تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 27 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799898278




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه و خواندني و سوت پايان ودقيقه 90


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه و خواندني و سوت پايان ودقيقه 90
تراكتورسازي، استيل آذين را حذف كرد

تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز با برتري مقابل استيل آذين به مرحله يك هشتم نهايي جام حذفي صعود كرد.
گفتني است كه ، از مرحله يك شانزدهم پاياني جام حذفي فوتبال كشور تيم فوتبال تراكتورسازي موفق شد در ورزشگاه يادگار امام (ره) شهر تبريز ميهمان خود استيل آذين را در ضربات پنالتي با نتيجه شش بر پنج شكست دهد.
اين بازي در طول 90 دقيقه با تساوي دو بر دو پايان يافت كه مسعود ابراهيم زاده در دقيقه6 وابراهيم محبي در دقيقه49 از روي نقطه پنالتي براي تراكتورسازي و ابوالقاسم پوراسدالله در دقيقه13 و علي ميرشفيعيان مدافع تراكتورسازي به اشتباه در دقيقه40 براي استيل آذين گلزني كردند. اما، در نهايت تراكتورسازي در ضربات پنالتي شش بر پنج استيل آذين را حذف كرد.

ديدار معوقه هفته هجدهم ليگ برتر
شكست خانگي برق در بازي حساس مقابل پيام

تيم فوتبال پيام مشهد در ديداري معوقه برق شيراز را شكست داد.
گفتني است كه ، در ديداري معوقه از هفته هجدهم ليگ برتر فوتبال كشور تيم پيام مشهد موفق شد با تك گل ابراهيم شكوري در دقيقه 80 ميزبان خود برق شيراز را شكست دهد.
در اين ديدار كه براي هر دو تيم حساسيت بسياري داشت، ابتدا تيم برق شيراز در دقيقه22 صاحب يك ضربه پنالتي شد كه ستار زارع اين ضربه را از دست داد. اما، در دقيقه80 بازي شكوري توانست گل برتري تيم پيام را وارد دروازه برق كند.
تيم پيام خراسان با اين نتيجه صاحب 29 امتياز شد و جايگاه تيم استقلال اهواز در رده پانزدهم جدول را بدست آورد.
برق شيراز نيز با 23 امتياز در قعر جدول قرار گرفت.

فولاد ، استقلال اهوازرا حذف كرد

تيم فوتبال فولاد خوزستان در جام حذفي استقلال اهواز را حذف كرد.
گفتني است كه ، در ادامه رقابت هاي جام حذفي فوتبال كشور در شهر اهواز تيم هاي فولاد و استقلال به مصاف يكديگر رفتند كه تيم فولاد موفق شد با نتيجه يك بر صفر استقلال اهواز را شكست دهد. تك گل فولاد را اسماعيل شريفات در دقيقه ي 50 به ثمر رساند.

جام حذفي
حذف ابومسلم و سايپا

رقابت هاي جام حذفي فوتبال كشور با حذف تيم هاي ابومسلم خراسان و سايپا كرج پيگيري شد.
گفتني است كه ، در ادامه رقابت هاي جام حذفي فوتبال كشور و در مرحله يك هشتم تيم ابومسلم خراسان در ورزشگاه ثامن الائمه مقابل ذوب آهن اصفهان شكست خورد.
در اين ديدار تيم ذوب آهن موفق شد با نتيجه يك بر صفر و با گل محمد صلصالي كه در دقيقه67 از روي نقطه پنالتي به ثمر رسيد، حريف خود را شكست دهد و به مرحله يك چهارم نهايي صعود كند.
در نوشهر نيز تيم شموشك دست به كاري بزرگ زد و سايپا كرج را حذف كرد.
در مرحله يك شانزدهم نهايي تيم شموشك با دو گل سعيد اسحاقي و ياراحمدي در مقابل تك گل صابر ميرقرباني موفق شد با نتيجه دو بر يك سايپاي كرج را شكست دهد.

12 فروردين،ايران - سنگال در ورزشگاه آزادي

تيم ملي فوتبال ايران 12 فروردين به مصاف تيم ملي سنگال مي رود.
گفتني است پس از لغوديدار دوستانه ايران برابر مراكش به دليل مسايل سياسي، فدراسيون فوتبال با انجام مذاكرات متعدد با فدراسيون فوتبال سنگال به توافق رسيد و مقرر شد كه تيم هاي ايران و سنگال دوازدهم فروردين در ورزشگاه آزادي تهران رودرروي هم قرار گيرند.
مهدي تاج، نايب رييس فدراسيون فوتبال با تاييد اين خبر گفت: مذاكرات قطعي انجام شد و دو تيم در روز 12 فروردين كه روز فيفا هم به حساب مي آيد، در ورزشگاه آزادي رودرروي هم قرار خواهند گرفت.

ماركار آقاجانيان سرمربي تيم فوتبال داماش لرستان :
در آينده داماش را متحول شده خواهيد ديد

ماركار آقاجانيان سرمربي تيم فوتبال داماش لرستان در خصوص مسابقات ليگ يك گفت: ليگ دسته اول مشكلات زيادي داشته و به توجه بيشتر مسئولان فوتبال نياز دارد.
وي در مورد ديدار تيم داماش لرستان مقابل آلومينيوم هرمزگان اظهار داشت: بازي كيفيت بسيار بالايي داشت و تيم ما موقعيت هاي زيادي را در اين ديدار از دست داد. اگر از اين فرصت ها استفاده مي كرديم و داور گل صحيح ما را مي پذيرفت، مي توانستيم پيروز شويم.
وي عنوان كرد: بازي باتراكتورسازي اولين حضور من به عنوان سرمربي در تيم داماش بود.داماش از لحاظ مالي و امكانات در شرايط خوبي قرار دارد، اما متاسفانه به دليل بدشانسي نتايج خوبي كسب نكرده است.در آينده داماش را متحول شده خواهيد ديد.
وي افزود: كار سختي براي صعود به ليگ برتر پيش رو داريم، اما تمام تلاش خود را براي رسيدن به رده هاي بالاتر انجام خواهيم داد.
وي در مورد مشكلات ليگ دسته اول فوتبال گفت: چند سالي را در اين ليگ تجربه كردم و مسابقات دسته اول را هميشه زير نظر داشته ام. متاسفانه يكسري مسائل به دليل اينكه مسابقات زير ذره بين نيست خيلي تاثير گذاراست. مسئولان فدراسيون فوتبال بايد نظارت ويژه به اين مسابقات داشته باشند و امكانات لازم را براي بهتر برگزار شدن اين ليگ فراهم كنند.

امير عابديني خبر داد:
تغيير رنگ پيراهن داماش گيلان در فصل آينده

امير عابديني مديرعامل باشگاه داماش گيلان از تغيير رنگ پيراهن تيم فوتبال اين باشگاه در فصل آينده ليگ ايران خبر داد.
وي با اعلام اين مطلب اظهار كرد: بر طبق نماد و لوگوي جديدي كه براي باشگاه داماش ايرانيان طراحي شد، پيراهن تيم فوتبال داماش گيلان در فصل آينده ليگ تلفيقي از سه رنگ قرمز، آبي فيروزه اي و سفيد خواهد بود.
وي افزود:پيراهن داماش از فصل آينده با تلفيقي از رنگ سفيد و قرمز و يا سفيد و آبي فيروزه اي خواهد بود كه اين دو طرح با توجه به رنگ پيراهن تيمهاي حريف در ديدارهاي مختلف متغير خواهد بود، هرچند ممكن است با پيراهن سفيد همراه با نوار قرمز و آبي فيروزه اي نيز مقابل حريفان قرار گيريم.
وي خاطرنشان كرد: استفاده از رنگهاي جديد در پيراهن هاي تيم فوتبال داماش گيلان ارتباطي به حضور داماش در ليگ برتر يا دسته اول فصل آينده نخواهد داشت و در هر صورت با پيراهن جديد سال آينده در ليگ فوتبال كشور به مصاف رقيبان خواهيم رفت.

عابدزاده تماشاگر ويژه مسابقات كشتي

احمدرضا عابدزاده سنگربان پرافتخار تيم ملي فوتبال در سال هاي گذشته و مربي فعلي دروازه بانان پرسپوليس يكي از تماشاگران ويژه مسابقات جام جهاني كشتي بود.
كاپيتان و دروازه بان سابق تيم ملي فوتبال شب گذشته براي تماشاي فينال جام جهاني در سالن آزادي حاضر شد و به تماشاي اين مسابقات نشست. با توجه به برگزاري رقابت هاي جام جهاني 2009 در تهران، علاوه بر بزرگان كشتي، ورزشكاران شاخص ديگر رشته هاي ورزشي نيز در سالن آزادي حضور يافتند تا اين مسابقات را از نزديك تماشا كنند.

جام جهاني كشتي آزاد
روسيه سوم شد ، اوكراين پنجم شد كوبا هفتم

در مسابقه رده بندي جام جهاني كشتي آزاد، روسيه در مصاف با قزاقستان به پيروزي هفت بر صفر رسيد تا به عنوان سوم رقابت ها دست يابد.
تيم ملي اوكراين با غلبه بر گرجستان و كوبا با شكست اربكستان در رده هاي پنجم و هفتم جام جهاني كشتي آزاد قرار گرفتند.
ديدار پنجم ششمي جام جهاني كشتي آزاد بين تيم هاي اوكراين و گرجستان برگزار شد كه اوكرايني ها با نتيجه پنج بر 2 از سد حريف خود گذشتند تا در رده پنجم قرار گيرند.
در ديگر ديدار همزمان كه براي تعيين تيم هفتم رقابت ها بين تيم هاي ازبكستان و كوبا برگزار شد نيز كوبايي ها با نتيجه شش بر يك پيروز شدند و به مقام هفتم رسيدند.

آرش برهاني مهاجم تيم فوتبال استقلال:
مي خواهم به الاتحاد گل بزنم

آرش برهاني مهاجم تيم فوتبال استقلال تهران ازجمله كساني است كه مي تواند با گلزني خود راه قهرماني استقلال درجام باشگاه هاي آسياراهمواركند وي درخصوص اولين ديدار استقلال گفت: در ديدار مقابل الاتحاد نماينده شايسته اي براي ايران خواهيم بود.
وي افزود:از آمادگي خوبي برخورداريم و خود را براي ديدارهاي آسيايي آماده مي كنيم.بازي سختي داريم. الاتحاد از تيم هاي خوب عربستان است و بازي مقابل اين تيم قطعا آسان نخواهد بود اما شك نكنيد استقلال براي پيروزي وارد ميدان مي شود. قصد داريم به عنوان نماينده ايران از اعتبار فوتبال كشورمان دفاع كنيم.
وي در پايان گفت: پس از 5 هفته گل نزدن قصد دارم از موقعيت هاي به دست آمده در ديدار مقابل تيم عربستاني استفاده كرده و دروازه الاتحاد را باز كنم.

بازديد ناظر بازي پرسپوليس و الشارجه از ورزشگاه اكباتان

ناظر عربستاني ديدار 2 تيم فوتبال الشارجه و پرسپوليس صبح ديروز با حضور در ورزشگاه اكباتان از زمين چمن اين ورزشگاه بازديد كرد.
گفتني است ناظر عربستاني AFC از زمين شماره يك ورزشگاه راه آهن واقع در اكباتان كه محل تمرين تيم الشارجه امارات است، بازديد كرد. قرار است الشارجه تمرين سبكي را در اين زمين انجام دهد.تيم فوتبال پرسپوليس در اولين بازي خود در ليگ قهرمانان آسيا روز سه شنبه ساعت 15 ميزبان الشارجه امارات است.

يك هوادار عربستاني بليت هاي بازي الاتحاد و استقلال را خريد

منصورالبلوي يكي از هواداران تيم فوتبال الاتحاد عربستان تمام بليت هاي بازي الاتحاد و استقلال را خريداري كرد.
گفتني است وي يكي از هواداران متعصب الاتحاد است و تمام بليت هاي ورزشگاه امير عبدالله فيصل جده را خريداري كرد تا در روز بازي هواداران به صورت رايگان بازي را تماشا كنند. هر بليت 400 ريال عربستان ارزش دارد.

الويراسرمربي پرتغالي تيم فوتبال الشارجه:
براي بازي با پرسپوليس از روحيه خوبي
برخوردار هستيم

الويراسرمربي پرتغالي تيم فوتبال الشارجه درخصوص ديدار تيمش مقابل پرسپوليس گفت: براي بازي مقابل پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا از روحيه خوبي برخوردار هستيم.
وي افزود:براي بازي مقابل پرسپوليس از روحيه بالايي برخوردار هستيم و با شرايط مطلوب تر در تهران تمريناتمان را پيگيري خواهيم كرد. مشكل بزرگ ما به مصدوميت ستاره هاي تيم مانند اندرسون و لوپز مربوط مي شود.اميدوارم غيبت آنها الشارجه را مقابل پرسپوليس با مشكل مواجه نسازد.

بازگشت روته مولر به ايران

اريش روته مولرمربي آلماني تيم ملي فوتبال كشورمان كه با مرخصي يك ماهه از سوي فدراسيون فوتبال به آلمان سفر كرده بود، دوشنبه به ايران بازمي گردد.
وي كه در طول مرخصي يك ماهه خود در سمينار مدرسان فيفا در سيدني استراليا شركت كرد،امشب از طريق فرودگاه فرانكفورت آلمان راهي ايران خواهد شد تا در دور جديد تمرينات تيم ملي كه از 22 اسفند آغاز خواهد شد، تيم كشورمان را همراهي كند.
تيم ملي فوتبال ايران روز 24 اسفند در ديداري تداركاتي به مصاف تيم ملي فوتبال كنيا خواهد رفت. نكته جالب توجه اينكه هدايت تيم فوتبال كنيا را آنتوني هي مربي 38 ساله اهل برلين آلمان برعهده دارد كه از شاگردان اسبق روته مولرسرمربي تيم ملي به شمار مي رود.

جواد كاظميان مهاجم ايراني تيم فوتبال عجمان امارات:
پرسپوليس الشارجه را مي برد

جواد كاظميان مهاجم ايراني تيم فوتبال عجمان امارات در خصوص ديدار تيم هاي پرسپوليس والشارجه درچارچوب مسابقات جام باشگاه هاي آسيا گفت: پرسپوليس در ورزشگاه آزادي براي پيروزي برابر الشارجه مشكلي نخواهد داشت.
وي درباره حريف پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا گفت: الشارجه در بين تيم هاي اماراتي در ليگ قهرمانان آسيا ضعيف تر است. پيروزي بر اين تيم در ورزشگاه آزادي كار سختي نيست.
وي افزود: اين تيم3 بازيكن برزيلي و يك بازيكن ملي پوش دارد كه شماره 7 آنهاست.او بازيكن فرصت طلبي است و مدافعان پرسپوليس بايد مراقب او باشند.
وي ادامه داد:با توجه به اينكه در امارات شمار تماشاگران زياد نيست بازيكنان پرسپوليس مي توانند نهايت استفاده را در آزادي ببرند. بازيكنان الشارجه در صورتي كه هواداران پرسپوليس از بازي استقبال كنند، نمي توانند جو ورزشگاه را تحمل كنند.
وي تاكيد كرد: هواي تهران هم مي تواند به نفع پرسپوليس باشد. اين تيم شايد در امارات براي پيروزي مقابل الشارجه به مشكل بخورد اما در آزادي كار راحتي دارد.

حضور كمانداران ايران در جام جهاني دومنيكن

فدراسيون جهاني تيراندازي با كمان اهم برنامه هاي خود در سال 2009 را اعلام كرد.
گفتني است فدراسيون جهاني تيراندازي با كمان در سال 2009 بيش از 20 مسابقه قهرماني در رده هاي سني مختلف زنان ومردان، جايزه بزرگ و جام جهاني را در تقويم خود گنجانده است. طبق اين برنامه كمانداران كشورمان در برخي از مسابقات جهاني حضور خواهند داشت.
تيم هاي ملي تيراندازي با كمان كشورمان در صورت مهيا شدن سفر و دريافت رواديد فروردين ماه سال جاري در اولين مرحله رقابت هاي جام جهاني تيروكمان كه سال 2009 در دومينيكن برگزار خواهد شد، شركت مي كنند. كمانداران كشورمان به غير از رقابت هاي جهاني، مسابقات قهرماني آسيا در بالي اندونزي و چند مسابقه جايزه بزرگ آسيا را نيز درپيش رو دارند.

ليگ تيرو كمان تعطيل شد

رئيس سازمان ليگ تيراندازي با كمان ايران در آستانه پايان سال 87 گفت: رقابتهاي ليگ تيروكمان باشگاه هاي كشور تا 20 فروردين ماه تعطيل شد. وي افزود: با پايان يافتن دور مقدماتي رقابتهاي ليگ در اسلحه ريكرو زنان و مردان و هفته اول از دور برگشت ليگ كامپوند مردان در 16 و 17 اسفند ماه تا پايان سال 87 هيچ مسابقه اي در باشگاه هاي ايران پيگيري نخواهد شد.بنا به تصميم سازمان ليگ تيراندازي با كمان ايران رقابتهاي ليگ برتر باشگاه هاي كشور پيش از پايان سال 87 تعطيل شده است. وي ادامه داد: ليگ در هر دو بخش بانوان ومردان و در هر دو اسلحه ريكرو و كامپوند 20 فروردين ماه سال 88 به ميزباني پاس همدان آغاز و هفته هاي باقيمانده از آن پيگيري مي شود.

نخستين المپياد ملي ورزش دانشجويي كشور
دانشگاه آزاد اسلامي در چهار رشته
به مقام قهرماني رسيد

تيم هاي دانشگاه آزاد اسلامي در چهار رشته المپياد ملي ورزش دانشجويي كشور قهرمان شدند. گفتني است قهرمانان چهار رشته هندبال و فوتسال پسران و واليبال و بسكتبال دختران نخستين المپياد ملي ورزش دانشجويي كشور مشخص شدند كه در هندبال پسران تيم دانشگاه آزاداسلامي منطقه چهار با نتيجه 45 بر 40 دانشگاه اصفهان را شكست داد و قهرمان شد. تيم هاي دانشگاه تهران ودانشگاه آزاد اراك نيز در رده هاي سوم و چهارم ايستادند.
همچنين در فينال فوتسال پسران دو تيم دانشگاه آزاداسلامي منطقه دو ودانشگاه آزاد اسلامي منطقه 12 در پايان وقت قانوني يك بر يك شدند كه دانشگاه آزاد منطقه دو درضربات پنالتي به پيروزي 14 بر 13 رسيد و بر سكوي نخست ايستاد. در اين مسابقات تيم هاي فوتسال دانشگاه شيراز و دانشگاه پيام نور اصفهان به ترتيب سوم و چهارم شدند. اما، در مسابقات دختران تيم واليبال دانشگاه آزاد منطقه هشت در فينال موفق شد دو بر صفر دانشگاه بوعلي سينا همدان را مغلوب كند و اول شود. تيم هاي پيام نور اصفهان و پيام نور مازندران نيز سوم و چهارم شدند. در بسكتبال دختران هم دانشگاه آزاد اسلامي منطقه 8 با غلبه بر تربيت معلم تهران برسكوي قهرماني ايستاد و تيم دانشگاه آزاد اسلامي منطقه 5 با پيروزي بر دانشگاه تهران سوم شد.

قزوين،ميزبان مسابقات پينگ پنگ
جانبازان و معلولين

دور برگشت ششمين دوره مسابقات پينگ پنگ جانبازان و معلولين كشور از 20 اسفندماه به مدت 3 روز در استان قزوين برگزار خواهد شد.
گفتني است در اين رقابتها كه تا 23 اسفندماه ادامه خواهد داشت، 15 تيم از استان هاي تهران، زنجان، خراسان رضوي، آذربايجان شرقي، گلستان، اصفهان، قم و فارس شركت مي كنند. اين مسابقات به صورت تيمي انجام مي شود و 7 تيم در بخش ايستاده و 8 تيم در بخش نشسته با حريفان خود به رقابت مي پردازند. در دور رفت اين بازيها كه در مشهد مقدس برگزار شد در بخش ايستاده تيمهاي پيام تهران، فولاد ماهان سپاهان، صنعت گاز سرخس و در بخش نشسته تيمهاي صنعت گاز سرخس، فولاد ماهان سپاهان و پيام تهران به ترتيب به مقام هاي اول تا سوم دست يافتند.

استقلالي ها پنج شنبه به مكه مي روند

برنامه تيم فوتبال استقلال ايران در سفر به عربستان اعلام شد.
گفتني است بازيكنان تيم فوتبال استقلال تهران ساعت 15ديروز آخرين تمرين خود را در ورزشگاه دستگردي تهران برگزار كردند و پس از آن عازم فرودگاه شدند.اعضاي تيم استقلال ساعت 20 و 30 دقيقه ديشب با پرواز چارتر عازم جده شدند. كاروان استقلال ويزاهاي خود را در فرودگاه جده دريافت كردند و پس از آن در هتل هيلتون مستقر شدند.تيم استقلال ايران طبق برنامه امروز يك جلسه تمريني در ورزشگاهي نزديك به هتل هيلتون را انجام مي دهد و روز سه شنبه نيز آخرين تمرين خود را درزمين اصلي ورزشگاه ملك عبدالله و درزير نور ورزشگاه انجام مي دهند. تيم استقلال در روز چهارشنبه در نخستين بازي خود در ليگ قهرمانان آسيا به مصاف الاتحاد عربستان خواهد رفت.اعضاي تيم استقلال ايران روز پنج شنبه جهت انجام اعمال حج و عمره مفرده عازم مكه مكرمه خواهند شد و طبق برنامه ريزي انجام شده كاروان استقلال جمعه ظهر به ايران بازمي گردد. در اين سفر 26 بازيكن و 24 همراه كاروان استقلال را همراهي خواهند كرد.

25 اسفند،قلعه نوعي دركميته انضباطي

با درخواست امير قلعه نوعي و موافقت رييس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال ، جلسه انضباطي سرمربي استقلال تهران، 25 اسفندماه برگزار مي شود.
گفتني است قلعه نوعي در تماسي با مجتبي شريفي، از وي خواست به دليل در پيش بودن بازي حساس استقلال مقابل الاتحاد،جلسه انضباطي اين مربي به زمان ديگري موكول شود. شريفي نيز به دليل شرايط حساس استقلال، با درخواست اميرقلعه نوعي موافقت كرده و قرار شد سرمربي استقلال در تاريخ 25 اسفند در اين كميته حاضر شود.
شايان ذكر است قلعه نوعي هفته گذشته انتقاد شديدي به داوران ليگ برتر كرده و مدعي شده بود جرياني نمي خواهد استقلال قهرمان ليگ برتر شود.

نادريان در تيم تكواندو دانشگاه آزاد اسلامي

تيم تكواندو دانشگاه آزاد اسلامي براي حضوري قدرتمند در مسابقات جام باشگاه هاي آسيا، نادريان را به عنوان يار كمكي در اختيار مي گيرد.
رضا نادريان تكواندوكار تيم شهرداري بندرعباس در اين رابطه گفت: تيم شهرداري بندرعباس در مسابقات جام باشگاه هاي آسيا و جام فجر حضور ندارد، به همين دليل به احتمال زياد، به صورت قرضي براي پيكارهاي جام باشگاه هاي آسيا در خدمت تيم دانشگاه آزاد اسلامي هستم. در مسابقات ليگ برتر در وزن سوم يا چهارم بازي مي كنم، اما در تيم ملي در وزن سوم هستم.

پيكارهاي جهاني مالزي
ابهام درحضور وزنه برداران دانشجو

با وجود آنكه فدراسيون بين المللي وزنه برداري دانشجويان محل برگزاري پيكارهاي دانشجويان جهان را برگزيده است، ولي حضور تيم ملي دانشجويان ايراني در اين پيكارها هنوز مشخص نشده و در هاله اي از ابهام قرار دارد.
گفتني است با وجود آنكه فدراسيون بين المللي وزنه برداري دانشجويان محل برگزاري پيكارهاي وزنه برداري دانشجويان جهان را برگزيده و مشخص كرده است، هنوز وضعيت حضور تيم ملي وزنه برداري دانشجويان كشورمان در اين پيكارها مشخص نيست و حضورمان در هاله اي از ابهام قرار دارد.
اين مسابقات سال آينده در كشور چين تايپه برگزار مي شود، اما متاسفانه هنوز هيچ كدام از دانشگاه هاآمادگي خود را براي حضور در اين مسابقات اعلام نكرده اند.

دكتر احمد مظفري رييس پژوهشكده تربيت بدني وزارت علوم:
نبايد دانشجويان را مجبور كنيم كه حتما يك رشته را آموزش ببينند

دكتر احمد مظفري رييس پژوهشكده تربيت بدني وزارت علوم و يكي از اساتيد دانشگاه در ارتباط با نحوه ارايه واحد عمومي تربيت بدني گفت: دانشگاه آخرين قله فعاليت هاي اجتماعي فرد است. دانشجو بايد عادات و فنوني را كه در دوران مدرسه آموخته در دانشگاه تكميل كرده و در زندگي به كار گيرد. يكي از دروسي كه در دانشگاه مي تواند موثر باشد و در عادات پذيري و مهارت ورزشي موثر باشد. در واقع هدف عمده در اين دروس اين است كه مهارتي را كه دانش آموز در دبيرستان آموخته در دانشگاه كامل تر شود.
وي در گفت و گو با ايسنا افزود: براساس تجربه شخصي نگران نحوه ارايه واحد عمومي هستم چون به خوبي اجرا نشده و جاذبه لازم را ايجاد نمي كند و فقط رفع تكليف تلقي مي شود.
وي اضافه كرد: مهمترين مشكل ورزش و بنابراين مشكل ورزش دانشجويي، ضعف و فراموش شدن ورزش در آموزش و پرورش و عدم برنامه منسجم در آنجاست. اگر جواني در 12 سال تحصيل هيچ انس و الفتي با ورزش نداشته باشد، در دانشگاه نيز به خاطر شرايط زندگي و درسي هيچ علاقه اي به فعاليت نشان نخواهد داد.
وي گفت: اساتيد دانشگاه نيز علاقه اي به تدريس واحد عمومي ندارند اين يك زنگ خطر است. هنوز روش هاي سنتي به كار گرفته مي شود بايد در اين درس تحول ايجاد شده و جذابيت آن از طريق آموزش جديد بالا برود.
وي به قرار دادن نمره براي اين درس به عنوان معضل ياد كرد و گفت: اگر دانشجو از عهده درس برنيايد، جاذبه آن از بين خواهد رفت. در حالي كه اگر سيستم قبول - رد را ايجاد كرده و دانشجو مجبور نباشد نمره بياورد با اشتياق بيشتري ورزش مي كند.
وي اظهار كرد: عدم وجود امكانات كافي در كشور نيز يكي از مشكلات ارايه اين واحد است. از طرفي نبايد دانشجويان را مجبور كنيم كه حتما يك رشته را آموزش ببينند مي توان به دانشجو گفت موظف است يك رشته را در هر جا كه شده ياد بگيرد. اگر اين روش اجرا شود 50 درصد دانشجويان امكان مالي دارند، در بخش خصوصي كار مي كنند و بار فشار كار روي امكانات دانشگاه كم مي شود. در اين شرايط مي توان به دانشجو در صورت عدم اجراي مناسب يك رشته ورزش اجازه فارغ التحصيلي نداد.

رقابت هاي ليگ برتر تيراندازي با كمان بانوان
كشت وصنعت ميلاد خراسان صدرنشين
ريكرو و كامپوند

هفته اول از دور برگشت مسابقات كامپوند زنان و هفته ششم و هفتم از رقابت هاي ريكرو با صدرنشيني تيم كشت و صنعت ميلاد خراسان پايان يافت.
گفتني است در رده بندي تيمي ريكرو زنان تيم كشت و صنعت ميلاد خراسان با 29 امتيازدر جايگاه نخست قرار دارد، پاس همدان و پرسپوليس با 26 امتياز در جايگاه دوم قرار دارند و كيش با 21 امتياز سوم است. همچنين در رده بندي تيمي كامپوند زنان نيز تيم كشت و صنعت ميلاد خراسان با 23 امتياز هم چنين صدرنشين است و تيم هاي راهسازي 115 كرمان و آلومينيوم سازي ارك در جايگاه دوم و سوم قرار دارند.
نتايج هفته نخست دور برگشت از مسابقات كامپوند و هفته ششم و هفتم از مسابقات ريكرو زنان به اين شرح است:
در هفته نخست از مسابقات كامپوند بانوان كه تنها يك ديدار انجام شد، تيم كشت و صنعت ميلاد خراسان با امتياز شش بر صفر توانست تيم آلومينيوم سازي اراك را مغلوب خود كند.
هم چنين در هفته ششم از مسابقات ريكرو بانوان، كشت و صنعت ميلاد خراسان چهار بر دو تيم پارس همدان را شكست داد، پرسپوليس شش بر صفر تيم آدينه كريمان كرمان را مغلوب خود كرد، پيام لرستان شش بر صفر برابر تيم كرج به برتري دست يافت و كيش شش بر صفر از سد تيم شهركرد گذشت.
بنابراين گزارش، در هفته هفتم از اين مسابقات كه تنها دو ديدار انجام شد، كشت و صنعت ميلاد خراسان چهار بر دو تيم كيش را شكست داد و پرسپوليس شش بر صفر تيم كرج را مغلوب خود كرد. هم چنين تيم هاي آلومينيوم سازي اراك و شهركرد در اين هفته غايب بودند.

راهيابي دو تيم نفتي به فينال ليگ دسته اول پينگ پنگ باشگاههاي كشور

مرحله نهايي مسابقات پينگ پنگ ليگ دسته اول باشگاههاي كشور در سالن شهيد عضدي تهران آغاز شد كه در پايان بازي هاي روز نخست تيم هاي نفت تهران و مناطق نفت خيز جنوب با شكست حريفان خود به فينال اين رقابت ها راه يافتند .
گفتني است مرحله نهايي مسابقات پينگ پنگ ليگ دسته اول باشگاههاي كشور با حضور تيم هاي نفت تهران ، هيئت آذربايجان غربي، مناطق نفت خيز جنوب وستارگان اصفهان در سالن شهيد عضدي تهران آغاز شد كه در پايان بازي هاي روز نخست تيم هاي نفت تهران و مناطق نفت خيز جنوب با شكست رقباي خود به فينال راه يافتند.

آغازمسابقات بسكتبال با ويلچر بانوان

بانوان بسكتباليست جانباز و معلول 4 استان با يكديگر به رقابت مي پردازند.
گفتني است مسابقات بسكتبال با ويلچر بانوان جانباز و معلول كشورمان با حضور 4 استان خراسان رضوي، تهران، فارس و زنجان از 20 اسفندماه به مدت 2 روز در مركز تحقيقاتي عصر انقلاب برگزار خواهد شد. اين رقابتها به مناسبت سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي تا پنجشنبه 22 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

دوشنبه|ا|19|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 403]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن