تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817306692




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه شهرستان


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اخبار كوتاه شهرستان
اردوهاي خانوادگي بسيجيان هجرت 3

نيشابور ـ خبرنگار اطلاعات: مسئول بسيج سازندگي سپاه استاني امام رضا(ع)، يكي از اقدامات اين نهاد را در مقابله با جنگ نرم، تشكيل گروه‌هاي خانوادگي هجرت 3 از سال آينده اعلام كرد.

سرهنگ پاسدار عليرضا تواضع در مراسم تجليل از دانشجويان جهادگر اردوهاي جهادي هجرت 3 بسيج دانشجويي نيشابور افزود: گردهمايي سرگروه‌هاي اردوهاي هجرت 3 در آينده نزديك در مركز استان برگزار مي‌شود.

وي خطاب به بسيجيان اردوهاي هجرت3، گفت: كاري كه شما در اردوهاي جهادي انجام مي‌دهيد، ارزش و اثرات آن كمتر از كساني كه در خط مقدم عمليات‌ها بودند، نيست.

تواضع از تشكيل گروه‌هاي مستندساز اردوهاي جهادي در شهر‌هاي مختلف و تجهيز دفتر بسيج دانشجويي نيشابور براي اين امر خبر داد.

در اين مراسم از 13 گروه جهادي بسيج دانشجويي نيشابور با اهداي جوايز و لوح تقدير قدرداني شد.

نشست مؤلف كتاب‌هاي درسي با دبيران در نيشابور

* نخستين نشست علمي مؤلفان كتاب‌هاي درسي پيام‌هاي آسماني دوره راهنمايي با دبيران اين مقطع در نيشابور برگزار شد.

مؤلف كتاب‌هاي درسي پيام‌هاي آسماني هدف از برگزاري اين نشست را نياز معلمان به آموزش‌هاي ضمن‌خدمت با توجه به تأليف كتاب‌هاي درسي جديد پيام‌هاي آسماني اعلام كرد تا دبيران سؤالات و مشكلاتي را كه دارند از خود مولف و اعضاي گروه تأليف بپرسند.

پرويز آزادي افزود: در تأليف كتاب‌هاي درسي جديد،‌ توجه زيادي به مسائل مبتلا به دانش‌آموزان و در اجراي شيوه فعال‌سازي دانش‌آموزان در كلاس سعي شده است.

اين كارشناس گروه ديني وزارت آموزش و پرورش افزود: سازمان پژوهش و برنامه‌ريزي اين وزارتخانه 10 درصد در فرايند آموزش نقش دارند و 90درصد به عهده معلمان و دبيران است كه با بهترين شيوه‌هاي آموزشي بتوانند مفاهيم ديني را به دانش‌آموزان ارائه دهند.

اجراي طرح تيم درماني مجمع درمانگر در كلاردشت

كلاردشت ـ خبرنگار اطلاعات: هفتمين مرحله از طرح تيم درماني مجمع درمانگر (مددجويان) به مدت سه روز در كلاردشت اجرا شد.

در اين طرح كه بيش از 2000 بيمار ويزيت شدند، 13 جراحي و يك زايمان در يك روز با تجهيزات موجود در بيمارستان قائم(عج) كلاردشت انجام شد.

طرح تيم درماني مجمع درمانگر از بهمن 89 در شوراي عالي سازمان نظام پزشكي مصوب و برنامه‌هاي اجرايي گروه از خرداد امسال همزمان با سالروز ارتحال حضرت امام خميني(ره) شروع شد و تاكنون در 7 منطقه كل كشور بيماران تحت ويزيت رايگان پزشكان داوطلب قرار گرفته‌اند.

دكتر مهديان رئيس بيمارستان قائم (عج) كلاردشت اين طرح را بسيار مفيد برشمرد و گفت: استقبال از اين طرح، نشان از نياز مردم به نيروهاي متخصص درماني و پزشكي دارد و اميدداريم مسئولان وزارت بهداشت براي رفاه حال مردم نسبت به تأمين نيروهاي متخصص بيمارستان‌ها اقدام كنند.وي گفت: در شرايطي كه در اتاق عمل بيمارستان قائم(عج) كلاردشت 6 ماه به دليل نبود متخصص باز نشده بود، در يك روز 13 جراحي با تجهيزات آن انجام شد.

استقرار كانكس امداد و نجات در جاده سميرم ـ ياسوج

سميرم ـ خبرنگار اطلاعات: يكدستگاه كانكس سيار جمعيت هلال‌احمر به همراه آمبولانس با 15 نفر امدادگر در جنوب شهرستان سميرم در جاده سميرم ـ ياسوج منطقه پشته مستقر شد.

رئيس جمعيت هلال‌احمر سميرم با اعلام اين مطلب افزود: براي ساخت پايگاه در اين محور حادثه‌خيز و برفگير 2000 مترمربع زمين درنظر گرفته شده است.وي افزود: در بازديد مديركل هلال‌احمر اصفهان از پايگاه امداد و نجات در جاده سميرم ـ‌ شهرضا، اعتباري براي خريد يك دستگاه خودرو امداد و نجات و حصاركشي اين پايگاه اختصاص يافت.ستاري به افتتاح مجهزترين پايگاه امداد و نجات كوهستاني و مركز آموزش تخصصي كوهنوردي با هزينه 150 ميليون تومان در منطقه توريستي پاذ، و خريد يك دستگاه آمبولانس مجهز اشاره كرد و افزود: تأمين اعتبار خريد يك دستگاه خودرو دو كابين كمك‌دار براي مواقع ضروري و تكميل امكانات كوهنوردي براي امدادرساني در ارتفاعات دنا را از جمله قول‌هاي مساعد مديركل استان اصفهان به جمعيت هلال‌احمر شهرستان سميرم اعلام كرد.





شنبه|ا|10|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 213]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن