تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806377271




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه و خواندني و سوت پايان ودقيقه 90


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه و خواندني و سوت پايان ودقيقه 90
اسكورت اتوبوس استقلالي ها

اعضاي تيم فوتبال استقلال تهران با اسكورت عازم ورزشگاه فولادشهر شدند.
گفتني است اعضاي تيم فوتبال استقلال تهران در 13 و 30 دقيقه وارد ورزشگاه فولادشهر اصفهان شدند و اين در حالي بود كه اتوبوس تيم استقلال توسط اتومبيل هاي ليدرهاي اين تيم و يك ماشين يگان ويژه اسكورت مي شد.

نلو وينگادا سرمربي تيم پرسپوليس:
حرف اول و آخررامن مي زنم

نلو وينگادا سرمربي تيم پرسپوليس با اشاره به شكست مقابل مقاومت گفت: گذشته را بايد فراموش كنيم آينده در راه است. ما خيلي بهتر از مقاومت بازي كرديم و نيمه اول نيز نسبت به حريف برتري محسوسي داشتيم.اكنون شرايط براي قهرماني پرسپوليس در اين فصل به حداقل رسيده است ما نبايد به بازي ها و نتايجي كه در گذشته كسب كرديم فكر كنيم بلكه بايد تمركز خود را به آينده معطوف كنيم چراكه هنوز هم در ليگ مسابقات مهمي در پيش داريم.
وي گفت: هنوز هم اميدهايي براي قهرمان شدن داريم هر چند كه اين عنوان با شكست در مقابل سپاسي كمرنگ شده است اما تمرينات خود را با قدرت انجام خواهيم داد.وي در خصوص اختلاف با عابدزاده مبني بر عدم تفاهم در انتخاب دروازه بان ها عنوان كرد: هيچ اختلافي بين من و عابدزاده وجود ندارد و من در خصوص ارنج تيم با همه مشورت مي كنم.من سرمربي پرسپوليس هستم و با كادر فني براي انجام مسابقات مشورت مي كنم اما در آخر تصميم گيرنده نهايي خود من هستم.

اكبري و رينالدو در جايگاه ويژه

روز كذشته بازي استقلال و ذوب آهن در شرايطي برگزار شد كه ، يداله اكبري و رينالدودو هافبك تيم فوتبال استقلال تهران بانظر كادر فني اين تيم در جايگاه ويژه به تماشاي بازي با ذوب آهن نشستند.اماازنكات حاشيه اي اين بازي مي توان به اين موارد اشاره كرد.
* واعظ آشتياني، عزيز محمدي و سعيد آذري در جايگاه ويژه نظاره گر بازي بودند.
* منصور ابراهيم زاده با دسته گل به سمت نيمكت استقلال رفت و با تك تك اعضاي كادر فني به خوش وبش پرداخت.
* حسن اشجاري با اميرقلعه نوعي به خوش وبش پرداخت.
* هاشم بيك زاده، مجتبي جباري و خسرو حيدري از جمله بازيكنان استقلال بودند كه به سمت نيمكت ذوب آهن رفتند.
* جانواريو با كاسترو ; بازيكنان برزيلي ذوب آهن به خوش و بش پرداخت.
* در جريان بازي كاسترو بعد از گلزني به نشانه خوشحالي دستان خود را به سمت امير قلعه نوعي باز كرد و داور هم به او كارت زرد نشان داد.

محسن خليلي مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس:
توقع من از خودم بيش از اين است
محسن خليلي مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس بداقبالي را مهم ترين عامل شكست اين تيم مقابل مقاومت سپاسي عنوان كرد و گفت: ناكامي هاي اخير در ليگ برتر را با موفقيت در ليگ قهرمانان آسيا جبران خواهيم كرد.
وي افزود: در اين بازي به اندازه كافي موقعيت داشتيم اما با بداقبالي نتوانستيم از آنها بهره لازم را ببريم در مقابل تيم مقاومت از دو موقعيت خود بخوبي استفاده كرد و توانست به نتيجه مورد نظرش دست يابد.
وي ادامه داد:اميدوارم شرايط تيم بهبود يابد تا ديگر در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا شرمنده هواداران نشويم.
وي در خصوص عملكرد خود در اين بازي گفت: من در بازي موقعيت صد درصدي را نداشتم اما با اين حال تلاش كردم از شانس هايي كه به دست آوردم نهايت استفاده را ببرم. توقع من از خودم بيش از اين است و بايد در بازي هاي آينده به شرايط ايده آل دست يابم.
وي افزود: تا پايان ليگ فرصت زياد است و ما مي توانيم جزو سه تيم برتر ليگ برتر باشيم و سهميه حضور در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا را به دست آوريم. دستيابي به اين مهم براي پرسپوليس دور از دسترس نيست.
وي حواشي و بداقبالي را از مهم ترين عوامل ناكامي پرسپوليس در فصل جاري عنوان كرد و گفت: مصدوميت بازيكنان تاثيرگذار و بدشانسي و استفاده نكردن از فرصت ها در فصل جاري براي پرسپوليس مشكلات زيادي را به وجود آورده كه اميدوارم در آينده برطرف شود.
وي خاطرنشان كرد: قرار نبود با آمدن وينگادا، پرسپوليس بارسلونا بشود. وينگادا براي موفقيت در پرسپوليس نياز به زمان دارد. بايد به او فرصت بدهيم تا با شناخت از تيم پرسپوليس و فوتبال ايران به موفقيت دست يابد.
وي در خاتمه با اشاره هزينه هايي كه براي درمانش صرف كرده گفت: براي بهبود آسيب ديدگي ام بيش از 45 ميليون تومان هزينه كرده ام كه تا به امروز از طرف فدراسيون فوتبال پرداخت نشده است . با اين وجود از طرف باشگاه پرسپوليس رسما ازفدراسيون فوتبال درخواست كرده ايم تا هزينه درمان من پرداخت شود.

مازيار زارع در ورزشگاه تختي انزلي

مازيار زارع هافبك تيم فوتبال پرسپوليس ديروز در ورزشگاه تختي انزلي حضور پيدا كرد.
گفتني است زارع براي تماشاي ديدار بين دو تيم داماش و ملوان به انزلي سفر كرد. وي پيش از آغاز مسابقه در ورزشگاه تختي دور افتخار زد و طرفداران ملوان به شدت بازيكن سابق تيم خود را تشويق كردند.

احمدزاده قهر كرد

محمد احمدزاده سرمربي تيم فوتبال ملوان انزلي در اعتراض به رفتار تماشاگران قهر كرد و به رختكن رفت.
گفتني است احمدزاده در دقيقه 30 زماني كه طرفداران دو تيم داماش و ملوان عليه يكديگر فحاشي مي كردند در اعتراض به اين شعارها قهر كرد و به رختكن تيمش رفت. مسئولان ملوان سراغ او رفتند و احمدزاده را روي نيمكت ملوان برگردانند. پس از اين اتفاق ديگر الفاظ نامناسب كمتري در ورزشگاه شنيده شد. احمدزاده پيش از مسابقه گفته بود دربي گيلان بدون حاشيه است و طرفداران دو تيم حرمت يكديگر را نگه مي دارند.

براي ديدار با كنيا و عربستان
21اسفند،اسامي بازيكنان تيم ملي اعلام مي شود

اسامي بازيكنان تيم ملي فوتبال ايران براي ديدار دوستانه با كنيا و بازي برابر عربستان 21 اسفند اعلام خواهد شد.
گفتني است تيم ملي فوتبال ايران روز 24 اسفند در ديداري دوستانه به مصاف تيم ملي كنيا مي رود و 8فروردين سال 88 برابر عربستان در مرحله مقدماتي جام جهاني 2010 به ميدن خواهد رفت.
محمد مهدي نبي، دبيركل فدراسيون فوتبال گفت: برنامه ريزي هاي لازم براي رويارويي با تيم ملي عربستان انجام شده است.اسامي بازيكنان تيم ملي ايران 21 اسفند اعلام مي شود و اردوي زير نظر كادر فني آغاز خواهد شد.

سپهرحيدري مدافع تيم فوتبال پرسپوليس :
روي اتفاقات نادرگل خورديم

سپهرحيدري مدافع تيم فوتبال پرسپوليس با ابراز ناراحتي از شكست اين تيم مقابل مقاومت سپاسي شيراز مدعي شد سرخپوشان روي اتفاقات نادر فوتبال دو گل ساده را دريافت كردند.
وي گقفت:تيم مقاومت روي اتفاقات نادر فوتبال خيلي راحت تر از آنچه فكر مي كرد به دو گل رسيد. باور كنيد در اين بازي حق ما شكست نبود و بايد با پيروزي از زمين خارج مي شديم.
وي افزود: خدا،غلام پيرواني را دوست دارد و نمي گذارد توپ وارد تيمش شود وگرنه ما بايد 2 گل وارد دروازه مقاومت مي كرديم.
وي خاطرنشان كرد: پرسپوليس تيم برتر زمين بود اما مقاومت با استفاده از ضدحملات و عنصر غافلگيري ما به دو گل رسيد و بخوبي از آن دفاع كرد.وي در خاتمه ابراز اميدواري كرد: تيم پرسپوليس شكست هاي اخير در ليگ برتر را با موفقيت در ميدان هاي آسيايي جبران كند.

رجب زاده در پرسپوليس

مهدي رجب زاده هافبك پيشين تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان و الظفره امارات به تيم فوتبال پرسپوليس تهران پيوست.
گفتني است مسئولان باشگاه پرسپوليس از مدتها پيش رايزني هايي را با مهدي رجب زاده آغاز كرده بودند تا بتوانند وي را براي ليگ قهرمانان آسيا به خدمت بگيرند.در همين راستا مذاكرات اين دو به نتيجه رسيد و قرارداد رسمي رجب زاده طي روزهاي آينده به ثبت خواهد رسيد. رجب زاده تنها در رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا براي پرسپوليس به ميدان خواهد رفت.مسئولان باشگاه پرسپوليس در تلاشند تا بتوانند نام رجب زاده را به جاي دي كارمو به فدراسيون فوتبال ارائه كنند. قرار است فدراسيون هفته آينده در مورد اين درخواست باشگاه پرسپوليس تصميم گيري كند.

عزيزي از جايگاه ويژه استقلال اهواز را هدايت كرد

ديدار تيم هاي پاس همدان و استقلال اهوازدر همدان برگزارشد كه تيم پاس با5گل استقلال راشكست داد.
گفتني است خداداد عزيزي مربي جديد استقلال از جايگاه ويژه بازي استقلال اهواز مقابل پاس همدان را تماشا كرد.عزيزي به همراه مهدي هاشمي نسب از جايگاه ويژه ورزشگاه قدس همدان بازي را تماشا كردند.

احضارعابدزاده در كميته انضباطي فدراسيون فوتبال

كميته انضباطي فدراسيون فوتبال احمدرضا عابدزاده، مربي دروازه بانان تيم فوتبال پرسپوليس را براي اداي توضيحاتي پيرامون حوادث اخيري كه در تمرين اين تيم رخ داده است، احضار كرد.
گفتني است احمدرضا عابدزاده در تمرين چند روز اخير تيم فوتبال پرسپوليس به دليل ناراحتي از آنچه در مورد اختلاف نظر او با نلو وينگادا مطرح شده بود، مانع از حضور خبرنگاران در محل تمرين اين تيم شد. علاوه بر اين ضمن برخورد بد با خبرنگاران حاضر در تمرين تهديد كرده بود اجازه تهيه خبر و گزارش از مراحل آماده سازي تيم را نخواهد داد. در همين خصوص برخي خبرنگاران معترض به كميته انضباطي فدراسيون فوتبال متوسل شدند تا شايد از اين مرجع به درخواست شان رسيدگي شده و مانند گذشته بدون مشكل از تمرين سرخپوشان خبر تهيه كنند. به دنبال درخواست برخي خبرنگاران، كميته انضباطي فدراسيون فوتبال احمدرضا عابدزاده را احضار كرد تا در خصوص رفتار خود با اهالي مطبوعات پاسخگو باشد.
مجتبي شريفي با تاييد اين موضوع گفت: عابدزاده به كميته انضباطي احضار شده است و بايد هفته آينده در جلسه اين كميته حضور يابد. از خبرنگاران هم مي خواهم تا در اين جلسه حضور يافته و خواسته هاي خود را مطرح كنند.

كسر10 درصد از قرارداد بازيكنان پرسپوليس

شكست تيم فوتبال پرسپوليس برابر مقاومت سپاسي شيراز باعث شد تا با نظر هيئت مديره اين باشگاه 10 درصد از رقم قرارداد سرخپوشان كسر شود.
گفتني است تيم فوتبال پرسپوليس در سي امين هفته از رقابتهاي ليگ برتر روز گذشته برابر مقاومت سپاسي با نتيجه 2 بر يك شكست خورد تا سرخپوشان عملا شانس قهرماني در ليگ هشتم را از دست بدهند.
حسين هدايتي رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس با اشاره به اين موضوع گفت: براساس تصميمي كه اتخاذ شده است به دليل اين شكست 10 درصد از رقم قرارداد كليه بازيكنان و اعضاي كادر فني كسر خواهد شد.
وي ادامه داد: با اين حال اين فرصت را براي بازيكنان و كادر فني باقي گذاشتيم كه در صورت صعود پرسپوليس به مرحله دوم رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا تدابيري خواهيم انديشيد كه اين رقم جبران شود. وي با اشاره به روند نزولي تيم فوتبال پرسپوليس خاطر نشان كرد: فيلم ديدار برابر مقاومت سپاسي شيراز را به همراه اعضاي كادر فني مشاهده خواهيم كرد و در صورتيكه كه به اين نتيجه برسيم كه بازيكني در انجام وظايفش كوتاهي كرده است قطعا با او به شدت برخورد و حتي اخراجش خواهيم كرد.

اعتراض شديد مايلي كهن به داور

محمد مايلي كهن سرمربي تيم فوتبال سايپا به شدت به داور مسابقه اعتراض كرد.
محمد مايلي كهن در دقيقه 35 به دليل خطايي كه بر روي ابراهيم صادقي هافبك سايپا انجام شد اما داور اين خطا را اعلام نكرد به شدت به سعادت باغبان اعتراض كرد.
اين مسابقه با 5 دقيقه تاخير آغاز شد كه دليل آن خرابي تور يكي از دروازه ها بود.

تيم تنيس بانوان ايران در رده 89 رنكينگ فدراسيون جهاني

تيم تنيس بانوان ايران در جديدترين رده بندي فدراسيون جهاني اين رشته رده 89 را در ميان 95 كشور حاضر در رنكينگ جهاني به خود اختصاص داد.
در رده بندي فدراسيون بين المللي تنيس كه پس از برگزاري مسابقات فدكاپ منتشر شده است، تيم بانوان ايران پس از 37 دوري از رنكينگ جهاني توانست جايگاه 89 اين جدول را از آن خود كند.
تيم ايران كه طي 37 سال گذشته در رقابت هاي تيمي جهان شركت نكرده بود، به واسطه حضور در رقابت هاي گروه 2 منطقه آسيا و اقيانوسيه در پرت استراليا و انجام 3 بازي تيمي مقابل تيم هاي هنگ كنگ، قزاقستان و سنگاپور موفق به راهيابي به رنكينگ جهاني و كسب جايگاه 86 جدول رده بندي شده است. تيم هاي روسيه، ايتاليا، اسپانيا، آمريكا و جمهوري چك عنوان هاي اول تا پنجم رده بندي فدراسيون جهاني تنيس را در اختيار دارند.

گلستان،ميزبان فينال مسابقات ليگ واليبال بسيج

فينال واختتاميه مسابقات ليگ واليبال بسيج 19اسفند ماه درشهرگرگان برگزار مي شود.
به گزارش روابط عمومي سازمان ورزش بسيج هفته پاياني مسابقات ليگ واليبال بسيج 19تا23اسفند ماه با حضور90واليباليست درقالب 6تيم از استان هاي
آذربايجان شرقي وغربي ازگروه اول،سمنان وتهران بزرگ ازگروه دوم و مازندران وگلستان ازگروه سوم،كه به مرحله نيمه نهايي رسيده اند برگزار مي شود.
گفتني است درمراسم اختتاميه اين مسابقات سردارآقاميررييس سازمان ورزش بسيج،كاظم يزداني مديرعامل باشگاه مقاومت ورييس تربيت بدني استان وجمعي ديگرازمسئولين حضوردارند.

تيم ملي واليبال 20 اسفند در اردو

باوجود اعلام تاخير در برگزاري ديدار پاياني مسابقات ليگ برتر واليبال بين تيم هاي همشهري پيكان، سايپا، اردوي تيم ملي واليبال ايران در موعد مقرر برگزار خواهد شد.
گفتني است، اعضاي كادر فني تيم ملي واليبال قصد دارند اردوي آماده سازي اين تيم را براي شركت در مسابقات انتخابي قهرماني مردان جهان را در موعد مقرر برگزار كنند.زمان برگزاري اين اردوي هشت روزه 20 اسفند ماه اعلام شده است و قرار است بازيكنان ملي پوش تيم هاي سايپا و پيكان با دو روز تاخير در اردو حاضر شوند. اسامي نفرات مورد نظر قرار است پس از بازگشت معدني از روسيه اعلام شود اما پيش بيني مي شود بيش از 80 درصد از تركيب تيم ملي واليبال ايران را بازيكنان حاضردراردوي پاياني مسابقات سال گذشته تشكيل دهند. اردوي دوم تيم ملي ايران روز5 فروردين ماه برگزار مي شود.

برگزاري جام فجر بوكس با هفت تيم خارجي و سه تيم داخلي

تورنمنت بين المللي بوكس جام فجر 17 اسفند با حضور هفت تيم خارجي و سه تيم داخلي در سالن شهيد معتمدي برگزار خواهد شد.
گفتني است در فاصله2 روز پيش از برگزاري اين رقابتها تا كنون هفت تيم خارجي ارمنستان، آذربايجان، تركيه، قزاقستان، عراق، لبنان و سوريه اعلام آمادگي و اسامي بوكسورهاي خود را اعلام كرده اند.ارمنستان با 12، تركيه با هشت، قزاقستان با شش و لبنان با دو بوكسور در اين مسابقات شركت خواهند كرد. ايران هم با 30 بوكسور در قالب سه تيم، تيم ملي جوانان، تيم تهران الف و ب شركت مي كند.نكته مهم در جام فجر عدم حضور مرتضي سپه وند و علي مظاهري دو بوكسور المپيكي ايران به دلايل پزشكي است. مظاهري به خاطر درد كمر و سپه وند به خاطر درد كليه با نظر مدير تيم هاي ملي در جام فجر شركت نمي كنند. 17 اسفند قرعه كشي و وزن كشي انجام مي شود و بعدازظهر همان روز هم مسابقات آغاز خواهد شد.
اسامي بوكسورهاي ايران به شرح زير است:
تيم تهران: مسعود ريگي، محمود احمدي زمان، عمران اكبري، شهرام تراديده، محمد خطيبي، فروتن گل آرا، هومن كرمي، مهدي طلوتي، سجاد محرابي، امين قاسمي پور، علي اصغر عبدي، هادي جليلي، حسن كاركردي، احسان روزبهاني، رضا مرادخاني، جاسم دلاوري، اكبر حسيني فر و آهنگران.
اين تيم را اصغر كاظمي به عنوان سرمربي، اكبر احدي، علي استكي، محمدرضا صمدي، اسفنديار پوررضا و غلامرضا كريمي به عنوان مربي همراهي مي كنند. كاظمي، احدي، استكي، كرمي و صمدي مربيان تيم ملي بزرگسالان ايراني هستند.
تيم ملي جوانان: فريد صارمي، رضا عباسي، مصطفي اماملو، محمد موميوند، سامان مرادي، مهدي شفيع رعيت، احسان نوذري، جواد زهره وند، شهريار وسي، محمد بابازاده، سالار غلامي و حامد اسداللهي به عنوان بوكسور، حسين نهرودي سرمربي محمد عاشري، ابراهيم عبادي، اصغر اشرفي، همايون اميري و مهدي توحيدي نيا به عنوان مربي و صابري به عنوان سرپرست تيم را همراهي مي كنند.

قضاوت دو داور پينگ پنگ ايران
درمسابقات جهاني ژاپن
از سوي كميته داوران فدراسيون جهاني پينگ پنگ، دو داور ايراني نيز براي قضاوت در پيكارهاي جهاني ژاپن برگزيده شدند.
گفتني است اين كميته اسامي 65 داور و كادر برگزاري مسابقات قهرماني جهان در يوكوهاما ژاپن را اعلام كرد كه سرداور ژاپني به همراه 4 كمك سرداور از روسيه، مصر، سنگاپور و هلند و 60 داور بين المللي از 47 كشور جهان عهده دار برگزاري رقابت ها هستند. طبق اعلام فدراسيون پينگ پنگ و موافقت فدراسيون جهاني، محمود رهيده و سيمين رضايي دو داور بين المللي ايران، كار قضاوت در اين رقابت ها را برعهده خواهند داشت.
مرحله مقدماتي بازي هاي انفرادي 8 و 9 ارديبهشت ماه سال آينده برگزار مي شود و 10 ارديبهشت پيكارهاي دونفره مردان و زنان آغاز مي شود. روزهاي 14 و 15 ارديبهشت نيز با انجام بازي هاي نيمه نهايي و نهايي، مسابقات انفرادي و دونفره به پايان مي رسد.
محمدرضا اخلاق پسند، مهران احدي، شهرام سربخشيان، واحد مالميري و نوشاد عالميان تيم مردان ايران و ندا شهسواري، سحر رهنما و آنا فياضيان تيم زنان ايران را در اين مسابقات تشكيل مي دهند.

سازمان ورزش شهرداري تهران برگزار كرد
تجليل از 30 ورزشكار برتر
به مناسبت سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، شهرداري تهران در مراسمي به عنوان سي درسي از30 ورزشكار برتر كشور تقدير كرد.
گفتني است سازمان ورزش شهرداري تهران با همكاري شركت فرهنگي - ورزشي شهر سالم،در مراسمي با حضور شهردار تهران و تني چند از مديران و پيشكسوتان از 30 ورزشكار برتر كشور در 30 سال پس از پيروزي انقلاب اسلامي تجليل كرد. در اين مراسم محمد قاليباف شهردار تهران در سخناني كوتاه با تجليل از ورزشكاران كه با افتخار آفريني باعث غرور و سربلندي ايران مي شوند، حمايت از ورزشكاران را بخشي از وظايف شهرداري تهران خواند. همچنين سردار آجرلو، رييس سازمان ورزش شهرداري تهران و محمد درخشان رييس ستاد برگزاي مراسم نيز با ارايه گزارشي به تشريح چگونگي روند انتخاب و برگزاري اين مراسم پرداختند. 30 ورزشكار منتخب كه از طريق نظرسنجي عمومي انتخاب شده بودند به اين شرح هستند:
علي كريمي،حميد استيلي، كريم باقري، علي دايي، جواد زرينچه، وحيد شمسايي، احمدرضا عابدزاده، خداداد عزيزي، مهدي مهدوي كيا، جواد نكونام، حسين رضازاده، احسان قائم مقامي، آتوسا پوركاشيان، عليرضا حيدري، امير خادم، رسول خادم، عليرضا دبير، هادي ساعي، حميد سوريان، صمد نيكخواه بهرامي، پگاه زنگنه، جاسم ويشگاهي، عبدالرضا جوكار، اعظم خداياري، هادي رضايي، نيره عاكف، هاشمي، نجمه آبتين، ليلا ابراهيمي و سارا خوش جمال فكري.
هم چنين در ابتداي مراسم نيز از 5 ورزشكار ايثارگر به نام هاي مهرداد آگين - مراد علي شيراني - علي والي - علي كشفيا - محمدرضا ميرزايي و 2 خانواده ورزشكاران زنده ياد محمدرضا اوراز و سيروس قايقران نيز تقدير شد.

برگزاري مسابقات آمادگي جسماني دانشجويان منطقه 3 كشور در دانشگاه قم

محمد دهشتي مدير تربيت بدني دانشگاه قم در خصوص برگزاري مسابقات آمادگي جسماني دانشجويان منطقه 3 كشورگفت: اولين دوره مسابقات آمادگي جسماني دانشجويان دانشگاه هاي منطقه سه كشور به ميزباني دانشگاه قم برگزار مي شود.
وي با بيان اينكه مسابقات آمادگي جسماني براي نخستين بار در سطح دانشگاه هاي منطقه سه كشور برگزار مي شود، اظهار كرد: اين دوره از مسابقات ويژه دانشجويان پسر بوده و تاكنون دانشگاه هاي هنر اصفهان، صنعتي اصفهان، اراك، كاشان و تفرش براي حضور در اين مسابقات اعلام آمادگي كردند.
وي ادامه داد:بر اساس آئين نامه، از هر واحد دانشگاهي چهار دانشجوي ورزشكار در اين دوره از مسابقات شركت خواهند كرد.
وي اضافه كرد: مراسم افتتاحيه نخستين دوره مسابقات آمادگي جسماني دانشجويان دانشگاه هاي منطقه سه كشور ساعت 9 روز پنجشنبه در محل سالن ورزشي دانشگاه قم برگزار مي شود.
وي با اشاره به امكانات و تجهيزات ورزشي دانشگاه قم، تصريح كرد: اين دانشگاه آمادگي ميزباني مسابقات ورزشي منطقه اي و ملي را دارد و اميدواريم با برنامه ريزي مسئولان تربيت بدني وزارت علوم، برخي مسابقات ورزشي در دانشگاه قم برگزار شود.

ليگ پينگ پنگ بانوان
مصاف حساس دانشگاه آزاداسلامي
باپتروشيمي تهران

هفته پاياني ليگ پينگ پنگ زنان در حالي 22 اسفند ماه با انجام سه ديدار پيگيري خواهد شد كه تكليف تيم هاي دوم و سوم جدول رده بندي روشن مي شود.
گفتني است در حساس ترين ديدار هفته پاياني دانشگاه آزاداسلامي كه با 17 امتياز به همراه پتروشيمي بوعلي به فاصله يك امتياز اختلاف از ذوب آهن در مكان سوم قرار دارد، بايد با پتروشيمي تهران، قهرمان زودهنگام ديدار كند.ذوب آهن (تيم دوم جدول رده بندي با 18 امتياز) ميهمان تاژ قزوين خواهد بود. ذوب آهن در صورت پيروزي در اين ديدار نايب قهرمان ليگ خواهد شد. تجار كيش نيز در حالي ميزبان مس كرمان خواهد بود كه اين ديدار نيز حساسيتي در پي نخواهد داشت. يك ديدار معوقه نيز روز 16 اسفند ماه ميان تيم هاي پتروشيمي بوعلي سينا و مس كرمان در ماهشهر انجام خواهد شد كه پتروشيمي بوعلي در صورت پيروزي در اين ديدار شانس بيشتري براي كسب سكوي سومي ليگ پينگ پنگ زنان را نسبت به دانشگاه آزاد اسلامي خواهد داشت.

كرمانشاه،فاتح رقابتهاي كشتي آزاد ناشنوايان قهرماني كشور

تيم كرمانشاه توانست مقام نخست رقابت هاي كشتي آزاد قهرماني كشور را كه در سالن ورزشي آزادي سنندج برگزاري مي شود، به دست آورد.
گفتني است در اين دوره از رقابت ها كه با حضور 95 كشتي گير از 19 استان كشور در سنندج برگزار شد، بعد از تيم كرمانشاه كه با كسب 48 امتياز به مقام اول رسيده بود، تيم تهران نيز با كسب 46 امتياز رتبه دوم را به خود اختصاص داد.تيم هاي خراسان رضوي با كسب 42 امتياز و استان اردبيل با كسب 35 امتياز به مقامهاي سوم و چهارم رسيدند.در اين رقابتها كه مرحله اول انتخابي تيم ملي نيز به شمار مي رود مهدي بخشي در 55، محمد سياهپوش در 60 و كيوان صمدي در 66 كيلوگرم به عنوان اول رسيدند.همچنين مقام هاي نخست اوزان 74 و 84 كيلوگرم به ترتيب به مصطفي حيدري و محسن منوچهري رسيد.احسان نعمتي در 96 كيلوگرم و حسين علي چاپي در 120 كيلوگرم نيز با شكست حريفان خود به مقام اين دوره از رقابتها نخست دست يافتند.

پنجشنبه|ا|15|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 480]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن