تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804678203




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محرابيان: قوانين جامع صنعت و معدن درحال تدوين است بسته حمايت از توليد به زودي اجرا مي‌شود با افزايش نرخ سود بانكي مخالفم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: محرابيان: قوانين جامع صنعت و معدن درحال تدوين است بسته حمايت از توليد به زودي اجرا مي‌شود با افزايش نرخ سود بانكي مخالفم


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: صنعت و معدن

وزير صنايع و معادن از ارايه قوانين جامع صنعت و معدن به مجلس شوراي اسلامي تا ارديبهشت ماه سال آينده خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاي دانشجويان ايران (ايسنا)، علي‌اكبر محرابيان در نشست با فعالان صنعتي در اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران با اعلام اين خبر گفت: بايد كتاب روشن و مدوني در زمينه صنعت و معدن كشور و قوانين مربوط به آن داشته باشيم كه در اين زمينه دو قانون جامع صنعت و معدن تا ارديبهشت ماه سال آينده براي تصويب و نهايي شدن به مجلس شوراي اسلامي ارسال مي‌شود.

وي افزود: به منظور تدوين دو قانون جامع، شورايي راه‌اندازي شده و پيشنهاد مي‌كنيم تيمي نيز از اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران به اين شورا ملحق شده و ضمن شركت در تدوين قوانين جامع صنعت و معدن در زمينه گنجاندن احكام مربوط به اين دو بخش در برنامه پنجم توسعه نيز شركت كنند.

او خاطرنشان كرد: وزارت صنايع و معادن براي حمايت از بخش توليد و صنعت به ابزار نياز داشته كه نهايي شدن دو قانون جامع صنعت و معدن و همچنين گنجاندن احكام مناسب در برنامه پنجم توسعه مي‌تواند ابزارهاي كارآمدي براي بخش توليد كشور باشد.

وزير صنايع و معادن همچنين با اعلام اين كه قرار است يك بسته حمايتي از بخش توليد به زودي تدوين و اجرايي شود، گفت: طي چندين نشست با تشكل‌هاي صنعتي در اين زمينه گفت و گو كرديم و در حال حاضر يك بسته حمايتي در بخش توليد با 15 بند استخراج شده است كه اين بسته در شرايطي كه دنيا دچار بحران مالي شده، بايد اجرا شود تا از صنايع كشور حمايت كند.

وي با بيان اين‌كه بسته حمايتي از توليد تا پايان سال جاري اعلام عمومي مي‌شود، درباره جزييات اين بسته توضيح داد: در اين بسته به جنبه‌هاي مختلف توليد مانند تامين نقدينگي واحدهاي توليدي، بازار، جلوگيري از هجوم كالاهاي خارجي و هزينه‌هاي توليد مانند ماليات و بيمه تامين اجتماعي توجه شده است.

او تصريح كرد: همچنين بر اساس گزارشي كه در هيات دولت ارائه شد، كارگروهي با حضور وزيران توليدي و اقتصادي تشكيل شد كه مسووليت حمايت از بخش توليد را بر عهده گيرند.

محرابيان همچنين درباره احتمال افزايش نرخ سود بانكي در سال آينده گفت: با افزايش نرخ سود بانكي مخالفم و معتقدم بايد سياست‌هاي بانكي كشور بر اساس شرايط اقتصادي مصوب شود كه هم‌اكنون نيز بسته سياستي نظارتي بانك مركزي در دولت با اين رويكرد در حال تصويب است.

وي افزود: نظرات بانك مركزي محترم است، اما در عين حال وزارت صنايع و معادن نيز به منظور حمايت از توليد درباره نرخ سود بانكي در هيات دولت نظر خواهد داد.

يکشنبه|ا|18|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 204]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن