تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815502379




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار هنري


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: اخبار هنري
برپايي 22 نمايشگاه هنري در هفته جاري

همزمان با هفته دوم دي ماه، 22 نمايشگاه هنري در مراكز فرهنگي هنري پايتخت برپا مي شود. در اين هفته بيش از 190 ويژه برنامه در تهران برگزار خواهد شد. به گزارش اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، نمايشگاه صنايع دستي ايوان هنر، 15 و 16 دي ماه از ساعت 9 تا 21 در فرهنگسراي ملل، نمايشگاه تابلو مقاله پيرامون جنگ نرم در رسانه هاي ديجيتال روز 11 دي در مدارس منطقه يك، نمايشگاه حجم و نقاشي و نمايشگاه نقاشي آثار زهره جباري تا 16 دي در فرهنگسراي ملل برپا خواهد بود. نمايشگاه عكس هانيه اسلاميه و يك نمايشگاه گروهي عكس تا 18 دي در فرهنگسراي ابن سينا و نمايشگاه آثار ميلاد درويش با عنوان بافت نگار تا پايان هفته در فرهنگسراي ارسباران برپا خواهد بود. نمايشگاه عكس زهره عنابستاني در فرهنگسراي سرو و نمايشگاه آثار گرافيك شهرزاد پيرايش در نگارخانه فرهنگسراي شفق تا 15 دي ادامه خواهند داشت. همچنين دو نمايشگاه نگارگري تا 15 دي و خوشنويسي تا 27 دي در نگارخانه فرهنگسراي گلستان برپا خواهند بود. نمايشگاه هاي عكس از طهران قديم تا 20 دي در فرهنگسراي انقلاب، آثار سياه قلم با موضوع كودكان كار تا 13 دي در نگارخانه فرهنگسراي اميد، خوشنويسي تا 15 دي در فرهنگسراي بهمن و نمايشگاهي با عنوان زيارت سيدالكريم در قاب تصوير شامل 92 عكس از زمان ساخت حرم حضرت عبدالعظيم(ع) تا 18 دي در فرهنگسراي بهمن برپا خواهد بود. علاوه بر برنامه هاي نمايشگاهي، بيش از 170 ويژه برنامه در قالب 39 نشست موضوعي، 23 نشست ادبي، 9 مسابقه، 13 نمايش سينمايي، 15 اجراي هنري، 37 برنامه آموزشي، 12 برنامه تركيبي، 23 برنامه مذهبي و 4 برنامه گردشگري از سوي مراكز فرهنگي هنري تهران در هفته جاري برگزار مي شود. برگزاري نشست نقد و بررسي دوبله فيلم هاي كارتوني 15 دي در فرهنگسراي ابن سينا، كارگاه نقد و بررسي آثار سينما كلاسيك 12 دي و روش شناسي نقد فيلم 13 دي در فرهنگسراي ارسباران، نمايش فيلم اخلاقتو خوب كن تا 13 دي در فرهنگسراي اشراق و نمايش فيلم اسب حيوان نجيبي است 14 تا 28 دي در فرهنگسراي اشراق و تا 16 دي در فرهنگسراي هنگام و نمايش فيلم سينمايي در امتداد شهر تا 16 دي در فرهنگسراي گلستان از جمله برنامه هاي سينمايي مراكز فرهنگي هنري تهران در اين هفته است.همچنين نمايش پانتوميم بيداري فرشتگان تا 15 دي در فرهنگسراي ابن سينا اجرا مي شود. نمايش زخمي كه بر دلم نشست نيز تا 15 دي در فرهنگسراي خاوران اجرا خواهد شد. نشست باشگاه معماري در فرهنگسراي ارسباران 14 دي ماه و نشست هنر خلاقيت، خلاقيت هنر با موضوع سير تحولات نقاشي ايران، 13 دي در خانه فرهنگ نور برگزار مي شود. علاقه مندان مي توانند جهت دريافت فهرست كامل برنامه ها به پايگاه اينترنتيwww.farhangsara.ir مراجعه كنند و براي دريافت اطلاعات ويژه برنامه هاي هفته جاري و نشاني مراكز فرهنگي هنري شهر تهران با شماره 1837 تماس بگيرند.

232ميليون تومان

جديدترين آمار فروش «شكارچي شنبه» اعلام شد

جديدترين آمار فروش فيلم سينمايي «شكارچي شنبه» ساخته پرويز شيخ طادي كه در سومين فاز اكران خود همچنان در 5 سينما روي پرده قرار دارد اعلام شد.بر اساس اين خبر فيلم «شكارچي شنبه» تا كنون توانسته به 232 ميليون تومان فروش دست يابد.اين در حالي است كه آمار فروش اين فيلم در هفته گذشته 171 ميليون تومان اعلام شده بود.بر اساس اين خبر پس از فاز اول اكران اين فيلم (اكران عمومي در گروه آزاد) و فاز دوم كه اكران خصوصي در محافل حوزوي و دانشگاهي را دربر مي‌گرفت، فاز سوم اكران «شمارچي شنبه» به صورت اكران تمام وقت و طولي از 19 آذر در 6 سينما آغاز شد كه با استقبال خوب همراه بود. اين فيلم كه هم اكنون در 5 سينماي سينماي فلسطين (ميدان فلسطين)، ققنوس (تهرانسر)، ميلاد (ميدان شهدا)، پيوند (ميدان خراسان) و ماندانا(خاقاني) روي پرده است با استقبال خوب به ويژه از سوي اقشار مذهبي جامعه مواجه شده و توانسته به 232 ميليون تومان فروش دست يابد. فاز سوم اكران «شمارچي شنبه» با توجه به استقبال مناسب همچنان ادامه دارد.

نخستين كارگاه رشدو تحول فرزندان

با حضور دكتر افشنگ در فرهنگسراي اميد برگزار مي شود

فرهنگسراي اميد به منظور ارائه راه كارهاي سازنده در رشد وتحول و مسئوليت پذيري فرزندان نخستين كارگاه آموزشي دراين زمينه را با حضور دكتر جمشيد افشنگ درتاريخ 17دي ماه در سالن خيام برگزار مي كند .به گزارش روابط عمومي مراكز فرهنگي هنري منطقه 13پي بردن به نقش تربيت فرزندان و ميزان مسئوليت پذيري اجتماعي، برنامه ريزي درست براي كمك به جريان رشد طبيعي، شناسايي و پرورش صحيح اســــــتعدادهاي نهفته و زمينه سازي براي امر تعليم و تربيت مطلوب آنها و در نهايت ارتقاي سطح سلامت رواني افراد يك خانواده در درجه نخســــت و خانواده بزرگ تر يعني جامعه، در مرحله بعدي قرار دارد بنابراين بنظر مي رسد، برگزاري چنين كارگاهي بتواندخلأهاي موجود ناشـي ازاين موارد را در خانواده ها ازبين بردارد.به همين منظور كارگاه بررسي عوامل موثر در رشدوتحول خانواده در تاريخ 17دي ماه از ساعت 10الي 12درسالن خيام فرهنگسراي اميد برگزار مي شود.علاقه مندان جهت شركت دراين كارگاه آموزشي مي توانند طي تاريخ اعلام شده به فرهنگسراي اميد ،واقع در ميدان امام حسين (ع) ،خيابان 17شهريور ، خيابان خشكبارچي ،پارك خيام مراجعه ويا با تلفن 33355203تماس حاصل نمايند.

در پي توهين به پيامبر اعظم (ص)

الازهر خواستار تعطيل‌شدن شبكه موهن مسيحي شد

پس از توهين يك شبكه تلويزيوني متعلق به مسيحيان مصر به پيامبر اعظم(ص)، الازهر خواستار بسته شدن اين شبكه موهن شد و به مقامات رسمي مصر شكايت كرد.به گزارش فارس به نقل از پايگاه خبري الوطن، پس از توهين يك شبكه تلويزيوني متعلق به مسيحيان مصر به پيامبر اكرم(ص) و اسلام، مجمع مطالعات اسلامي الازهر نسبت به سكوت مجامع اسلامي در اينباره انتقاد و در بيانيه خود اعلام كرد: اين سكوت بسياري از توهين‌كنندگان را به ادامه توهين‌ها جري مي‌كند. اين مجمع در جلسه خود به رياست «احمد الطيب» شيخ الازهر بر اهميت نظارت و جلوگيري از ارائه برنامه‌هاي ضد اسلامي در شبكه‌هاي تلويزيوني تاكيد كرد و مقرر كرد كه يادداشت اعتراض‌اميزي را به وزير اطلاع رساني مصر ارائه كند.اين مجمع همچنين از مراكز ديپلماتيك عربي و جهاني خواستار اقدام عاجل جهت جلوگيري از چنين توهين‌هايي و همچنين به دادگاه كشيدن مسئولان اين شبكه شد. مجمع مطالعات اسلامي الازهر همچنين از مسئولان ماهواره‌هاي پخش كننده شبكه‌هاي ضداسلامي از جمله «نايل ست» خواست تا شبكه «الكرمه» كه از كاليفورنيا برنامه پخش مي‌كند را بسته و پخش چنين شبكه‌هايي را متوقف سازند. اين مجمع خواستار تلاش براي به تصويب رسيدن قانوني درباره جرم دانستن توهين به اديان آسماني در سازمان ملل شده است.

69 گروه شهرستاني متقاضي شركت در جشنواره موسيقي فجر هستند

69 گروه شهرستاني متقاضي شركت در بيست و هفتمين جشنواره بين‌المللي موسيقي فجر هستند.به گزارش فارس با پايان فراخوان بيست و هفتمين جشنواره بين‌المللي موسيقي فجر حضور پررنگ گروه‌هاي شهرستاني در بخش رقابتي جشنواره موسيقي فجر اعلام شد. در بخش رقابتي جشنواره موسيقي فجر 69 گروه شهرستاني خواهان شركت در بيست و هفتمين جشنواره بين المللي موسيقي فجر شده‌اند.در اين بخش 41 گروه شهرستاني و 38 گروه تهراني فرم ثبت نام جشنواره را پر كرده‌اند. در بخش رقابتي كلاسيك ايراني 28 گروه شهرستاني و 21 گروه تهراني، كلاسيك ايراني غير ايراني 7 گروه شهرستاني و 7 گروه تهراني و در بخش رقابتي آواز جمعي 6 گروه شهرستاني و 10 گروه تهراني حضور خود را اعلام كرده‌اند.همچنين در بخش آهنگسازي، 28 گروه شهرستاني و 74 گروه تهراني خواهان شركت در اين بخش بوده‌اند. در بخش آهنگسازي كلاسيك غير ايراني 12 اثر از شهرستان، 28 اثر از تهران، در بخش پايان نامه 3 اثر از شهرستان و 20 اثر از تهران، در بخش ويژه موسيقي ايراني با موضوع دستاوردهاي انقلاب اسلامي 13 اثر از شهرستان و 26 اثر از تهران به دبير خانه جشنواره ارسال شده است. آمار اعلام شده براساس ثبت نام گروه‌هاي موسيقي داخلي است و تعداد گروه‌هاي شركت‌كننده از ساير كشورهاي جهان به زودي اعلام خواهد شد.بيست و هفتمين جشنواره بين المللي موسيقي فجر به دبيري «حسن رياحي» از 24 تا 30 بهمن ماه سال 1390 در تهران و چند شهرستان برگزار مي‌شود.

با نمايش "فصلي از هستي"؛

ششمين جشنواره پروين اعتصامي گشايش مي يابد

ششمين جشنواره پروين اعتصامي ساعت 17 امروز يكشنبه 11 دي ماه در سالن استاد جليل شهناز (بتهوون سابق) با حضور اعضاي هيات انتخاب ، داوران ، جمعي از بزرگان سينماي ايران و فيلمسازان شركت كننده در جشنواره در خانه هنرمندان گشايش مي يابد.به گزارش روابط عمومي جشنواره، در اين مراسم كه اجراي آن را اليزابت اميني برعهده دارد، پيام معاونت سينمايي توسط مدير روابط عمومي معاونت سينمايي قرائت مي شود و در ادامه دبير جشنواره گزارشي از دوره هاي پيشين جشنواره و روند برپايي دوره ششم آن را ارائه مي كند.

بنابراين گزارش، مستند "فصلي از هستي" كه پرتره اي درباره پروين اعتصامي شاعره نامي كشور است به تهيه كنندگي مركز گسترش سينماي مستند و تجربي و به سفارش جشنواره پروين اعتصامي توسط پوران صارمي ساخته شده است ، براي حاضران در مراسم به نمايش گذاشته خواهد شد.گفتني است در ادامه اين مراسم بهترين فيلم جشنواره معرفي و پخش خواهد شد و طبق سنت سال هاي گذشته كيك ششمين سال تولد جشنواره پروين اعتصامي كه همراه با رونمايي از دو پوستر بخش ملي و بين الملل جشنواره است بريده خواهد شد.لازم به ذكر است نمايش فيلم هاي اين جشنواره از روز دوشنبه 12 دي ماه از ساعت10 صبح در سالن استاد جليل شهناز خانه هنرمندان آغاز مي شود.ششمين جشنواره ملي و دومين جشنواره بين المللي فيلم پروين اعتصامي با رويكرد "حجاب و نقش زن در تحكيم خانواده" از 11 تا 15 دي ماه در خانه هنرمندان برگزار مي شود.

راديو ايران بررسي مي كند:

تحريم صادرات نفتي ايران به اروپا

در برنامه "اقتصاد روز" كاري از گروه حماسه و اقتصاد راديو ايران كه هر شب از ساعت 21:30 پخش مي شود، امشب يازدهم دي ماه با حضور كارشناس وضع موجود صادرات نفتي ايران بررسي مي شود.به گزارش روابط عمومي راديو ايران، دكتر جعفر قادري عضو نماينده مجلس و عضو كمسيون برنامه و بودجه در خصوص ويژگي ها و ابعاد طرح و اهداف تحريم صادرات نفتي ايران به اروپا صحبت كرده، همچنين وضعيت موجود صادرات نفتي را بررسي مي كنند.بهزاد محمود زاده سردبير و مهرناز فقيهي گوينده اين برنامه مي باشند.

شنبه|ا|10|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 296]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن