تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى‏گيرد، در سينه‏اش بى‏قرارى مى‏كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817057086




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه كيهان؛ لاريجانى نقشى در پروژه دولت ائتلافى ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:الف: اخبار ويژه كيهان؛ لاريجانى نقشى در پروژه دولت ائتلافى ندارد
لاريجانى نقشى در پروژه دولت ائتلافى ندارد (خبر ويژه)
تكاپوي برخي محافل براي القاي حضور دكتر لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي در طرح دولت ائتلافي و تقابل با رئيس جمهور با واكنش منفي مواجه شد. پيش از اين سايت هاي آينده و تابناك مدعي شدند علي لاريجاني در پروژه مذكور با محسن رضايي و محمدباقر قاليباف همكاري مي كند اما يك منبع نزديك به لاريجاني ضمن واكنش به اين شايعه، خبر ياد شده را رد كرد. اين منبع هرگونه نقش لاريجاني را در طرح دولت ائتلافي تكذيب كرد.
سايت آينده- بازتاب سابق- ضمن انتشار اين تكذيب از قول منبع مذكور نوشت: برخي چهره هاي سياسي مذاكراتي را با شخصيت هاي مختلف در توضيح طرح دولت ائتلافي انجام داده اند، اما تاكنون رئيس مجلس به حمايت يا تاييد اين ايده نپرداخته است. انتشار اخباري كه به حضور شخصيت هاي مختلف نظام در دولت ائتلافي و حمايت از اين طرح و فعاليت هايي كه در اين زمينه انجام مي شود دامن مي زند و تنها موجب ايجاد ابهام بيشتر فضاي سياسي دانست.
زمزمه دولت ائتلافي اولين بار از سوي حزب كارگزاران و كساني چون مرعشي مطرح شد. پس از آن نيز خانجاني عضو مركزيت كارگزاران خواستار ائتلاف و كنار رفتن نامزدها از طريق واگذاري امتياز شد. اما احياي اين زمزمه از سوي محسن رضايي و با تشكيل ستادي براي اين موضوع بود. وي ناصري امامي رئيس ستاد دعوت از سردار كبير(هاشمي رفسنجاني) در سال 84 را به عنوان دبير ستاد ياد شده معرفي كرد.
رضايي و مرعشي اخيراً در مسافرت به عراق به همراه آقاي هاشمي رفسنجاني همسفر بودند.

اوباما به جاى چراغ سبز چراغ قرمز را روشن كرد (خبر ويژه)
محافل خبري غرب معتقدند انتصاب دنيس راس به عنوان مشاور ويژه در امور ايران و آسياي جنوب غربي، هر قدر در جهت جلب رضايت اسرائيل بوده، در قبال ايران بدترين گزينه بوده و بدتر از وي را نمي شد انتخاب كرد.
پايگاه خبري ميدل ايست آن لاين با اشاره به ابراز تمايل رئيس جمهور و وزير خارجه جديد آمريكا براي تعامل با ايران به ويژه بر سر افغانستان مي نويسد: اوباما خواستار گفت وگو با ايران بر سر طيف وسيعي از مسائل از جمله برنامه هسته اي و حمايت تهران از حزب الله و حماس است. اما مشكل اينجاست كه دنيس راس- مخالف شناخته شده ايران كه تا همين اواخر به عنوان مقام ارشد در موسسه سياست هاي خاور نزديك واشنگتن به خدمت مشغول بود- اكنون به عنوان يك مقام كليدي وارد صحنه شده است. موسسه ياد شده بخشي از لابي طرفدار اسرائيل در واشنگتن است و راس به عنوان نماينده سابق آمريكا در روند صلح خاورميانه به چشم طرفدار پروپا قرص اسرائيل نگريسته مي شود.
ميدل ايست آن لاين مي افزايد: انتصاب راس بحث برانگيز بود. انتظار اين است كه وي نفوذ چشمگيري بر سياست آمريكا در قبال ايران داشته باشد. تصور اينكه شخص نامناسب تر از اين براي اين سمت انتخاب شود، مشكل است. تمام تجربه ديپلماتيك راس عملا به مناقشه اسرائيل- فلسطين گره خورده است و او تجربه اندكي در پرداختن به موضوع ايران دارد. بدتر اينكه راس در اواخر سال گذشته به موسسان گروه تندرويي به نام اتحاد در برابر ايران هسته اي پيوست كه ايران را «خطري براي صلح جهاني» خوانده است و ماموريت خود را هشدار دادن به آمريكايي ها درباره چنين خطري معرفي كرده است. شايد انتصاب راس از سوي كلينتون براي بدست آوردن دل اسرائيل در واشنگتن بوده است، زيرا اسرائيل نگران گفت وگوي ايران و آمريكا است. اما به نظر نمي رسد اين اقدام با استقبال تهران مواجه شده باشد، زيرا واكنش آن كشور چيزي بين ترديد و خشم بود.
گفتني است اوباما براي رياست كاركنان كاخ سفيد نيز يك صهيونيست دوآتشه (رام ايمانوئل) را برگزيد.

اين ستاد فرهنگيان است يا گعده حزب مشاركت؟! (خبر ويژه)
كميته فرهنگيان در ستاد انتخاباتي خاتمي نيز به دست اعضاي حزب مشاركت افتاده است.
شيرزاد عبداللهي همكار نشريات زنجيره اي كه با راديو فردا، دويچه وله و راديو زمانه نيز ارتباط و همكاري دارد با اشاره به گردهمايي انجام گرفته براي انتخاب هيات رئيسه كميته و ستاد فرهنگيان مي نويسد: «آقاي كميجاني از من هم براي شركت در اين جلسه دعوت كرده بود كه بنا به ملاحظاتي به جلسه نرفتم.» وي همچنين خبر مي دهد: برنامه ريزي ستاد با خرج كميجاني مدير يك مدرسه راهنمايي در شرق تهران، دبيركل مجمع فرهنگيان و به لحاظ گرايش سياسي به حزب مشاركت نزديك است. خانم اكرم مصوري منش، عضو مركزي مشاركت و رئيس شاخه فرهنگيان اين حزب است. مصوري منش نماينده مجلس ششم از حوزه انتخابيه اصفهان بود. آقاي حيدر زنديه عضو حزب مشاركت و دبيركل سابق سازمان معلمان است كه به مدت 8 سال معاون آقاي جواهري پور بود. محمدحسين خليلي اردكاني نماينده مجلس ششم از حوزه كرج و خواهرزاده جناب آقاي سيدمحمد خاتمي و عضو مشاركت است. آقاي شهاب الدين غندالي معاون وزارت آموزش و پرورش در دوره حاجي بود. آقاي نظرلي هم از كارمندان ارشد وزارت در حوزه معاونت آقاي غندالي بود.
عليرضا هاشمي، كارشناس سياسي وزارت آموزش و پرورش در دوره اصلاحات و دبيركل فعلي سازمان معلمان تهران است. سايت سخن معلم از قول او نوشت كه كانديداي سازمان معلمان عبدالله نوري است.
عبداللهي با بيان اينكه اغلب انتخاب شدگان كاركنان ستادي سابق آموزش و پرورش هستند، مي افزايد: حضور پررنگ اين افراد حاوي اين پيام است كه اگر آقاي خاتمي رئيس جمهور شود باز هم در آموزش و پرورش شاهد اجراي سياست ها و روش هاي سابق خواهيم بود... اگر قرار باشد فرهنگيان از روي عملكرد مديران سابق آموزش و پرورش به خاتمي راي دهند وضعيت نااميدكننده خواهد بود و ممكن است با اين تبليغات و عملكرد غلط به موقعيت خاتمي آسيب بزنيم.
گفتني است در سال هاي فعاليت مجلس ششم و دولت اصلاحات، معلمان و فرهنگيان بارها ضمن تجمع مقابل مجلس شوراي اسلامي، شعارهايي نظير «وزير بي كفايت، استعفا استعفا» يا «وكيل بي كفايت استعفا استعفا» سر دادند و نسبت به بي توجهي هاي انجام گرفته اعتراض كردند.
انتقاد از چينش مشاركتي كميته فرهنگيان در ستاد انتخاباتي خاتمي در حالي است كه اغلب اعضاي ستاد اصلي وي از جمله قائم مقام ستاد (امين زاده) نيز مشاركتي هستند.

حلقه افراطيون براى بازسازى ميليشياى منافقين (خبر ويژه)
شماري از عناصر افراطي و گروهكي به بهانه بازداشت چند دانشجو كه به ساحت شهداي گمنام در مراسم تدفين آنها در دانشگاه اميركبير جسارت كرده بودند، گردهم آمده و به تحريك و تمجيد از اين قبيل رفتارها پرداختند.
بنابر گزارش دويچه وله در اين نشست كه در خانه يكي از بازداشت شدگان برگزار شد محمد ملكي، حبيب پيمان، محمدتوسلي، عبدالله نوري، مصطفي تاج زاده، عيسي سحرخيز، عباس عبدي، سعيد حجاريان، هاشم آغاجري، رضا عليجاني، سعيد رضوي فقيه، بابك احمدي و يوسف مولايي حضور داشتند. محمد ملكي همكار منافقين در اين جلسه با احياي شيوه هاي سازمان تروريستي مذكور در جذب ميليشيا مدعي شد «حضور اين جمع پرشور در حمايت از دوستان در بند موجب سست شدن مقاومت حاكميت در برابر شما مي شود». سحرخيز هم ادعا كرد «هدف از پروژه دفن شهدا، اثرگذاري بر انتخابات و ايجاد فضاي رعب و وحشت است». تاج زاده هم گفت اين روزها ايران عرصه ظهور توتاليتاريسم است و تصميم به پادگاني كردن دانشگاه در اين راستاست. وي همچنين از موضع اپوزيسيون خارج از نظام گفت دانشگاه همواره مسئله اي لاينحل براي نظام بوده و هر پروژه اي براي تصرف آن پياده كرده اند.
برخي تنش ها و تشنجات شبه دانشجويي در گذشته كه اوج آن ماجراي تيرماه 78 بود، ريشه در تحريك عناصر گروهكي و افراطي نفوذي در دولت و مجلس داشت اما با رو شدن دست بيگانگان در پروژه هاي آشوب طلبانه مذكور، افراد ياد شده از خود سلب مسئوليت كردند و آشوب طلبان را شماري عنصر افراطي خودجوش معرفي كردند. به نظر مي رسد جريان مذكور در آستانه انتخابات مايل است پروژه هاي مشابهي را به اجرا بگذارد، هر چند كه با بدبيني در ميان قاطبه دانشگاهيان مواجه است.

تخريب كنيد، پول بگيريد! (خبر ويژه)
طيف هاي افراطي مدعي اصلاحات به موازات راه اندازي ستادهاي انتخاباتي، ستاد جنگ رواني و تخريب عليه اصولگرايان را فعال كرده اند. خبرها حاكي از آن است كه در اين ستادهاي جنگ رواني جعل خبر و انتشار شايعه، تخريب اصولگرايان به ويژه رئيس جمهور، پيگيري درگيري ميان اصولگرايان و تشديد اختلاف آنها پيگيري مي شود. هم چنين هماهنگي هاي لازم در اين ستادها براي نحوه توزيع و انتشار محصولات توليدي از طريق روزنامه ها و نشريات زنجيره اي، سايت هاي وابسته و هم چنين پيامك انجام مي شود.
در همين حال جهان نيوز فاش كرد از نيمه اسفند با نظارت و هدايت س-ح، شماري از طنزنويسان در دفتر واقع در خيابان ظفر به خدمت گرفته شده اند تا از اين طريق نيز اقدام به تخطئه و ترور شخصيت دولت در آستانه انتخابات شود و محصولات تهيه شده از طريق پيامك و بلوتوث ارسال شود. گفته مي شود بودجه هنگفتي نيز براي اين اقدام در نظر گرفته شده است.
ترور شخصيت اصولگرايان به ويژه در انتخابات رياست جمهوري سال 84 مسبوق به سابقه است تا آنجا كه رسانه هاي جريان افراطي، به احمدي نژاد عناويني نظير استالينيست، فاشيست و بناپارتيست دادند و نهايتاً در عقده گشايي هاي خود به تمسخر و استهزاء وي پرداختند اما سرانجام آن جمع شدن قريب 18 ميليون رأي به نام نامزد عدالت خواهان بود.

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 268]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن