تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812804233




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انتقاد سردار خادمي به حضور اعضاي آكادمي اسكار در ايران


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: انتقاد سردار خادمي به حضور اعضاي آكادمي اسكار در ايران
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و هنر - سينما

سردار خادمي معاون هماهنگ‌كننده بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس طي مصاحبه‌اي درخصوص تعامل جامعه هنري ايران و هاليوود اظهار داشت: از ورود سينماگران اسلام ستيز و ضد ايراني و صهيونيست به ايران اسلامي يك معني پديدار مي‌شود و آن تعميق دشمني نرم و تخريب پايه‌هاي فرهنگي كشور در بين نوجوانان و جوانان و القاي بي‌ديني و بي‌بند‌وباري و ناهنجاري‌هاي اجتماعي است.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، وي در همين خصوص افزود: شاهد مدعا زمزمه‌هايي است كه جسته و گريخته از زبان هنرمندان از هاليوود برگشته تحت عنوان كارشناس فيلم و سينما مطرح مي‌شود كه سينماي ايران تا جهاني‌شدن دو چيز كم دارد يكي برهنگي وديگري... .

معاون هماهنگ‌كننده بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس تاكيد كرد: وقتي يادآور شديم، برخي هنرمندان و نويسندگان فيلم‌هاي داخلي مصداق و سرباز تهاجم فرهنگي شده‌اند و مسوولين امر را به مدافه و وسواس بيشتر در پذيرش مضامين ارسالي به جشنواره‌ها دعوت نموديم به مذاق برخي خوش نيامد و در مقابل گفتند: سينماي ما پاك است (البته در مقابل هاليوود) و اگر كسي غيراز اين بگويد به سينماي ايران و هنرمندان متعهد كشور ظلم روا داشته است !

وي افزود: جاي بسي تاسف است كه برخي روزنامه‌هاي كثير‌الانتشار ارزشي هم هيچ واكنشي نسبت به فيلم‌هاي مبتذل و برگزيده جشنواره بيست‌وهفتم به‌عمل نياورده و تحليل‌هاي نسبتا مثبتي هم بابت رشد و تعالي هنر دراين دوره ارائه نموده‌اند. حال كه پس از چند روز سرو كله سينماگران اسلام‌ستيز و ضد ايراني و صهيونيست به ايران اسلامي پيدا شده از خواب غفلت بيدار گشته و به آن پرداخته‌اند.

سردار خادمي خاطرنشان كرد: در شرايطي كه مسوولين فرهنگي كشور تحت رهنمود‌هاي ارزشمند و متعالي مقام معظم رهبري و دولت ولايت‌مدار در يك تشكل منسجم و برخواسته از مطالبات بحق مردم و جوانان مسلمان و متدين ميهن اسلامي مي‌روند تا در ميزباني شهدا و نقاط يادماني دفاع مقدس، راهيان نوري باشكوه و دشمن‌ستيز و توام با معرفت و خودباوري را به نمايش بگذارند، ديگر مشاوران و كارشناسان هنردوست، فرش قرمز سرراه سياستگذاران هاليوود مي‌گسترانند تا به اصطلاح، آموزه‌هاي آنان نقايص سينماي ايران را مرتفع سازد تا سريعا هم سطح آنان بشويم.

وي با اشاره به زيرسوال بردن اين‌گونه دعوت‌ها از هاليوود از سوي نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي گفت: امروزه چه كسي ترديد دارد كه عقبه مادي و ايدئولوژيكي سينماي غرب به‌ويژه هاليوود، سياستمداران صهيونيست جهاني هستند و به‌قول معروف اين گربه بي‌حيا براي رضاي خدا و رشد و تعالي سينماي ايران موش نمي‌گيرد.

سردار خادمي با بيان اين‌كه رگه‌هاي شفاف و برجسته ليبراليسم فرهنگي و آموزه‌هاي ابتذال را مي‌توان در برخي از محصولات اخير سينماي ايران جست‌وجو كرد افزود: ملتي كه در ام‌القرآن ايران راه توسعه بالندگي علمي و خود‌باوري را در عرصه‌هاي مختلف پيش گرفته است و هيچ قدرتي جلودار او نيست مگر از طريق سست‌كردن پايه‌هاي اخلاقي و فرهنگي خانواده و جوانان عزيز كشورمان، بنابراين هم چشم دل و هم چشم سر را بايستي گشود و به ترفند‌هاي دشمنان قسم خورده و اسلام انقلاب اسلامي كه همانا رخنه و نفوذ در فرهنگ متعالي ايران اسلامي و ملت فهيمش را در سر مي‌پرورانند بيشتر توجه كرد.

او همچنين به سينماگران ارزشي هشدار داد: آزموده را آزمودن خطاست.

انتهاي پيام

يکشنبه|ا|18|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن