تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817220080




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

۱۰ورزشكار پردرآمدسال۲۰۱۱جهان+عكس


واضح آرشیو وب فارسی:جهان نیوز: ۱۰ورزشكار پردرآمدسال۲۰۱۱جهان+عكس
مهر : درحالي كه بسياري معتقدند ‏فوتباليست‌هاي مطرح جهان بيشترين درآمد را دارند اما آنها در بين ۱۰ ورزشكار پردرآمد سال ۲۰۱۱ تنها سه نماينده دارند. اين در حالي است كه يك گلف باز با درآمد سالانه ۷۵ ميليون دلار در صدر است.

به گزارش مهر، در اين فهرست ۱۰ نفره نام فوتباليست‌هاي نامداري چون "ليونل مسي"، "كريستيانو رونالدو" و "ديويد بكهام" ديده مي‌شود كه درآمدشان كمتر از ورزشكاران ثروتمندي است كه در بسكتبال، گلف و تنيس فعال هستند. اسامي ۱۰ ورزشكار پردرآمد سال ۲۰۱۱ به شرح زير است:

۱۰- ليونل مسي
درآمد: ۳۲.۳ ميليون دلار، رشته ورزشي: فوتبال، سن: ۲۴ سال
بهترين بازيكن فوتبال جهان در سال ۲۰۱۱ هم عملكرد درخشاني از خود به جاي گذاشت. او در ۵۵ بازي ۵۳ گل به ثمر رساند و ‏‏۲۴ پاس گل براي هم تيمي‌هايش فراهم كرد. او همچنين عنوان بهترين گلزن رقابت‌هاي ليگ قهرمانان سال ۲۰۱۱ را نيز از آن خود ‏كرد و با بارسا جام قهرماني را بالاي سر برد. او سالانه ۱۶ ميليون دلار از بارسا دستمزد دريافت مي‌كند و ۱۶ ميليون ديگر را نيز ‏از تبليغات و ماركتينگ بدست مي‌آورد.

‏ليونل مسي

۹- ميشاييل شوماخر
درآمد: ۳۴ ميليون دلار، رشته ورزشي: فورمول يك، سن: ۴۲ سال
قهرمان هفت دوره رقابت‌هاي فورمول يك جهان بار ديگر با تيم مرسدس به صحنه اين رقابت‌ها بازگشت، البته بازگشت او چندان طبق ‏برنامه پيش نرفت و نتوانست عنواني بهتر از نهمي كسب كند. با اين حال با هفت عنوان قهرماني، ۹۱ پيروزي و ۶۸ بار قرار گرفتن ‏در خط نخست كمتر كسي مي‌تواند شايستگي‌هاي بهترين راننده فورمول تاريخ را زير سئوال ببرد. شوماخر بيشتر درآمد خود را از ‏برندهاي تبليغاتي همچون ‏DVAG‏ و ‏Jet Set‏ كسب مي‌كند.

ميشاييل شوماخر

۸- الكس رودريگز
درآمد: ۳۵ ميليون دلار، رشته ورزشي: بيسبال، سن: ۳۶ سال
در سال ۲۰۰۰ الكس رودريگز با امضاي قراردادي به ارزش ۲۵۲ ميليون دلار به پردرآمدترين بازيكن بيسبال تاريخ جهان مبدل ‏شد. رودريگز كه يكي از بزرگترين بازيكنان بيسبال جهان محسوب مي‌شود چندين عنوان قهرماني جهان كسب كرده است. او در ‏سال ۲۰۰۷ قراردادي ۱۰ ساله به ارزش ۲۷۵ ميليون دلار با تيم "نيويورك يانكيز" به ثبت رساند و ركورد قبلي خود به عنوان ‏پردرآمدترين بازيكن بيسبال تاريخ را شكست.

الكس رودريگز
۷- كريستيانو رونالدو
درآمد: ۳۸ ميليون دلار، رشته ورزشي: فوتبال، سن: ۲۶ سال
كاپيتان تيم ملي پرتغال و ستاره باشگاه رئال مادريد دومين بازيكن پردرآمد فوتبال جهان است. سال گذشته او در ۵۴ بازي با پيراهن ‏رئال موفق شد ۵۳ گل به ثمر برساند و عنوان آقاي گلي لاليگا را از آن خود كند. رونالدو بخش اعظمي از درآمد خود را از تبليغات ‏كسب مي‌كند. او در شبكه‌هاي اجتماعي هم يكي از محبوب‌ترين شخصيت‌ها محسوب مي‌شود، ستاره پرتغالي در فيسبوك ۲۶ ‏ميليون هوادار دارد و در توئيتر نيز سه ميليون نفر پست‌هاي او را دنبال مي‌كنند.



كريستيانو رونالدو

۶- ديويد بكام
درآمد: ۴۰ ميليون دلار، رشته ورزشي: فوتبال، سن: ۳۶ سال
پردرآمدترين فوتباليست جهان در سن ۳۶ سالگي است و به نظر مي‌رسد به سال‌هاي پاياني فوتبال خود نزديك مي‌شود اما اين پايان ‏ديويد بكام نيست. بعد از قرارداد پر سود پنج ساله بكهام با لس آنجلس گلكسي به نظر مي‌رسد او قصد دارد فوتبالش را در فرانسه با ‏پاريسن ژرمن ادامه دهد. گفته مي‌شود پاريسن ژرمن دستمزد ماهانه ۷۰۰ هزار پوند را براي او در نظر گرفته است. ستاره ‏انگليسي بيشترين درآمد را از تبليغات و ماركتينگ دارد و با توجه به اينكه المپيك ۲۰۱۲ نيز در لندن برگزار مي‌شود بكهام بدون ‏شك ميليون‌ها دلار ديگر نيز به جيب خواهد زد.

ديويد بكهام

۵- فيل ميكلسون
درآمد: ۴۶.۵ ميليون دلار، رشته ورزشي: گلف، سن: ۴۱ سال
با چهار عنوان بزرگ قهرماني فيل ميكلسون يكي از ستاره‌هاي گلف به حساب مي آيد. او در رده دومين گلف باز پردرآمد جهان ‏قرار دارد و به واسطه شهرت خود در اين ورزش قراردادهاي تبليغاتي هنگفتي به امضا رسانده است. درآمد او از گلف در مقايسه با ‏در آمد او از تبليغات برندهايي همچون ‏ExxonMobil، ‏Rolex، ‏Barclays، ‏Callaway Golf‏ بسيار ناچيز است.

فيل ميكلسون

۴- راجر فدرر
درآمد: ۴۷ ميليون دلار، رشته ورزشي: تنيس، سن: ۳۰ سال
راجر فدرر مرد شماره ۴ تنيس جهان با ۶۷ عنوان قهرماني، ۱۶ گرند اسلم و حتي يك مدال طلا در تنيس دو نفره المپيك بدون ‏شك يكي از بهترين تنيسورهاي تاريخ به حساب مي ‌يد. فدرر ركورددار بيشترين مدت زمان حضور در صدر رنكينگ بهترين ‏تنيسورهاي جهان است. او در ۲۳۷ هفته پشت سر هم و در مجموع ۲۸۵ هفته مرد شماره يك تنيس جهان بوده است. اين تنيسور باتجربه در ۲۳ ‏فينال رقابت‌هاي گرند اسلم حضور داشته (كه ۱۰ تاي آنها پشت سر هم بوده) و در ۱۶ تاي آنها به عنوان قهرماني رسيده است. اين ‏تنيسور سوئيسي از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰ در ۱۸ فينال گرند اسلم از بين ۱۹ رقابت گرند اسلمي كه برگزار شده حضور داشته است. ‏درآمدهاي تبليغاتي فدرر شامل برندهاي مثل ‏Rolex ،Gillette،‎ ‎‏ ‏Nike‏، ‏Lindt‏ و Mercedes-Benz مي‌شود.

راجرر فدرر

۳- لبرون جيمز
درآمد: ۴۸ ميليون دلار، رشته ورزشي: بسكتبال، سن: ۲۷ سال
حتي پس از انتقال جنجالي به "ميامي هيت"، لبرون جيمز هنوز يكي از محبوب‌ترين بسكتباليست‌هاي ‏NBA‏ محسوب مي‌شود. جيمز ‏هم اكنون يكي از بهترين بازيكنان بسكتبال دنيا محسوب مي‌شود و با كمپاني‌هاي بزرگ قرارداد دارد. با وجود اينكه لبرون جيمز، ‏"كريس بوش" و دواين ويد ستاره هاي ميامي نتوانستند با اين تيم در سال ۲۰۱۱ به عنوان قهرماني ‏NBA‏ دست يابند اما هواداران اين ‏تيم هنوز معتقدند ميامي بزودي يك عنوان قهرماني را كسب خواهد كرد. جيمز با كمپاني‌هاي ‏Nike، ‏Sprite، ‏Bubblicious، ‏Upper Deck، ‏State Farm‏ و ‏Mc Donald’s‏ قرارداد دارد.



لبرون جيمز

۲- كوبي برايانت
درآمد: ۵۳ ميليون دلار، رشته ورزشي: بسكتبال، سن: ۳۲ سال
كوبي برايانت با پنج عنوان قهرماني در ليگ بسكتبال آمريكا، ۱۳ بار قرار گرفتن در بهترين تيم منتخب سال ‏NBA، امتياز آورترين بازيكن سال ‏‏۲۰۰۸ و يك فهرست بلند بالا از افتخارات يكي از بزرگ‌ترين بازيكن تاريخ ‏NBA‏ محسوب مي‌شود. كوبي كه از سال ۱۹۹۶ در ‏لس انجلس ليكرز بازي مي‌كند، اكنون به سال‌هاي آخر بسكتبال خود نزديك مي‌شود. قرارداد او با كمپاني‌هاي بزرگي مثل ‏Nike‏ ‏و ‏Coca-Cola‏ سالانه ده‌ها ميليون دلار براي او درآمدزايي مي‌كند.


كوبي برايانت

۱- تايگر وودز
درآمد: ۷۵ ميليون دلار، رشته ورزشي: گلف، سن: ۳۵ سال
بعد از سال ۲۰۰۹ كه رابطه خانوادگي وودز با همسرش، موفقيتش در گلف در كل زندگي او دچار افت محسوسي شد درآمد او نيز ‏به شدت كاهش پيدا كرد. از آن زمان به بعد وودز قرارداد تبليغاتي معتبري امضا نكرده است و در آمدهاي او در طي دو سال اخير ‏‏۵۰ ميليون دلار كاهش پيدا كرده است. با اين حال قراردادهاي تبليغاتي او با ‏Gillete، ‏AT&T، ‏Nike‏ و ‏Electronic Arts‏ به ‏تنهايي بيش از نيمي از درآمدهاي او را تشكيل مي دهند.

دوشنبه|ا|12|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جهان نیوز]
[مشاهده در: www.jahannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 231]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن