمينه را خواستار شد و خاطر نشان كرد: براي آمادگي در مقابل وقوع حوادث بايد نظام ساختاري راهبردي تهيه شود كه با مديريت يكپارچه در زمان وقوع حوادث وارد عمل شود.
وزير كشور 4 مرحله پيشگيري و پيش بيني، آمادگي، مقابله وبازسازي و بازتواني در مديريت بحران را ياد آور شد و افزود: تمام كشور بايد پهنه بندي شده و مستندات در اين رابطه تهيه شود و تمامي اقدامات سازمان مديريت بحران و ساير سازمانها و نهادهاي ذيربط در راستاي رسيدن به نقطه اي است كه نقشه راه را در اين زمينه روشن كند.
وزير كشور تجهيز امكانات، برنامه هاي آموزشي دسته جمعي، برگزاري مانور در اين زمينه و استفاده از توان مردم و خود امدادي را در راستاي آمادگي در برابر حوادث بسيار موثر دانست.
وي با اشاره به پيشرفت هاي گوناگون كشور در عرصه هاي مختلف طي 30 سال گذشته تصريح كرد: فتح قله هاي افتخار نيازمند همراهي مردم و رفع دغدغه آنها در مقابل حوادث غير مترقبه است.
محمد نجار ادامه داد: هدف شوراي عالي مديريت بحران به رياست رئيس جمهور ،همكاري 29 دستگاه، 14 وزير و كارگروه ها، پيش بيني دغدغه هاي مردم و تلاش براي رفع آن در پهنه كل كشور است.
وزير كشور با بيان اينكه مديريت بحران و مقابله با حوادث بايد با رويكردي علمي و دانش محور صورت بگيرد، بر استفاده از آخرين دستاوردهاي علمي داخلي و بين المللي و پروژه هاي تحقيقاتي در اين زمينه تاكيد كرد.
وي با بيان اينكه در برنامه پنجم توسعه 8 هزار ميليارد تومان در بخش مديريت بحران كشور تصويب شده است گفت: دولت در سالجاري تاكنون هزار ميليارد تومان از اين مبلغ را براي پروژه هاي حوادث به سازمان مديريت بحران داده است كه سهم استان تهران از اين مبلغ 100 ميليارد تومان است.
وزير كشور ادامه داد: رويكرد دولت نهم و دهم پيش‌بيني و پيشگيري از آسيب‌هاي وارد شده از حوادث طبيعي بوده كه در همين خصوص تا به امروز يك ميليون و 500 هزار مسكن روستايي در مقابل عوارض طبيعي مقاوم‌سازي شده‌اند كه تا پايان دولت دهم اين آمار به دو ميليون خواهد رسيد.
وي با بيان اينكه تجربه نشان داده است كه پيش بيني و پيشگيري موثر، آثار مخرب حوادث را تا حد زيادي كاهش مي دهد اظهار داشت: ارائه آموزش هاي لازم به مديران و مسئولان ذيربط و برگزاري اين همايش ها در مديريت بحران از مهمترين اقدامات در زمينه هماهنگي مديريت بحران است.
محمد نجار مهمترين وظيفه سازمان مديريت بحران و وزارت كشور را انديشيدن راه كار براي هماهنگي و هم افزايي ميان دستگاه ها در هنگام وقوع حادثه دانست.
قائم مقام شوراي عالي مديريت بحران رويكرد دولت در اين زمينه را مثبت و موثر ارزيابي كرد و گفت: وزارت كشور براي همكاري در زمينه هاي مختلف و مراحل 4 گانه مديريت بحران آمادگي كامل دارد.

سه|ا|شنبه|ا|13|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن