تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817053888




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معرفي 216 واحد توليدي متخلف در 23 استان كشور


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: معرفي 216 واحد توليدي متخلف در 23 استان كشور


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز:سازمان استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران، پس از احراز تخلف 216 واحد توليدي در 24 استان كشور و معرفي آنان به مراجع قضايي، براساس قانون نسبت به تخلف صورت گرفته به 500 هزار تا 720 ميليون ريال جزاي نقدي و 3 ماه تا 10 سال حبس محكوم شدند.

به گزارش روز خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، به نقل از اداره كل روابط عمومي
در استان هاي آذربايجان غربي و آذربايجان شرقي به ترتيب 6 و 7 واحد توليدي به دليل عدم رعايت استاندارد، نگهداري مواد غذايي بدون رعايت استاندارد، توليد كالاي غير استاندارد، توليد بيسكويت و مواد لبني بدون مجوز، ‌فك پلمپ و عدم رعايت استاندارد در توليد سرنگ به مراجع قضايي معرفي شدند.
در همين راستا 8 واحد توليدي در استان اصفهان به دليل توليد و توزيع پنير سنتي بدون دريافت پروانه، دخالت در امور توقيف، استفاده غير مجاز از علامت استاندارد بر روي رنگ روغني براق، توليد بستني، ديگهاي بخار و آجر بدون علامت استاندارد، عدم رعايت مقررات استاندارد در تيرچه و بلوك شناسايي شدند.
در استان هاي چهارمحال و بختياري ، كهگيلويه و بويراحمد و كرمان به ترتيب3، يك و 3 واحد توليدي به دليل توزيع عايق غيراستاندارد، كم فروشي و تقلب، استفاده غيرمجاز از علامت استاندارد بر روي آب معدني و جعل علامت استاندارد شناسايي شدند.
اين گزارش مي افزايد: در استان يزد 48 واحد توليدي متخلف به جرم توليد و عرضه بتن، آجر، تيرچه و بلوك، دستمال كاغذي، بستني و پنير غيراستاندارد، استفاده غيرمجاز از علامت استاندارد، جعل علامت استاندارد شناسايي و به مراجع قضايي معرفي شدند.
6 واحد توليدي متخلف در استان قم به دليل توليد و توزيع مصالح غيراستاندارد، توليد مواد غذايي غيراستاندارد، استفاده غيرمجاز از علامت استاندارد و فك پلمپ شناسايي شدند و در استان هاي همدان و لرستان به ترتيب 6 و 4 واحد توليدي به دليل توليد عايق رطوبتي و نمك غيراستاندارد، توليد كالاي بي كيفيت، استفاده غيرمجاز از علامت استاندارد و جلوگيري از ورود بازرسان استاندارد به مراجع قضايي معرفي شدند.
اين گزارش مي افزايد : در استان هاي كردستان، مازندران و اردبيل به ترتيب 4 ، 3 و يك واحد توليدي به دليل استفاده غيرمجاز از علامت استاندارد، جعل علامت استاندارد، توزيع عايق غيراستاندارد، فك پلمپ و توليد و توزيع محصولات لبني بدون علامت استاندارد به مراجع قضايي معرفي شدند.
در استان هاي سيستان و بلوچستان ، قزوين و هرمزگان به ترتيب 4 ،‌4 و 3 واحد توليد متخلف به دليل عرضه طلاي غيراستاندارد، عرضه سوسيس و كالباس غيراستاندارد، جعل علامت استاندارد، جعل اسناد اداره استاندارد شناسايي و به مراجع قضايي معرفي شدند.
در همين راستا در استان هاي زنجان، سمنان و كرمانشاه به ترتيب يك ، 5 و 3 واحد توليدي متخلف به دليل توليد ميلگرد غيراستاندارد، استفاده از جعل علامت استاندارد، توليد بدون مجوز استاندارد شناسايي و به مراجع قضايي معرفي شدند.
براساس اين گزارش 38 واحد توليدي متخلف در استان گيلان به دليل فروش كالاي غيراستاندارد، جلوگيري از ورود مامورين استاندارد، توليد ماكاروني، كلوچه، شيرآلات ساختماني، تيرچه و بلوك غيراستاندارد و عدم رعايت اصول استاندارد در تاسيسات سيلندر پركني گاز مايع محكوم وبه مراجع قضايي معرفي شدند.
اين گزارش مي افزايد: در استان هاي خراسان جنوبي و خراسان رضوي به ترتيب 4 و 9 واحد توليدي متخلف بعلت جعل علامت استاندارد، استفاده غيرمجاز از علامت استاندارد، فك پلمپ، توليد كالاي غيراستاندارد وعرضه طلاي غيراستاندارد محكوم و به مراجع قضايي معرفي شدند.
اين گزارش حاكي از آن است كه در استان تهران نيز 48 واحد توليدي متخلف به علت عرضه كالاي غيراستاندارد، فك پلمپ، ممانعت از نمونه برداري، استفاده از علايم استاندارد بدون مجوز، فك پلمپ، تمركز لامپهاي غيراستاندارد، جعل علامت غيراستاندارد، توليد و توزيع بستني، كيك و كلوچه، اجاق گاز، لوله پلي اتيلن و عرضه طلاي غيراستاندارد شناسايي و به مراجع قضايي معرفي شدند.
واحدهاي توليدي مذكور در سال جاري توسط بازرسان و مامورين ادارات كل استاندارد استانها در راستاي بازرسي كالا در مراكز توليد ، توزيع و عرضه شناسايي شدند و پس از انجام مراحل قانوني به مراجع قانوني معرفي و در محاكم قضايي نسبت به جرايم مرتكب شده محكوم به پرداخت جزاي نقدي، حبس تعزيري، پلمپ محل توليد، تعطيلي واحد توليدي شدند./01/110

چهارشنبه|ا|14|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 171]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن