تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816399720




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دنيزلي: يك قهرماني به هواداران پرسپوليس بدهكارم/ نتيجه دربي بعدي مانند دربي‌هاي قبل نخواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:ايپنا: دنيزلي: يك قهرماني به هواداران پرسپوليس بدهكارم/ نتيجه دربي بعدي مانند دربي‌هاي قبل نخواهد بود
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در نشست خبري خود پيش از ديدار با ملوان بندرانزلي به تشريح وضعيت اين تيم پرداخت و با گفتن اين جمله كه "به هواداران يك قهرماني بدهكار است" عنوان كرد كه تيمش با توجه به بضاعت موجود نتايج خوبي در نيم فصل دوم رقابت‌هاي ليگ برتر كسب خواهد كرد.


به گزارش خبرگزاري ورزش ايران(ايپنا)، مصطفي دنيزلي در دومين نشست خبري خود كه با حضور نمايندگان رسانه ها امروز سه شنبه در سالن چندمنظوره درفشي فر برگزار شد، اظهار داشت: ما 10 روز است كه كار خود را شروع كرده‌ايم. مي خواهم قبل از بازي با ملوان به رسانه‌‎ها و هواداران پرسپوليس اطلاع رساني كرده باشم، چون طي اين مدت مي‌خواستم تيم و بازيكنان را بهتر بشناسم.

سرمربي پرسپوليس گفت: روز اول كه آمدم از خبرنگاران خواستم به من زمان بدهند تا حال و هواي تيم دستم آيد و به همين خاطر خواستم خودمان تنها باشيم. صددرصد اين حق مسلم شماست كه با حضور در تمرينات اتفاقات و رويدادها را براي هواداران منعكس كنيد. به احتمال زياد از هفته‌هاي آينده به جز دو تمرين قبل از بازي، شما خبرنگاران براي حضور در تمرينات آزاد خواهيد بود. البته بعد از بازي با ملوان در اين خصوص دقيق‌تر صحبت خواهم كرد.

وي در همين خصوص افزود: دوباره تاكيد مي‌كنم خوشحالم از اينكه در ايران و در پرسپوليس حضور دارم. در حال حاضر كار سختي را تجربه مي‌كنم و مهم اين است كه انسان از عهده كارهاي سخت برآيد. براي اينكه به موفقيت برسيم مسئوليت دشواري بر عهده تمام كساني خواهد بود كه در مجموعه باشگاه فعاليت مي كنند.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس با اعلام اينكه اين تيم شروع خوبي در بازي با ملوان خواهد داشت، گفت: در حال حاضر يكسري مشكلات داريم و همچنين تعدادي از بازيكنان ما مصدوم و محروم هستند. اگر روند خوبي را به دست آوريم مي‌توانيم تمام اين مسائل و مشكلات را پشت سر بگذاريم.

دنيزلي با اعلام اينكه مي‌خواهد پرسپوليسي بسازد كه هم دوستداران فوتبال و هم هواداران پرسپوليس از بازي‌هاي آن لذت ببرند، گفت: براي رسيدن به اين هدف، هم بازيكنان باتجربه و هم بازيكنان جوان خوبي را در اختيار داريم.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در مورد نفرات جديدي كه به اين تيم ملحق خواهند شد، تاكيد كرد: ما در يكسري پست‌ها و نقاط تيم نياز به تقويت داريم و اگر بشود بازيكناني بيايند خوشحال مي‌شويم اما در غير اين صورت از نفرات داخل تيم مشكلات را حل مي‌كنيم.

دنيزلي با بيان اينكه پس از رفتن حقيقي نياز به يك دروازه بان بود كه براين اساس حسين هوشيار را جذب كرديم تا اين مشكل برطرف شود، ادامه داد: به علت اينكه زمان زيادي تا پايان مدت نقل و انتقالات باقي مانده امكان اين را داريم كه يك بازيكن ديگر را جذب كنيم.

وي در پاسخ به اين سئوال كه "چه نظري در مورد مصاحبه مايلي كهن مبني بر دريافت مبالغ بالا براي عقد قرارداد با پرسپوليس دارد؟"، تاكيد كرد: اينها را من دورادور مي‌شنوم. روزي كه مي‌خواستم به ايران بيايم با همسرم دو نفري تصميم گرفتيم با وجود مشكلات زيادي كه براي حضور در ايران داشتيم، پيشنهاد پرسپوليس را قبول كنم. مي‌دانم هر چقدر من ايران را دوست دارم، مردم و طرفداران بيش از آن به من علاقه دارند. ما تصميم گرفتيم و به خاطر دوست داشتن و عشق علاقمندان كه سهم بزرگي در نظر من داشت به ايران بيايم.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس ادامه داد: من تا به حال با پرسپوليس قهرمان نشده‌ام با وجود اين علاقه هواداران به من نشان مي‌دهد تيم خوبي داشتيم كه بازي‌هاي قابل قبولي از خود ارائه مي‌كرد. من يك قهرماني به هواداران بدهكار هستم اما با اين شرايطي كه الان داريم مشخص است كه رسيدن به اين موضوع بسيار سخت است.

دنيزلي اضافه كرد: در حال حاضر در رده نهم جدول قرار داريم و هدف او‌ل ما در جدول رده بندي رسيدن به رتبه‌اي است كه سال بعد سهميه حضور در ليگ قهرمانان آسيا را به دست آوريم. بيشتر از اين نمي‌توانم نظر بدهم ضمن اينكه هدف ديگرمان اين است فوتبال خوبي ارائه دهيم كه همراه با نتيجه باشد و همه كارها را براي رسيدن به اين هدف انجام مي‌دهيم.

"علي دايي در اظهارنظري انتخاب دنيزلي را بهترين تصميم مديريت جديد باشگاه دانست و اينكه پرسپوليس با اين مربي مي‌تواند در نيم فصل دوم 35 تا 40 امتياز بگيرد"، دنيزلي در خصوص اين اظهارنظر تاكيد كرد: قطعا اولين هدفم اين است كه توقعات را به بهترين شكل پاسخ دهم. از علي دايي به خاطر تفكرات و نظري كه داده، تشكر مي‌كنم. خيلي‌ها مثل دايي فكر مي‌كنند و خيلي‌ها هم مثل او فكر نمي‌كنند اما من از همه آنها تشكر مي‌كنم. بالاخره تمام نظرات درست يا نادرست پس از نتايج آينده ما مشخص مي‌شود.

وي با تاكيد مجدد بر اينكه انتظارات و توقعات از وي و بازيكنان پرسپوليس بالاست، افزود: تمام تلاشمان را انجام مي‌دهيم تا اين انتظارات را برآورده كنيم. من نمي‌توانم پيش بيني كنم چند امتياز مي‌گيريم اما بايد بگويم هشت تيم جلوتر از ما هستند و اگر بخواهيم به اهدافمان كه همانا حضور در آسياست برسيم، بايد پله پله حركت كرده و بالا و بالاتر برويم.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تصريح كرد: هر روز كه مي‌گذرد شناختم از تيم و بازيكنان بيشتر مي‌شود. پرسپوليس نفرات خوبي دارد و فكر مي‌كنم با تلاش آنها مي‌توانيم به نخستين هدفمان كه پرسپوليس بهترين بازي‌ها را انجام و بهترين نتايج را كسب كند، برسيم. آن زمان است كه خوشحال مي‌شوم و به هدفم مي‌رسم. قطعا در اين بين نظرات موافق و مخالف مطرح شده و يا انتقادهايي بيان مي‌شود. اين طبيعت فوتبال است و من به همه نظرات احترام مي‌گذارم.

دنيزلي تصريح كرد: دو سال پيش در تركيه ركوردي را شكستيم كه در 52 سال گذشته چنين اتفاقي رخ نداده بود. من در نيم فصل تيمي را تحويل گرفتم كه رده ششم بود و در آخر فصل قهرمان شد. پرسپوليس در حال حاضر نهم است و اينكه بتوانيم سهميه ليگ قهرمانان را در پايان فصل كسب كنيم اهميت ويژه‌اي برايمان دارد. هدف ديگرمان هم موفقيت در مسابقات فصل جاري ليگ قهرمانان است كه براي رسيدن به اين اهداف هر روز تلاش مي‌كنيم.

سرمربي پيشين تيم بشيكتاش در خصوص انتخاب دستيارانش در تيم پرسپوليس گفت: در روزهاي آينده يك مربي دروازه‌بانان به كادرفني تيم اضافه خواهد شد. اگر زمان بيشتري در اختيار داشتم بي ميل نبودم كه كادر فني وسيع‌تري را بسازم اما در حال حاضر با توجه به زمان كمي كه داريم مي‌خواهم خودم به طور مستقيم با تيم در تماس باشم.

وي در همين خصوص افزود: در حال حاضر كادر فني موجود كارها را انجام مي‌دهد اما اگر در هفته‌هاي آينده احساس كنم كه كادر فني نياز به تقويت دارد ممكن است اين كار را انجام دهم. از كادرفني قبلي نيز به دليل خدماتي كه به تيم پرسپوليس انجام داده‌ تشكر مي‌كنم هرچند كه نتايج اين تيم راضي كننده نبود.

وي در واكنش به اينكه هواداران پرسپوليس از اينكه اين تيم چهار دربي را پشت سرهم باخته، ناراحت هستند، گفت: من نتايج دربي‌ها را دنبال كردم و هنوز پنجمين دربي را پيش رو داريم. قطعا مطمئن باشيد كه نتيجه دربي بعدي مانند دربي‌هاي قبل نخواهد بود.

دنيزلي در پاسخ به اين پرسش كه برخي از كارشناسان معتقدند تيم پرسپوليس از نظر بازيكن خوب بسته نشده و هر مربي كه با اين تيم كار كند به مشكل برمي‌خورد، گفت: هر فردي ممكن است نظرات متفاوتي در اين خصوص داشته باشد. حتي شايد بگويند اين تيم خوب بسته نشده اما من نظري متفاوت با اين دارم. ما بايد بهره‌وري همين تيم را بالا ببريم و نظر من اين است كه در حال حاضر تيم خوبي داريم.

وي در همين خصوص افزود: طبيعت فوتبال اين است كه يك تيم ممكن است در برخي از مقاطع زماني ناموفق باشد. در ايران تيم‌ها و بازيكنان خوبي وجود دارند. هم من و هم بازيكنان نبايد فراموش كنيم كه در پرسپوليس كار مي‌كنيم و مجبوريم ثابت كنيم پرسپوليس تيم بزرگي است. در اين خصوص، هم من، هم بازيكنان و همچنين اعضاي هيئت مديره و مديرعامل قدرت اين را داريم كه بزرگي پرسپوليس را ثابت كنيم.

سرمربي تيم پرسپوليس در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در خصوص اينكه "كاپيتان تيم چه كسي خواهد بود؟" گفت: در مورد كاپيتان‌هاي تيم من تصميم گيري مي‌كنم و در حال حاضر تصميم من همان است كه در گذشته گرفته شده و قصد ندارم آن را عوض كنم

وي در پاسخ به اين پرسش كه "چه اتفاقي افتاد كه شما راضي به جذب مهدوي‌كيا شديد؟"، گفت: در مورد مهدوي‌كيا و ساير بازيكنان بايد بگويم بعد از اينكه وارد ايران شدم فقط يك جلسه با رويانيان داشتم. آنجا نظراتم را به وي گفتم و همچنين گفتم كه هيچ اظهارنظري چه در خصوص مهدوي كيا و چه در مورد بازيكنان ديگر نمي‌توانم داشته باشم.

دنيزلي در همين خصوص تاكيد كرد: مهدوي‌كيا بازيكني است كه من سال‌ها بازي‌هاي وي را دنبال كرده‌ام. وي، هم از نظر تجربه و بازي و هم شخصيت كمك زيادي مي‌تواند به تيم پرسپوليس بكند. ما در تيم پرسپوليس، هم در رقابت‌هاي ليگ و هم در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا به مهدي و ديگر بازيكنان نياز داريم. مهدوي‌كيا مي‌تواند براي بازيكنان جوان‌تر يك الگوي خوب و مناسب باشد. بازيكناني مانند كريمي، هاشميان و مهدوي‌كيا كه تجربه بازي در اروپا را دارند براي ما يك مزيت بزرگ محسوب مي‌شوند.

وي در خصوص بازيكنان مصدوم و محروم پرسپوليس اظهار داشت: در حال حاضر تيمي كه در اختيار داريم همين است و هر مشكلي كه در اين زمينه به وجود مي‌آيد را بايد داخل باشگاه حل كنيم.

سرمربي تيم پرسپوليس در همين خصوص تاكيد كرد: بايد پنج يا شش ماه باقيمانده تا پايان فصل را به بهترين نحو و شرايط پشت سر بگذاريم و اين كار را با همين تيمي كه در اختيار داريم بايد انجام خواهيم داد.

دنيزلي در بخش پاياني نشست خبري ظهر امروز در پاسخ به اين سئوال كه "دليل اصلي مشكلات نيم فصل نخست پرسپوليس چه بود؟"، اظهار داشت: اينكه در نيم فصل نخست چه اتفاقاتي رخ داده من نمي‌دانم و اگر ناكامي رخ داده كه تيم به اينجا رسيده قطعا همه سهيم بودند و نمي توانيم بگوييم كه تقصير يك يا دو نفر بوده است.

وي ادامه داد: قطعا ما آمده‌ايم هر كاري انجام دهيم تا نتايج تيم عوض شود. اينكه مربي و بازيكن جديد جذب مي‌شود، همه سعي دارند تيم بهترين كار را انجام داده و نتايج را به دست آورد ولي ممكن است در مواردي چنين اتفاقاتي رخ ندهد ولي اينكه توضيح بدهند چه كار اشتباهي صورت گرفته و اشتباهات از سوي چه كسي بوده، نه امكانش است و نه كار درستي.

وي در مورد "ايمون زايد"، بازيكن جديد ايرلندي پرسپوليس، اظهار داشت: همانطور كه گفتيد جذب اين بازيكن قبل از حضور من صورت گرفته و در حال حاضر بازيكني است كه در تيم ما قرار دارد ولي اينكه در اين مدت با من آشنا نشده و موقعيت كار كردن با من را نداشته قطعا به ضرر اين بازيكن خواهد بود. بعد از ملحق شدن اين بازيكن و شروع به كار تيمي بايد به سمت هدف‌مان پيش برويم.

خبرنگاري پرسيد: "زماني كه شما در پرسپوليس بوديد به دليل اختلافات با حميد استيلي از همكاري با وي انصراف داديد و امروز هم زماني به پرسپوليس آمديد كه وي از اين تيم رفته است، در اين خصوص چه داريد بگوييد؟" دنيزلي در پاسخ به اين پرسش گفت: اين تغيير و تحول و تغيير مسئوليت‍ ها هميشه اتفاق مي‌افتد. آقاي استيلي قطعا سعي كرده كه تيم را به بهترين جا برساند و همينجا بايد از زحماتش تشكر كنم، نتيجه نگرفتن اتفاقي هميشگي است كه در فوتبال رخ مي‌دهد.

وي در پاسخ به اين پرسش كه "چه نظري راجع به كي‌روش دارد و اينكه تيم ملي مي‌تواند با اين مربي به جام جهاني صعود كند؟"، خاطرنشان كرد: اينكه راجع به مربي تيم ملي نظر بدهم، امكانش نيست و خيلي سخت است ولي روندي كه تيم ملي ايران داشته، خوب بوده و قطعا ايشان كارهاي خوبي را انجام داده است. تيم ملي ايران با اين مربي با تجربه و بازيكناني كه در اختيار دارد مي‌تواند به جام جهاني صعود كرده و در مسابقات آسيايي ديگر موفق شود.

دنيزلي اضافه كرد: وظيفه ما اين است كه بازيكنان بيشتري به تيم ملي ايران بدهيم تا به پيشرفت بيشتر اين تيم كمك كنيم.

وي با تشكر از تمام رسانه‌ها و تاكيد بر اينكه ارتباطاتش در آينده از طريق مسئول رسانه‌اي تيم با خبرنگاران بيشتر و بهتر خواهد شد، اظهار داشت: با كمك طرفداران به هدفمان خواهيم رسيد. فوتبال مثل ماراتن است و در بازي‌ها نياز به تلاش بيشتر داريم و هيچ وقت نبايد نااميد شد.

سرمربي پرسپوليس در پايان مطرح شدن مبالغ بالا در مورد قراردادش با پرسپوليس را صحيح ندانست و مبلغ قراردادش با پرسپوليس را پايين‌تر از مبالغ گفته شده خواند. وي همچنين در پاسخ به اين سئوال كه "براي پيروزي مقابل ملوان به بندرانزلي مي‌رود؟"، گفت: همه هدف ما كسب پيروزي است و قطعا براي بردن در اين مسابقه و هر ديداري به ميدان خواهيم رفت.

سه|ا|شنبه|ا|13|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايپنا]
[مشاهده در: www.ipna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن