تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، اعمال را پاكيزه، اموال را بسيار، بلا را برطرف و حساب (قيامت) را آسان مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804923168




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ننگ ابدي بر پيشاني ساكتان فتنه ماند


واضح آرشیو وب فارسی:جهان نیوز: "ننگ ابدي" بر پيشاني ساكتان فتنه ماند
به گزارش فارس، متن كامل بيانيه قرارگاه عمار(مركز راهبردي جبهه اهل ولاء) به مناسبت فرارسيدن يوم‌الله ۹ دي به شرح ذيل است:

يا ايهاالذين آمنوا اصبروا و صابروا و رابطوا و اتقوالله لعلكم تفلحون
اي كساني كه ايمان آورده‌ايد، (در برابر مشكلات و هوس‌ها) استقامت كنيد و در برابر دشمنان پايدار باشيد و از مرزهاي خود مراقبت كنيد و تقواي الهي پيشه كنيد، شايد رستگار شويد.

دو سال از حماسه بزرگ دوازدهم محرم سال 88 گذشت.
نقطه عطف تعيين كننده‌اي كه به دنبال انتخابات پرشور و كم نظير ۲۲ خرداد و حوادث بعد از آن مسير آينده جمهوري اسلامي را به رغم بدخواهان و كج انديشان به سوي افق‌هاي پيشرفت و عدالت تثبيت كرد.

يوم الله نهم دي كه يادآوري اش كام دشمنان ديرينه ايران بزرگ را تلخ و جان دوستداران و دلبستگان انقلاب اسلامي در سراسر جهان را مسرور مي‌كند بيش از آنچه تاكنون به آن پرداخته‌ايم شايسته تبيين و تحليل است.

دستور قرآني «فذكرهم بأيام الله» تكليف همه ما را در زنده نگه داشتن حافظه تاريخي امت و حفظ تجربيات گرانسنگ ملت در مسير خويش به سوي كمال روشن مي كند و يوم الله ۹ دي از مصاديق بارز آن است.

قرارگاه عمار كه مجمع فعالان ۸ ماه دفاع نرم مقدس از جمهوري اسلامي در برابر فتنه گران است ضروري مي‌داند نكاتي را در سالگرد حماسه بزرگ ۹ دي متذكر شود:

۱- همانگونه كه اصل ۹ دي را مردم به رغم قهر و سكوت و قعود برخي نخبگان رقم زدند، زنده نگه داشتن اين نقطه عطف نيز نبايد به نخبگان قاعد و مديران منفعل سپرده شود و روشن نگه داشتن اين چراغ فروزان فرا راه انقلاب اسلامي محتاج حضور هوشمندانه و همت بصيرانه همه فعالان جبهه فرهنگي انقلاب اسلامي است.

۲- نهم دي روز تجلي پيوند عميق جمهوريت و اسلاميت در نظام ولايي جمهوري اسلامي است.
جمهور مردم به پاس پايمردي ولايت فقيه در حفظ قاعده نظام و پاسخ قاطع به اقليت ديكتاتور مآب و قانون شكن به صحنه آ‌مدند و شور حسيني خود در دلبستگي به اسلام ناب محمدي و نظام مردمي برآمده از مباني مكتب وحي و ولايت را به نمايش گذاشتند.

۳- فتنه ۸۸ مرضي بود كه بر جان نظام افكنده شد، اما بنيه محكم و كالبد قويم جمهوري اسلامي به مدد روح ديانتي كه در او موج مي‌زند آن را از سر گذراند.

مرض جاه‌طلبي، خودبيني، بيگانه‌پرستي و تكيه بر كافران و ظالمان. مرض حقارت در برابر بيگانه و تفرعن در برابر ملت. مرض دروغگويي و ادعاي صداقت، دموكراسي خواهي و نفي اكثريت، بر سر نيزه كردن قانونگرايي و زيرپا گذاشتن همه ساز و كارهاي قانوني. به ميدان آمدن براي حفظ قاعده بازي! و بازي با همه قواعد شناخته شده. دم زدن از رحمانيت و ترويج تنفر و كينه توزي، ادعاي ادب و به كار گيري سخيف ترين ادبيات و تندترين دشنام‌ها در مواجهه با رقيب سياسي. ادعاي مبارزه با سطحي نگري و اكتفا از دين به رنگ و هتك مظاهر دينداري از صوم و صلات تا عزاداري عاشورا.

بيماري فتنه ۸۸ گذشت اما پادزهر آن در كالبد قويم جامعه ديني ايران باقي ماند. تهديد به فرصت تبديل شد و تا مدتها جمهوري اسلامي را بيمه كرد.

۴- پديده ساكتين و قاعدين در فتنه ۸۸ از جمله عبرت‌آموزترين سرفصل‌هاي اين مقطع از تاريخ تكاملي انقلاب اسلامي است.

عناصري كه اگرچه به صراحت به جبهه دشمن نپيوستند ولي با سكوت خائنانه و يا سخنان دوپهلو و ترديد افكنانه خود راه را بر ابرهاي تيره فتنه گشودند و فراخوانها و هل من ناصرهاي ستون خيمه نظام و تنها پناه جمهور مردم را بي‌جواب گذاشتند؛ اما به يمن بصيرت و همت توده‌هاي مردم در پيوند با امام مظلوم خويش زمستان سرد شد و روسياهي بر قاعدان و ساكتان و ترديدافكنان ماند.

"كساني كه بخل مي‌ورزند، و آنچه را خدا از فضل خويش به آنان داده انفاق نمي‌كنند، گمان نكنند اين كار به سود آنهاست؛ بلكه براي آنها شر است؛ به زودي در روز قيامت، آنچه را نسبت به آن بخل مي‌ورزيدند، همانند قوطي به گردنشان مي افكنند و ميراث آسمانها و زمين از آن خداست؛ و خداوند از آنچه انجام مي‌دهيد آگاه است".

ابرهاي فتنه محو شد و اين بار علاوه بر معاندان منافق، نقاب از روي قاعدان خائن نيز كنار رفت و مهر ننگ بر پيشاني‌هاي بعضاً پينه بسته آنان نيز براي ابد ماند.

۵- در فتنه ۸۸ بار ديگر آشكار شد كه ولايت فقيه ضامن مبارزه با خودكامگي نخبگان و اشراف و مدافع حقوق الهي مردم در برابر زياده خواهي مستكبران داخلي و خارجي است.

تضعيف ولايت فقيه، زمينه سازي براي مهار جمهوريت در چارچوب منافع غرب و غرب زدگان و تحكيم ديكتاتوري اقليت با تابلوي دموكراسي خواهي است.

در فتنه ۸۸ به روشني اثبات شد كه دشمنان ولايت فقيه همان متنفران از مردم ولايت مدارند و امامتي را كه رهبري قيام الناس براي عدالت است و رضايت عامه مردم را از قرباني منافع گروه‌هاي خاص نمي كنند مهمترين مانع منافع ويژه خود مي‌دانند.

فتنه ۸۸ در حالي به زباله دان تاريخ سپرده شد كه نظام اسلامي هم ظرفيت‌هاي عظيم خود براي پرشورترين و وسيع ترين مشاركت عمومي در تعيين سرنوشت را در انتخابات دهم رياست جمهوري به نمايش گذاشت و هم اقتدار مردمي اش براي حفظ اصول و دفع انواع و اقسام تهديدهاي سياسي و اجتماعي را آشكار كرد.

۶- گرچه موج حضور عظيم مردم در حماسه نهم دي ماه ۸۸ به تثبيت تمام عيار دولت انقلابي و عدالتخواه دهم منجر گرديد اما متأسفانه در دومين سالگرد گراميداشت آن حماسه بزرگ شاهد پيداش رگه‌هاي انحرافي در آن مي‌باشيم كه ريشه در رفتار ساكتين داشته است.

رفتارهايي ناهمگون نظير ترديد ۷ روزه در جريان معاون اولي و يا زاويه علني خطرناك ۱۱ روزهه در جريان تداوم وزارت آقاي مصلحي قابل توجه عامه مردم مي باشد ما بار ديگر تأكيد مي كنيم مشروعيت اركان نظام جز در اطاعت از اوامر ولايت فقيه تحقق نمي‌يابد.

۷- انتخابات پرشكوه ۲۲ خرداد ۸۸ بنيان‌هاي سلطه مستكبران عالم در منطقه را به چالش كشيد و ديكتاتورهاي دست نشانده غرب را در برابر ملت‌هاي دربندشان با علامت سؤال‌هاي بزرگي مواجه كرد.

الگوي جمهوري اسلامي با محوريت ولايت فقيه به بيشترين سطح مشاركت پرشورترين فضاي رقابت، پرشتاب ترين سرعت پيشرفت، مستقل ترين مواضع بين‌الملي دست پيدا كرده بود و اين سرفصل زلزله جديدي در منطقه و جهان بود.

فتنه ۸۸ با طراحي و آمريت بيگانگان و بازيگري عناصر متفرعن و متوهم تلاش كرد اين زلزله را به تأخير اندازد و با ترديدافكني و غبارپراكني، تصوير روشن مردمسالاري ديني را از منظر ملت‌هاي منطقه دور كند اما حماسه نهم دي ماه مهر بطلان بر جولان باطل زد و كمتر از يك سال بعد از حماسه ۹ دي و ۲۲ بهمن ۸۸ آتشفشان عدالت‌طلبي و اسلام خواهي ملت هاي منطقه ديكتاتورهايي را كه از فعال‌ترين حاميان فتنه بودند به زير كشيد. صهيونيستها را كه به عربده‌هاي "نه غزه نه لبنان" هواداران سبز خويش در شمال تهران اميدوار شده بودند با فريادهاي "الشعب يريد تحرير فلسطين" در تونس و تسخير سفارت خود در قاهره روبه رو ساخت و طراحان آمريكايي و ذوق زده شعار جمهوري ايراني با پيروزي پياپي اسلام گرايان در انتخاباتها مبهوت شدند.

اكنون ملت ايران آماده مي‌شود تا در انتخابات پيش روي مجلس شوراي اسلامي موج جديدي از شعور ديني و سياسي را در منطقه و جهان جاري كند و تكاپوي مذبوحانه غرب براي جلوگيري از تكثير مدل جمهوري اسلامي در جهان اسلام را با شكست جديدي رو به رو سازد.

بايد توجه كرد كه در اين عرصه؛ انتخابات جداي از نتايج آن، خود نيز موضوعيت دارد و فضا و گفتمان و اخلاقيات وفرهنگ حاكم بر آن بايد بازتاب منظومه معرفتي-آرماني نظام اسلامي و آشكار كننده تمايزات جمهوريت ديني با دموكراسي‌هاي وارداتي و پيش ساخته غربي باشد.

رعايت اخلاق سياسي، پرهيز از تنازعات قبيلگي و باندي، جلوگيري از قرباني شدن صلاحيت‌هاي حقيقي در پاي مصلحت‌هاي جناحي، رعايت اولويت و اصلحيت در رأي دادن به عنوان يكي از مباني نظام ولايي توجه دقيق به ملاكها ومعيارها و پرهيز از شيوه‌هاي تبليغاتي مبتني بر زر و تزوير از جمله ملاحظات مهم در ايفاي نقش مهم الهام بخشي در شرايط امروز جهان اسلام است.

۸- قرارگاه عمار به عنوان مجمعي براي هم انديشي عناصر فعال جبهه فرهنگي-اجتماعي انقلاب اسلامي در طول يك سالي كه از تشكيل رسمي آن مي‌گذرد در ده‌ها جلسه موضوعات مختلف را به بحث گذاشته و حلقه وصلي در جهت مشورت و هم افزايي فعاليت هاي مستقل اعضاي خود شده است.

اعضاي شوراي مركزي قرارگاه عمار، پنجشنبه آينده در سالگرد شهادت حضرت عمار بن ياسر در بهشت زهراي تهران گرد آمده و در اين همايش معنوي ضمن تجديد بيعت با ولي قيه زمان حضرت آيت الله العظمي امام خامنه‌اي دامت بركاته با شهيدان امام و امام شهيدان براي ادامه راه نوراني انقلاب اسلامي و ارتقاء روزافزون جمهوري اسلامي تحت رهبري امامت امت ميثاق دوباره خواهند بست.

جمعه|ا|9|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جهان نیوز]
[مشاهده در: www.jahannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 256]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن