تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805249316




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

«خيبرشكن عاشورايي»؛ ويژه‌نامه شهادت حاج محمد ابراهيم همت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: «خيبرشكن عاشورايي»؛ ويژه‌نامه شهادت حاج محمد ابراهيم همت
گروه فضاي مجازي: پايگاه اطلاع‌رساني راسخون به مناسبت سالروز شهادت حاج محمد ابراهيم همت ويژه‌نامه‌ «خيبرشكن عاشورايي» را منتشر كرده است.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا)، زندگي‌نامه خيبرشكن عاشورايي، دل نوشته‌هايي درباره شهيد همت، اشعاري درباره شهيد همت، چند خاطره از زبان شهيد همت، روايت شهيد همت در كلام ديگران و شهيد همت به روايت همسرش از بخش‌هاي موجود در اين ويژه‌نامه است.

سخنراني شهيد همت قبل از شروع عمليات والفجر، قسمتي از سخنراني حاج همت بعد از عمليات والفجر 4، شهيد در لابلاي يادمان‌ها، وصيت‌نامه علمدار خيبر شهيد همت تز ديگر بخش‌هاي تشكيل دهنده اين ويژه‌نامه است.

در بخش «زندگينامه خيبرشكن عاشورايي» آمده است: «او عارفي وارسته، ايثارگري سلحشور و اسوه‌اي براي ديگران بود كه جز خدا به چيز ديگري نمي‌انديشيد و به عشق رسيدن به هدف متعالي و كسب رضاي خدا و حضرت احديت، شب و روز تلاش مي‌كرد و سخت‌ترين و مشكل‌ترين مسئوليت‌هايي نظامي را با كمال خوشرويي و اشتياق و آرامش خاطر مي‌‌پذيرفت.»

«سردار رحيم صفوي درباره وي مي‌گويد: او انساني بود كه براي خدا كار مي‌‍كرد و اخلاص در عمل از ويژگي‌هاي بارز اوست. ايشان يكي از افراد درجه اولي بود كه هميشه مأموريت‌‍‌هاي سنگين برعهده‌اش قرار داشت. حاج همت مثل مالك اشتر بود كه با خضوع و خشوعي كه درمقابل خدا و در برابر دلاورمردان بسيجي داشت، درمقابله با دشمن همچون شيري غران از مصاديق اشداء علي الكفار، رحماء بينهم بود.»

در ادامه اين بخش آمده است: «همت كسي بود كه براي اين انقلاب همه چيز خودش را فدا كرد و از زندگيش گذشت. او واقعاً به امر ولايت اعتقاد كامل داشت و حاضر بود در اين راه جان بدهد، كه عاقبت هم چنين كرد. هميشه سفارش مي‌كرد كه دستورات را بايد موبه‌مو اجرا كرد. وقتي دستوري هرچند خلاف نظرش به وي ابلاغ مي‌‍شد، از آن دفاع مي‌كرد. ابراهيم از زمان طفوليت، روحي لطيف، عبادي و نيايشگر داشت.»

همچنين در بخش «سخنراني شهيد همت قبل از شروع عمليات والفجر مي‌خوانيم: «صحبت را با نام خدا شروع مي‌كنيم، با درود بر خميني عزيز، اين زاده پرهيزگار و متقي و رنج كشيده ساليان دراز، ولي‌فقيه و آقا و سرور و با سلام بر همه شهداي گلگون كفن تاريخ اسلام از زمان محمد رسول‌الله(ص) تا انقلاب اسلامي و از انقلاب اسلامي تا جنگ تحميلي صدام آمريكايي عليه نظام جمهوري اسلامي و با سلام بر پويندگان راه شهدا كه هرگز اجازه نمي‌دهند خون اين عزيزان خشك شود و كاروان جهاد و خط حركت به سوي كربلاي حسين خلوت يا ضعيف شود.»

«صحابه پيامبر در كوه احد دچار هواي نفس مي شوند. اگر بنشينيد تحليل كنيد مي‌بينيد كه هيچ چيز نبوده مگر عدم اطاعت آنها از فرمانده كل قوا، يعني پيامبر و ترك آنها از جايي كه به آنها گفته شده بود ترك نكنند و اين كار را كردند فقط به صرف به دست آوردن غنيمت. پس عزيزان اطاعت از فرماندهي در شيوه جنگ و رعايت اصول جنگ، در قبل از حمله و حين حمله و بعد از حمله، از تكاليفي است كه شما لازم است اجرا كنيد و اطاعت كنيد و الحمدلله در اين زمينه سخن بسيار گفته شده و همه عزيزان مملكت گفته‌اند.»

«خيبر شكن عاشورايي» را اينجا مشاهده كنيد!

يکشنبه|ا|18|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 313]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن