تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805478590




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبر كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: خبر كوتاه
شادى نخستين گل رونالدو برايش گران تمام شد
رونالدو ستاره سابق تيم ملى برزيل، پس از مدت ها مصدوميت، در دومين حضور خود در تركيب كورينتيانس با باز كردن دروازه پالميراس تساوى يك - يك را نصيب اين تيم كرد.
بازيكن سابق ميلان كه در نيمه دوم به عنوان يار جايگزين به زمين آمد پس از به ثمر رساندن گل به دليل بالا رفتن از نرده هاى دور زمين با يك كارت زرد نيز روبه رو شد. اعجوبه قهرمان جام جهانى ۲۰۰۲ سال گذشته در حالى كه براى قرمز و مشكى پوشان سن سيرو توپ مى زد در جريان رويارويى با ليورنو از ناحيه زانوى چپ آسيب ديد و به ناچار مدتى بيش از ۸ ماه را دور از ميادين گذراند.
وى در ماه دسامبر به عضويت كورينتيانس درآمد و در نخستين ديدار رسمى خود هفته گذشته پس از به صدا درآمدن سوت پايان بازى با هجوم خبرنگاران به زمين در برخورد با ميكروفن يكى از آنها جراحتى در زير چشمش ايجاد شد.

پريرا مربى فلوميننزه شد
كارلوس آلبرتو پريرا مربى سابق تيم ملى برزيل به عنوان هدايتگر جديد تيم دسته اولى فلوميننزه انتخاب شد. پريرا كه پيش از اين ۲ بار هدايت اين تيم را بر عهده داشته و در سال ۱۹۸۴ آن را به عنوان قهرمانى ليگ برزيل رسانده در ماه فوريه سال ۲۰۰۷ به سمت مربى تيم ملى آفريقاى جنوبى، ميزبان جام جهانى ۲۰۱۰ منصوب شد اما در آوريل ۲۰۰۸ براى مراقبت از همسر بيمارش از سمت خود استعفا كرد. الكساندر فوريا سخنگوى اين باشگاه با تأييد اين خبر گفت:«همه چيز خيلى زود انجام شد و قرار است تا پايان امسال پريرا مربى فلوميننزه باشد.» پريراى ۶۶ ساله كه در سال ۱۹۹۴ با تيم ملى برزيل به مقام قهرمانى جهان دست يافت جانشين رنه سيموئز شد كه پس از ۵ ماه كار در اين باشگاه از سمت خود كناره گيرى كرد. پريرا دوازدهمين مربى اين باشگاه ريودوژانيرويى در ۴ سال گذشته است.

پس از ۹ سال
ثبت نخستين شكست سلتيك مقابل سنت ميرن
يك هفته پس از شكست سنگين ۷- صفر مقابل سلتيك در رقابت هاى ليگ اسكاتلند، سنت ميرن با برترى يك- صفر بر اين تيم در مرحله يك چهارم نهايى جام حذفى، شگفتى همگان را برانگيخت. سنت ميرن كه تنها سه پله تا قعر جدول ليگ فاصله دارد و با خطر سقوط دست و پنجه نرم مى كند، در اين ديدار با تك گل بيلى مهمت از روى نقطه پنالتى نتيجه را به سود خود كرد. سلتيك قهرمان ۳۴ باره جام حذفى اسكاتلند در اين ديدار برخلاف انتظار خود تحت فشار زيادى قرار گرفته بود و در نهايت در نتيجه تسلط حريف بر ميدان براى نخستين بار پس از ۹ سال مقابل سنت ميرن شكست را پذيرفت.

تولوز حريف ليل در جام حذفى
ليل كه در آخرين ديدار خود در جام حذفى، ليون صدرنشين لوشامپيونا را از گردونه رقابت ها كنار زد، در مرحله يك چهارم نهايى اين ديدارها به مصاف تولوز خواهد رفت. تولوز نيز در حالى آماده رويارويى با اين تيم مى شود كه در اوايل اين هفته با برترى ۳-صفر مقابل بوردو، در مجموع رقابت هاى اين فصل به پانزدهمين بازى بدون شكست خود دست يافته.
ديگر ديدارهاى اين مرحله از بازى ها، ميان تيم دسته سومى رودزورن، گرونوبل و موناكو و تيم هاى دسته دومى سدان و گنگان انجام خواهد گرفت.
براساس زمان بندى اين رقابت ها، تمامى اين ديدار ۱۷ و ۱۸ مارس برگزار مى شود و ديدار فينال نيز ۹ مه در استاددوفرانس به انجام مى رسد.

فينال رقابت هاى جام قهرمانى آفريقا
شكست ناباورانه غنا، برترى حيرت انگيز كنگو
جمهورى دموكراتيك كنگو با برترى ۲-صفر مقابل غنا در فينال رقابت هاى جام قهرمانى آفريقا، قهرمانى شگفت انگيزى را از آن خود كرد.
در اين ديدار كه در استاديوم فليكس هوپوت ساحل عاج برگزار مى شد، ديوكو كالوييتوكا در نخستين دقيقه نيمه دوم دروازه حريف را گشود و امبنزابدى در حالى كه تنها ۱۴ دقيقه تا پايان بازى زمان باقى بود با گل خود پيروزى كنگو را مسجل كرد.
اين نتيجه پس از برترى ۲-يك كنگو مقابل زامبيا در جام ملت هاى آفريقا ،۱۹۷۴ نخستين پيروزى اين تيم را در رقابت هاى ملى رقم زد.
كالوييتوكا زننده گل اول اين ديدار با به ثمر رساندن سومين گل خود در مجموع ديدارهاى اين رقابت ها پس از گيون سينگولووا گلزن زامبيا، در رده دوم برترى گلزنان اين تورنمنت جاى گرفت.

زسكامسكو فاتح سوپرجام روسيه
زسكامسكو با كسب پيروزى ۲-يك مقابل روبين كازان در دقايق تلف شده، فاتح سوپرجام روسيه شد.
در اين ديدار ديويد اس سمبراس نخستين گل زسكا را به ثمر رساند و در دقيقه ۴۳ برترى را از آن اين تيم كرد اما اين نتيجه تا پايان بازى دوام نياورد و حدود يك ساعت بعد رومن شارانوف نتيجه را به تساوى كشاند. بازى با همين وضعيت پيش مى رفت و هيچ يك از دو تيم به موفقيتى دست نمى يافتند تا اينكه با ورود نسيد در دقيقه ۱۱۳ دروازه روبين كازان بار ديگر باز شد و در نهايت قهرمانى به زسكامسكو رسيد.

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 189]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن