تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821020916




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل منابع طبيعي استان تهران:5000 اصله نهال در منطقه سوهانك تهران كاشته شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل منابع طبيعي استان تهران:5000 اصله نهال در منطقه سوهانك تهران كاشته شد
خبرگزاري فارس: مديركل منابع طبيعي استان تهران گفت: به مناسبت آغاز هفته منابع طبيعي 5000 اصله نهال در منطقه سوهانك در شمال تهران كاشته شد.


به گزارش خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس، علي‌ اصغر منصور خاكي امروز در نخستين روز هفته منابع طبيعي در مراسم كاشتن درخت توسط گروههاي مردمي، دانش‌آموزان، مسئولان اداره منابع طبيعي استان تهران و سازمان جنگلها در منطقه سوهانك در شمال تهران گفت: كاشت درخت در منطقه سوهانك از سال 1353 شروع شده و هم‌اكنون به شكل جنگل دست‌ كاشت درآمده است، اما برخي درخت‌هايي كه خشك شده‌اند، امروز به كمك گروههاي دانش‌آموزي و مردمي به وسيله 5000 نهال جديد جايگزين مي‌شود.
مديركل منابع طبيعي استان تهران افزود: به مناسبت هفته منابع طبيعي از 15 تا 22 اسفندماه 87 تعداد 610 هزار اصله نهال درختان غيرمثمر در استان تهران به صورت رايگان بين مردم توزيع و توسط آنها در عرصه‌هاي تعيين شده كاشته مي‌شود.
منصور خاكي افزود: روز جمعه 16 اسفندماه به مناسبت دومين روز هفته منابع طبيعي حدود 3 هكتار اراضي حاشيه امامزاده محمد در روستاي ده امام پاكدشت توسط مردم و گروههاي علاقمند محيط زيست نهال‌كاري مي‌شود.
به گزارش خبرنگار فارس، صبح امروز در هواي سرد و مطبوع كوهستانهاي سوهانك در شمال شرق تهران، با حضور دانش‌آموزان دختر و پسر، گروههاي مردمي طرفدار طبيعت و مديران سازمان جنگلها مراتع و آبخيزداري و اداره كل منابع طبيعي استان تهران درخت‌ كاري در عرصه‌هاي منابع طبيعي آغاز شد، حضور كودكان و نوجوانان زيبايي خاصي به مراسم داده بود.
بنابراين گزارش، در كل كشور در هفته منابع طبيعي 30 ميليون اصله نهال به مناسبت سي‌امين سالگرد انقلاب اسلامي كاشته مي‌شود.
انتهاي پيام/

پنجشنبه|ا|15|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 185]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن