تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کمترین کفر این است که انسان از برادرش سخنی بشنود و آن را نگه دارد تا او را با آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819485846




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير كل ميراث فرهنگي سيستان و بلوچستان:صنعت گردشگري خاش فعال مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير كل ميراث فرهنگي سيستان و بلوچستان:صنعت گردشگري خاش فعال مي‌شود
خبرگزاري فارس: مدير كل ميراث فرهنگي و گردشگري و صنايع دستي سيستان و بلوچستان گفت: در صورت فراهم شدن امكانات و زيرساخت‌ها، صنعت گردشگري شهرستان خاش فعال مي‌شود.


حسنعلي شهركي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در خاش اظهار داشت: چنانچه امكانات و زيرساخت‌هاي گردشگري فراهم شود، قادر خواهيم بود در منطقه سرمايه‌گذاري كرده و از اين طريق صنعت گردشگري منطقه را رونق دهيم.
وي افزود: از مجموع 54 منطقه نمونه گردشگري كه در سفر اخير رئيس‌جمهوري به تصويب رسيد چهار نقطه گردشگري تفتان، پيرگل، ايرندگان و كارواندر خاش مصوب شد.
اين مسئول تصريح كرد: با توجه به انجام مطالعات طرح جامع منطقه نمونه گردشگري تفتان در دشت دغال و تامين اعتبار احداث راه و برقرساني به اين منطقه در آينده شاهد فعال شدن صنعت گردشگري تفتان خواهيم بود.
شهركي تامين اعتبار احداث 20 مجموعه آلاچيق و يك مجموعه خدماتي ـ بهداشتي در طرح جاده سلامت و كوهستان پارك واقع در كوه پنج‌انگشت، تامين اعتبار براي تكميل و تجهيز مجتمع تفريحي توريستي كوشه، احداث سه مجموعه خدماتي مجهز به سرويس بهداشتي، نمازخانه و فروشگاه‌هاي صنايع دستي و مايحتاج مسافران و مرمت بناهاي تاريخي مهم از قبيل قلعه حيدرآباد، مسجد جامع، بازارچه سرپوشيده و زيارتگاه مرتضي علي (ع) را از مهم‌ترين برنامه‌هاي ميراث فرهنگي استان به‌منظور فعال كردن صنعت گردشگري خاش برشمرد.
فرماندار خاش نيز در گفتگو با خبرنگار فارس با اشاره به ظرفيت‌هاي بالاي توريستي و گردشگري در شهرستان از جمله قله آتشفشاني تفتان (بام شرق ايران)، درياچه طبيعي سر دريا و آب گرم تفتان، سنگ نگاره‌ها، غارها، آبشارها، كوه‌ها و رودخانه‌هاي متعدد، قلعه‌هاي تاريخي و ... گفت: همه تلاش ما بر اين است كه شهرستان خاش در بخش گردشگري جايگاه خود را باز كند.
رحمدل بامري افزود: با حمايت‌هاي استاندار و ديگر مسئولان دلسوز استان، برنامه‌هاي ويژه‌اي براي فعال كردن صنعت گردشگري منطقه تدارك ديده شده كه اختصاص اعتباري افزون بر 18 ميليارد ريال براي اجراي طرح‌هاي گردشگري و فراهم كردن زيرساخت‌ها در منطقه تفتان فقط نمونه‌اي از اقدامات ارزنده ي دولت به شمار مي‌رود.
انتهاي پيام/ر20

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن