تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815536479




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رنگ‌ها به سوگ مي‌نشينند


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: رنگ‌ها به سوگ مي‌نشينند
22 كارگاه هنري با عنوان «سوگواره رنگ‌ها» به مناسبت ايام محرم و صفر در سه رشته خوشنويسي، تصويرسازي و نقاشي در مراكز فرهنگي مناطق بيست و دوگانه تهران برگزار مي‌شود.


ايلنا: 22 كارگاه هنري با عنوان «سوگواره رنگ‌ها» به مناسبت ايام محرم و صفر در سه رشته خوشنويسي، تصوير سازي و نقاشي در مراكز فرهنگي مناطق بيست و دوگانه تهران با موضوع عاشورا از 11دي تا 22 دي 90 توسط معاونت هنري سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران برپا مي‌شود.

به گزارش ايلنا، معاونت هنري اين سازمان در ادامه برگزاري ويژه‌برنامه‌هاي «خيمه‌هنر» به مناسبت ايام محرم و صفر «سوگواره رنگ‌ها» را در مراكز فرهنگي مناطق بيست و دوگانه تهران برگزار مي‌‌كند.

اين سوگواره با برپايي 22كارگاه هنري در سه رشته خوشنويسي، تصوير سازي و نقاشي در مراكز فرهنگي مناطق بيست و دوگانه تهران با موضوع عاشورا از 11دي تا 22 دي 90 برگزار مي‌شود.

آثار پس از خلق و آفرينش در كارگاه مورد داوري قرار گرفته و به سه نفر از برگزيدگان در هر سه رشته جايزه تعلق مي‌گيرد.

در پايان داوري نيز نمايشگاهي از آثار توليد شده در موزه هنر امام علي(ع) برگزار مي‌شود. شركت عموم هنرمندان در اين كارگاه‌ها آزاد است.

براساس اين گزارش اين كارگاه‌هاي هنري 11دي در خانه فرهنگ ايرواني با موضوع خوشنويسي و فرهنگسراي اخلاق با موضوع نقاشي و 12دي درفرهنگسراهاي رويش و عطار باموضوع نقاشي و بهمن با موضوع تصويرسازي برگزار مي‌شود.

فرهنگسراهاي ابن سينا در رشته خوشنويسي و بهاران در زمينه نقاشي نيز 13دي و فرهنگسراهاي اشراق و ولاء با موضوع تصويرسازي و سرو در رشته خوشنويسي و رازي، تهران و خانه فرهنگ تهرانسر در زمينه نقاشي، 14دي ميزبان كارگاه‌هاي هنري «سوگواره رنگ‌ها» هستند.

اين كارگاه‌هاي هنري، 15دي در فرهنگسراهاي گلستان و خاتم در رشته خوشنويسي و 16دي در باغ موزه هنر ايراني در زمينه خوشنويسي و فرهنگسراي خاوران باموضوع نقاشي و همچنين 19دي در فرهنگسراي انديشه و 20دي در فرهنگسراهاي ارسباران و فردوس در زمينه تصويرسازي و ملل و اميد در رشته نقاشي و نيز 21دي در فرهنگسراي مهر با موضوع خوشنويسي برگزار مي‌شود.
پايان پيام

دوشنبه|ا|12|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 150]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن