تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815618301




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه قدس


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: اخبار ويژه قدس
ميرحسين نظر نهايي خود را اعلام مي كند
فارس- سايت رسمي اطلاع رساني موسوي اعلام كرد: موسوي به جمع بندي رسيده و ظرف همين هفته نظر نهايي خود را در مورد نامزدي در انتخابات اعلام خواهد كرد.
در سايت رسمي اطلاع رساني موسوي(قلم نيوز) آمده است كه يكي از منابع نزديك به ميرحسين موسوي ضمن اعلام اين خبر گفت: مهندس موسوي پس از بررسي شرايط كشور و اقتضائات جاري در مورد كيفيت حضور خود در انتخابات به جمع بندي نهايي رسيده است.

صفار هرندي: توهين كنندگان به مقدسات، شال و كلاه كرده اند
فارس - محمد حسين صفار هرندي در همايش مديران آسماني و در جمع اعضاي كانونهاي مساجد استان همدان، با بيان اين كه برخي از جريانهاي مشكوك از توهين كنندگان به مقدسات اسلامي و ديني مردم دفاع مي كنند، افزود: مردم اهانت كنندگان به باورهاي ارزشي و ديني خود را از ياد نبرده اند و در طول 30 سال از انقلاب اسلامي بارها اين مسأله براي جريانهاي افراطي ثابت شده است.
وي تصريح كرد: آنهايي كه عصمت اهل بيت(ع) را زير سؤال مي برند همان كساني هستند كه تا چند سال پيش نيز ولايت فقيه را زير سؤال برده و اكنون نيز ولايت پيامبر و حقانيت قرآن را زير سؤال مي برند و در عين حال مدعي مديريت كشور و حاكميت بر مردم را نيز داشته و دوباره براي حضور در انتخابات رياست جمهوري آينده شال و كلاه كردند.

نبايد زمينه مظلوم نمايي اصلاح طلبان فراهم شود
فارس- سيدحسين نقوي عضو شوراي مركزي فراكسيون اصولگرايان با اشاره به اتفاق رخ داده در دانشگاه همدان در ممانعت از سخنراني كروبي و اينكه اين مسأله بايد بررسي شود گفت: نبايستي اجازه داد اقداماتي از اين دست موجب گردد تا عده اي با سؤاستفاده از آن فضا را غبارآلود نمايند.
وي با توصيه به اصولگرايان گفت: نبايد اجاره دهيم كه جناح مقابل از حربه مظلوم نمايي كه در برنامه خود دارند استفاده كنند.

تهيه بسته اي براي حراست از نام خليج فارس
مهر- وحيد چگيني رئيس مركز ملي اقيانوس شناسي ديروز در جمع خبرنگاران در مركز ملي اقيانوس شناسي از تهيه بسته اي براي حراست از نام خليج فارس خبر داد و گفت: برگزاري جشنواره ملي و بين المللي خليج فارس از پيشنهاداتي است كه در اين بسته مطرح شده و انتظار مي رود كه تلاش براي ثبت جشنواره بين المللي خليج فارس در يونسكو نيز صورت گيرد.

اولين كنگره سراسري نسل سومي هاي ياريگر ميرحسين
مهر- اولين كنگره سراسري نسل سومي هاي ياريگر ميرحسين موسوي با حضور وي و برخي از وزيران دوره نخست وزيري وي 20 اسفند در تهران برگزار مي شود.در اين كنگره علاوه بر مير حسين موسوي، سعيد حجاريان، عماد افروغ، صادق زيباكلام، عبدالجبار كاكايي و محمد علي نجفي نيز سخنراني خواهند داشت.

آمادگي ايران براي لغو ويزا با جمهوري آذربايجان
مهر- ناصر حميدي سفير ايران در جمهوري آذربايجان از آمادگي كشورمان براي لغو ويزا با اين كشور خبر داد و اعلام كرد: جمهوري اسلامي ايران براي خريد نفت و گاز از جمهوري آذربايجان و همكاريهاي جديد نيز آمادگي كامل دارد.

ساخت انيميشن ضد صهيونيستي توسط يك اسرائيلي
رجانيوز- انيماتور فيلم تحسين شده «والس با بشير» يك انيميشن كوتاه با موضوع محاصره غزه توسط نيروهاي اسرائيلي ساخته است.
به گزارش گاردين، يوني گودمن انيميشن 90 ثانيه اي «منطقه بسته» را پس از حمله نظامي اخير به غزه و ادامه محاصره اين منطقه ساخته است.
اين فيلم درباره يك پسربچه است كه به تعقيب يك پرنده مي پردازد، اما متوجه مي شود از همه جهتهاي مسير خروج بسته است.
اولين مسنجر اسلامي رونمايي شد
فارس- در حاشيه دومين جشنواره بين المللي آخرين منجي كه با موضوع منجي گري، ولايت مداري، مقاومت اسلامي به همت سازمان صدا و سيما جمهوري اسلامي ايران برگزار شده است، اولين مسنجر اسلامي (پيام رسان) با حضور جمعي از خانواده هاي شهدا، آقا محمدي عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام و رئيس گروه مشاوران سازمان صدا و سيما، داوود احمدي نژاد دبير پدافند غير عامل كشور، مقدم فر مدير عامل خبرگزاري فارس، چمران رئيس شوراي شهر تهران و مجموعه اي از پژوهشگران و فعالان عرصه نرم افزارهاي اسلامي رونمايي شد.
اين مسنجر (پيام رسان) اسلامي با هدف ايجاد امنيت در تبادل اطلاعات شبكه اي طراحي شده و نسخه نهايي آن تا پايان 1388 در اختيار عموم قرار مي گيرد.

يك روزنامه ايتاليايي خبرنگار به ايران قاچاق مي كند
فارس- محسن مقدس زاده مديركل رسانه هاي خارجي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: خبرنگار روزنامه ايل جورناله ايتاليا چاپ ميلان ايتاليا با رواديد غير مطبوعاتي وارد كشور ما شده است.وي اضافه كرد: استنيو سوليناس Stenio Solinas خبرنگار روزنامه ايل جورناله ايتاليا با وجود امكان دريافت رواديد مطبوعاتي براي سفر به ايران و فعاليت به صورت قانوني، از طريق يكي از شركتهاي مسافرتي ايراني رواديد جهانگردي دريافت كرد و پس از ورود به كشور، اقدام به نگارش مطالب مغرضانه كرده است.
مديركل رسانه هاي خارجي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: خبرنگار مذكور از كشور اخراج شد.

وزن اعتماد ملي كم بود با كارگزاران ائتلاف كرديم
برنا- عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي تلويحاً پايين بودن وزن اين حزب را دليل انتخاب يك عضو كارگزاران به عنوان رئيس ستاد انتخاباتي كروبي اعلام كرد.
ابراهيم اميني درباره اينكه با وجود تأكيد كروبي بر حزب گرايي و استفاده از اعضاي اعتماد ملي در ستاد انتخاباتي، چرا كرباسچي به عنوان رئيس ستاد معرفي شد، اظهاركرد: كروبي از اول روي اينكه رئيس ستاد از اعضاي اعتماد ملي باشد تأكيد داشت، اما بنا به دلايلي در شوراي مركزي تصميم بر استفاده از كرباسچي شد و وي هم پذيرفت.

تجمع دانشجويان دانشگاه تفرش عليه رياست دانشگاه
فارس- جمعي از دانشجويان دانشگاه تفرش از صبح ديروز در مقابل وزارت علوم تجمع كرده اند.
دانشجويان تجمع كننده در مقابل وزارت علوم، علت اين تجمع خود را ناكارآمدي رئيس دانشگاه خود عنوان مي كنند.اين دانشجويان پلاكاردهايي با مضامين انتقاد نسبت به عملكرد مديريت دانشگاه تفرش در دست دارند.

اعلام حمايت بحرين از مراكش پس از قطع رابطه با ايران
عصرايران - پس از تصميم شتابزده مراكش(مغرب) در اعلام قطع روابط ديپلماتيك با ايران، «شيخ خالد بن احمد آل خليفه » وزير امور خارجه بحرين در اقدامي تحريك آميز در تماس تلفني با همتاي مغربي خود «الطيب الفاسي الفهري» همبستگي بحرين و حمايت كامل اين كشور را از مراكش در مقابل ايران اعلام كرد.

درخواست از احمدي نژاد براي پيوستن به دولت ائتلافي
عصرايران - در حالي كه جمعي از چهره هاي اصولگرا، به ويژه محسن رضايي درصدد اجراي طرح موسوم به «دولت ائتلافي» هستند، خبرنگار عصرايران مطلع شد كليپ «دولت ائتلافي» نيز توسط بخش تبليغاتي اين جريان ساخته شده است تا نشانه اي از جدي بودن طراحان اين ايده براي حضور در انتخابات رياست جمهوري باشد.
در اين كليپ تبليغاتي كه سرود حماسي «ايران» با صداي محمد نوري بر روي آن مونتاژ شده است تصاوير علي اكبر ولايتي، مصطفي پورمحمدي، داوود دانش جعفري، غلامعلي حداد عادل، محمدباقر قاليباف، علي لاريجاني و محسن رضايي به نمايش در مي آيد.
گفته مي شود قرار است افراد ديگري همچون جهرمي و مظاهري نيز به اين ائتلاف بپيوندند.

ادامه تلاشهاي مطهري براي كانديداتوري ولايتي
فردا- علي مطهري در ادامه فعاليتهاي خود براي مجاب كردن ولايتي به كانديداتوري، با برخي چهره هاي برجسته نظام و حتي كانديداي اصلاح طلبان نيز ديدار كرده است.
ارگان مطبوعاتي حزب اعتماد ملي با اعلام خبر ديدار مطهري با هاشمي رفسنجاني و سيد محمد خاتمي، نوشته كه وي از رئيس مجلس خبرگان رهبري خواسته براي كانديداتوري ولايتي تلاش كند.

تكذيب خبر منع حضور كانديداهاي انتخابات در دانشگاهها
شبكه خبر دانشجو- قائم مقام وزير علوم تحقيقات و فناوري، در زنجان گفت: وزارت علوم هيچ دستورالعمل يا بخشنامه اي را در خصوص ممانعت از حضور كانديداها در دانشگاهها صادر نكرده است.
حسيني افزود: توصيه وزارت علوم اين است كه كانديداها در دانشگاهها حضور يابند و در محيطي آرام و منطقي ديدگاههاي خود را مطرح كنند.وي گفت: آگاهي دانشجويان به عنوان قشر فعال جامعه و اعضاي هيأت علمي دانشگاهها به عنوان گروههاي مرجع ضروري است.
قائم مقام وزير علوم تحقيقات و فناوري در خصوص نحوه برگزاري نشستهاي انتخاباتي به صورت ميزگرد يا مناظره اظهار نظري نكرد و آن را به عهده دانشگاهها گذاشت.

عزم پليس براي راه اندازي سايت «شرمندگي»
بولتن نيوز- سرهنگ جهانگيري رئيس مركز اجرائيات ناجا تأكيد كرد اگر اين پايگاه تا فروردين راه اندازي شود در نخستين مرحله اسامي رانندگان متخلف سفرهاي نوروزي در اين سايت منتشر خواهد شد.
به گفته وي اين سايت در حال حاضر مراحل پاياني راه اندازي خود را طي كرده و در مرحله تست نرم افزار براي تكميل شدن است.

يکشنبه|ا|18|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 196]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن