تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):حق را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد، زيرا كه نجات تو در آن است... تقواى ال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816525591




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در ايام نوروز؛متخصصان مراكز درماني استان مركزي بايد ساماندهي شوند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در ايام نوروز؛متخصصان مراكز درماني استان مركزي بايد ساماندهي شوند
خبرگزاري فارس: استاندار مركزي بر ضرورت ساماندهي متخصصان و كارشناسان بهداشتي و درماني در ايام نوروز در استان مركزي تاكيد كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس از اراك، علي‌اكبر شعباني‌فرد ظهر امروز در جلسه ستاد تسهيلات نوروزي در استانداري مركزي بيان داشت: دانشگاه علوم پزشكي و كادرهاي درماني استان بايد با تعيين شيفت‌هاي كاري در اين ايام به گونه‌اي برنامه‌ريزي كنند كه كمبودي در بخش پزشكي به منظور خدمت‌رساني به مردم ايجاد نشود.
وي تصريح كرد: ساير كادرهاي امدادي و درماني استان نيز بايد با استقرار در مناطق حادثه‌خيز از جمله سدها و آبگيرها با همكاري تربيت بدني به مسافران نوروزي كه در كنار اين مراكز اقامت مي‌كنند، خدمات لازم را ارائه كنند.
استاندار استان مركزي ادامه داد: پايگاه‌هاي امدادي استان مركزي با آمادگي كامل در ورودي شهرها حضور دارند تا در صورت نياز از خدمات آنها استفاده شود.
شعباني‌فرد از اتخاذ تدابير لازم از سوي دستگاه‌هاي ذي‌ربط در تامين امنيت مردم در جاده‌ها و شهرها خبر داد و گفت: راهنمايي و رانندگي، نيروي انتظامي و دستگاه‌هاي امنيتي با برنامه‌ريزي مناسب خود زمينه را براي افزايش اعتماد مردم فراهم كرده‌اند كه مي‌طلبد با انسجام در اين امور شرايط را براي بروز هرگونه ناامني از سوي متخلفان از ميان برد.
وي اضافه كرد: بانك‌ها نيز بايد با برنامه‌ريزي، نقدينگي مورد نياز مردم در ايام نوروز را تامين و با بررسي و تعمير دستگاه‌هاي خودپرداز خود زمينه را براي ارائه خدمات الكترونيكي مورد نياز مردم در اين ايام فراهم كنند.
شعباني‌فرد بر ضرورت ساماندهي و نظافت معابر و خيابان‌هاي شهرهاي استان تاكيد كرد و افزود: شهرداران با همكاري فرمانداران بايد با برنامه‌ريزي به منظور رنگ‌آميزي جدول‌ها و زيباسازي مبلمان شهري اقدام كنند تا نشاط و شادابي مردم و مسافران نوروزي افزايش يابد.
وي اطلاع‌رساني از برنامه‌هاي دستگاه‌ها را در رسانه‌ها مهم دانست و گفت: مسئولان بايد با ارائه اطلاعات به مردم و نيز راهنمايي آنان از نوع خدمات قابل ارائه، زمينه را براي افزايش بهر‌ه‌وري از تدابير اتخاذ شده ادارات و نهادها فراهم كنند.
استاندار مركزي در ادامه با اشاره به ناكافي بودن امكانات رفاهي و گردشگري در استان مركزي گفت:‌ در سال گذشته اين استان تنها 5/1 ميليون مسافر نوروزي را به خود جذب كرد كه از اين حيث استان مركزي از جمله استان‌هاي كم مسافر در اين ايام بوده است.
شعباني فرد تاكيد كرد: معرفي جاذبه‌هاي گردشگري استان به مسافران نوروزي از مهم‌ترين مسائلي‌ست كه بايد در دستور كار مديران اين سازمان قرار گيرد.
مدير كل امور اجتماعي استانداري مركزي نيز گفت: مشخص شدن وضعيت سفركارت ملي و نيز شارژ اين كارت‌ها از سوي مسئولان ذي‌ربط بايد در دستور كار قرار گيرد.
غلامرضا فتح آبادي افزود: برخي از هتل‌ها و مراكز اقامتي تاكنون به كارت‌ خوان سفر كارت مجهز نشده‌اند كه براي تسهيل سفر براي كاركنان دولت نصب كارت‌خوان‌ها در اين مراكز بايد در دستور كار قرار گيرد.
رئيس ستاد تسهيلات نوروزي استان مركزي نيز گفت: با همكاري صورت گرفته ميان مسئولان دستگاه‌هاي مختلف، اين استان آماده پذيرايي از مسافران نوروزي است.
سيد‌محمد حسيني افزود: در ايام نوروز با همكاري صورت‌گرفته با دستگاه‌هاي خدماتي هرگونه قطع خدمات به مشتركان ممنوع و دستگاه‌ها مكلف به ارائه خدمات به مشتركان خود هستند.
مدير عامل جمعيت هلال احمر استان نيز گفت: در ايام نوروز با استفاده از يك فروند بالگرد محورهاي مواصلاتي منتهي به استان مركزي زير پوشش خدمات امدادي قرار مي‌گيرند.
حسين بدخشان افزود: هم اينك در سطح استان مركزي 15 پايگاه امداد جاده‌اي فعال است كه اين تعداد در سال گذشته تنها چهار پايگاه بوده است.
‌در اين جلسه دستگاه‌هاي مختلف برنامه‌هاي خود را در ايام نوروز تشريح كردند.
انتهاي پيام/ص10

چهارشنبه|ا|14|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 276]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن