تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وجود یک عالم برای ابلیس سخت تر از هزار عابد است زیرا عابد در فکر خود است و عالم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816423391




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با هدف تعميق باورهاي ديني صورت مي‌گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با هدف تعميق باورهاي ديني صورت مي‌گيرد
خبرگزاري فارس: مشاور امور بانوان استاندار كردستان از اجراي طرح ملي رحمت ويژه زنان خانه‌دار استان با هدف تعميق باورهاي ديني خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از سنندج سهيلا نصرصادقي ظهر امروز در جلسه مشاوران فرمانداران شهرستان‌هاي استان و كارشناس امور بانوان كه در سالن شهداي گمنام استانداري كردستان برگزار شد، اظهار داشت: زنان با توجه به رسالت خطير خود در مسير توسعه و تكامل نظام آفرينش نقش محوري و زيربنايي داشته و در مقام معلم و مربي نسل بشر نيز اساسي‌ترين خدمات مقدس را ارائه كرده‌اند.
وي افزود: مركز امور بانوان و خانواده با اعتقاد راسخ اقدام به اجراي طرح ملي رحمت در راستاي تقويت و تعالي فرهنگ و تعميق باورهاي ديني بانوان براي آشنايي زنان با آموزه‌هاي حيات‌بخش قرآن و سيره نبوي و عترت طاهره ايشان و عملياتي كردن و معرفي الگوهاي رفتاري به صورت شيوا، آسان و قابل درك در راستاي تحكيم بنيان خانواده كرده است.
مشاور امور بانوان استانداري كردستان در ادامه بيان داشت: اين طرح با همكاري امور بانوان وزارت كشور و مشاورين امور بانوان استانداري‌ها و حوزه‌هاي علميه ويژه بانوان از سال 85 در سراسر كشور اجرا كرده است.
نصرصادقي اضافه كرد: كتاب‌هاي آموزشي در راستاي معرفي خانواده موفق، كاركردهاي زن در خانه، خانواده كانون مهرورزي و عطر عفاف از محتواي اجراي طرح ملي رحمت ويژه زنان خانه‌دار است.
وي با اشاره به اهداف اجراي طرح ملي رحمت، تصريح كرد: مركز امور بانوان وزارت كشور به منظور گسترش آموزش‌هاي امداد و نجات و ارتقاي سطح آگاهي مختلف جامعه در ارتباط با حوادث و سوانح دوره‌هاي آموزش عمومي امداد و نجات را با همكاري سازمان هلال احمر در چندين مرحله برنامه‌ريزي و اجرا خواهد كرد.
مشاور امور بانوان استانداري كردستان در ادامه يكي ديگر از اهداف اجراي اين طرح ملي را توسعه آگاهي‌هاي ديني، فرهنگي و اجتماعي زنان در پايبندي به ارزش‌ها و ايجاد مصونيت در برابر القاي شبهات ديني و نيز مجهز شدن مخاطبين به سلاح بصيرت و آسيب‌شناسي خانواده در فضاي مجازي كرده است.
نصرصادقي افزود: نظارت بر اجراي طرح و هزينه‌هاي مرتبت به صورت ملي بر عهده مركز امور بانوان و خانواده رياست‌جمهوري است و مشاوران امور بانوان استان‌ها نيز به منظور اطمينان از صحت و درستي اجراي برنامه لازم است نظارت استاني خود را با استفاده از امكانات سازمان‌هاي ذيربط در طول اجراي طرح اعمال كنند.
وي اضافه كرد: طرح ملي رحمت در استان كردستان نيز از طرف مركز امور بانوان رياست‌جمهوري هر بار براي قشر ويژه‌اي از بانوان در راستاي عترت و پيام‌هاي قرآني، الگوپذيري بانوان، اسلام و ارتباط با خانواده اجرا مي‌شود.
مشاور امور بانوان استاندار كردستان در ادامه تاكيد كرد: بايد با تلاش دستگاه‌ها و نهادهاي دولتي و سازمان‌هاي مردم‌نهاد جايگاه زناني كه براي كشف حجاب شهيد شدند در 17 دي‌ماه گرامي داشته شود.

* بانوان پيشقراولان صحنه‌هاي انتخاباتي هستند

نصرصادقي در ادامه اين جلسه با اشاره به نقش و رسالت بانوان در صحنه‌هاي انتخاباتي، اظهار داشت: در اين شرايط زماني كه دشمنان سعي دارند فضاي انتخاباتي را با تبليغات مسموم و با بهره‌برداري‌هاي سياسي مردم را از حضور در انتخابات بازدارند، بانوان در اين راستا به عنوان پيشقراولان انتخاباتي نقش مهمي ايفا مي‌كنند.
وي بر حضور آگاهانه و پرشور و با بصيرت بانوان و خانواده‌ها در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري تاكيد كرد و گفت: به منظور افزايش سطح آگاهي مردم و ايجاد فضاي انتخاباتي سالم و تشويق بي‌طرفانه بانوان نيز مي‌توانند با حضور پررنگ خود اين صحنه را حماسي كنند.
مشاور امور بانوان استاندار كردستان در پايان خاطرنشان كرد: در شهرستان سنندج سه نفر از بانوان در بيجار يك نفر و سقز يك نفر كانديداي نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي شده‌اند.
انتهاي پيام/صا10

يکشنبه|ا|11|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن