تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خداى عزوجل را اطاعت كند خدا را ياد كرده است، هر چند نماز خواندن و روزه گرفتن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820939570




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده مردم گيلان در مجلس خبرگان:دفاع از استقلال‌طلبي در تمام فرهنگ‌ها قداست دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماينده مردم گيلان در مجلس خبرگان:دفاع از استقلال‌طلبي در تمام فرهنگ‌ها قداست دارد
خبرگزاري فارس: نماينده مردم گيلان در مجلس خبرگان رهبري گفت: دفاع از ميهن و استقلال‌طلبي در تمام فرهنگ‌ها قداست دارد.


به گزارش خبرگزاري فارس از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمين رضا رمضاني ظهر امروز در بازديد از بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس گيلان خواستار نگارش رمان و داستان‌هاي جذاب، طبق زندگينامه و وصيتنامه شهدا شد.
وي افزود: با نگارش داستان‌هاي خوب از زندگينامه شهدا مي‌توان نسل جديد را با آنها آشنا كرد.
رمضاني چاپ زندگينامه شهدا در قشرهاي مختلف جامعه را مفيد دانست و اظهار داشت: هديه دادن كتاب زندگينامه شهداي دانش‌آموز به خانواده يك شهيد مي‌تواند اثر خوبي داشته باشد.
امام جمعه اتريش از استقبال كم نظير خارجي‌ها از نمايشگاه دفاع مقدس در شهر وين خبر داد و تصريح كرد: در كشورهاي ديگر نيز به رزمندگان خود و كساني كه در اين راه جان خود را تقديم كرده‌اند، بسيار احترام مي‌گذارند.
وي اظهار داشت: بحث دفاع مقدس در مكتب ما، هم پشتوانه ديني دارد و هم پشتوانه عقلي، از اين رو اگر مفاهيم اين حوزه به خوبي به نسل امروز منتقل شود، قطعاً بسياري از آن استقبال مي‌كنند.
رمضاني با اشاره به تعبير مقام معظم رهبري از موقعيت ممتاز گيلان در زمينه استعدادهاي مذهبي گفت: گيلان شهداي نمونه بسياري دارد، بزرگاني مانند شهيد خوش‌سيرت، شهيد املاكي و آقاي زماني تا آخرين روزهاي زندگي‌اش براي تلاش در راه آرمان‌هاي انقلاب بي‌قرار بود.
رئيس مركز اسلامي امام علي(ع) وين با تاكيد بر ساخت موزه‌هاي دفاع مقدس افزود: موزه‌هاي دفاع مقدس مي‌توانند بهترين و منحصر به فردترين موزه‌هاي جهان باشند و از طريق موزه بايد مفاهيم دفاع مقدس را به جوانان خود انتقال دهيم، در غير اين صورت براي نسل‌هاي آينده اثري از دفاع مقدس باقي نمي‌ماند.
وي ضمن قدرداني از زحمات دست‌اندركاران بنياد، آمادگي خود را براي هر گونه مساعدت و همكاري در حوزه دفاع مقدس اعلام كرد.
مديركل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس گيلان نيز در اين ديدار به ارائه گزارشي از فعاليت‌هاي بنياد در حوزه‌هاي مختلف هنري، ادبيات و ... پرداخت.
رسول جلائي انتشار حدود 10 عنوان كتاب در زمينه‌هاي داستان و شعر دفاع مقدس را از جمله اقدام‌هاي بنياد گيلان برشمرد و افزود: چندين لوح فشرده از زندگينامه شهداي گيلان و نيز زندگينامه «حاج جوشن» ساخته شده كه به همراه نرم‌افزار جامع حماسه‌سازان روايت‌گر حماسه گيل مردان در عرصه دفاع مقدس هستند.
وي با اشاره به ساخت دو فيلم كوتاه درباره عمليات‌هاي نصر4 و حماسه سوم خرداد، خاطرنشان كرد: بيش از 4 هزار تئاتر دفاع مقدس در مركز و برخي شهرستان‌هاي استان به اجرا در آمده است.
انتهاي پيام/م20

يکشنبه|ا|18|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن