تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816689320




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كروبي: من پرچمدار اصلاح‌طلبان ساختارشكن نيستم


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: كروبي: من پرچمدار اصلاح‌طلبان ساختارشكن نيستم
دبيركل حزب اعتماد ملي گفت: اصلاح‌طلبان دو دسته‌اند يكي اصلاح‌طلبان ساختارشكن و ديگري اصلاح‌طلبان اصيل كه در چارچوب قانون اساسي و خط امام(ره) حركت مي‌كنند و من پرچمدار دسته دوم هستم
خبرگزاري فارس: دبيركل حزب اعتماد ملي گفت: اصلاح‌طلبان دو دسته‌اند يكي اصلاح‌طلبان ساختارشكن و ديگري اصلاح‌طلبان اصيل كه در چارچوب قانون اساسي و خط امام(ره) حركت مي‌كنند و من پرچمدار دسته دوم هستم.

به گزارش خبرگزاري فارس از نهاوند، حجت‌الاسلام مهدي كروبي پنج‌شنبه شب در پي سفرهاي انتخاباتي خود با حضور در سالن ارشاد اسلامي نهاوند طي سخناني افزود:در بين شهرهاي كشور به غير از كلانشهرها، نهاوند از امتياز خاصي برخوردار است چرا كه در دوران خفقان ستمشاهي مجموعه‌اي از فرزندان پاك اين سرزمين گروهي را تشكيل دادند كه علما، بزرگان و روحانيون انقلابي را براي مقابله با طاغوت به اين ديار دعوت مي‌كردند.
وي گفت: نهاوند از منظر چهره‌هاي سياسي هم در زمان قبل از انقلاب و بعد از انقلاب از وجود دو چهره وارسته چون آيت‌الله حيدري و آيت‌الله قدوسي بهره‌مند بود و هم اكنون هر چه به اين سوابق شهر مي‌نگرم مي‌بينم كه اين شهر همچنان مي‌درخشد.
دبيركل حزب اعتماد ملي ضمن اشاره به مشكلات نهاوند، افزود: نمي‌دانم چرا اين طور شده است كه نهاوند در استان از بالاترين آمار بيكاري برخوردار است و اين امر جاي تأسف دارد.
وي در ادامه گفت: ما بايد تلاش كنيم با دعوت از سرمايه‌گذاران از حرف‌هايي كه موجب درگيري دنيا با ما شود به شدت بپرهيزيم.
كروبي ادامه داد: مي‌توانيم با دعوت از افراد ايراني خارج از كشور كه نسبت به وطنشان عرق ملي دارند و با تأمين امنيت براي آنها، از سرمايه‌گذاري‌شان براي پيشرفت كشور استفاده كنيم.
وي يادآور شد: ما هم اكنون مي‌شنويم و مي‌بينيم كه چندين هزار نامه توسط مردم به مسئولان داده مي‌شود و اين امرنشان از فزوني مشكلات مردم دارد كه البته اين مشكلات يك شبه حل نمي‌شود.
دبير كل حزب اعتماد ملي در ادامه افزود: فقط يك توصيه براي بحث انتخابات دارم و به همه مردم مي‌گويم به هر كسي مي‌خواهيد رأي دهيد ولي حضوري پرشور در انتخابات داشته باشيد.
وي در ادامه با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالي مبني بر اين كه شما مشكلات نهاوند را در چه فاكتورهايي مي‌بينيد اظهار داشت: مهم‌ترين مشكل نهاوند، مشكل اقتصادي، معيشتي و كار توليدي است و نهاوند با توجه به اينكه در بخش كشاورزي فعال است ولي نياز به تقويت بيش از پيش در اين حوزه دارد.
كروبي با اشاره به عدم استفاده از نيروهاي تحصيل‌كرده گفت: لزوم فعال كردن كار صنعتي و گردشگري كه نياز به سرمايه‌گذاري دارد نشان مي‌دهد به اين شهرستان بايد توجه ويژه شود چرا كه هم ظرفيت و آمادگي و هم نياز شديد به توسعه دارد و از طرف ديگر آن شهري كه در انقلاب نقش مؤثري داشته و بيشتر فداكاري كرده‌ بايد بيشتر مورد توجه قرار گيرد.
وي در پاسخ به اين سئوال كه آيا ورود سه كانديداي اصلاح طلب به صحنه انتخابات ضربه‌اي به جريان اصلاح‌طلبان وارد نمي‌كند، اظهار داشت: از وقتي اعلام كردم وارد مي‌شوم، فعاليت خود را نيز شروع كرده‌ام البته بايد كمي جلوتر برويم ببينيم اقبال جامعه چه طور است، موانع چه چيزهايي هستند و چه كسي بهتر مي‌تواند ايستادگي كند و كدام چهره‌ها طرفداران بيشتري دارند.
دبيركل حزب اعتماد ملي گفت: ما مي‌گوييم اگر كارمان را انجام ندهيم عقب مي‌افتيم و هم اكنون عزيزاني همچون خاتمي و موسوي هم مطمئناً شركت خواهند كرد ولي نظر ما اين است كه مردم حضور بيشتري پاي صندوق‌هاي رأي داشته باشند و آخرش اين است كه انتخابات به مرحله دوم كشيده مي‌شود.
وي در پاسخ به سئوال ديگري كه آيا شما خودتان را اصلاح‌طلب مي‌دانيد، افزود: اصلاح‌طلبان دو دسته هستند يكي اصلاح‌طلبان ساختارشكن و ديگري اصلاح‌طلبان اصيل كه در چارچوب قانون اساسي و خط امام(ره) حركت مي‌كنند كه من پرچمدار دسته دوم هستم و اگر اصلاحات رفراندوم و جدايي از حكومت باشد من اصلاح‌طلب نيستم.
كروبي در پاسخ به سئوال ديگري مبني بر اينكه نظر شما در خصوص طرح هدفمند كردن يارانه‌ها چيست، بيان داشت: من خودم يك برنامه‌اي دارم و قبلاً هم همان ماهي 50 هزار تومان را اعلام كردم ولي در اين دوره حرف‌هاي جديدي خواهم داشت و همه‌اش در جهت حمايت از اقشار آسيب‌پذير است.
وي افزود: من در جريان ريز و جزئيات طرح هدفمند كردن يارانه‌ها و اين كه آقايان مي‌خواهند چكار كنند نيستم، اجمالاً اصل كار را خوب مي دانم ولي تزريق نقدينگي تورم را بالا مي‌برد.
دبير كل حزب اعتماد ملي در پاسخ به اين سئوال كه چه تدابيري براي جلوگيري تكرار خواب معروف‌تان و صيانت از آراي خود انديشيده‌ايد، گفت: اگز مردم خوب حضور يابند صحنه تقلب و دخالت نيروهاي خودسر اثرش كمتر مي‌شود و هرچه خلوت‌تر باشد ميدان فعاليت‌شان بيشتر مي‌شود.
وي در جواب سئوال ديگري مبني بر اينكه آيا شما با آزاد شدن استفاده از شبكه‌هاي ماهواره‌اي موافق هستيد، اظهار داشت: ماهواره بايد باشد، يعني چه بخواهيم چه نخواهيم خودش مي‌آيد و من معتقدم بايد به مردم آموزش نحوه استفاده از اين وسيله را داد تا حتي‌الامكان از برنامه‌هاي خوب آن استفاده كرده و از برنامه‌هاي نامناسب اجتناب كنند.
كروبي خاطر نشان كرد: اگر من مي‌توانستم شبكه ماهواره خودم را راه مي‌انداختم فكر مي‌كنم بخشي از اين ماهواره‌ها بازارشان تعطيل مي‌شد.
وي افزود: من براي آزاد شدن ماهواره و يا تنش‌زايي سياسي نمي‌آيم، بلكه قصد و هدفم در انتخابات اين است كه راه سرمايه‌گذاري را باز كنم و اقتصاد و اشتغال را رونق و وضعيت معيشتي را سامان دهم

جمعه|ا|16|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 199]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن