تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819613537




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

علي دايي: مايلي‌كهن فرق زن و مرد را هم نمي‌داند، چه برسد به دايي و خاله/اين آقا يادش رفته در مغازه‌ام گريه كرد


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: علي دايي: مايلي‌كهن فرق زن و مرد را هم نمي‌داند، چه برسد به دايي و خاله/اين آقا يادش رفته در مغازه‌ام گريه كرد
علي دايي يكبار ديگر مجبور شد به حر‌ف‌هاي تند مايلي‌كهن پاسخ دهد. او تأكيد مي‌كند شروع‌كننده اين ماجرا نبوده و چون تيم دارد وقت اينكه جواب اين و آن را بدهد ندارد.
آفتاب: علي دايي با جملاتي تند، پاسخ محمد مايلي‌كهن را مي‌دهد.

علي دايي يكبار ديگر مجبور شد به حر‌ف‌هاي تند مايلي‌كهن پاسخ دهد. او تأكيد مي‌كند شروع‌كننده اين ماجرا نبوده و چون تيم دارد وقت اينكه جواب اين و آن را بدهد ندارد. سرمربي راه‌آهن معتقد است چون او در كنج خانه نشسته فرق بين دايي و خاله را نمي‌داند. دايي در عين حال تأكيد مي‌كند برخلاف نظر مايلي‌كهن انتخاب دنيزلي عالي بوده و اين مربي تركيه‌اي مي‌تواند به اوضاع پرسپوليس سروسامان دهد. تازه‌ترين حرف‌هاي دايي را در زير مي‌خوانيد:

وضعيت راه‌آهن چطور است؟

از شنبه هفته گذشته تمرينات خود را شروع كرديم كه فعلاً نه بازيكني به جمع ما اضافه شده و نه بازيكني جدا شده است. البته با ۳، ۴ بازيكن صحبت كرديم كه براي تقويت تيم آن‌ها را جذب خواهيم كرد.

بازيكنان خارجي حاضر در تمرينات چطور بودند؟

خارجي‌هايي كه آمدند به‌درد نمي‌خوردند. وقتي يك بازيكن خارجي مي‌گيري حداقل بايد از نظر فني از بازيكنان خودمان بهتر باشد ولي متأسفانه در چند وقت اخير به جز ۳، ۴ بازيكن مابقي فوتباليست‌هاي خارجي كه به ايران آمدند از نظر سطح فني پايين بوده‌اند.

وضعيت ستار زارع چه شد؟

خبري از او ندارم. ستار به دليل مسائل خانوادگي از ما جدا شد و بقيه كارهايش به باشگاه مربوط مي‌شود. اول فصل خيلي روي او حساب باز كردم كه متأسفانه به‌خاطر وابستگي نتوانست در خدمت ما باشد.

صحبت‌هاي جديد مايلي‌كهن را شنيده‌ايد؟

بزرگان از قديم گفته‌اند جواب اين‌طور آدم‌ها خاموشي است. آدم بايد در دل مردم باشد و ماشين مدل پايين سوارشدن مردمي بودن را نشان نمي‌دهد. شما كه ادعاي مؤمن بودن ميكني چرا به دهاتي‌ها توهين مي‌كني؟ به ايشان يادآوري مي‌كنم اردبيل يك زماني پايتخت ايران بوده و افتخار مي‌كنم از اردبيل آمدم، افتخار مي‌كنم براي تيم پيدا كردن پيش كسي نرفتم، افتخار مي‌كنم در اين دنياي مادي به خاطر مطرح كردن خودم گردنم را پيش كسي خم نكردم و بزرگترين افتخارم اين است كه با كمك و دعاي مردم به يك جايي رسيدم. او به تمام شهرستاني‌ها بي‌احترامي كرده، كسي كه دم از دين و ايمان مي‌زند به تمام مردمي كه در روستاها زندگي مي‌كنند توهين كرده. همه مردم خانواده‌ام را در اردبيل مي‌شناسند ولي ايشان فكر مي‌كند فقط تهران شهر است در حاليكه جاي جاي ايران براي من و ديگر مردم، عزيز است.

مايلي‌كهن گفته چرا شما ۲ پاسپورت داريد؟

بله؛ من مرد هستم و مي‌گويم زندگي خصوصيام به هيچ احدي ربطي ندارد. دستم تا به حال در جيب كسي نرفته و به‌خاطر مسافرت‌هاي زيادي كه به اروپا دارم و وقت گرفتن ويزا ندارم ۲ پاسپورت گرفته‌ام. او بايد بداند من ۲ گذرنامه دارم ولي هرچه در خارج از كشور به‌دست‌آوردم در ايران سرمايه‌گذاري كرده‌ام و افتخار مي‌كنم خداوند اين نعمت را به من داده كه ۲۰۰ خانوار از كنار من نان مي‌خورند. او اگر فكر خودش نيست حداقل به فكر خانواده‌اش باشد كه با اين حرف‌ها سرخورده و سرشكسته مي‌شوند. براي ايشان متأسفم به‌خاطر اينكه از مردم دور افتاده و گوشه‌گير شده فرق بين خاله و عمه را نمي‌داند چه رسد به اينكه فرق بين دايي و خاله را بداند. فكر مي‌كنم او الان به خاطر نشستن زياد در خانه حتي فرق بين زن و مرد را هم نمي‌داند.

مثل اينكه مي‌خواهد از شما شكايت كند؟

بهتر است برود اين كار را انجام دهد. او در اين چند سال تا بيكار شده شروع به مصاحبه كردن و گير دادن به اين و آن كرده و خوشحال مي‌شوم از من شكايت كند. يادش رفته ۳ سال پيش قانون محكومش كرد؟ او يادش رفته بعد از اينكه رضايت دادم در مغازه‌ام گريه كرد؟ از تمام دوستاني كه باعث شدند رضايت دهم ناراحتم و خيلي خوشحال مي‌شوم شكايت كند چون آن‌وقت حق و ناحق مشخص مي‌شود.

شما قصد شكايت از او را نداريد؟

من كه مثل برخي‌ها بيكار نيستم و تيم دارم. وقت خالي ندارم كه از اين آدم‌هاي خانه‌نشين شكايت كنم. من شروع‌كننده هيچ‌كدام از اين بحث‌ها نبودم و مردم خودشان مي‌دانند كارنامه هر شخص نشان‌دهنده كارايي‌اش است. آقاياني كه به اين و آن خودشان را مي‌چسبانند تا به هر طريقي تيم بگيرند بايد بدانند ۹۵ درصد حرف‌هايشان دروغ و تهمت است. چطور مي‌شود اين آقا وقتي در مورد كارنامه من صحبت مي‌كند دو قهرماني جام حذفي بي‌اهميت است ولي در مصاحبه‌هايي كه در مديحه‌سرايي رفيقش انجام مي‌دهد ايشان بهترين مدير بعد از انقلاب معرفي مي‌شود و با افتخار از آن دو قهرماني صحبت مي‌كند.

نظرتان راجع به صحبت‌هاي سردار زارع درخصوص درخواست مايلي‌كهن براي هدايت پرسپوليس چيست؟

اگر ايشان مربي پرسپوليس مي‌شد رويانيان هم الان بهترين مدير بود اما حالا كه به او تيم نداده‌اند رويانيان مدير بدي شده است. اگر رويانيان بد بود چرا پيغام داديد كه با او كار كنيد!؟

نوع لباس پوشيدن شما در گذشته هم كه در برنامه نود پخش شد سوژه برخي‌ها شده؟

آن زمان مدل لباس‌ها طور ديگري بود و حالا مدل‌ها عوض شده است. دوست دارم هميشه شيك بپوشم و طبق مد روز حركت كنم. خدا آنقدر به من داده كه بتوانم به خوبي آنطور كه دوست دارم زندگي كنم. من براي اشخاص ديگر زندگي نمي‌كنم و خدا هميشه به من لطف داشته است.

در مورد بازگشت دنيزلي به پرسپوليس چه نظري داريد؟

به مديريت اين تيم بابت انتخاب خوبشان تبريك مي‌گويم. دنيزلي بهترين گزينه بود. او مربي بزرگي است و فقط يك مربي بزرگ مثل دنيزلي مي‌تواند در تركيه با ۳ تيم مطرح قهرمان شود. دنيزلي بهترين كسي بود كه مي‌توانست به پرسپوليس كمك كند و به نظرم مديريت پرسپوليس با توجه به شرايط باشگاه كار بزرگي انجام داد. آرزوي قلبي‌ام اين است كه پرسپوليس را از اين پس متفاوت ببينم. انشاءالله اين تيم تمام بازي‌هاي نيمفصل دوم خود را برنده شود به‌جز بازي با ما. پرسپوليس نياز به آرامش دارد و اگرچه دنيزلي رقيب من است ولي من او و پرسپوليس را دوست دارم و برخلاف گفته آقايان اين تيم برايم ارزش زيادي دارد و خودم را مديون پرسپوليس ميدانم. به‌جز دوران بازيگري، آن يك سال و نيمي كه مربي اين تيم بودم را هيچ‌وقت فراموش نمي‌كنم.

كد مطلب : 142286

دوشنبه|ا|12|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 170]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن