تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820510975




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ابلاغيه جديد غضنفري براي ارتقاي كيفيت نان


واضح آرشیو وب فارسی:ايران اکونوميست: ابلاغيه جديد غضنفري براي ارتقاي كيفيت نان
ايران اكونوميست: معاون بازرسي و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از ابلاغيه جديد مهدي غضنفري وزير صنعت، معدن و تجارت براي سپردن وظايف تعزيراتي آرد و نان به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران خبرداد و گفت: كيفيت آرد و نان افزايش مي‌يابد.

عليرضا موسوي‌مجد در گفتگو با مهر با اشاره به ابلاغيه جديد وزير صنعت، معدن و تجارت به سازمان‌هاي صنعت، معدن و تجارت استان تهران، گفت: بر اساس اين ابلاغيه، وظايف تعزيرات آرد و نان بر عهده سازمان‌هاي صنعت، معدن و تجارت استان تهران قرار گرفته است و اين استان ماموريت دارد وضعيت كيفيت آرد و نان را ارتقا بخشد.
معاون بازرسي و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران افزود: 50 تيم بازرسي تخصصي ساماندهي شده‌اند كه به محض دريافت گزارش شكايتي از وضعيت آرد و نان، كم‌فروشي و گران‌فروشي و عدم درج نرخ‌نامه مصوب از طريق شماره تلفن 124، به محل گزارش شده مراجعت كرده و به تخلفات رسيدگي كنند.
وي تصريح كرد: همزمان با اين، براي نظارت بر نانوايي‌ها نيز اداره نظارت بر كالا و خدمات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گشت‌هاي ويژه‌اي را با سازمان تعزيرات حكومتي، استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران، اتحاديه نانوايان و مركز پژوهشهاي غلات تدارك ديده و نظارت لازم را بر كارخانجات آرد صورت خواهند داد و كيفيت را مورد بررسي قرار مي‌دهند، كيسه‌هاي آرد را وزن‌كشي مي‌كنند و به تخلفات نانوايان نيز رسيدگي خواهند كرد.
موسوي‌مجد گفت: موضوع اصلي ابلاغيه وزير بر روي كيفيت نان متمركز است، البته با تمركز بر روي كيفيت آرد در كارخانجات، به طور قطع حلقه بعدي كه نان است نيز كيفي خواهد شد؛ ضمن اينكه آرد كيفي به دست نانوايان مي‌رسد و گلايه آنها در زمينه پايين بودن كيفيت آرد را برطرف مي‌كند.
وي اظهار داشت: تا اين لحظه بحث خاصي بر روي افزايش قيمت نان صورت نگرفته است و به نظر مي‌رسد كه ثبات بر قيمت‌هاي مصوب فعلي حاكم بماند.
موسوي‌مجد در پاسخ به اين سئوال مهر كه آيا تاكيد وزير بر روي كيفيت نان به دليل افزايش قيمت در فاز دوم اجراي قانون هدفمندي يارانه‎ها نيست؟ تصريح كرد: آناليز قيمتي كه براي افزايش قيمت نان صورت گرفته بود، با لحاظ شدن كيفيت آرد است و به اين ترتيب، قيمت با اين افزايش كيفيت، تغييري نخواهد كرد. وي افزود: مردم اطمينان داشته باشند كه در آينده، نان كيفي‌تري را دريافت خواهند كرد.

سه|ا|شنبه|ا|13|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران اکونوميست]
[مشاهده در: www.iraneconomist.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن