تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820710397




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ذبيح‌الله عبداللهي خبر داد:تكميل پروژه‌هاي نيمه‌تمام كشاورزي خلخالخبرگزاري موج -


واضح آرشیو وب فارسی:موج: ذبيح‌الله عبداللهي خبر داد:تكميل پروژه‌هاي نيمه‌تمام كشاورزي خلخالخبرگزاري موج -
۱۰ دي ۱۳۹۰ (۱۳:۹ب.ظ)

ذبيح‌الله عبداللهي خبر داد:

تكميل پروژه‌هاي نيمه‌تمام كشاورزي خلخال
خبرگزاري موج - فرماندار شهرستان خلخال از تكميل پروژه‌هاي ناتمام خلخال با اولويت بخش كشاورزي اين شهرستان با اختصاص اعتبارات لازم خبر داد.

به گزارش خبرگزاري موج، ذبيح‌الله عبداللهي پيش از ظهر امروز در جلسه بررسي طرح‌هاي عمراني خلخال اظهار داشت: اولويت جدي مسئولان استان اردبيل نيز بر تكميل و اتمام پروژه‌هاي نيمه‌تمام است كه در اين راستا براي شهرستان‌ها نيز اعتبارات امكانات لازم اختصاص يافته است.
وي با يادآوري اينكه پروژه‌هاي كشاورزي در اولويت اتمام هستند تصريح كرد: در سال جاري تخصيص اعتبارات استاني با اولويت تكميل پروژه‌هاي نيمه كاره جهاد كشاورزي خلخال بوده و انتظار مي‌رود با اين كار تحول بزرگي در زمينه توسعه كشاورزي و باغداري در اين شهرستان ايجاد شود.
اين مسئول شهرستان خلخال را داراي زيرساخت‌هاي مناسب براي كشاورزي خواند و بيان داشت: تكميل و اجراي پروژه‌هاي نيمه‌تمام كشاورزي در خلخال مي‌تواند بخشي از اقتصاد وابسته به كشاروزي را در اين شهرستان رونق بخشد.
عبداللهي اين امر را علاوه بر ايجاد اشتغال در بخش كشاورزي، دامداري و باغداري براي بخشي از بيكاران، سبب توليد سالانه 500 ميليون متر مكعب آب در اين شهرستان اعلام كرد و اذعان داشت: اين ميزان آب هم اكنون بلا استفاده روانه رودخانه قزل اوزون مي‌شود كه با مهار آن اين نعمت اختيار كشاورزان و باغداران منطقه قرار مي‌گيرد.
با اشاره به اينكه 230 پروژه عمراني در مناطق مختلف اين شهرستان و با اختصاص 120 ميليارد ريال اعتبار در حال احداث است يادآور شد؛ تكميل اين پروژه‌ها نيز سيماي توسعه‌اي خلخال را با رضايت روزافزون مواجه خواهد كرد.
وي به ساير بخش‌هاي توسعه‌اي شهرستان خلخال نيز اشاره كرد و افزود: در سال جاري 38 درصد از اعتبارات تربيت بدني خلخال در مقايسه با سال گذشته افزايش يافته و انتظار مي‌رود با توجه به تامين اعتبار لازم براي احداث سه پروژه سالن‌هاي ورزشي روستاهاي شال، برندق و لرد، اداره كل ورزش و جوانان استان نسبت به تكميل و بهره‌برداري از اين سه پروژه تا دهه مبارك فجر امسال اقدام كند.
فرماندار خلخال تصريح كرد: عمليات اجرايي اين پروژه‌ها كه از سال 83 آغاز شده، در سال‌هاي گذشته به دليل نداشتن اعتبار كافي متوقف شده بود ولي با پيگيري‌هاي انجام شده اعتبارات مورد نياز به منظور تكميل و بهره‌برداري از اين سالن‌هاي ورزشي تامين شد.
عبداللهي اضافه كرد: با توجه به تخصيص اعتبار اوليه براي احداث زورخانه در شهرستان خلخال، فرمانداري خلخال آمادگي خود را براي تامين زمين مورد نياز و اعتبار لازم براي اجراي اين پروژه در سال آينده اعلام كرد.
فرماندار خلخال در بخش ديگري از سخنان خود ايجاد سدهاي بزرگ و كوچك در اين سد را نشان توجه دولت به بخش كشاورزي منطقه ياد كرد و ادامه داد: توسعه شبكه‌هاي آبياري تحت فشار سد گيوي و سد زاويه در بخش خورش رستم و تكميل شبكه آبياري تحت فشار حوزه آبخيز فينارود خوجين از جمله پروژه‌هايي است كه با افتتاح آنها توسعه را در برخي از بخش‌هاي خلخال شاهد خواهيم بود.
عبداللهي ادامه داد: براي تكميل پروژه‌هايي همچون دو ايستگاه پمپاژ آب زراعي روستاهاي مزرعه در بخش خورش رستم و طارم دشت در بخش شاهرود شهرستان خلخال 100 ميليارد ريال اعتبار مورد نياز است.
وي در پايان سخنان خود ابراز اميدواري كرد؛ با تامين اعتبارات مورد نياز در سال آينده از محل اعتبارات ملي و استاني، گام‌هاي مهمي در توسعه بخش كشاورزي خلخال برداشته شود.

شنبه|ا|10|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 824]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن