تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816875684




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در ديدار با رئيس كميسيون سياست خارجي مجلس دانمارك عنوان شدتاكيد بروجردي بر ضرورت همكاري ايران و اتحاديه اروپا براي تامين امنيت منطقه‌اي و جهاني


واضح آرشیو وب فارسی:ايپنا: در ديدار با رئيس كميسيون سياست خارجي مجلس دانمارك عنوان شدتاكيد بروجردي بر ضرورت همكاري ايران و اتحاديه اروپا براي تامين امنيت منطقه‌اي و جهاني
رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي بر ضرورت همكاري ايران و اتحاديه اروپا در ارتباط با مسايل صلح و امنيت منطقه‌اي و جهاني تاكيد كرد.
"ليله لوندبك" رئيس كميسيون سياست خارجي مجلس دانمارك در راس يك هيات پارلماني روز دوشنبه با حضور در مجلس شوراي اسلامي با "علاء الدين بروجردي" ديدار و پيرامون راه‌هاي گسترش مناسبات دو جانبه در ابعاد مختلف سياسي، اقتصادي، فرهنگي و پارلماني به بحث و گفتگو پرداخت.

در اين ملاقات بروجردي با ابراز علاقمندي جمهوري اسلامي ايران در جهت گسترش مناسبات خود با اتحاديه اروپا بويژه دانمارك بر اهميت نقش مجالس در گسترش روابط في مابين تاكيد كرد.

وي با خاطر نشان ساختن اينكه اينگونه گفتگوها و تبادل هيات‌ها، موجبات شناخت بيشتر از واقعيت‌هاي موجود و بهبود روابط را فراهم مي‌سازد افزود: روابط جمهوري اسلامي ايران با اتحاديه اروپا علي رغم تبليغات جهاني، رابطه خوبي است.

وي همچنين تصريح كرد: زمينه‌هاي فراواني براي همكاري‌هاي في مابين در جهت منافع مشترك وجود دارد كه بايد از ان بهره جست.

بروجردي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به حجم بالاي تبادلات تجاري جمهوري اسلامي ايران با اتحاديه اروپا كه بالغ بر ده‌ها ميليارد بوده مي‌باشد، افزود: طيف وسيعي از همكاري‌ها از جمله روابط دو جانبه، موضوعات منطقه‌اي و جهاني در ارتباط با مسايل صلح و امنيت وجود دارد كه نقش برجسته ايران در تامين امنيت منطقه‌اي و كشورهاي همسايه از جمله عراق و افغانستان اين همكاري‌ها را ضروري مي‌سازد.

رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه مواد مخدر يك معضل جهاني است و تلاش همه جانبه همه كشورها را در مبارزه با آن مي‌طلبد، افزود: متاسفانه بعضي از كشورهاي اروپايي با اتخاذ تصميمات نادرست و سوء تدبير در مبارزه با شيوع و گسترش مواد مخدر در افغانستان، زمينه افزايش توليد مواد مخدر در افغانستان را بيشتر كرده‌اند.

وي در همين خصوص با اشاره به آمار رشد توليد مواد مخدر از زمان حضور نيروهاي خارجي در افغانستان تاكنون و رشد 450 درصدي آن، اين امر را بيانگر عدم مديريت صحيح در جلوگيري از كشت خشخاش توسط نيروهاي خارجي در افغانستان دانست.

وي در پايان سخنان خود بر سياست اصولي جمهوري اسلامي ايران در قبال افغانستان و موضع هميشگي جمهوري اسلامي ايران در حمايت از دولت مركزي در جهت حفظ امنيت و ثبات اين كشور تاكيد كرد.

در ادامه اين گفتگو، ليله لونديك، رئيس كميسيون سياست خارجي مجلس دانمارك با تاكيد بر لزوم گسترش روابط پارلماني و استمرار رايزني ها و گفتگو بين نمايندگان مجالس دو كشور گفت: مجالس دو كشور نقش مهمي در تسهيل و تعميق همكاري‌هاي همه جانبه في مابين دارند.

وي اظهار اميدواري كرد مناسبات دو كشور درعرصه‌هاي گوناگون توسعه و گسترش يابد.

وي همچنين به منافع دانمارك و ايران اشاره كرد و خواستار همكاري دو كشور در خصوص مبارزه با مواد مخدر و گسترش اين مواد و قاچاق آن گرديد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با خاطرنشان ساختن اينكه ايران در جلوگيري و مبارزه با قاچاق مواد مخدر، اقدامات فراواني انجام داده است گفت: ما كاملا آگاهيم كه ايران هزينه فراواني در مبارزه با مواد مخدر پرداخته است.

در ادامه اين گفتگوها كه اعضاي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي و همچنين اعضاي كميسيون سياست خارجي مجلس دانمارك نيز حضور داشتند، هر يك از اعضا با بيان ديدگاه خود در خصوص مسايل مختلف منطقه‌اي و بين المللي به ايراد سخن پرداختند.

سه|ا|شنبه|ا|13|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايپنا]
[مشاهده در: www.ipna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن