تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812738886




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اردوهاي جهادي جوانان ايراني جزو 10 طرح برتر دنيا


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: اردوهاي جهادي جوانان ايراني جزو 10 طرح برتر دنيا
دكتر مظفر گفت: اردوهاي جهادي جوانان هلال احمر ايران جزو 10 طرح برتر فدراسيون جهاني صليب سرخ و هلال احمر و به عنوان الگوي ساير كشور ها برگزيده شد.


به گزارش خبرنگار اجتماعي برنا، دكتر محمود مظفر رييس سازمان جوانان هلال احمر در حاشيه هفتمين گردهمايي دبيران كانون هاي دانشجويي هلال احمر با اشاره به اردو هاي جهادي جوانان هلال احمر اظهار داشت: يكي از مهمترين برنامه هاي سازمان جوانان انجام كارهاي بشر دوستانه است.

در سال جاري جمع كثيري جوانان عضو هلال احمر در قالب كاروان هاي مهرورزي با رفتن به روستاها و مكان هاي محروم كشور كارهاي امدادي،عمراني، فرهنگي و علمي را در روستاها اجرا و در جهت پيشرفت علمي و فرهنگي روستاها خدمات شاياني را به اجرا در آوردند.

در سال گذشته ميلادي طرح اردوهاي جهادي جوانان ايران به عنوان 10 طرح برتر فدراسيون جهاني و الگويي براي ساير كشورها قرار گرفت.

رييس سازمان جوانان هلال احمر در ادامه از بهره گيري از طرح هاي جوانان در مسائل و برنامه هاي كلان هلال احمر خبرداد و افزود: سازمان هلال احمر برخلاف ساير سازمان ها برنامه ها و طرح ها از پايين و بطن كارها به بالا ارسال و در اين رابطه تصميم گيري مي شود. جوانان با ارائه طرح ها و برنامه هاي مورد نظر مارا در رسيدن به اهداف بزرگ همراهي مي كنند.

وي با اعلام برگزاري اردوهاي جوانان هلال احمر در شرايط سخت گفت: يكي از برنامه هاي اصلي ما برگزاري اردو در شرايط سخت است و جوانان در شرايط سخت و كمترين امكانات به استراحت مي پردازند. اردوهاي هلال احمر در چادر و با كمترين امكانات و تجهيزات رفاهي برگزار مي شود تا جوانان به بهترين نحوه خود ساخته شوند.

يكي از اهداف سازمان جوانان از برگزاري اين گردهمايي بحث اوقات فراغت، تابستان و تهيه وتكميل تقويم است. جوانان حاضر تقويم ها و برنامه هاي خود را به همراه مشكلات و راهكار ها به ما ارائه مي دهند و ما به رفع مشكلات آنها مي پردازيم.

مظفر با بيان اينكه هلال احمر جايگاه تمامي افراد از هر قوم و مذهبي است تصريح كرد: سازمان هلال احمر جايگاه تمامي افراد با سليقه ها، آداب و رسوم و قوم مذهب است و شعار ما مي توانيم با حضور همه جوانان با سلايق مختلف امكان پذير است.

وي در مورد بودجه سازمان جوانان هلال احمر نيز گفت: مقداري از بودجه از طريق مجاري قانوني و اعتبارات قانوني، قسمتي از هزينه ها از طريق كمك هاي مردمي و جوانان جمع آوري مي شود به طوري كه جوانان عضو 2 ميليارد تومان به صورت خود جوش براي كمك به غزه جمع آوري كردند.

مظفر در خاتمه افزود:اين در صورتي است كه ما معتقديم پول و امكانات به تنهايي كارساز نبوده و فكر نو و كار خوب و دسته جمعي مي توانند در مواقعي كار گشا باشد. اكثر كانون هايي دانشجويي جوانان با هزينه هاي شخصي اداره مي شوند.

يکشنبه|ا|18|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 217]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن