تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مسلمان آينه برادر خويش است، هرگاه خطايى از برادر خود ديديد همگى او را مورد حمله قرار ند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816855988




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ملكي: از ملوان قويتريم، پس مي بريم يوسفي: دريك بازي جوانمردانه پيروز مي‌شويم ملـكي: به هـر سه امتياز داربي گيلان خواهيم رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: ملكي: از ملوان قويتريم، پس مي بريم يوسفي: دريك بازي جوانمردانه پيروز مي‌شويم ملـكي: به هـر سه امتياز داربي گيلان خواهيم رسيد
خبرگزاري دانشجويان ايران - رشت
سرويس: ورزشي - فوتبال

مهاجم تيم فوتبال داماش گيلان گفت: تماشاگران داماش در ديدارهاي گذشته اين تيم از نتايج كسب شده راضي نبودند و سعي خواهيم كرد تا با يك بازي زيبا پيروزي بر ملوان را به آنان هديه كنيم.

افشين چاوشي در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) - منطقه خزر با بيان اين مطلب اظهار داشت: پس از ديدار مقابل ابومسلم با روحيه اي مضاعف تمرينات را دنبال نموده ايم و اميدوارم روز چهارشنبه با شادابي كامل و با ارائه يك بازي جوانمردانه سه امتياز ديدار با ملوان را كه به ان نياز داريم را كسب كنيم.

چاوشي خاطرنشان كرد: به عنوان بازيكن قديمي اين شهرستان از تماشاگران داماش كه در انزلي حضور مي يابند انتظار دارم روز چهارشنبه صرفا به تشويق تيم خود بپردازند و اطمينان دارم هر تيمي كه تلاش بيشتري از خود به نمايش بگذارد مزد زحمات خود را نيز خواهد گرفت، با احترام به تيم ملوان تمام سعي خود را براي برتري مقابل اين تيم در انزلي به كار خواهيم بست.

هم‌چنين هافبك داماش گيلان معتقد است تيمش با وجود بازي دشواري كه مقابل ملوان دارد مي‌تواند با تسلط برحريف به هر سه امتياز ديدار روزچهارشنبه دست يابد.

اميرحسين يوسفي در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) - منطقه خزر اظهاركرد: ديدار با ملوان بازي بسيار دشواري خواهد بود چرا كه حريف هم به مانند داماش در جمع تيمهاي نيمه دوم جدول قرار دارد و جدا از آن حساسيت هاي بالاي آن نيز بر روند حركتي دو تيم تاثيرگذار خواهد بود ولي به هر ترتيب درصدد هستيم با ارائه يك بازي جوانمردانه به پيروزي دست يابيم.

هافبك داماش گيلان متذكر شد: تماشاگران داماش و ملوان از بهترين هاي ايران هستند كه تعصب فراواني به تيم خود دارند،در بازي رفت نيز مشكل چنداني در اين زمينه وجود نداشت، هواداران داماش همواره در كنار تيم خود حضور داشته اند و قطعا در اين بازي نيز از حمايت پرشور آنها در انزلي بهره مند خواهيم بود.

وي افزود: عليرغم حساسيت بالاي دربي گيلان اين بازي هم به مانند ساير ديدارها فقط سه امتياز دارد و هر تيمي كه بهتر از شرايط استفاده كند به آن دست پيدا خواهد كرد.

يوسفي خاطرنشان كرد: با توجه به وضعيت جدول داماش نياز مبرمي به ييروزي در اين بازي دارد، تلاش مي كنيم با كسب اين برد با روحيه بهتري درديدارهاي بعد ظاهر شويم.

هم‌چنين هافبك سابق ملوان و فعلي داماش گيلان گفت: با آمادگي خوبي كه در بازيكنان‌مان وجود دارد به هر سه امتياز دربي گيلان خواهيم رسيد.

حسين ملكي در آستانه دربي گيلان در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) - منطقه خزر اظهار داشت: علي رغم نتايج ضعيف گذشته شرايط فعلي داماش بسيار ايده‌آل است، ما در ديدارهاي گذشته هم فوتبال بسيار زيبايي به نمايش گذاشتيم كه با بد شانسي از كسب پيروزي بازمانديم ولي براي اين ديدار تدابير ويژه اي داريم كه در صورت رعايت دستورات كادر فني به برتري خواهيم رسيد.

وي با اشاره به نقش تماشاگران دو تيم در اين ديدار تصريح كرد: هواداران داماش و ملوان بايد صرفا به تشويق تيم خود بپردازند و از فحاشي به طرف مقابل بپرهيزند چرا كه انجام اين اعمال فقط تمركز بازيكنان را بر هم مي ريزد و زماني مي توانيم به برد مقابل ملوان اميدوار باشيم كه بدون حاشيه هاي جانبي به فكر ارائه فوتبالي روان و تماشاگر پسند باشيم.

ملكي افزود: با كسب اين پيروزي داماش از موقعيت متزلزل كنوني خود در جدول رده‌بندي فاصله گرفته و جايگاه خود را در ليگ برتر استحكام مي بخشد.

وي اضافه كرد: بازي ملوان - داماش با تمامي بازيهاي ليگ برتر متفاوت است، چرا كه از دير باز حساسيت كاذبي برآن حكمفرما بوده و تماشاگران هر دو تيم به كمتر از 3 امتياز اين ديدار رضايت نمي دهند.

انتهاي پيام

سه|ا|شنبه|ا|13|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 193]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن