تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820942108




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هفته سي ام ليگ برتر تساوي به نفع استقلال شد


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: هفته سي ام ليگ برتر تساوي به نفع استقلال شد
جام جم آنلاين: ديدار حساس تيم هاي فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان با تساوي به پايان رسيد تا استقلال با يك امتياز بيشتر نسبت به رقيب اصلي خود همچنان شانس اول قهرماني در ليگ برتر باشد.


به گزارش مهر ، در ادامه رقابتهاي هفته سي ام ليگ برتر از ساعت 15:15 دقيقه امروز دو تيم ذوب آهن و استقلال در ورزشگاه فولادشهر به قضاوت محسن تركي به مصاف هم رفتند كه در پايان دو تيم به تساوي يك بر يك دست يافتند.

در اين ديدار دو تيم فوتبال پاياپايي را به نمايش گذاشتند كه البته نيمه اول فوتبال جذابتري را از هر دو تيم شاهد بوديم. با شروع نيمه دوم بازي رنگ و بوي خشونت به خود گرفت و محسن تركي مجبور شد به برخي بازيكنان دو تيم كارت زرد نشان دهد.

تيم فوتبال استقلال كه با شكست در اين ديدار صدرنشيني را از دست مي داد در دقيقه 55 توسط مجتبي جباري و از روي نقطه پنالتي به گل تساوي دست يافت.

در دقايق باقي مانده دو تيم حملات كم رمقي را روي دروازه يكديگر پي ريزي كردند كه در دقيقه 74 پيروز قرباني به دليل دريافت كارت زرد دوم از بازي اخراج شد.

محسن تركي همچنين در اين ديدار به محمد منصوري ، ايگور كاسترو، حسن اشجاري ، محمد صلصالي و محمدرضا خلعتبري از ذوب آهن و سياوش اكبرپور از استقلال كارت زرد داد.

ذوب آهن كه در اين ديدار از ميزباني استفاده مي كرد به دنبال كسب سه امتياز اين ديدار و رسيدن به صدر جدول بود كه نتوانست به خواسته اش برسد و همچنان با يك امتياز اختلاف در رده دوم قرار دارد. استقلال 58 امتيازي و ذوب آهن 57 امتيازي است.

پنجشنبه|ا|15|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن