تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس درصدد عيب جويى برادر مؤمنش برآيد، تا با آن روزى او را سرزنش كند، مشمول اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816712326




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قائم مقام وزير كشور در رشت: حماسه نهم دي نشان دادندملت ايران عاشورايي ،با وفا ودست از ياري رهبري بر نمي دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: قائم مقام وزير كشور در رشت: حماسه نهم دي نشان دادندملت ايران عاشورايي ،با وفا ودست از ياري رهبري بر نمي دارند
انتخابات در پيش است و بايد همان بصيرت به كمك همه بيايد تا يك مجلسي در خط انقلاب ، ولايت ودل سوز مردم براي مصالح اين ملت به وجود بيايد و راه شهدا و امام را ادامه بدهندو زندگي وگذشته آنها از مردودين نباشد


ايلنا – گيلان: قائم مقام وزير كشور،گفت: حماسه نهم دي نشان داد ملت ايران عاشورايي ،با وفا و دست از ياري رهبري بر نمي دارند.

به گزارش ايلنا از رشت، متن سخنان عليرضا افشار در اجتماع عظيم مردم اين شهر به مناسبت حماسه هشتم دي مردم گيلان در سال 88 به شرح ذيل است.

با عرض تسليت حضرت رقيه س و ضمن گرامي داشت يوم الله نهم دي،خداوند را شاكرم كه در چنين روزي در خدمت مردم با بصيرت ، غيور و شجاع گيلان و رشت هستم

اين افتخار بزرگي براي مردم گيلان محسوب مي شود كه يك قدم جلوتر از ملت ايران در هشتم دي ماه 88توانستيد مواضع خود را عليه استكبار،فتنه گران و پافشاري تان بر دين و ارزشهاي انقلاب اسلامي كه پاي آن خون هاي زيادي ريخته شده ، نشان بدهند.

9دي تركيدن بغض فروخفته اين ملت بود كه بعد از سالها تحقير ارزش ها توسط گروهي اندك با زير پاگذاشتن ارزشها،تحقيرعزيزان بسيجي وافراد حزب الهي بعد از آتش بست شروع شد در مطبوعات واجتماعات خود ودر دوران اصلاحات به اوج خود رسيد .

زيرپا گذاشتن مقدسات ،اهانت به رهبري ودر روز قدس روزه خواري ،زير پا گذاشتن اسلام عزيزي كه تاريخ ما پراز حماسه هاي پرشكوهي مي باشد ،امت اسلامي ما براي آن مبارزه كرد و درنهايت همراهي دشمنان داخلي و فتنه گران و همراهان با استكبار جهاني براي براندازي نظام الهي و اهانت به ساحت
آقا ابا عبدالله الحسين در روز عاشوران در درون مردم جمع شده بود و يك حركت خود جوش ملي بروز پيدا كرد و اين بغض تركيد و نشان داده شدكه اين ملت هم چنان كربلايي و عاشورايي مي باشد.

9دي رفراندوم ملي بود كه نسل سومي ها در ادامه راه مبارزان انقلاب حركت در جهت تثبيت ارزشهاي انقلاب ، حكومت ديني ، دفاع از ولايت خود نشان دادند.

اين انقلاب سومي بود كه توسط جوانان و ملت غيور ايران اجازه نداد توطئه ها ي استكبار كه با برنامه ريزي بسيار وسيع گذشته و همراهي ايادي داخلي طراحي شده بود كه به نتيجه برسد.

9 دي پايان جنگ احزاب بود كه تمام دشمنان از منافقين كور دل و چريك هاي فدايي و ضدانقلاب هايي كه تا مفرغ به خون ملت ما آغشته بودوگروه هاي معاند و فراريان از كشور همه در يك جبهه عليه نظام اسلامي وارد صحنه شده بودند.

9دي ضربه علي (ع) در جنگ خندق و اجازه نداد نور ايمان و اسلام عزيز در ملت و كشور ما به دست ناپاكان به حاشيه رانده بشود و اين ناشي از بصيرت آنان بود.

ملت با بصيرت ايران كه در دوران رژيم ستم شاهي با يك امتحان بزرگ الهي راه خود را طي كردند و همه توطئه هاي استكبار كنار زده شد و شاهد شكوفايي در پيروزي انقلاب اسلامي بوديم ودر مراحل بعدي كه نگهداري آن سخت تر از پيروزي بود همه جا موفق بودند.

علي (ع)مي فرمايند:«كسي كه به هنگام ياري ولي در خواب باشد با لگد دشمن بيدار مي شود»، ملت بيدار ما با لبيك به نداي رهبر اين راه سخت و غبار فتنه اي كه در كشور ايران با تبليغات و سيع و دروغ پردازي ها و فتنه گري ها حاكم كرده بودند،راه حق را تشخيص داد و مسير خود را طي كرد.

اسلام عزيز همه را به تعقل و به فكر دعوت كرده ،قرآن كه فرقان مي باشد براي تفكيك حق و باطل، شناخت حق و باطب نازل شده و طبق اين تعاليم بايد به صورت مرتب صف دوست ودشمن را از هم تشخيص بدهيم وگرنه ضربه
مي خوريم.

اصل اول در بصيرت شناخت حق و باطل مي باشد و بعد از آن اقدام به موقع مي باشد، افرادي وجود داشتند كه حق و باطل را مي شناختند اما عافيت طلب بودند و باسكوت خود دشمن را ياري كردند.

در عرصه كربلاي حسيني افرادي وجود داشتند كه با سكوت خود امام حسين (ع) را تنها گذاشتند ولي ملت ايران نشان داد عاشورايي و بي وفا نيست و دست از ياري رهبربر نمي دارد.

پايداري و مقاومت در مسير حق خودش اين حركتي مي باشد كه ملت بصير ما دنبال كرد و بعد از پيروزي انقلاب و دفاع مقدس با درك اين موضوع كه دفاع هم چنان باقي است ،چون دشمن به دشمني و توطئه هاي خود ادامه مي دهد ومابايد هم چنان در سنگر دفاع باقي بمانيم.

صحنه نبرد عوض شده ،آن موقع موشك ها و سلاح هاي آمريكايي و شوروي در دست نيروهاي صدام عليه ما حركت مي كردند و خسارت ها را به جاي مي گذاشتند و شهدا را از ما مي گرفتند.

امروز در صحنه ديگري ماهواره ها ، دشمن در فضاي مجازي و جريان مسموم تبليغاتي ،فريب افكار عمومي و فتنه گري عليه ما جريان دارد.

در فتنه بايد با صبر ،حوصله ، مقاومت و عكس العملي نشان نمي داديم ، دشمن به دنبال كشته سازي بود و ما بايد جلوي آن را مظلومانه مي گرفتيم .

همه اين شناخت حقيقت و پايداري در صحنه با ايمان، اخلاق الهي به دست مي يابد.امدادهاي الهي فبصيرت الهي مال ملتي مي باشد كه اين قدم ها را در راه او بر ميدارد.

قيام براي خدا و رضاي او و اخلاق در عمل اين چيزي است كه ملت ما را سنگر به سنگر در مقابل دشمنان پيروز كرده و در منطقه وجهان به عقب نشيني وادار كرده و فتنه گران از همه توان خود براي غبار آلود و تاريك كردن صحنه استفاده كردند وبه ايام انتخابات رياست جمهوري مربوط نمي شود .

از گذشته دور با تبليغات ،سياه نمايي و دروغ پردازي و اگر به مطبوعات آنان نگاه و ورق بزنيد از صفحه اول تا آخر همه ايجاد ترديد ،ياس و سياه نمايي موج مي زند .

چرا انصاف نداريد ،شما دشمن دولت و افرادي هستيد ، چرا مصالح نظام را زير پا مي گذاريد و دل منافق را شاد مي كنيد، يعني هيچ اتفاق مثبتي و پيش رفتي در اين سال ها نبوده ،چرا يك كلام از آنها دم نمي زنيد؟

سياه نمايي براي مايوس كردن مردم اين يكي از شگردهاي فتنه مي باشد ،شايعه و دروغ پردازي را تيترهاي بزرگ مي زنند و وقتي تكذيب مي كنيد آن را در گوشه اي از روزنامه خود چاپ مي كنند.

اين شگرد ژورناليستي و تبليغاتي فتنه گران مي باشد وحمايت استكبار جهاني از آنان، يكي از راه هاي تشخيص حق از باطل حضرت امام راحل فرموده است:« ببينيد دشمن براي چه كسي كف مي زند و از چه كسي خوشش مي آيد»،اين يك معيار است.

همه اينها در پرتو ايمان مستحكم ولايت تحقق پيدا مي كند و در اين شرايط تاريكي صحنه و غبار آلودن نور هدايت و ولايت است كه ما را در اين مسير به پيش مي برد و به الحمدالله ملت ولايت مدار ما و برخوردار از رهبري عزيز انقلاب كه بصير هستند و حركت بسيار ارزش مندانه و الهي خودش توانسته در هر مرحله از مسايل و مشكلات كه بعد از رحلت حضرت امام راحل پيش آمد، اين ملت را هدايت بكند واين نعمت بزرگي مي باشد و شكر اين نعمت به ادامه تبعيت از اوست.

ولايت چراغ راه ويك قطب نما در شب تاريك، مسير را نشان مي دهد، ولايت نخ تسبيح جامعه است و اگر اين نخ باشد هريك از ما به طرفي مي رويم و نمي شود جمع كرد، همه اشك مي ريزند و كاري از دستشان برنمي آيد ،چون اين نيروها مجتمع نشدند دريك حركت ملي.

هدايت بستر برخورداري از عنايت الهي و او نائب امام زمان(عج) در زمين است و اوست كه تبعيتش باعث مي شود خداوند متعال هم در دوران دفاع مقدس امدادهاي غيبي شامل حال رزمندگان ميشدو داستان ها از آن روزها و امدادها داريم.

در صحنه نبرد و مقابله با دشمن و تهاجم فرهنگي و فتنه گري دشمن همان امدادها به دست مي آيد 9دي امداد غيبي و الهي بود.

در زمان بروز فتنه تحت فشار بوديم از سوي مسوولين استان گيلان كه اجازه بدهيد بياييم تو صحنه و ومواضع خود را اعلام بكنيم ،دوستان من در شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي يك مقداري ترديد داشتند كه در مقابل تهاجم سنگين ، حضور ضعيفي باشد و نتوانيم پاسخ محكمي به دشمن بدهيم.

در عين حال موافقت شد ولي آن چيزي اتفاق افتاد هيچ كس پيش بيني نمي كرد وآن جايي كه تريبون وانتظامات در تهران گذاشته بوديم اصلآ قابل قياس نبودبا موججمعيت از ميدان آزادي تا تهران پارس و تمام خيابان هاي منتهي به اين خيابان عظيم شد واين اجتماع بزرگ از اول انقلاب تاكنون بي نظير بود.

اين جمعيت نقطه پاياني بود به فتنه گري و به دليل همين حضور گسترده و پرصلابت همه غافل گيرشديم ، صداوسيما هم غافل شد ،ساعت 4بعد از ظهر هلي كوپتر بلند كرد ،دو سه ساعت بعد از اجتماع عظيم مردم.

اين حركت خودش كه از دل مردم برخواست و مقام معظم رهبري فرمودند:«خداوند اين دلها را هدايت كرد و به صحنه آورد» واين همان امداد والهي و غيبي است.

در صحنه سياسي و نبرد با استكبار جهاني و دشمنان فتنه گر ما بايد اين بيداري را حفظ بكنيم ودر صحنه هاي بزرگ و كوچك با بصيرت ، فهم و شعور و با تبعيت از ولايت.

روايت داريم در آن دنيا هم مردم وافراد بايد پاسخ گو باشند و هم ملت ها .افراد زاهد، مخلص و مومن پاسخ گوهستند اگر نقش خود را در هدايت ملت ايفا نكنند ودر يك گوشه بنشينند .

به الحمدالله ملت ما نشان داد ه كه سر زنده و با بصيرت در تمام صحنه هاي كوچك و بزرگ حضور دارد.

انتخابات در پيش است و بايد همان بصيرت به كمك همه بيايد تا يك مجلسي در خط انقلاب ، ولايت ودل سوز مردم براي مصالح اين ملت به وجود بيايد و راه شهدا و امام را ادامه بدهند.

بايد دقت كنيم كساني را انتخاب نمائيم در مسير انقلاب و ولايت باشند و زندگي وگذشته آنها از مردودين نباشد ، كساني باشند امتحان پس داده ودر اين صحنه حساس بدانند در حساس ترين جايگاه در نظام سياسي كشور انجام و ظيفه كنند.

پايان پيام

جمعه|ا|9|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 153]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن