تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خنديدنِ بى تعجّب [و بى جا] يا راه رفتن و سخن گفتنِ بى ادبانه بپرهيز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821052098




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عمران زاده: گل شگفت انگيزي به ثمر رساندم


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: عمران زاده: گل شگفت انگيزي به ثمر رساندم
تهران -مدافع تيم استقلال تهران پس از گلزني در ديدار مرحله نيمه نهايي جام حذفي باشگاه هاي كشور، گفت:در ديدار عصر امروز گل شگفت انگيزي به ثمر رساندم كه هيچگاه آنرا فراموش نمي كنم.


به گزارش ايرنا، "حنيف عمران زاده" در گفت وگو با خبرنگاران خاطرنشان كرد: خودم از به ثمر رسيدن اين گل متعجب شدم چراكه گلزني از فاصله 30 متري براي يك مدافع كار بسيار سختي است.

وي افزود: از اينكه گل ارزشمندي را براي استقلال به ثمر رساندم بسيار خوشحالم و آنرا به هواداران تقديم مي كنم.

عمران زاده ادامه داد: اين ديدار همچون بازي با نفت در ليگ برتر براي ما مشكل شده بود، چراكه راهي به دروازه حريف كه تنها براي كشاندن اين ديدار به ضربات پنالتي وارد زمين شده بود پيدا نمي كرديم.

مدافع استقلال اظهار داشت: هرچند شهرداري ياسوج با دفاع چند لايه از دروازه خود حفاظت مي كرد اما از آنها به دليل آنكه به ضد فوتبال روي نياوردند، تشكر مي كنم.

وي در خصوص مشكلات مالي استقلال خاطرنشان كرد: مديرعامل باشگاه به ما قول داده است تا در هفته آينده بخشي از قراردادهاي بازيكنان پرداخت شود تا با انگيزه بيشتري نيم فصل دوم را آغاز كنيم.

وي در مورد جدايي فرهاد مجيدي از اين تيم گفت: جدايي مجيدي در روند تيم تاثير منفي خواهد گذاشت و اميدوارم مهاجم خارجي استقلال بتواند جاي اين بازيكن بزرگ را بگيرد.

3783**1440

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30740628

جمعه|ا|9|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن