تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821093913




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دانشگاه آزاد اسلامي در تاسيس رشته هاي جديد، مشكل دانشگاههاي دولتي را ندارد مشاور رييس دانشگاه آزاد اسلامي:


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: دانشگاه آزاد اسلامي در تاسيس رشته هاي جديد، مشكل دانشگاههاي دولتي را ندارد مشاور رييس دانشگاه آزاد اسلامي:
خبر دانشگاه :دكتر عباسپور اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامي در تاسيس رشته هاي تحصيلي جديد از مشكلات زيادي مانند دانشگاههاي دولتي برخوردار نبوده و اين امر قابل دستيابي است.
نشست مشتركي با هدف گسترش همكاري هاي دانشگاه آزاد اسلامي و دفتر همكاريهاي فناوري رياست جمهوري با حضور دكتر مجيد عباسپور مشاور رئيس دانشگاه آزاد اسلامي، دكتر كاشفي الاصل معاون پشتيباني مركز علوم و فن آوريهاي پيشرفته، دكتر حسين زاده معاون پژوهشي واحد علوم و تحقيقات، مهندس اميري نيا رئيس دفتر همكاريهاي فناوري رياست جمهوري، دكتر معنوي معاون زيست فناوري دفتر همكاريهاي فناوري رياست جمهوري، مهندس محمدي معاون صنايع دفتر همكاريهاي فناوري رياست جمهوري و دكتر اكرمي قائم مقام دفتر همكاريهاي فناوري رياست جمهوري تشكيل شد.
مجيد عباسپور در اين نشست اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامي در تاسيس رشته هاي تحصيلي جديد از مشكلات زيادي مانند دانشگاههاي دولتي برخوردار نبوده و اين امر قابل دستيابي است.
مشاور رييس دانشگاه آزاد اسلامي ادامه داد: در زمينه كارگاه هاي آموزشي و استفاده از اساتيد خارجي برنامه هايي در واحد علوم و تحقيقات داشته ايم به عنوان مثال از اساتيد هلندي، فرانسوي ، آلماني جهت سخنراني و برگزاري كارگاههاي آموزشي استفاده بعمل آمده، و در اين راستا تسهيلات مناسبي هم در واحدعلوم و تحقيقات مانند مهمانسرا دارا هستيم ضمن اينكه يك هتل مناسب در واحد علوم و تحقيقات نيز در حال ساخت بوده كه بزودي به اتمام خواهد رسيد.
همچنين با دانشگاههاي اروپايي در تماس هستيم و در آينده نزديك كارگاه هاي آموزشي در زمينه پيل سوختي و ساير زمينه ها خواهيم داشت.
وي در ادامه عنوان كرد: در بحث(Capacity Virtual )VC پروژه هايي كه دارايBP (Plan Business) اوليه مناسب باشند به منظور امكان سنجي و بررسي هاي ديگر به شركتهاي خصوصي و يا ديگر مراكز برون سپاري كرده و در زمينه انرژي الكتريسيته حاصل از انرژي باد ما در مركز مطالعات محيط زيست و انرژي وابسته به دانشگاه آزاد اسلامي واحد علوم و تحقيقات كارهاي تحقيقاتي و پژوهشي زيادي را انجام داده ايم و از طريق شوراي راهبردي ، CAST مجوز تامين انرژي الكتريسيته از انرژي باد را براي تمام واحدهاي دانشگاهي دريافت داشته است.
عباسپور تصريح كرد: مركز تحقيقاتي كوچك در واحد علوم و تحقيقات تاسيس شده كه قسمتي از اين مركز در مورد پيل سوختي تحقيق و پژوهش مي كند و اين موضوع مي تواند به اهداف مركز كمك كرده و همكاري نزديكي در اين مورد و ساير زمينه ها با دفتر همكاريهاي فناوري رياست جمهوري داشته باشيم.
به گزارش روابط عمومي واحد علوم و تحقيقات، معنوي، معاون زيست فناوري دفتر همكاريهاي فناوري رياست جمهوري در اين نشست گفت: در حوزه نانو فعاليت زيادي داشته ايم كه اين فعاليتها منجر به ارتقا» فن آوري نانو در سطح كشور شده است به طور مثال در حوزه محصولات نانو در جهان از رتبه 60 به رتبه 19 و در ثبت پتنت در دنيا به مرتبه 22 ارتقا» پيدا كرده ايم. وي ادامه داد: ما مي توانيم در زمينه نانو باCAST همكاري و تعامل داشته باشيم.
معنوي گفت: براي تاسيس رشته هاي نو و داراي هم پوشاني پيشنهاد مي شود در دانشگاه آزاد اسلامي اقدام مقتضي مانند رشته نانو بيو صورت پذيرد.

دوشنبه|ا|19|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 454]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن