تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حيا زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817017617




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با افكار مردم بازي مي شود/ كرسپو: عصباني هستيم/ اسپالتي: شرايط حاكم بر تيم خوب نيست


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: با افكار مردم بازي مي شود/ كرسپو: عصباني هستيم/ اسپالتي: شرايط حاكم بر تيم خوب نيست
سرمربي پرتغالي تيم اينترميلان معتقد است كه براي زير سوال بردن قدرت اينتر با افكار مردم ايتاليا بازي مي شود و هرنان كرسپو از عصبانيت خود به علت نيمكت نشيني خبر داد و خبر ديگر اينكه؛ سرمربي تيم آ اس رم از اينكه توسط كميته انضباطي محروم شده است، ابراز تاسف كرد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري گاتزتا دلوسپرت؛ خوزه مورينيو، سرمربي پرتغالي تيم اينترميلان گفت: بعد از مسابقه اي كه تيم اينترميلان مقابل تيم ‌آ اس رم برگزار كرد و به نتيجه تساوي سه بر سه رسيد، بسياري از رسانه ها در خصوص قضاوت داور مسابقه در رابطه با پنالتي كه روي باتوللي گرفت، اعتراض كرده و اظهار نظرات مختلفي كردند.

وي افزود: اما واقعيتي كه در اين رابطه وجود دارد، اين است كه فكر مي كنم برخي از افراد با بزرگ كردن اين مسئله قصد دارند تا با افكار مردم ايتاليا بازي كرده و قدرت و توان اين تيم را در ذهن مردم كشور زير سوال برند.

مورينيو تاكيد كرد: شخصا مي توانم اثبات كنم كه در طول برگزاري مسابقات اين فصل، تيم يوونتوس بعلت اشتباه داوران چندين امتياز از آن خود كرده و يا دو تيم آ اس رم و ليلان كه موفقيت چشمگيري در اين فصل نداشته اند و در عين حال نتوانسته اند چيزي را از آن خود كنند در تيررس رسانه ها قرار ندارند.

وي خاطرنشان كرد: تيم من فقط بعد از مسابقه با سئينا بود كه بعلت اشتباه داور به پيروزي رسيد و شخصا با حضور در برنامه تلويزيوني اين موضوع را اعلام كردم و بغير از آن چيزي به ياد ندارم.

*********** كرسپو: عصباني هستم

هرنان كرسپو، مهاجم آرژانتيني تيم اينترميلان گفت: واقعيتي كه وجود اين است از شرايط حاكم رضايت ندارم و از اينكه دائما مسابقات را از روي نيمكت مشاهده مي كنم، بسيار عصباني و ناراحت هستم.

وي افزود: اين عصبانيت را يك پيام محسوب مي كنم و اميدوار هستم كه باشگاه اينترميلان متوجه شرايط من باشد، زيرا فكر مي كنم، به اندازه كافي توان و قدرت خود را نشان داده ام و ثابت كرده ام كه مي توانم نقش مفيد و موثري را در اين تيم داشته باشم و از اين بابت احساس خوشحالي زيادي مي كنم و خيلي خوب مي دانم كه هواداران تيم به من علاقه وافري دارند و مرا يك بازيكن حرفه اي و بسيار جدي در كار مي دانم.

كرسپو تصريح كرد: در رابطه با تيم ملي بايد بگويم كه با مارادونا صحبت كرده ام، او يك پست در تيم ملي براي من در نظر گرفته است، اما با تمام اين اوصاف بايد شرايط را تغيير داده و بتوانم در تركيب ثابت تيم قرار بگيرم و دوباره گلزني كرده و خود را به عنوان يك مهاجم گل زن معرفي كنم.

وي افزود: جام جهاني 2010 برايم از اهميت زيادي برخوردار بوده و براي رسيدن به آن تمام تلاش خود را خواهم كرد.

************ اسپالتي: از تصميم كميته انضباطي عصباني ام

لوچانو اسپالتي سرمربي تيم ‌آ اس رم گفت: از اينكه توسط كميته انضباطي محروم شدم، بسيار متاسف هستم.

واقعيت اين است كه از بس دائم مسائل حاشيه اي در تيم رم و هوادارانش خبر منتشر شده است، كمي عصباني هستيم. متاسفانه شعارهاي نژادپرستانه هوادارن رم باعث شد تا باشگاه جريمه شود، من اميدوار هستم كه اين ماجرا خيلي زود پايان گرفته و تيم رم فعاليت خود را در چارچوب رقابتهاي اسكولتو بدون حاشيه از سر بگيرد.

وي افزود: در رابطه با محروميت خودم هم بايد بگويم كه شخصا كار غير منتظره اي انجام ندادم، فقط به تصميم داور اعتراض كردم و اين اعتراض فكر نمي كنم چنين تبعاتي را در پي داشت كه شرايط محروميت مرا به همراه داشته باشد.

پنجشنبه|ا|15|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن