تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بنده «خدا» مى‏دانست كه در ماه رمضان چيست [چه بركتى وجود دارد] دوست مى‏داشت كه تم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816714666




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فارس منتشر كرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس منتشر كرد
خبرگزاري فارس: در حاشيه نشست انتخاباتي هواداران دولت كه با حضور احمدي‌نژاد در مجلس قديم برگزار شد تيم رسانه‌اي جريان انحرافي اقدام به نظرسنجي جالبي كرد.


به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاري فارس، دومين نشست محمود احمدي‌نژاد با برخي اعضا و روساي ستاد انتخاباتي‌اش بدون حضور رسانه‌ها و در غياب حماسه‌سازان اصلي حماسه سوم تير 84 و 22 خرداد 88 در نشستي موسوم به "حاميان گفتمان انقلاب" در محل مجلس قديم برگزار شد.

در حاشيه اين نشست انتخاباتي برخي حاميان شاخص دولت همچون علي اكبر جوانفكر، ابوالحسن فقيه، محمد جعفر بهداد، مجتبي هاشمي ثمره، مهدي خورشيدي، عباس اميري فر، اميدي شهركي، عليرضا احمدي‌نژاد و... حضور داشتند.

بر اساس اين گزارش، در نشست مذكور اعضاي تيم رسانه‌اي جريان انحرافي كه از نزديكان رئيس دفتر و مشاور رسانه‌اي رئيس جمهور هستند، برگه‌هايي را به عنوان نظرسنجي بين حاضران در نشست توزيع كردند كه از حيث محتوا و نوع سؤالات جالب توجه بود.

‌خبرگزاري فارس براي تنوير افكار عمومي متن كامل سؤالات اين نظرسنجي را منتشر مي‌كند و قضاوت را در اين زمينه به‌عهده مخاطبان مي‌گذارد.

مخاطبان گرامي مي‌توانند تصاوير اين نظرسنجي‌ را در سمت چپ خبر مشاهده كنند.

آنچه در ذيل مي‌آيد، سؤالاتي است كه تيم رسانه‌اي جريان انحرافي ميان هواداران اين جريان توزيع كرده است:

1- دولت بايد به حركت خود در انتخابات مديران و استانداران معتقد به گفتمان انقلاب اسلامي ادامه دهد.

2- با وجود سفرهاي استاني، به تشكيل جلسات مانند جلسه امروز احساس نياز نمي‌شود.

3- برگزاري جلسه اول حاميان گفتمان انقلاب اسلامي در اسفند ماه 89 روند فشار سياسي، رسانه‌اي و دستگيري‌هاي غير قانوني را تشديد كرد.

4- با توجه به تحولات كشورهاي منطقه و لزوم هوشياري دستگاه‌هاي امنيتي و كارشناسي در حوزه مسائل بين الملل، نهادهاي مربوطه اشراف و آمادگي لازم را دارا مي‌باشند.

5- جزئيات خبري و اطلاعات منتشر شده توسط رسانه ملي، تصوير كاملي از تحولات منطقه ارائه مي‌دهد.

6- بخش‌هاي خبري ويژه مانند، 20:30 صرفا جهت اطلاعات، بالاتر از خبر، كلاغ نيوز و ... رويكرد حمايتي را نسبت به برنامه‌هاي اجرايي دولت در جامعه دنبال مي‌كند.

7- روش اطلاع رساني روزنامه شبه اصولگرا در انعكاس بيانات مقام معظم رهبري تحليلي بوده و حالت شعاري و القائي را در اخبار توليدي ندارند.

8- اعتماد مردم به اطرافيان امين رئيس جمهور به دليل تاثير پذيري از اخبار منتشر شده توسط رسانه‌هاي مخالف دولت مخدوش شده است.

9- پايگاه اجتماعي حاميان رئيس جمهور به دليل تخريب‌هاي غير منصفانه اخير به شدت كاهش يافته است.

10- با افشاگري‌هاي مستند رسانه‌هاي مخالف دولت (كيهان، فارس، نيوز، مشرق و ...) ميزان اقبال و اعتماد عمومي به اين رسانه‌‌ها افزايش يافته است.

11- مجلس هشتم در تصويب قوانين مورد نياز دولت و ساير دستگاه‌هاي اجرايي كشور موفق عمل كرده است و توانسته‌ است با روان سازي و تنقيح قوانين، بروكراسي اداري و گردش كار اجرايي را تسهيل نمايد.

12- هماهنگي فرمانداران در ماه‌هاي پاياني مجلس هشتم در منطقه شما، نشان دهنده تعامل مثبت و نگاه سازنده مجلس به دولت است.

13- ورود شهرداري تهران به بازار سكه وط لا به هيچ عنوان عامل اخلال در سيستم اقتصادي نيست.
14- علي رغم وجود نهادهاي نظارتي مانند ديوان محاسبات مجلس شوراي اسلامي و سازمان بازرسي قوه قضائيه، ورود دستگاه‌هاي امنيتي (سازمان اطلاعات سپاه) به پرونده مديران اجرايي دولت ضروري است.

15- التهاب و نواسانات بازارهايي مانند سكه، طلا، ارز و مسكن ناشي از سياست‌هاي غلط اقتصادي دولت در اين زمينه است.

16- تعامل و رابطه سازنده با جامعه هنرمندان در اقداماتي مانند اعزام هنرمندان و بازيگران به حج، نشان دهند تفكر ليبرال و سياست‌هاي شريعت گريز احمدي نژاد و اطرافيان ايشان در دولت دهم است.
17- نزديك به يك سال از سكوت و غيبت آقاي مشايي در مجامع عمومي مي‌گذرد، و پس از اين مدت سكوت، بهانه‌هايي كه توسط مخالفين و منتقدين دولت براي مخالفت وجود داشت، كاهش يافته و جو بسيار آرامي را شاهد هستيم.

18- تعداد قابل توجهي از نخبگان جامعه با مطالعه اخبار درج شده در روزنامه كيهان و سايت امنيتي مشرق و سايت نظامي فارس، به اين نتيجه رسيده‌اند كه وزراي كاردان و خبره در دولت وجود ندارد و همه كاره هيات دولت آقاي مشايي است.

19- طراحي بر جسب جريان انحرافي با هدف تخريب و رد صلاحيت حاميان دولت در انتخابات اخير انجام شده است.

20- اصولگرايان در سال 83 با عنوان شوراي نگهبان اسلامي به رياست حجت الاسلام ناطق نوري در انتخابات حاضر شدند و جبهه متحد اصولگرايان و پايداري در ادامه همان روند سال 83 مي‌باشد.

21- استقابل اصولگرايان از حضور اصلاح طلبان و ارسال پيام‌هاي مكرر براي شركت در رقابت‌هاي انتخاباتي به معناي تقابل با حاميان واقعي رئيس جمهور نمي‌باشد.
22- تقويت غرور ملي و هويت ايراني در راستاي دفاع از ارزش‌هاي اسلامي، از اهداف عملياتي آقاي احمدي نژاد در مسير دستيابي به الگوي اسلامي - ايران پيشرفت ارزيابي مي‌شود.

23- اجراي طرح هدفمندي يارانه‌ها در شهرستان و مناطق محروم نتوانسته است فقر و بيكاري را كاهش دهد.

24- طرح استقبال بانك مركزي كه در زمستان سال گذشته در مجلس تصويب شد با هدف مديريت كار آمد پول و سرمايه در بين اقشار فقير و محروم طراحي شده بود و به معناي تقابل با برنامه‌هاي اقتصادي دولت نمي‌باشد.

25- پايه امر به معروف و نهي از منكر، محبت است و اجراي طرح گشت ارشاد به ترويج روحيه محبت بين مردم كمك نموده است و باعث جذب عده زيادي به مفاهيم و ارزش‌هاي اسلامي شده است و اثر ضد تبليغي آن ادعايي نادرستي است.

26- برخورد عوامل دادستاني و پليس امنيت ناجا با كاركنان و روزنامه نگاران موسسه ايران، به دليل برگزاري كنفرانس خبري آقاي جوانفكر بوده و دليل ادعا شده در رسانه‌هاي بيگانه از اساس كذب است.

27- گروه فعال در انتخابات مجلس كه با تابلوي حاميان دولت در استان‌ها فعاليت مي‌كنند، مقبوليت لازم در ميان عامه مردم ندارند

28- طراح اصلي واژه‌ جريان انحرافي رسانه شبه اصولگرا بودند و توصيه آقاي هاشمي به اصولگرايان كه در مصاحبه‌ آقاي محسن هاشمي با روزنامه آرمان روابط عمومي به آن اشاره شده است، كاملا بي تاثير بوده است.

29- با فضاي اخلاقي و كاملا مودبانه رسانه‌هاي شبه اصولگرا فضاي گفت و گو و تفاهم در كشور ابجاد شده است.

30- محارب خواندن تهيه كنندگان ويژه نامه خاتون توسط آقاي علم الهدي كاملا صحيح و بر اساس مطالب موهن اين ويژه نامه مي‌باشد.

31- انتصاب مهندس علي اكبر محرابيان به عنوان دستيار ارشد رئيس جمهور نشان دهنده عزم جدي دولت براي اجراي پروژه‌ها و طرح‌هاي مصوب هيات دولت در استان‌ها در سال جهاد اقتصادي مي‌باشد.

32- مخالفت رئيس جمهور با برنامه كاهش جمعيت، كاملا منطبق ديدگاه‌هاي مقام معظم رهبري مي‌باشد.

33- آيت الله مصباح در تاريخ 24 ارديبهشت سال جاري در مصاحبه با هفته نام شما (ارگان رسانه‌اي حزب موتلفه اسلامي) در كنار ارائه تحليل امكان ظهور علي محمد باب دوم، نكته ظريفي در خصوص دولت و رئيس جمهور بيان داشتند (يك وقتي به برخي از دوستان نزديكم گفتمكه بيش از 90 درصد معقتدم كه او سحر شده است! اين وضعيت اصلا طبيعي نيست. هيچ آدم عاقلي چنين كارهايي نمي‌كند، مگر آنكه اختيار از او سلب شده باشد.) با اين تحليل تا چه ميزان موافقيد؟

34- آقاي جهرمي و خاوري توسط رسانه‌هاي شبه اصلوگرا در جامعه به عنوان متهمان اصلي ارائه تسهيلات غير قانوني در موضوع پرونده شركت آريا (موسوم به تخلف 3000 ميلياردي) معروفي شدند و اين رسانه‌ها مدعي شدند اين افراد با رئيس جمهور و آقاي مشايي در ارتباط بودند اين موضوع تا چه ميزان منطبق بر حقيقت است؟

35- در موضوع وجود جريان انحرافي اسناد قابل اتكايي وجود دارد كه مردم از آن بي اطلاع هستند.

36- برخي افراد جدا شده از دولت، مدعي دروغ گو بودن رئيس جمهور شدند و در اين باره مصاحبه‌هاي مفصلي با رسانه‌ها انجام دادند. چقدر با اين ادعا موافقيد؟

37- برخي از رسانه‌ها براي تقسيم بندي سياسي مخالفين دولت از عنوان گروه تكفيري و يا اقتدار گرا استفاده مي‌كنند. چقدر با منطبق بودن اين عناوين با واقعيت موافقيد؟

38- برخي از رسانه‌ها مدعي هستند كه موضوع ورود دانشجويان به سفارت انگلستان توسط عده‌اي از افراد خاص برنامه ريزي شده بود. چقدر با اين ادعا موافقيد؟

39- برگزاري جشن نوروزي به عنوان يك راهبرد در ديپلماسي عمومي كشور مورد حمايت جدي رئيس جمهور است، اما در سال جاري برخي از رسانه‌هاي مدعي اصولگرايي برگزاري جشن‌هاي نوروزي را توهين به انقلاب‌هاي منطقه و شهداي مظلوم اين انقلاب‌ها دانستند. چقدر با اين ادعا موافقيد؟

40- در چند سال اخير به مناسبت ماه‌هاي رمضان و محرم در رسانه ملي سريال‌هاي ويژه اي با محوريت معنويت ساخته مي‌شود، الگوي ارائه شده در اين رسانه موفق و هنرمندانه ارزيابي مي‌شود.

در ادامه سؤالات كه نقش رسانه‌هاي موثر در كشور را ارزيابي مي‌كند، پاسخ داده و تنها يك گزينه را انتخاب كنيد

1- در كدام سايت و يا روزنامه موضوع جهادي اقتصادي به عنوان يك راهبرد برجسته شده است؟
روزنامه كيهان - سايت خبري فارس - خبرگزاري ايسنا - روزنامه ايران - روزنامه جام جم

2- ادبيات تحليل ها و اطلاعات منتشره در كدام يك از رسانه‌هاي زير به انديشه‌هاي آقاي احمدي نژاد نزديك‌تر است؟
روزنامه كيهان - سايت خبري رجا نيوز - سايت خبري برهان - روزنامه ايران - سايت امنيتي مشرق

3- مصاحبه و مقالات منتشره توسط كداميك از افراد ذيل منطقي، استدلالي و تحليلي و منطبق بر واقعيت مي‌باشد؟
حسين شريعمداري - احمد توكلي - يد الله جواني - عليرضا زاكاني - علي اكبر جوانفكر

4- يكي از عوامل جذابيت و حرفه‌اي بودن يك روزنامه، صفحه آرايي زيبا و مناسب و استفاده از تيترهاي جذاب و منطبق با حقيت است. كدام يك از نشريات زير در اين زمينه موفق مي‌دانيد (به طور نسبي)
روزنامه كيهان - روزنامه اطلاعات - روزنامه شرق - روزنام ايران - روزنامه جوان

5- كدام يك از رسانه‌هاي زير بر القاء جدايي دولت از رهبري و حاكميت دو گانه در موضواعت فرهنگي و سياست خارجي اصرار دارد؟
روزنامه كيهان - روزنامه اطلاعات - روزنامه جام جم - روزنامه ايران - روزنامه همشهري

يکشنبه|ا|11|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 295]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن