تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821038199




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با حضور مسئولان و پيشكسوتان جشن خداحافظي 4 اسطوره ورزش ايران برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: با حضور مسئولان و پيشكسوتان جشن خداحافظي 4 اسطوره ورزش ايران برگزار شد
دوشنبه شب گذشته جشن خداحافظي 4 اسطوره ورزش ايران از دنياي قهرماني برگزار شد .
اين مراسم به همت كميته ملي المپيك در سالن وزنه برداري مجموعه ورزشي آزادي با حضور محمد علي آبادي رييس كميته ملي المپيك بهرام افشارزاده دبير كميته ملي المپيك كيومرث هاشمي معاون ورزشي سازمان تربيت بدني و جمعي از پيشكسوتان عرصه ورزش از جمله عبداله موحد محمد نصيري امير مسعود برومند در ميان استقبال كم مردم برگزار شد.
در ابتداي مراسم بهرام افشارزاده با اشاره به سخت كوشي و تلاش اين قهرمانان افزود : امروز به دليل علاقمندي جوانان به ورزش و قهرماني شاهد موفقيت هاي پي در پي در عرصه ورزش هستيم ; اما بايد بدانيم و آگاه باشيم كه چه تعداد از آنان را مي شناسيم و تقدير و تشكر مي كنيم .
وي ادامه داد : اكثر مردان و زنان قهرمان تصور ديگري از زندگي دارند. اينان با سعي و تلاش بي وقفه خود توانستند براي اين مرز و بوم افتخارات زيادي كسب كنند حال نوبت ماست كه از اين قهرمانان به درستي و شايستگي تقدير و تشكر به عمل آوريم و براي آنان ارزش و منزلتي در خور شان قهرماني آنها قائل شويم .
در پايان اين مراسم از علي دايي سرمربي تيم ملي فوتبال ايران و آقاي گل جهان عليرضا حيدري مرد شش مداله كشتي ايران حسين رضازاده دارنده 2 مدال طلاي المپيك و قهرمان چندين سال جهان و هادي ساعي پرافتخارترين ورزشكار ايران در المپيك با اهدا لوح يادبود و تنديس و مبلغ 100 ميليون ريال دفترچه قرض الحسنه مولي الموحدين تقدير شد .
همچنين در يك حركت نمادين از اولين مربيان اين ورزشكاران نيز تقدير و سپاسگذاري شد.
علي آبادي :
حمايت از قهرمانان ملي را وظيفه خود مي دانيم
رئيس سازمان تربيت بدني گفت : قدرداني و تجليل از تلاش ها و كوشندگي بي وقفه قهرمانان ملي در راه كسب افتخار براي ورزش ايران اسلامي اشاعه دهنده فرهنگ و انگيزه هاي قهرماني در بين جامعه ورزش كشور است .
محمد علي آبادي در جشن خداحافظي و تجليل از 4 قهرمان نامي ورزش ايران (هادي ساعي حسين رضا زاده عليرضا حيدري و علي دايي ) افزود : فرهنگ اسلامي و ملي ايرانيان ايجاب مي كند از ورزشكاراني كه درعرصه هاي مختلف بين المللي براي ايران اسلامي كسب افتخار كرده اند تجليل و قدرداني شود.
علي آبادي اضافه كرد : اين فرهنگ ماست كه اگر از قهرمانان قدرداني نكنيم شكر خدا را به جاي نياورده ايم . خوشحالم كه افشارزاده در كميته ملي المپيك اين كار را انجام داد تا بتوانيم تشكر خود را نسبت به اين چهار نفر به جاي آوريم .
رييس كميته ملي المپيك به تلاش هاي خستگي ناپذير ورزشكاران در راه كسب افتخار اشاره كرد و افزود : تجليل از قهرمانان ملي فرهنگ و انگيزه هاي قهرماني را در بين ورزشكاران و جامعه ورزش اشاعه مي دهد و وظيفه سازمان تربيت بدني و كميته ملي المپيك است كه در همه حال از قهرمانان ملي ورزش كشور حمايت هاي مادي و معنوي لازم را انجام دهند.
در اين مراسم از هادي ساعي پرافتخارترين ورزشكار ايران در المپيك حسين رضازاده دارنده 2 مدال طلاي المپيك و قهرمان چندين دوره رقابت هاي جهاني عليرضا حيدري مرد شش مداله كشتي ايران و علي دايي آقاي گل جهان و سرمربي فعلي تيم ملي فوتبال كشورمان به پاس سال ها موفقيت و كسب مدال در ميادين بين المللي تجليل به عمل آمد.

چهارشنبه|ا|21|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 214]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن