تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس كار نيكى انجام دهد ده برابر آن پاداش دارد و از جمله آنها سه روز روزه در هر ماه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804651230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مهدويت و انتظار آرمان‌هاي ارزشمندي را به بشر نشان داده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: مهدويت و انتظار آرمان‌هاي ارزشمندي را به بشر نشان داده است
گروه خبرنگاران افتخاري / حميد رابعي: مهدويت و انتظار يك دانشگاه بزرگ است؛ مهدويت و انتظار آرمان‌هاي ناب و ارزشمندي را چراغ زندگي بشر قرار داده است. اين مسائل است كه بايد براي مردم تبيين شود تا ارزش واقعي انتظار و مهدويت براي همه جوامع تبيين شود.
مهدويت و انتظار يك دانشگاه بزرگ است. مهدويت و انتظار آرمان‌هاي ناب و ارزشمندي را چراغ زندگي بشر قرار داده است. فلسفه قيام اباعبدالله(ع)، صلح امام حسن(ع)، قيام تاريخي ملت ايران همه و همه بر مبناي فلسفه انتظار شكل گرفته است. اين مسائل است كه بايد براي مردم تبيين شود تا ارزش واقعي انتظار و مهدويت براي همه جوامع تبيين شود. در اين ارتباط گفت‌و‌گويي با مدير‌مسئول پايگاه اينترنتي «ثقلين» و سايت «نوآوري و شكوفايي» انجام داده‌ايم كه متن گفت‌و‌گو را از نظرتان مي‌گذرد.

لطفا خودتان را براي خوانندگان معرفي كنيد؟

بنده «حميد رابعي» كارمند آموزش و پرورش منطقه طرقبه هستم و مدت 8 سال است كه در مدارس اين منطقه در رشته‌هاي قرآن و هنر به تدريس مشغولم. اولين استاد قرآن من دكتر «محمد‌حسين بحريني» بود كه البته آن موقع طلبه جواني بود كه با رفتار و گفتار خودشان بچه‌ها را به سمت خود جذب مي‌كرد، همين‌جا برايشان آرزوي موفقيت مي‌كنم. از محضر آقايان «علمي»، «قاسمي»، «جعفري»، «فاطمي» و ساير بزرگان نيز استفاده كردم كه برايشان طول عمر باعزت مسئلت مي‌‌كنم.

طرح بيرق‌هاي سياه خراسان چيست؟

بگذاريد با اين مقدمه كوتاه شروع كنم و سپس طرح «درفش‌هاي سياه خراسان» را معرفي خواهم كرد. به جرأت مي‌توان گفت مجموعه كشور ما و مملكت ما تنها پرچمدار و تنها دولتي است كه اميد مظلومان عالم و الگوي كشورهاي تحت سلطه رژيم‌هاي سلطه‌گر است و مي‌توان گفت تنها دولتي است كه خاري شده است در چشم تمام ظالمان و زورگويان عالم و البته رهبري اين جبهه كليدي در دنياي امروز با يد از يك برنامه و تاكتيك و مديريت قوي برخوردار باشد تا بتواند نقش مهم خود را در برقراري عدالت در كل عالم بازي كند و به حق بايد گفت مسئولان ما از عهده اين نقش به نحو احسنت تاكنون برآمده‌اند و از اين به بعد هم با ياري خداوند متعال و حضرت امام عصر(عج) اين نقش را ادامه خواهند داد تا اين پرچم را به دست صاحب اصلي آن برسانند.

بيشتر رواياتي كه در باب ظهور حضرت مهدي(عج) از سوي معصومين(ع) آمده است حكايت از خروج انسان‌ها و يا پرچم‌هايي از بلاد گوناگون و با تعريف و شعارهاي گوناگون دارند مانند سفياني و يا شيصباني با شخصيتي مرتد و ضد اهل بيت و قرآن و دشمن اصلي حضرت و يا دجال با آن چهره‌اي كه از آن روايت شده است كه داراي يك چشم است و همچنين سيد حسني و سيد خراساني و سيد يماني و مردي از قم كه از جمله ياران و زمينه‌سازان ظهور آن حضرت هستند.

بگذاريد قبل از ادامه اين مطلب شرايط كنوني جامعه بين‌الملل و جامعه مسلمانان را به طور مختصر بررسي كنيم: انقلاب اسلامي ايران به تأييد تمام كارشناسان و سياستمداران داخلي و خارجي نقطه عطفي در روابط و مناسبات بين‌المللي از خود به جا گذاشت كه اين انقلاب و تحول به رهبري و با مديريت قوي حضرت امام خميني(ره) مردي از سرزمين قم صورت گرفت و با رهبري و درايت حضرت آيت‌الله خامنه‌اي سيدي از ديار خراسان با جراحتي كه در دست راست ايشان و در جريان مبارزات با دشمنان انقلاب برداشته در حال تداوم است و تمام رهبران ظلم‌ستيز دنياي امروز ايشان را به‌عنوان رهبر واقعي مظلومين عالم قبول داشته و دارند تا جايي كه رهبر يكي از بزرگ‌ترين گروه‌هاي مبارزه با ظالمين دوران سيد‌حسن نصرالله دبيركل حزب‌الله لبنان در ملاقات‌هاي رسمي خود دست ايشان را مي‌بوسد و اين حكايت از شدت اعتقاد و علاقه به ايشان دارد.

از طرف ديگر گروهي شيطاني با نام فراماسونري در كل عالم ريشه دوانده و نماد فرعوني هرم با يك چشم در رأس هرم را براي خود انتخاب كرده است و مي‌توان گفت ريشه تمام ظلم‌ها و جنايات عالم از جنگ‌هاي خانمان‌سوز و كودتاهاي سياسي و نظامي گرفته تا تجارت‌هاي شيطاني از قبيل مواد مخدر و سكس از اين گروه خطرناك برمي‌خيزد و همچنين با ابزارهايي كه در اختيار گرفته‌اند از قبيل سينما و رسانه‌ها و اينترنت در حال اشاعه ديدگاه‌ها و عقايدي كه مخصوص زمان فراعنه مصر بوده است هستند كه چيزي جز شيطان‌پرستي و شرك و كفر نيست.

اگر به دولت‌هاي كشورهاي ديگر مسلمان نگاهي بيندازيم، مي‌توان سستي و انفعال و ناكارآمدي آنان را در حل مسائل عمده جهان اسلام به‌وضوح ملاحظه كرد، آن‌جا كه در زمان جنگ ايران و عراق تمام دولت‌هاي عرب منطقه دست در دست دولت صدام كه به اعتراف تمام آن‌ها پس از دستگيري، جنايتكار‌ترين فرد عرب لقب گرفت دادند و دستشان به خون صدها هزار مسلمان آلوده شد و يا سكوت مرگبار آنان در قضيه‌هايي مانند جنايات رژيم اسرائيل در فلسطين و غزه و يا رفتار آنان با دشمنان درجه يك اسلام و دين و آزادگي در ديدارهاي رسمي و غير رسمي فكر نمي‌كنم مسلماني باشد كه خاطره رقصيدن يكي از رؤساي عرب منطقه با رئيس‌جمهور دولت آمريكا جرج بوش را فراموش كند و اين لحظه‌ها در تاريخ مسلما ثبت مي‌كند.

كشوري كه محل نزول وحي بر پيامبران الهي است و آرامگاه جمعي از رسولان و انبياء الهي است و مقصد زائران از كشورهاي جهان در كنگره عظيم حج است اكنون به يكي از منفعل‌ترين دولت‌ها و بزرگ‌ترين بازارهاي اسلحه دولت‌هاي شيطاني تبديل شده است و در كنار بيت‌الله الحرام كه ريختن خون حيواني در آن حرام است زائران آن‌را در سال 66 به خاك و خون مي‌كشند و در كنار حرم پيامبر عظيم‌الشأن اسلام اجازه گريستن در كنار جنة‌البقيع و اهل بيت معصوم(ع) و مطهر او را به زوار نمي‌دهند و اين همه در حالي است كه ملك عبدالله سعودي پادشاه اين كشور است.

با تأسف فراوان مي‌بينيم و مشاهده مي‌كنيم كه در سال‌هاي اخير چه اهانت‌ها و چه اعمال و گفته‌هايي بر ضد شخص پيامبر اكرم(ص) و قرآن كريم مي‌شود. از جريان كتاب آيات شيطاني كه توسط فردي مرتد صورت گرفت و با جواب حكيمانه از سوي امام خميني(ره) روبرو شد تا جريان چاپ تصاوير موهن از پيامبر مظلوم اسلام در روزنامه‌هاي اروپايي و ادامه اين امر و همچنين ساخت و توليد فيلم‌هاي ضد قرآني و ضد اسلامي و ضد توحيدي در سينماهاي هاليوودي و صهيونيستي و باز هم سكوت دولت‌هاي به ظاهر اسلامي.

من اين سئوال را مطرح مي‌كنم آن‌ها كه گريستن بر مزار اهل بيت مطهر پيامبر اسلام(ص) را شرك مي‌دانند و با شياطين به رقص و پايكوبي آن هم در آستانه ماه محرم مي‌پردازند و شيعيان را رافضي و كافر و واجب‌القتل مي‌دانند، چرا در برابر اين اهانت‌ها و اعمال باز هم سكوت كرده‌اند و چرا آن‌جايي كه مسلمانان غير شيعه در فلسطين و غزه به خاك و خون كشيده مي‌شوند، زبانشان در دهان‌هايشان آرام گرفته است.

مي‌خواهم براي خوانندگان از ارتباط اين مسائل با امر ظهور بيشتر صحبت كنيد؟

البته اين مسائل را عرض كردم تا كمي تفكر كنيم و كمي شرايط دوران ظهور را با شرايط كنوني جامعه تطابق دهيم كه در چه برهه‌اي از زمان قرار داريم. آن‌جا كه حضرت ابا‌عبدالله(ع) در برابر ظلم يزيد قيام كردند و سرها بر نيزه‌ها شد و آن‌جا كه حضرت امام حسن مجتبي(ع) با مكر و نيرنگ معاويه پيمان صلح بست و آن‌جا كه علي بن ابي‌طالب(ع) پس از آن‌چه بر او گذشت در محراب عبادت به شهادت رسيد و حوادث بعد از پيغمبر(ص) نويد آينده‌اي پر فراز و نشيب را براي جامعه اسلام و مسلمانان مي‌داد.

در طول دوران‌ها اين جريان‌ها هستند كه تاريخ‌ساز مي‌شوند، هميشه و در تمام دوران‌ها جرياناتي هستند كه مدافع حق و عدالت و ظلم‌ستيزي و در مقابل جرياناتي كه پيرو شيطان و هواهاي نفساني و مال‌اندوزي بوده‌اند. در اين ميان جرياناتي هم پيدا شده‌اند كه منفعل بوده‌اند و قدرت تشخيص حق و باطل را نداشته و اصطلاحا پيرو بادند.

با توجه به رواياتي كه در باب ظهور از سوي معصومين و متصلان به منبع وحي الهي در اختيار داريم تقريبا تمام جريان‌هايي كه پيش از ظهور و در هنگام ظهور در عالم شكل گرفته‌اند و مشغول فعاليت هستند ذكر شده است. جرياني كه مدافع حق و عدل و علم است مانند جرياناتي كه در روايات با اسامي قيام مردي از قم و سيد حسني و سيد يماني و سيد خراساني از آن‌ها نام برده شده است. جرياني كه پيرو شيطان و مظاهر آن است و مخالف عدالت‌گستري است كه روايات از آن‌ها تعبير به خروج دجال و شيصباني مي‌كنند و جرياني كه در ظاهر مسلمانند، ولي از داخل پوسيده و گنديده‌اند و اصطلاحا مرتد شده‌اند مانند رواياتي كه در باب خروج سفياني آمده است با كمي تأمل در شرايط كنوني جامعه جهاني مي‌توان مظاهر اين جريانات را پيدا كرد و تا حدودي انطباق داد.

يعني مي‌گوييد دجال و سفياني و ساير شخصيت‌ها الان خروج كرده‌اند‌؟

ببينيد دجال جرياني است كه در طول تاريخ بوده است و آغاز آن‌را مي‌توان از لحظه سرپيچي ابليس از فرمان خدا درباره سجده بر آدم(ع) دانست، الان هم بايد به تبيين فعاليت‌ها و اقدامات شيطاني گروهي از دشمنان حضرت ولي‌عصر(عج) بپردازيم. اين گروه كه نام فراماسونري را براي خود برگزيده است، در زمره فريب‌كارترين و خطرناك‌ترين دشمنان دين اسلام قرار دارند و با تمامي امكانات خود، سعي در مقابله با اسلام و مسلمين دارند و تلاش مي‌كنند تا به جاي برقراري حكومت عدل الهي، حكومت جهاني شيطاني را در اورشليم (بيت‌المقدس) تأسيس كنند.

متأسفانه اين گروه شيطاني به قدري مكارانه عمل كرده‌اند كه تا سال‌هاي اخير خود را در قالب يك گروه صنفي خيرخواه معرفي مي‌كرده است، اما از آن‌جا كه مكر خدا بالاتر از تمام مكرها است و با تلاش‌ها و افشاگري‌هاي محققين از بسياري از اهداف خطرناك اين گروه پرده برداشته شده است. نكته بسيار عجيب اين كه گروه مذكور، هم از نظر خصوصيات و هم از نظر اعمال، شباهت باورنكردني با دجال روايات اسلامي دارد و حتي در اين ميان، نماد «يك چشم» را نيز براي خود برگزيده است كه اين مسأله خود اهميت شناخت اين فرقه را بيش از پيش نمايان مي‌‌كند. دامنه اعمال شيطاني اين گروه تا بدان‌جاست كه رد پاي آن در بسياري از فتنه‌هاي بزرگ عالم، از جمله فتنه معبد سليمان، نبرد كذايي آرماگدون، پيشگويي‌هاي نوستراداموس، فيلم 300 و ... ديده مي‌شود.

متأسفانه اين فرقه تلاش دارد و از تمام ابزارهاي خود استفاده مي‌كند تا حكومت جهاني شيطاني خود را به‌زودي بنيان نهد و به اهداف آخرالزماني خود جامه عمل بپوشاند و ساير جريان‌ها هم به همين ترتيب. الان بايد گشت و مظاهر اين جريانات را در جامعه كنوني پيدا كرد. چه گروهي ظلم‌ستيز است و عدالت‌خواه و حامي مظلومين و پا برهنگان و چه گروهي طماع و زياده‌خواه و سلطه‌گر. اگر اين گروه‌ها را به درستي شناسايي كنيم مي‌توانيم به آن‌ها لقب سيد حسني و سيد خراساني و سيد يماني و دجال و سفياني بدهيم.

پس مي‌توان گفت امر ظهور خيلي نزديك است؟

بايد بگويم در روايات ما هميشه با كساني كه تاريخي براي امر ظهور اعلام مي‌كنند به تندي برخورد شده است و اطلاع از اين امر را فقط مختص ذات حضرت حق دانسته‌اند و ما را به دعا براي تعجيل در فرج امر كرد‌اند، البته زمينه‌سازي را نيز مي‌توان جزئي از دعا دانست چرا كه براي گرفتن هر چيزي دستي را نيز بايد دراز كرد و زمينه‌سازي و انتظار را مي‌توان به دست درازي براي گرفتن حاجت فرج تعبير كرد.

لطفا درباره طرح بيرق‌هاي سياه خراسان مطالب خود را بفرمائيد؟

البته تمام اين صحبت‌ها جزئي از طرح بيرقهاي سياه خراسان بود. ببينيد، اطلاع‌رساني و شفاف‌سازي و جريان‌سازي دقيقا همان كاري است كه رسانه‌ها در حال انجام آن هستند. رسانه‌هاي توحيدي در راستاي اهداف متعالي خود و رسانه‌هاي الحادي هم در راستاي اهداف شيطاني خود. من اين سئوال را از شما و خوانندگان محترم مي‌پرسم كه آيا جريان ظهور و انتظار مي‌تواند داراي رسانه نباشد؟ جواب اين سئوال كاملا روشن است. خير. قيامي كه در كل دنيا عدالت و حقيقت و زيبايي را مي‌گستراند حتما داراي رسانه‌اي قوي و كارآمد است، در دين مبين اسلام اذان به‌عنوان يك رسانه كاملا شناخته شده است كلامي كه با نام جلاله‌الله شروع مي‌شود و با اين نام نيز ختم مي‌شود.

قرآن كريم، همان كلامي كه از منبع وحي بر رسول خاتم نازل شد تا براي تمام بشريت و در تمام دوران‌ها تا روز قيامت قابل استفاده باشد و سرلوحه زندگي قرار گيرد نيز يك رسانه است. اهل بيت پيامبر(ص) و زندگي ايشان براي اين قيام سرنوشت ساز يك رسانه است. چه رسانه‌اي گويا‌تر و تأثير‌گذارتر از عاشورا مي‌توان يافت آيا اخباري كه اين رسانه‌ها هر روز و هر سال در عالم پخش مي‌كنند براي ما راه‌گشا نيستند؟

يعني طرح بيرق‌هاي سياه داراي ماهيتي رسانه‌ا‌ي است؟

كاملا. در اين طرح تمام رسانه‌هاي اصلي دين اسلام به كار گرفته شده است. اذان، قرآن و اهل بيت(ع). در اين طرح از نامي استفاده شده است كه آغاز و پايان اذان است. اسم جلاله الله، همان اسم و كلمه‌اي كه خداوند متعال در قرآن درباره آن مي‌فرمايد كلمة الله هي العليا. در اين طرح كه حدود يك سال تمام روي آن كار شده است تمام ترجمه انگليسي قرآن كريم فقط و فقط با نام جلاله الله نوشته شده است.

ابتدا شيوه جديدي براي نگارش اين اسم اعظم انتخاب شد تا بتواند برخي از مفاهيم اسلامي و توحيدي را در خود جاي دهد و مراحل بعدي كار روي اين شكل و نماد صورت پذيرفت. به اين صورت كه در اين نگارش قالب اصلي حروف نام جلاله الله باشد و تمام حروف الفبا در آن مستتر باشد. بعد از اين مرحله فونت اين حروف طراحي شد تا بتوان در نرم‌افزارهاي ويرايش متن از آن استفاده كرد، سپس بعد از اتمام اين مرحله ترجمه لاتين قرآن كريم با اين نگارش كه اسم نگارش عليا را براي آن انتخاب كرديم چاپ شد و نمونه منحصر به فرد آن‌را تحت عنوان قرآن عليا به آستان قدس رضوي اهدا كرديم.

در مرحله بعدي و با توجه به اهداف رسانه‌اي طرح بيرق‌هاي سياه خراسان اقدام به ساخت ماكت مسجدي نمادين براي حرم مطهر ائمه بقيع(ع) با عنوان مسجد ثقلين كرديم تا بتوانيم افكار مسلمانان را به اين مطلب با اهميت جلب كنيم كه آرامگاه پنج تن از معصومين عالم و امامان شيعه و اجداد مطهر امام عصر مخروبه‌اي است كه بايد قبل از ظهور حضرت مهدي(عج) بازسازي شود.

در اين ماكت نيز سعي شده است تا با استفاده از قالب اصلي طرح كه همان نام جلاله الله است پيام‌هاي اسلام ناب محمدي(ص) با شيوه‌اي نو مد نظر قرار گيرد كه بخشي از اين موارد را به طور خلاصه عرض مي‌كنم: كلمه توحيد (لااله الا الله) اسامي مبارك چهارده معصوم(ع) ذكر صلوات (اللهم صل علي محمد وآل محمد) (بسم الله الرحمن الرحيم)، تكرار شكل محراب نشانه عبوديت و بندگي و اشاره به اصل نماز، گنبد كه يك المان مخصوص مكان‌هاي مذهبي است،به كار بردن پنج محور به نيت پنج نور مبارك آل عبا در ماكت، به‌كار بردن چهارده طبقه به نيت چهارده نور ولايت، اشاره به مذهب شيعه فقه جعفري (پايه‌هاي لفظ جلاله الله بر طبقه هفتمين نور از سلاله رسول اكرم(ص) استوار شده است.)

اشاره به شهداي كربلا و اصل امر به معروف و نهي از منكر و زاويه‌ها بر‌اساس تعداد شهداي كربلا هفتاد و دو درجه انتخاب شده است، قلم و تمام حروف الفباي فارسي و لاتين نماد و نشانه ارزش علم در دين اسلام كه خداوند در قر آن به آن قسم ياد كرده است. (ن والقلم و ما يسطرون)، گل نماد و نشانه لطافت و زيبايي و اشاره به اصل تولي، پروانه نماد و نشانه لطافت و زيبايي و يك عاشق حقيقي، تكرار شمشير نماد دفاع از حريم ولايت و اشاره به اصل تبري و جهاد، كلمات رحمن و رحيم از صفات حضرت باري تعالي، همچنين چرخش موجود در ماكت طرح اشاره به اصل حج و طواف كعبه دارد، تقارن و توازن موجود در طرح نيز اشاره به اصل عدل دارد، اشاره به بحث وحدت در كثرت و كثرت در وحدت و تجلي آن در نام جلاله الله، اشاره به اصول دين (توحيد، نبوت، امامت، عدل، معاد) اشاره به فروع دين (نماز، حج، امر به معروف، نهي از منكر ، خمس، زكات ، روزه، جهاد، تولي، تبري) تمام حروف الفباي فارسي و اعداد آن تمام حروف بزرگ و كوچك الفباي لاتين به همراه اعداد و ... ، البته يك نمونه از اين ماكت هم به آستان قدس رضوي اهدا شد.

همچنين براي اعلام جبهه‌گيري طرح بيرق‌هاي سياه خراسان در برابر مظاهر ظلم و فساد و جنايات گسترده رژيم اسرائيل و دولت آمريكا در مرحله بعدي طرح بيرق‌هاي سياه خراسان، طرح كمان عاشورا در دستور كار قرار گرفت و با تهيه پوستري با همين عنوان اعلام موجوديت كرديم و فعلا مشغول كار روي اين طرح هستيم.

طرح بيرق‌هاي سياه خراسان را به چه صورت مي‌توان مشاهده و استفاده كرد؟

براي استفاده بهتر و سريع‌تر عموم مردم از طرح بيرق‌هاي سياه خراسان، تصميم گرفتيم تا در فضاي حقيقي اينترنت كه به غلط در بين مردم و حتي كارشناسان رسانه از آن تعبير به فضاي مجازي مي‌شود اقدام به تشكيل سايت‌ها و وبلاگ‌هايي مرتبط با موضوع طرح كنيم، از جمله اولين سايت براي بازسازي بقيع و به سايت معلمان و دانش‌آموزان، سايت خبري آرك نيوز، سايت اربعين، پايگاه خم غدير، دانشگاه مجازي انتظار و مجمع وبلاگ‌هاي منتظر و همچنين اقدام به ايجاد پايگاه ثقلين به آدرس (alm.ir) كنيم كه تمام طرح در آن قابل ملاحظه است.

البته با توجه به پيش‌بيني استقبال از طرح بيرق‌هاي سياه خراسان براي استفاده از طرح نيز تعرفه‌هايي براي شهرداري‌ها و معماران مشخص كرديم تا در صورت علاقه‌مندي براي همكاري با واريز وجوهي كه در تعرفه‌ها عنوان شده است به حساب‌هاي ستاد بازسازي عتبات عاليات و نهادهاي خيريه وظيفه خود را در اين امور نيز انجام داده باشيم.

در پايان اگر صحبتي داريد بفرمايئد؟

امروزه بحث‌هاي مربوط به مهدويت و بررسي نشانه‌هاي ظهور، علاقه‌مندان بسياري دارد. سئوالات بسياري در اين رابطه ذهن مردم را به خود مشغول كرده است. امروز كشور ما به واسطه علاقه وافر مردم ايران به حضرت صاحب‌الامر(عج) كشور امام زمان(عج) لقب گرفته است. به‌واسطه غفلت مسلمانان و به‌خصوص دولت‌هاي عرب و نفوذ صهيونيست جهاني در ميان مسلمانان امروز تنها ايران است كه داعيه مهدويت و اسلام ناب را سر مي‌دهد.

امروز به واقع روايت معروف پيامبر كه هم‌كيشان سلمان فارسي را در آخرالزمان پرچمدار اسلام حقيقي معرفي كرد، تعبير شده است. متأسفانه امروز سران دولت‌هاي عرب كه نام اسلام را يدك مي‌كشند، با شيطان بزرگ مراودات فراوان دارند. امروز پادشاهان و سران كشور اسلامي با بوش رقص شمشير مي‌كنند و خود را در اختيار منافع امريكا و اسرائيل قرار داده‌اند.

يك اعتقاد صهيونيستي در نظام‌هاي امريكا و اسرائيل منبي بر قداست عدد سي و سه وجود دارد كه موجب شده است آنان بسياري از جنايات خود را بر مبناي اين عدد انجام ‌دهند. به عنوان مثال فلسطيني كه اين قدر صهيونيست‌ها آن را مورد هجمه قرار مي‌دهند روي مدار سي و سه درجه قرار دارد. شهر طبس كه امريكا عمليات نظامي خود عليه نظام اسلامي ترتيب داد در مدار سي و سه درجه قرار داشت. شهرهاي هيروشيما و ناكازاكي ژاپن كه اولين قربانيان بمبهاي ويرانگر هسته‌اي امريكا شدند نيز در مدار سي و سه درجه قرار دارند. شهر بابل عراق نيز چنين وضعيتي دارد. همه اين‌ها بيانگر مطالب عميق اعتقادي است كه نبايد به سادگي از كنار آن گذشت. متأسفانه صدا‌و‌سيما و رسانه‌هاي ما نيز با اين مطالب را براي مردم بيان نمي‌كنند و يا به صورت سر بسته به ذكر ظاهر اخبار مي‌پردازند.

مؤسسات تحقيقاتي و پژوهشي ما وظيفه دارند كه مطالب مربوط به آخرالزمان و فلسفه‌هاي رايج و مربوط به آن را كه در نظام سياسي جهان تأثيرگذار است، براي مردم بيان كنند. بايد براي مردم بيان شود كه فلسفه اين آرماگدوني كه اين قدر صهيونيست‌ها روي آن تاكيد دارد چيست؟ بايد تبيين شود كه نوستر اداموس كه كتاب پيش‌بيني‌هاي آخرالزماني‌اش كه منشأ صهيونيستي دارد چرا امروز در تمام عالم فراگير شده است و بسياري را فريفته است، اگر اين مسائل تبيين شود، آن وقت ريشه اين اهانت‌ها و هتك حرمت‌هاي هدفمند به ساحت پيامبر گرامي اسلام(ص) و قرآن از سوي بيگانگان روشن خواهد شد.

مردم ما از لحاظ برخورداري ذهني از اين مسائل فقير هستند و بايد اين مسائل را براي آنان بازگو كرد. اين طرح به منظور مقابله با جريان‌هاي ضد اسلامي و ضد شيعي طراحي و اجرا شده است. يكي از اهداف اصلي اجراي اين طرح تلاش در جهت زمينه‌سازي براي بازسازي بقيع است. براي اجراي طرح‌هاي مختلفمان از نظرات علمي بسيار خوبي بهره مي‌گيريم. خوشبختانه رابطه بسيار خوبي بين ما و پژوهشگران، و هنرمندان عرصه مهدويت و حوزه دين برقرار كرده‌ايم كه بحمد‌الله به نتايج بسيار خوبي نيز رسيده‌ايم.

مهدويت و انتظار يك دانشگاه بزرگ است. مهدويت و انتظار آرمان‌هاي ناب و ارزشمندي را چراغ زندگي بشر قرار داده است. فلسفه قيام اباعبدالله(ع)، صلح امام حسن(ع)، قيام تاريخي ملت ايران همه و همه بر مبناي فلسفه انتظار شكل گرفته است. اين مسائل است كه بايد براي مردم تبيين شود تا ارزش واقعي انتظار و مهدويت براي همه جوامع تبيين شود.

چهارشنبه|ا|14|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 294]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن