تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):باعلما همنشینی کن تا سعادتمند شوی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816782544




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبرهايي از راديو


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: خبرهايي از راديو
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

*** راديو گفت‌وگو

ـ مدير گروه كودك شبكه دو سيما

در برنامه «چاي براي دو نفر» يكشنبه ‌١٨ اسفند ماه محمد ميركياني از زندگي و فعاليت‌هاي خود مي گويد.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا ، سردبير برنامه "چاي براي دو نفر" گفت: محمد ميركياني در بخش‌هاي مختلف فرهنگي فعاليت داشته و در حال حاضر مديريت گروه كودك و نوجوان شبكه اول سيماي جمهوري اسلامي را عهده‌دار است.

حميدرضا مقدسي افزود: آثار منتشر شده ميركياني بيش از ‌٦٠ كتاب براي كودكان و نوجوانان است و مجموع قصه‌هاي چاپ شده‌اش براي همه گروه‌هاي سني در قالب هاي داستان كوتاه بلند و رمان، نزديك به پانصد عنوان مي‌رسد.وي تصريح كرد: ميركياني برنده كتاب سال نوجوان در ‌١٣٦٥ و جشنواره‌هاي ديگر داخلي مانند كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان و از نويسندگان برگزيده بيست سال ادبيات كودكان توسط انجمن نويسندگان كودك و نوجوان است.

مقدسي اظهار كرد: ترجمه مجموعه پنج جلدي «قصه ما همين بود» در سال ‌٧٣ به زبان اردو و در پاكستان منتشر شد و در سال ‌١٩٩٠ و ‌٢٠٠٠ ميلادي مركز بين‌المللي مونيخ آلمان كتاب هاي «پاپر» و «روزي بود و روزي نبود» ميركياني را از در فهرست كتاب هاي مناسب خود قرار داد.علاقه مندان به اين برنامه مي توانند آن را ساعت ‌٢٢ از راديو گفت و گو بر روي موج اف. ام رديف ‌١٠٣. ‌٩ مگاهرتز بشنوند.

ـ بحران اقتصادي جهان

در برنامه گفت و گوي روز يكشنبه ‌١٨ اسفند ماه بحران اقتصادي جهاني و پيامدهاي آن بررسي مي شود.

محمد كريمي افزود: ميزان تاثير اين بحران بر اقتصاد ايران و راهكارهاي آن از ديگر بخش هاي اين برنامه است.علاقه مندان به اين برنامه مي توانند آن را ساعت ‌١٨ از راديو گفت و گو بر روي موج اف. ام رديف ‌١٠٣.9 مگاهرتز بشنوند.

*** راديو تهران

ـ وزير راه در بحث روز

دكتر حميد بهبهاني دومين وزير راه و ترابري دولت نهم در برنامه بحث روز راديو تهران گزارشي از عملكرد خود ارائه مي دهد.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، حميد رضا كجوري سردبير اين برنامه در خصوص محور بحث برنامه گفت: در آستانه آغاز سفرهاي نوروزي محور بحث بيشتر وضعيت خطوط ريلي و هوايي خواهد بود و در بخش ديگر برنامه نيز به وضعيت جاده ها خواهيم پرداخت.

وي افزود : با توجه به گذشت يك سال از وزارت وي و قول قرارهايي كه به مردم داده بود در نظر داريم در گفتگو با وزير از تازه ترين اقدامات اين وزارت خانه بگوييم .وزير راه يكشنبه(‌٨٧/١٢/١٨) از ساعت ‌١٣:30به مدت يك ساعت پاسخگوي مشكلات مردم نيز خواهد بود.

*** راديو برون‌مرزي

ـ برگزاري مراسم تقدير از مسؤولان امورمخاطبان راديوهاي برون مرزي صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران

به گزارش ايسنا به نقل از روابط عمومي برون مرزي صدا و سيما مراسم تقدير از مسؤولان امور مخاطبان راديوهاي برون مرزي كه با حضور چند تن از مديران برون مرزي برگزار شد و تعدادي از مديران برون مرزي درباره نقش و جايگاه مسؤولان امور مخاطبان راديوهاي برون مرزي در برقراري ارتباط و تعامل بين مخاطبان و راديوها سخنراني كردند.

در اين مراسم يزداني مديركل اروپا ـ آمريكا با تشريح خصوصيات رسانه ها در عصر پست مدرن وظايف مسؤولان امور مخاطبان راديوهاي برون مرزي را با اهميت توصيف كرد. يزداني با اعلام اينكه يكي از تلاش‌هاي مسؤولان امور مخاطبان راديوهاي برون مرزي بايد نيازسنجي علمي باشد. گفت : برگزاري گردهمايي‌هاي مشترك بين مسؤولان امور مخاطبان راديوها، چاپ خبرنامه جداگانه براي هر راديو به زبان همان راديو و ارسال اين خبرنامه و بروشورهاي متعدد مي تواند مخاطب را بيش از پيش به راديوهاي برونمرزي صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران علاقمند كند.

قرباني مدير گروه تفسير و امور خبر برون مرزي صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران نيز با شاره به موضوع رقابتي شدن رسانه ها در زمينه اطلاع رساني گفت: مسؤولان امور مخاطبان راديوهاي برون مرزي بايد با شناسايي نياز مخاطبان همه تلاش خود را براي تأثيرگذاري پيام انقلاب اسلامي بر مردم جهان به كار بگيرند.

قرباني هم چنين ارتباط دائم مسؤولان امورمخاطبان راديوهاي برون مرزي با عوامل ديگر توليد از جمله نويسندگان بخش معارف و تفسير را جهت شناسايي نياز مخاطبان كشورهاي متعدد امري ضروري دانست.

مدير گروه تفسير و امور خبر برون مرزي با اشاره به اين كه سايت خبري رسانه ها در جمهوري اسلامي ايران همواره بيان حقيقت ها بوده است تصريح كرد ، براي پيشبرد اين هدف الهي نيازي به ترفندهاي خبري كه رسانه‌هاي غربي همواره از آنها استفاده مي كنند، نيست.

در مراسم تقدير از مسؤولان امور مخاطبان راديوهاي برون مرزي صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران خندق آبادي مديركل شبه قاره، با اشاره به سياست هاي سلطه گرانه رسانه هاي غربي، براي استعمار كشورهاي جهان، فرهنگ و ارزش هاي فرهنگي را مانع اصلي مبارزه با سلطه رسانه اي غرب دانست.

خندق آبادي با اشاره به وظيفه مهم مسؤولان امور مخاطبان راديوهاي برون مرزي يادآور شد اين مسئولان بخاطر اينكه ارتباط مخاطب با راديوهاي برون مرزي دوطرفه و محكم باشد بايد طوري به مخاطبان خود چه در برنامه هاي راديويي و چه در سايت هاي راديويي نقش بدهند كه مخاطبان خود را بخشي از پيكره راديو بدانند.

در اين مراسم دكتر اخگري مدير راديو آلماني برون مرزي كه مجري اين برنامه بود ، نيز با تأكيد بر اينكه امروزه ميليون ها نفر از مردم جهان پيام انقلاب اسلامي را دريافت مي كنند گفت : مسئولان امور مخاطبان راديوهاي برون مرزي بايد براي سه هدف اصلي تعريف شده براي راديوها كه جذب و حفظ مخاطب و همچنين تأثيرگذاري بر مخاطبان تلاش كنند.

دكتر اخگري برگزاري مسابقات متعدد در راديوهاي برون مرزي و امكان مقاله نويسي به مخاطبان بر روي سايت هاي راديويي را از عوامل آشكار جذب مخاطب دانست.

در پايان اين مراسم به مسؤولان امور مخاطبان راديوهاي برون مرزي جوايزي اهداء شد.

در مراسم تقدير از مسؤولان امور مخاطبان راديوهاي برون مرزي جمعي از مديران راديوها و كارمندان برون مرزي حضور داشتند.

***راديو تجارت

ـ عصر تجارت تامين اجتماعي را بررسي مي كند

برنامه «عصر تجارت » كاري از گروه دانش و تجارت است كه هر روز هفته در ساعت ‌١٥:15 تا ‌١٦ بصورت روتين پخش مي شود . در اين برنامه با حضور كارشناسان و استادان دانشگاه موضوعات خاص تجاري به بحث و شور گذاشته مي شود . در برنامه فردا قرار است تامين اجتماعي در ايران و جهان بررسي مي شود . فرزاد هاشمي عضو هيات علمي دانشگاه ، دكتر داود آبادي كارشناس اقتصادي اشرفي ارشناس تامين اجتماعي حضور دارند . علاقمندان مسائل تجاري را به شنيدن اين برنامه دعوت مي كنيم . سردبير برنامه بنائي است .

ـ بررسي اثرات كاهش نرخ ارز در صادرات غير نفتي در چهار سوق

برنامه چهار سوق با محوريت قرار دادن صادرات غير نفتي راهكارهاي مناسب براي صادرات بيشتر و افزايش درآمد و ارز ملي را راائه مي دهد . در اين برنامه زنده يكساعته كارشناس و افراد صاحب نظر در امر صادرات حضور پيدا مي كنند و ارائه طريق مي‌كنند. روز يكشنبه هيجدهم اسفند ماه تاثير كاهش نرخ ارز در صادرات غير نفتي در برنامه مورد بررسي قرار مي گيرد پدرام سلطاني كارشناس اقتصادي و ميهماناني از اتاق بازرگاني و سازمان توسعه تجارت حضور دارند. كارشناس مجري برنامه دكتر محمد رضا ايزديان است . تهيه كننده سهيلا كسيخان و سردبير آن مهسا مير چي است. برنامه چهار سوق روزهاي زوج هفته از ساعت ‌١٢ تا ‌١٣ از راديو تجارت پخش مي‌شود.

ـ زاويه با سازمان هاي غير دولتي

برنامه زاويه كاري از گروه ايران و تجارت است كه روزهاي يكشنبه هر هفته از راديو تجارت پخش مي شود . محور كلي برنامه دادن آگاهي در حهت ارتقائ بهره وري در زمينه هاي مختلف اقتصاد است . و هر هفته نيز به يك موضوع خاص مي پردازد . در برنامه فردا نقش سازمان هاي غير دولتي در ارتقاء بهره وري ملي مورد بررسي قرار مي گيرد . مهندس هوشيار فقيهي كارشناس بهره وري از كارشناسان بهره وري و دكتر غني راده از ميهمانان برنامه هستند . معرفي كتاب در زمينه بهره وري و گزارش مردمي بخش هاي ديگر برنامه است. تهيه كننده برنامه پروين كاووسي ، سردبير سارا حضائي و گوينده مريم يگانه است . زمان پخش برنامه از ساعت ‌١٤ تا ‌١٥ است .

ـ فرهنگ تجاري با قوانين شركت هاي سهامي

فرهنگ تجاري از سري برنامه هاي توليدي و جديد شبكه راديويي تجارت است كه هر روز به مدت ‌١٥ دقيقه از ساعت ‌١٣ تا ‌١٣:15 دقيقه پخش مي شود . اين برنامه قصد دارد واژه هاي تجاري و اصطلاحات اقتصادي را به زبان ساده تعريف و تفسير نمايد در برنامه فردا قرار است با قوانين شركت هاي سهامي ، مدت شركت و طرح اساسنانه آن آشنا شويم . گوينده برنامه عابدي ،سردبير و تهيه كننده آن دكتر يوسف پور و مريم سرمدي است .

*** راديو سلامت

ـ‌ فراسو

به گزارش ايسنا، عنوان برنامه اي است از گروه صبحگاهي راديو سلامت كه هر روز به يكي از بيماريها و موضوعات پزشكي مي پردازد . اين برنامه در روز ‌١شنبه هجدهم اسفند با حضور دكتر خوش نيت متخصص غدد و عضو هيات علمي دانشگاه علوم پزشكي تهران به موضوع مراقبت از بيماران ديابتي در تعطيلات نوروز مي‌پردازد. فراسو ساعت ‌٨/١٥ پخش مي شود.

ـ صداي مشاور

صداي مشاورعنوان برنامه اي است كه هر روز به يكي از بيماريها و موضوعات پزشكي ميپردازد . اين برنامه يكشنبه هجدهم اسفند با حضور دكتر نقشين فوق تخصص ريه و عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي ايران به موضوع آسيب هاي ناشي از مواد شوينده مي‌پردازد. صداي مشاور ساعت ‌١١ پخش مي شود.

ـ نقد سلامت عنوان برنامه اي است از گروه عصر گاهي راديو سلامت كه به نقد عملكرد سازمان ها و نهادهاي مرتبط با نظام سلامت مي‌پردازد. اين برنامه روز يك شنبه هجدهم اسفند با حضور دكتر شهرياري عضو كميسيون بهداشت مجلس شوراي اسلامي و دكتر صفاري نماينده بيمه درخصوص بررسي تصادفاتي كه منجر به صدمه براي افراد مي شود و وجود خلاء هاي قانوني براي آن مي پردازد. نقد سلامت ساعت ‌١٥ تا ‌١٦ پخش مي شود .

انتهاي پيام

شنبه|ا|17|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 250]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن