تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، بزرگ‏ترين ـ فرمود ـ يا با عظمت‏ترين نام خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820367612




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بهره برداري از اولين پارك شهر صالح آباد رباط كريم


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: بهره برداري از اولين پارك شهر صالح آباد رباط كريم
رباط كريم : خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : پارك محلي شهر صالح آباد به منظور ارتقاي فضاي سبز و بالا بردن سرانه هاي تفريحي شهر صالح آباد به بهره برداري مي رسد.
مهندس نعمت زاده سرپرست شهرداري صالح آباد در گفتگو با خبرنگار ما گفت : اين پارك در زميني به مساحت 6700 متر مربع طراحي شده است كه از اين ميزان 5500 متر آن به به فضاي سبز اين پارك علاوه بر گل گياه و درختان مختلف اختصاص داده شده است و همچنين 20 نوع دستگاه ورزشي جهت استفاده شهروندان در اين پارك نصب شده است .
وي اضافه كرد : اين پارك اعتباري بالغ بر 3500 ميليون تومان در برداشت كه همزمان با بهره برداري از اين پارك اولين گلخانه شهرداري صالح آباد هم در زميني به مساحت 1600 متر مربع به بهره برداري مي رسد .
سرپرست شهرداري صالح آباد در ادامه گفت : از جمله اقدامات شهرداري در ماه جاري نصب تمامي تابلوهاي معابر سطح شهر كه حدودا 263 تابلو جهت بهتر شناختن معابر و خيابانهاي سطح شهر مي باشد .
نعمت زاده تصريح كرد : پرداخت حقوق 5 ماه پرسنل شهرداري در كمتر از سه ماه و همچنين جمع آوري نخاله هاي سطح شهر جهت دگرگون نمودن شهر صالح آباد از ديگر اقدامات اين شهرداري مي باشد.
نعمت زاده در پايان گفت : اميد است در سالي كه با پيام مقام معظم رهبري مزين به سال نوآوري و شكوفايي است و تاكيد خدمت گذاران نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بويژه رياست محترم جمهور در خدمت به مردم شريف با جديت و همت بيش از پيش در انجام وظيفه خطير خدمت گذاري با مشاركت عمومي شهروندان و همدلي و عامل مسئولان محترم در راستاي عمران و آباداني شهر صالح آباد بتوانيم گام هاي موثري برداريم .

دوشنبه|ا|19|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 162]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن