تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس حريم خدا را حفظ كند، حرمتش حفظ مى‏شود و هر كس خدا را اطاعت كند، اطاعت مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816700529




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون استاندار همدان:46 طرح سرمايه‌گذاري در همدان بهره‌برداري شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون استاندار همدان:46 طرح سرمايه‌گذاري در همدان بهره‌برداري شد
خبر‌گزاري فارس: معاون پشتيباني و توسعه منابع انساني استاندار همدان گفت: در اين هفته 46 طرح با 12 ميليارد تومان سرمايه‌گذاري، بهره‌برداري شد.


به گزارش خبر‌گزاري فارس از همدان، محمد‌ناصر نيكبخت بعد از ظهر امروز در كار‌گروه اشتغال و توسعه سرمايه‌گذاري افزود: آمار پرداخت‌ها و عقد قرار‌داد‌ها در سطح استان، ارزشمند است اما لازم است به‌منظور هماهنگي بيشتر، بانك‌ها آمارها را در جلسه بعد بياورند.
وي ادامه داد: با توجه به مطالبي كه فرماندار تويسركان و بخشدار جوكار در ‌خصوص عدم پرداخت بانك‌ها به اين دو شهر اعلام كردند،‌ اين موارد در جلسه‌هاي بعدي پيگيري خواهد شد.
معاون پشتياني و توسعه منابع انساني استاندار همدان با اشاره به سير صعودي بانك‌ها در عقد قرارداد‌ و پرداخت‌ها تصريح كرد: بعضي از بانك‌ها بيش از انتظار رفتار كردند كه از ‌جمله اين بانك‌ها، بانك ملي و كشاورزي است.
وي با اشاره به اينكه فولاد ويان آمادگي افتتاح نهايي را پيدا كرد، گفت: آزمايش‌هاي لازم براي دانستن اينكه آيا طرح فولاد ويان آمادگي افتتاح را دارد، با موفقيت انجام شده و به احتمال زياد تا پايان سال به بهره‌برداري خواهد رسيد.
نيكبخت اظهار ‌داشت: مصوبه نهايي طرح جي‌تي‌ال نهاوند از اداره محيط ‌زيست گرفته شد و مكاتبات لازم براي پيگيري اين طرح ادامه دارد.
وي با اشاره به جلسه رئيس سازمان تعاون روستايي كشور با استاندار افزود: اين جلسه در رابطه با سيب‌زميني، صادرات و خريد آن بود و سازمان تعاون روستايي پذيرفت در صورتي كه كارگاه اشتغال را تصويب كند از محل سهميه‌اي كه در خصوص بنگاه‌هاي زود‌بازده دارد، برخي طرح‌ها را تصويب و مشكل سيب‌زميني حل شود.
معاون استاندار همدان افزود: آمار‌هاي طرح‌هاي به بهره‌برداري رسيده كه در اين هفته اعلام شد، 46 طرح با 12 ميليارد تومان سرمايه‌گذاري و 337 نفر اشتغال بود.
وي آمار طرح‌هاي بهره‌برداري شده را قابل توجه دانست و گفت: لازم است طرح‌هاي پيش‌بيني شده كه تا پايان سال به بهره‌برداري مي‌رسد نيز جزو آمار طرح‌هاي بهره‌برداري آورده شود.
نيكبخت با اشاره به رفاقت خود با بانك‌ها تصريح كرد: ما وظيفه داريم به بانك‌ها كمك كنيم كه وصولي‌هاي خود را افزايش دهند و بانك‌ها نيز براي اينكار بيشتر تلاش كنند.
وي در ادامه با اشاره به مطرح شدن ايجاد شهرك‌هاي خصوصي در همدان براي اولين خاطرنشان كرد: ساخت اين شهرك‌ها به بخش خصوصي واگذار مي‌شود و پس از آماده‌سازي و قطعه‌بندي در اختيار سرمايه‌گذار قرار مي‌گيرد.
رئيس سازمان صنايع و معادن نيز در ادامه با اشاره به كلنگ‌زني دو شهرك صنعتي خصوصي در استان تصريح كرد: اين دو شهرك خصوصي شامل شهرك فولاد جعفري و شهرك صنعتي مصنوعات چوب و مبلمان ملاير است كه هر دو داراي طرح توجيهي هستند و لازم است براي ساخت به آنها وام داده شود.
خسرو سامري اضافه كرد: محل بازپرداخت از محل فروش زمين تعريف مي‌شود و لازم است كه بانك‌ها براي ساخت اين شهرك‌هاي خصوصي مشاركت داشته باشند.
رئيس سازمان بازرگاني استان همدان نيز در اين جلسه گفت: هفته آينده از شنبه تا دو‌شنبه هيئت‌هايي از تركيه وارد همدان مي‌شوند و كه از تركيب بسيار خوبي برخوردار هستند.
فيصل مرداسي افزود: لازم است مسئولان استان به خصوص اتاق بازرگاني و خانه صنعت از اين فرصت به نحو شايسته‌اي استفاده كرده و براي جذب سرمايه‌گذاران و تجار تلاش كنند.
فرماندار تويسركان نيز با بيان اينكه بانك‌هاي شهرستان تويسركان عملاً قفل شده است، گفت: لازم است اين موضوع در جلسات بعدي پيگيري شود.
حسن بهرام‌نيا يكي از مشكلات را عدم همكاري بانك كشاورزي براي پرداخت وام به برخي زمين‌هاي داراي مشكل از نظر وقف دانست و افزود: حدود سه ماه است كه بانك كشاورزي در اين زمينه سخت‌گيري‌هايي را اعمال كرده است.
وي با اشاره به بر‌گزاري همايش شهر الكترونيك در اين شهر‌ستان تصريح كرد: اين مراسم با حضور معاون علمي و فن‌آوري رئيس‌جمهور و ساير مهمانان از جمله پدر روستا‌هاي الكترونيك برگزار خواهد شد.
معاون پشتيباني و توسعه منابع انساني استاندار در پاسخ به صحبت‌هاي فرماندار تويسركان گفت: مسئولان بانك، سوابق پرداختي به تويسركان را بررسي كنند و اين موضوع را به اطلاع فرماندار برسانند.
انتهاي پيام/ر10

پنجشنبه|ا|15|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن