تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى‏رود، همچنان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803802592




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بررسي لايحه هدفمند كردن يارانه ها در مجلس تا ارديبهشت ماه 88


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: بررسي لايحه هدفمند كردن يارانه ها در مجلس تا ارديبهشت ماه 88
وزير نفت از توافق صورت گرفته براي بررسي لايحه هدفمند كردن يارانه ها در كميسيون ويژه مجلس تا ارديبهشت ماه سال آينده خبرداد و گفت: قرار شد در اين رابطه هيات رييسه مجلس پيگيري هاي خود را براي بررسي اين لايحه انجام دهد.


به گزارش خبرنگار اعزامي برنا به بندر ماهشهر، "غلامحسين نوذري "-در جمع خبرنگاران در رابطه با افتتاح فاز اول مجتمع پتروشيمي كارون ،بهره برداري از اين واحد را نماد همكاري هاي بين المللي اعلام كرد و افزود: در ساخت اين واحد پتروشيمي دو شركت سوئدي و آلماني مشاركت كردند كه براي اين واحد حدود 400 ميليون دلار سرمايه گذاري انجام گرفته است.

وي نرخ بازگشت سرمايه فاز اول پتروشيمي كارون را 90 ميليون دلار در سال عنوان كرد و گفت: اين پتروشيمي از نظر ارزش افزوده متفاوت تر از ساير واحدهاي پتروشيمي به شمار مي رود،زيرا محصولات توليد شده در اين پتروشيمي جزء گران ترين محصولات است.

اين عضو كابينه دولت نهم در ادامه با بيان اينكه بر اساس سند چشم انداز بايد توليد محصولات پتروشيمي به 70 ميليون تن افزايش پيدا كند تصريح كرد:پيش از انقلاب تنها 5/4 محصول پتروشيمي در سال توليد مي شد و تنها 5 مجتمع پتروشيمي در كشور فعاليت مي كردند.

نوذري ادامه داد:اما در حال حاضر ميزان محصولات پتروشيمي به 35 ميليون تن افزايش يافته و تعداد واحدهاي فعال پتروشيمي كشور هم به 37 واحد رسيده است.

وزير نفت با يادآوري اين موضوع كه امسال با بهره برداري از فازهاي 9 و 10 پارس جنوبي هيچگونه قطعي گاز در صادرات به كشور تركيه ، تامين گاز صنايع، و بخش هاي خانگي و تجاري نداشته ايم، تصريح كرد: امسال هم موفق شديم تعهدات خود را نسبت به تزريق گاز به ميادين نفتي به طور كامل انجام دهيم.

وي در مورد بخش دريايي فازهاي 9 و 10 پارس جنوبي توضيح داد :هم اكنون حفاري چاه هاي اين دو فاز تا مخزن گازي به پايان رسيده اما هنوز بعضي از چاه ها به بهره برداري نرسيده اند و گاز مورد نياز پالايشگاه هاي 9 و 10 از فازهاي 6 ، 7 و 8 پارس جنوبي تامين مي شود.

نوذري با بيان اينكه صنعت نفت در سال جاري به معناي واقعي ملي شده است، بيان كرد: اين بدان معناست كه در اجراي پروژه ها با وجود فشارهاي خارجي اما با اتكا به توانمندي پيمانكاران ، سازندگان و مشاوران ايراني، به موقع پروژه ها را اجرايي ساخته ايم.

وي در مورد تعيين قيمت بنزين در ايام نوروز گفت: در اين رابطه منتظر هستيم لايحه بودجه از مجلس بيرون بيايد و تا اين لايحه در مجلس تصويب نشود نمي توان در مورد نرخ بنزين و يا سهميه ها در ايام نوروز تصميم گيري كرد.

نوذري همچنين در رابطه با حذف لايحه هدفمند كردن يارانه ها از بودجه تبيين كرد :پس از اين كه مجلس 20 هزار ميليارد تومان حجم يارانه ها را از بودجه حذف كرد جلسه اي ديگر تشكيل ومقرر شد با پيگيري هاي هيات رييسه مجلس تا ارديبهشت ماه لايحه هدفمند كردن رايانه ها درابتدا در كميسيون ويژه بررسي و سپس به صحن مجلس برود.

وي در پايان از مذاكره با بانك مركزي براي تشكيل بانك صنعت و نفت خبرداد و در رابطه با نشست آينده اعضاي اوپك در وين، گفت: در اين اجلاس بايد كشورهاي غير اوپك نيز براي تثبيت قيمت نفت به اوپك بپيوندند زيرا قيمت هاي پايين تر از سطوح فعلي توجيه ندارد و توسعه پروژه هاي نفتي را متوقف مي سازد.

چهارشنبه|ا|21|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن