تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816936195




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: اخبار كوتاه
رونق بخش مسكن؛ راهكار منطقي ساماندهي بازار ارز
رئيس مجمع عالي واردات با اشاره به آفات و آسيب‌هاي التهاب بازار ارز اظهار داشت: دولت براي مديريت بازار ارز بايد نقدينگي موجود در جامعه را به سمت صنايع مولد نظير مسكن هدايت كند.
محمدحسين برخوردار در گفتگو با مهر گفت: ايجاد آرامش در بازار ارز، پيش‌زمينه اصلي براي توسعه برنامه‌ريزي بلندمدت در صنعت و تجارت است و به همين دليل دولت بايد از ابزارهاي موجود براي آرامش بازار ارز بهره‌برداري كند. در اين ميان به نظر مي‌رسد هدايت سرمايه‌گذاران به عرصه مسكن مي‌تواند يكي از بهترين راهكارها باشد. رئيس مجمع عالي واردات افزود: موفقيت در اشتغال‌زايي پايدار و مولد كه شعار ماههاي اخير دولت است، از نتايج مديريت بازار ارز است، اين در حالي است كه نوسانات شوك‌آور نرخ ارز، برنامه‌هاي كلان و زيربنايي كشور را تحت‌الشعاع خود قرار داده است، تجارت و صنعت را مختل ساخته و به واسطه ايجاد ثروت‌هاي باد آورده و لحظه‌اي، تعادل بازار سرمايه را به هم ريخته است.

كاهش قيمت سيب‌زميني، پياز، گوجه و حبوبات ميسر نيست
مديركل دفتر نظارت بر محصولات كشاورزي و غذايي سازمان حمايت مصرف‌كنندگان و توليدكنندگان با ابراز نگراني نسبت به آشفتگي بازار سيب‌زميني، پياز، گوجه فرنگي و حبوبات تصريح كرد كه امكان كاهش يا متعادل كردن قيمت اين محصولات ميسر نيست.
علي‌رضا رفيعي همچنين متذكر شد: تاكنون اقدامي براي متعادل كردن بازار اين محصولات در عرضه و قيمت انجام نشده و برنامه‌ريزي‌ها بايد خيلي زودتر از مقطع كنوني صورت بگيرد تا دچار بحران و آشفتگي در محصولات اولويت‌دار نباشيم. وي در گفت‌وگو با ايسنا در مورد قيمت سيب‌زميني عنوان كرد: با توجه به اينكه افزايش قيمت سيب زميني طي ماه‌هاي اخير شروع شده است اما قيمت اين محصول در حال حاضر نسبت به مقطع مشابه سال گذشته كاهش حدود 10 درصدي داشته، صرف اجراي اقدامات كنترلي، نظارتي و تشديد بازرسي، امكان كاهش يا متعادل كردن قيمت اين محصول و ساير محصولات از جمله پياز، گوجه فرنگي و حبوبات كه در نيمه دوم سال با افزايش تقاضا و كاهش توليد به دليل بروز ‌حوادث غيرمترقبه از قبيل خشكسالي، بارندگي و سرماي شديد مواجه مي‌شود، ميسر نيست.

ورود خودروي تيبا به بازارهاي بين‌المللي
خودرو تيبا با طراحي جديد و امكانات و آپشن هاي متنوع، توانايي برآورده كردن الزامات استانداردي روز دنيا را داشته و حضور آن در سبد محصولات صادراتي سايپا فرصت هاي جديدي را براي ورود به بازارهاي جديد و همچنين افزايش سهم بازار سايپا در بازارهاي موجود صادراتي ايجاد خواهد كرد.
خودروي تمام ايراني تيبا محصول گروه خودروسازي سايپا چشم انداز جديدي را براي معرفي و تثبيت نام و نشان ايراني سايپا در بازارهاي صادراتي ايجاد خواهد كرد.

دومين كنفرانس و نمايشگاه مديريت و بهينه سازي مصرف انرژي
دومين كنفرانس و نمايشگاه مديريت و بهينه سازي مصرف انرژي روزهاي 20و 21 دي ماه در مركز همايش هاي پژوهشگاه نيرو در تهران برگزار مي‌شود.
دومين كنفرانس مديريت بهينه سازي مصرف انرژي با دو رويكرد اصلي تعامل دو سويه جهاد اقتصادي و هدفمندسازي يارانه هاي انرژي و فرصت هاي پيش رو براي فعال شدن شركتهاي خدمات انرژي در كشور برگزار مي‌شود.داوود منظور معاون برنامه ريزي معاونت نظارت راهبردي رييس جمهور،رييس شوراي راهبردي و جليل سالاري مديرعامل شركت پخش و پالايش فرآورده هاي نفتي ايران،رئيس كنفرانس مذكور هستند..

پيشرفته ترين كارخانه فولاد كشور افتتاح مي‌شود
امروز ‌دوشنبه پيشرفته ترين كارخانه توليد شمش فولادي كشور با حضور مقامات عالي كشور به طور رسمي افتتاح مي‌شود.
به گزارش روابط عمومي سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران(ايميدرو)،‌ كارخانه ذوب و ريخته گري فولاد هرمزگان كه از فن آوري هاي برتر در حوزه ذوب،‌ توليد شمش هاي عظيم،‌كنترل آلودگي و سيستم هاي نرم افزاري منحصر به فردي برخوردار است با حضور مقامات طراز اول كشور وارد مدار توليد مي‌شود. اين كارخانه البته از ماه ها پيش توليد به صورت پيوسته را از مرحله آهن اسفنجي آغاز كرده و طي اين مدت آماده افتتاح بوده است.

راه اندازي سايت موزه و نمايشگاه دائمي
سايت موزه آثار فرهنگي و نسخ خطي براي علاقمندان به زواياي مختلف موزه داري است.
به گزارش ريال نيوز، خوانندگان در اين سايت ضمن آشنايي با مركز دايره المعارف انسان شناسي مي‌توانند با مجموعه شخصي نفيس دكتر محفوظي كه بخشي از طبقات ساختمان اين مركز در قالب موزه و نمايشگاه دائمي آثار خطي، فرهنگي و هنري را به خود اختصاص داده آشنا شوند. گفتني است علاقمندان مي‌توانند به نشاني اينترنتي www. Mahfouzi-museum.com مراجعه كنند..

ايران خودرو به ميانگين جهاني شاخص هاي رضايت مشتريان نزديك شد
در نتيجه اجراي پروژه هاي متعدد بهبود كيفيت، ميانگين امتياز ارزيابي رضايت مشتريان از كيفيت محصولات ايران خودرو، از 654 در سال 87 به 685 در آخرين ارزيابي سال 90 افزايش يافته است.
به گزارش ايكو پرس، كيانوش پورمجيب معاون كيفيت ايران خودرو با بيان اين مطلب، گفت: اين نتايج حاصل ارزيابي انجام شده توسط شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران بر روي پژو 206 اس دي، تندر90، پژو 207، پژو206 سمند، پارس و 405 است.وي امتياز خودروهاي فوق در نتيجه اين ارزيابي را به ترتيب 1/73، 2/72، 3/72، 3/71، 7/67، 4/64 و 2/63 عنوان و روند فزاينده رضايت مشتريان از كيفيت محصولات، از سال 87 تاكنون را معني دار توصيف كرد.پورمجيب، ارتقاي رضايت مندي مشتريان از كيفيت محصول را از محورهاي كليدي ارتقاي جهشي كيفيت دانست كه با بهره گيري از نتايج نظرسنجي مشتريان، در شاخص هاي سيستم تهويه و برقي، مجموعه تعليق و انتقال قدرت، ايمني، رنگ و بدنه، نيروي محركه و سوخت رساني تعريف شده است.

الزام همه دستگاهها به بيمه ساختمان از سال آينده
رئيس سازمان مديريت بحران كشور گفت: بر اساس مصوبه دولت همه سازمان ها، دستگاهها، نهادها و وزارتخانه ها موظفند ساختمان ها و اماكن خود را از سال آينده بيمه كنند.
به گزارش بينا، قدمي افزود:‌ تلاش مي‌كنيم با گسترش فرهنگ بيمه تا حدودي خسارت هاي احتمالي حوادث را كاهش دهيم.وي گفت:‌ هزينه بيمه ساختمان ها بسيار پايين تر از آن چيزي است كه مردم فكر مي‌كنند و ساليانه حدود 15 تا 20 هزار تومان است.رئيس سازمان مديريت بحران كشور گفت: پنجم دي سالروز وقوع زلزله شهرستان بم بود كه در آن زلزله، متاسفانه 38 هزار نفر جان باختند و اين بايد درس عبرتي باشد تا با برنامه ريزي هاي درست بتوانيم ميزان خسارت هاي اين گونه حوادث را كاهش دهيم. قدمي از تدوين طرح جامع مديريت بحران كشور خبر داد و افزود: كشور ما زمينه وقوع 38 نوع حادثه را دارد، لذا بايد با تدوين برنامه هاي مختلفي همچون طرح جامع مديريت بحران، آمادگي مقابله با اين حوادث را داشته باشيم.

افزايش قيمت آب حداقل 20درصد
مدير عامل آب‌هاي كشور اعلام كرد براساس پيشنهاد وزارت نيرو قيمت‌ آب در فاز هدفمند ‌كردن يارانه‌ها حداقل 20 درصد افزايش خواهد يافت.
سيد‌مهدي ثمره‌هاشمي درباره‌ي زمان و ميزان افزايش مجدد قيمت آب گفت: وزارت نيرو پيشنهاد خود را در پيشنهادهاي مختلف به كارگروه تحول اقتصادي و ستاد هدفمند‌كردن يارانه‌ها ارائه كرده و هر گونه تصميم‌گيري براي افزايش قيمت آب با اين كارگروه و شخص رييس جمهور است. اين مقام مسوول افزود: پيشنهاد ما براي افزايش قيمت آب در فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها همان‌طور كه وزير نيرو نيز اعلام كرده، افزايش حداقل 20 درصدي قيمت آب است، ولي هنوز ستاد هدفمندي يارانه‌ها در اين زمينه چيزي را ابلاغ نكرده است.

عيدي كارمندان 10 درصد بيشتر از پارسال
كارمندان و بازنشستگان دولت امسال احتمالا 350 هزار تومان عيدي دريافت مي‌كنند.
به گزارش مهر، هيئت دولت قصد دارد در بهمن ماه امسال ميزان دقيق عيدي امسال كارمندان و بازنشستگان دولت را تصويب كند. به احتمال زياد، عيدي امسال كارمندان و بازنشستگان با افزايش حدود 10 درصدي نسبت به سال گذشته 350 هزار تومان خواهد بود. البته معاون توسعه و مديريت منابع انساني رئيس جمهوراعلام كرده كه رقم نهايي عيدي كاركنان دولت هنوز مشخص نشده است اما اين رقم نسبت به سال گذشته با 10 درصد افزايش مواجه خواهد بود. اين در حالي است كه هيئت دولت سال گذشته عيدي كارمندان و بازنشستگان را 318 هزار تومان تعيين كرده بود.

ارسال نظر

دوشنبه|ا|12|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن