تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816604421




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديران كل ارشاد استانها تاكيد كردند : تاثير فرهنگي و اجتماعي جشنواره فيلم فجر در مناطق محروم غيرقابل انكار است


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: مديران كل ارشاد استانها تاكيد كردند : تاثير فرهنگي و اجتماعي جشنواره فيلم فجر در مناطق محروم غيرقابل انكار است
شايسته است مسئولين وزارت فرهنگ وارشاد اسلامي بابرگزاري جشنواره هاي پرمخاطب كه علاقمندان پرشماري در شهرستانها نيز دارند،تمام مردم را از مزاياي نشاط انگيز اين رويدادها بهره مند سازند
ايلنا: منصورشرفي با اشاره به امكانات سينمايي موجود در استان اردبيل اظهار داشت:با بررسي هاي بعمل آمده آمادگي كامل براي برگزاري همزمان اين جشنواره در اردبيل و تعدادي از شهرهاي استان را داريم.

به گزارش خبرنگار ايلنا وي با مثبت ارزيابي كردن تاثيرات جشنواره بين المللي فيلم فجر در استانها افزود:با اطلاع رساني و تبليغات گسترده خاصه از سوي صداوسيماي استانها،مي توان مشتاقان هنر سينما را از برگزاري جشنواره مطلع نمود.
وي تصريح نمود:شايسته است مسئولين وزارت فرهنگ وارشاد اسلامي بابرگزاري جشنواره هاي پرمخاطب كه علاقمندان پرشماري در شهرستانها نيز دارند،تمام مردم را از مزاياي نشاط انگيز اين رويدادها بهره مند سازند.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قزوين:
همه مردم حق دارند از جديدترين توليدات سينمايي برخوردار شوند
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قزوين با بيان اينكه نسل جوان ايران نياز به اميدواري و شادي دارد گفت:اميدواريم در كشور از توليد و اكران فيلم ها يي كه كمتر به اخلاق گرايش دارد و ياس آورند پرهيز شود.
محمد حسين شفيعيها اظهار داشت:همه مردم در سراسر كشور حق دارند از آخرين تغيير و تحولات و جديدترين توليدات سينمايي برخوردار شوند.كه اين امر با تمركززدايي از جشنواره هايي در قامت فيلم فجر در تهران محقق مي شود.
وي جشنواره فيلم فجر را درارتقاء دانش،ذوق و علاقمندي اقشار مختلف مردم به سينما تاثيرگذار دانست و افزود: همچنين جشنواره فيلم فجر مجالي براي ورود جوانان و نگاه تخصصي تر آنها به عرصه سينماست.
وي با بيان اينكه درسالهاي گذشته به دليل عدم امكانات اعتباري از برگزاري گسترده جشنواره در استان قزوين محروم شديم افزود:اما امسال علي رغم وجود اعتبارات شاخص هاي فرهنگي كه متعلق به ادارات كل فرهنگ و ارشاد اسلامي است،از طريق وزارت كشور و استانداريها اقدام شده است كه به نظرم باعث شده شان ادارت كل فرهنگ و ارشادحفظ نشود.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان :
ترويج و توسعه فرهنگ تماشاي فيلم از آثار جشنواره فيلم فجر است
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان گفت:برگزاري جشنواره فيلم فجر در استانها پاسخگويي به درخواست مخاطبين پرشمار در چهار گوشه كشور است .
منصور ايماني به تحقق تمركززدايي از جشنواره فيلم فجر در تهران اشاره و خاطر نشان كرد: فيلم هاي سينمايي با مضامين اجتماعي و فرهنگي از زندگي مبتلا به مردم ساخته مي شود كه مي بايست عرضه آنها نيز براي همه ي اقشار در كشور انجام شود.
وي ادامه داد: دست اندركاران جشنواره بايد فرصت تماشاي فيلم ها را جهت خدمات متقابل بين سينماگران و جامعه ايجادكنند.
وي يكي از كاركردهاي برگزاري همزمان جشنواره فيلم فجر در كشور را الگوپذيري جوانان از صاحبان استعدادهاي هنري عنوان كرد و افزود:ديدار با چهره هاي شاخص كارگرداني،بازيگري،فيلمنامه نويسي و... ومجموعاًعوامل توليد فيلم ها با رفع ابهامات و پرسشها به صورت چهره به چهره،زمينه ساز ايجاد انگيزه براي جوانان و رشد استعدادهاي آنهاست.
وي تصريح كرد:ترويج و توسعه فرهنگ توليد و تماشاي فيلم از ديگر آثار اجراي جشنواره فيلم فجر در استانهاست.
وي با بيان اينكه آمادگي كامل براي برگزاري جشنواره و مراسم افتتاحيه و اختتاميه در استان گيلان را داريم افزود:گيلاني ها جزو علاقمندان درجه يك سينما بوده و چراغ سينما همواره در اين خطه روشن است.
وي به شخصيت هاي برجسته سينمايي در سطح كشور اشاره و ابراز اميدواري كرد:با فراهم آوردن زيرساخت هاي لازم،اين جشنواره در نقاط بيشتري از پهنه ايران اسلامي برگزار شود.
پايان پيام

جمعه|ا|9|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن