تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):قلب‏هاى ما جايگاه خواسته ‏هاى الهى است؛ هرگاه او بخواهد ما نيز مى‏&...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815544976




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نخستين حضور مهدوي كيا در تمرين پرسپوليس


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: نخستين حضور مهدوي كيا در تمرين پرسپوليس
مهدي مهدوي كيا پيش از اولين تمرينش پس از 13 سال دوري از پرسپوليس گفت: با حضور دنيزلي اميدوارم كه پرسپوليس به روزهاي خوب گذشته اش بازگردد.
به گزارش ايسنا، مهدي مهدوي كيا ديروز پس از 13 سال بار ديگر در تمرين تيم فوتبال پرسپوليس حاضر شد و پيش از ورود به رختكن ورزشگاه «درفشي فر» با پنج تن از بازيكنان اين تيم و محمود خوردبين سرپرست تيم ديدار و گفت وگو كرد و پس از خوش و بش و روبوسي با آنها گفت: فكر مي كنم پرسپوليس منزل آخرم باشد و من فوتبال را در اين تيم به پايان مي برم.
وي در ادامه درباره وضعيت پرسپوليس و نتايج اين تيم در نيم فصل اول ليگ برتر گفت: پرسپوليس در نيم فصل اول شرايط خوبي نداشت و بازيكنان و كادر فني زير فشار زيادي بودند. اميدوارم در نيم فصل دوم و با آمدن مربي جديد اين روند تغيير كند و نتايج پرسپوليس بهتر شود.
مهدي مهدوي كيا همچنين درباره حضور مصطفي دنيزلي در راس كادر فني سرخپوشان نيز خاطر نشان كرد: من تاكنون با او كار نكرده ام، اما در جلسه اي كه با او داشتم به اين نتيجه رسيدم كه او مربي توانمندي است و از اعتماد به نفس بالايي نيز برخوردار است. دنيزلي معتقد است پرسپوليس پتانسيل بالايي دارد و مي تواند به روزهاي خوبش بازگردد. بازيكن جديد تيم فوتبال پرسپوليس با بيان اينكه ديگر بازوبند كاپيتاني را بر بازو نخواهد بست، گفت: شايد در اين فصل شماره گمنامي بپوشم الان برايم فرق نمي كند و ممكن است با شماره 19 در مسابقات به ميدان بروم.
به گزارش مهر، مهدي مهدوي كيا گفت: خيلي خوشحالم كه به پرسپوليس برگشتم. اميدوارم به اين تيم كمك كنم و در نيم فصل دوم نتايج بهتري كسب كنيم.
جلسه اي با دنيزلي داشتم و او گفت به خاطر اينكه از تيم شناخت نداشته بايد نقاط قوت و ضعف تيم را متوجه مي شده و عملكرد بازيكنان را در نظر مي گرفته به همين خاطر در خصوص جذب من به سرعت تصميم نگرفته است. وي در نهايت اعلام كرد خواهان حضور من در پرسپوليس است.
مهدوي كيا در خصوص دريافت رضايت نامه اش از باشگاه داماش گفت: فكر نمي كنم مشكلي در اين خصوص وجود داشته باشد، زيرا در اين باره با آقاي عابديني صحبت هاي لازم را كرده و به توافق رسيده ايم.
وي با بيان اينكه هم خودش و هم مصطفي دنيزلي به اين تيم اميدوارند كه در آينده بتوانند نتايج گذشته را جبران كنند در مورد شماره پيراهن و بازوبند كاپيتاني افزود: كساني كه من را مي شناسند، مي دانند در اين 20 سال كه فوتبال بازي مي كنم دنبال چنين مسائلي نبوده ام.
مهدوي كيا خاطر نشان كرد: امسال شماره اي مي پوشم كه گمنام باشد، از بين شماره 3، 5 و 19 شايد شماره 19 را برتن كردم.
بازيكن جديد پرسپوليس گفت: از سال پيش تصميم گرفتم ديگر بازوبند كاپيتاني را بر بازو نبندم و اعلام كردم هيچ وقت بازوبند را نمي بندم زيرا راحت نيستم. در تيم ملي و استيل آذين اتفاقاتي برايم رخ داد كه ترجيح مي دهم ديگر بازوبند نبندم.
وي در مورد احتمال حضورش در ديدار با ملوان تصريح كرد: مي توانم بازي كنم و مشكلي ندارم اما حضورم در ميدان بستگي به نظر سرمربي دارد.

دوشنبه|ا|12|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 223]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن