تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بسم اللّه‏ را قرائت كنى، فرشتگان، تا بهشت تو را حفظ مى‏كنند و آن شفاى هر در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816701929




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در بيانيه جبهه پايداري ‌به‌مناسبت 9دي مطرح شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در بيانيه جبهه پايداري ‌به‌مناسبت 9دي مطرح شد
خبرگزاري فارس: جبهه پايداري در بيانيه‌ خود به مناسبت 9دي ضمن تشريح شباهت‌هاي جريان انحرافي با نهضت آزادي تأكيد كرد كه ‌اصلاح‌طلبان به‌دنبال جدايي دين از سياست بودند.


به گزارش خبرگزاري فارس جبهه پايداري انقلاب اسلامي بيانيه‌اي درباره يوم‌الله نهم دي‌ماه صادر كرد.

متن كامل اين بيانيه به شرح ذيل است:
در آستانه يوم‌الله نهم دي‌ماه سالروز حماسه جاويد عاشورايي ملت بزرگ ايران قرار داريم، نهم دي روز تجديد عهد ديرينه امت اسلامي ايران با اهل بيت پيامبر(ص) و روز جوشش خون پاك حسيني(ع) در رگ‌هاي آحاد ملت بزرگ ماست. روز نمايش امواج بلند عشق و محبت حسيني(ع) در ژرفاي دل‌هاي پاك پير و جوان و زن و مرد اين مرز و بوم است. بي‌ترديد اعتقاد عميق به انقلاب عاشورا، حصن حصين در حفاظت و حراست از اسلام ناب محمدي(ص) در كشور ماست، اسلامي كه پايه‌هاي استقلال و سربلندي و اقتدار نظام را براي هميشه بيمه و تثبيت نموده است و عزت ملي ما را پايدار و ماندگار ساخته است و امت را در محوري ترين اهدف نظام از جمله استكبارستيزي استوار نموده است‌، ملتي كه خدا‌محوري و دين‌مداري را به‌عنوان ارزشمندترين مبناي تعالي و پيشرفت در همه ابعاد حيات براي خود برگزيده است.

نهم دي فرصتي براي ريشه‌يابي و بازخواني بنيان‌هاي اين حادثه عظيم است و همچون پانزدهم خرداد نياز به تحليلي عميق دارد. پانزدهم خرداد آغاز نهضتي بزرگ و الهي است كه نهم دي تداوم بخش آن است.

استكبار جهاني به سركردگي شيطان بزرگ و صهيونيزم غاصب به‌عنوان طراحان اصلي فتنه 88، اعتقادات و ارزش‌هاي ديني مردم را هدف گرفتند و در طول 8 ماه تمامي مباني نظام و انقلاب را توسط ايادي مزدورشان به چالش كشيدند‌ اما با خلق حماسه بزرگ نهم دي و 22 بهمن طومار دسيسه‌ها و حجم سنگين توطئه‌ها در جنگ نرم، پيچيده و بافته‌هاشان، تافته و از هم گسسته گرديد.

از آنجا كه جبهه پايداري انقلاب اسلامي يكي از ضرورت‌هاي تأسيس خود را مرزبندي با فتنه‌گران و منحرفان اعلام نموده است، تبيين بيشتر ديدگاه‌هاي مبنايي خود در مورد فتنه و انحراف را ضروري دانسته و برخود لازم مي‌داند كه خطر آنان را بر اساس مباني اسلام ناب مورد قرائت امام عظيم‌الشان راحل(قدس الله نفسه الزكيه) و خلف حاضر و صالح آن امام، تحليل و ارزيابي نمايد، لذا جهت روشن شدن اذهان و شفاف شدن بيشتر مواضع، بر موارد زير تاكيد مي‌نمايد:

* هويت و ارزش انقلاب ما به مكتبي بودن آن است و هرگونه انحراف از اسلامي كه با قرائت امام راحل و مقام معظم رهبري (مدظله العالي)در تضاد باشد، بي‌ترديد استحاله و تحريف هويت انقلاب اسلامي است.

* در شرايطي ملت بزرگ ايران به نظام «جمهوري اسلامي» با اكثريت قاطع 98.2 درصد راي مثبت داد كه برخي گروه‌ها، اشخاص و احزاب با طرح ديدگاه‌هايي منبعث از مباني و تفكرات غربگرايانه خود همچون جمهوري دمكراتيك يا جمهوري دموكراتيك اسلامي‌ و از اين قبيل از ابتداي پيروزي انقلاب در صدد ايجاد انحراف از صراط مستقيم انقلاب برآمدند. رهبر فقيد و فرزانه انقلاب با تاكيد بر تفكر ناب اسلامي‌، جمهوري اسلامي "نه يك كلمه كم و نه يك كلمه زياد" در برابر آن تفكر انحرافي قاطعانه ايستادند و امت ضمن لبيك به نداي بصيرت‌افزا و سرنوشت‌ساز امام و رهبر خويش، حكومت اسلامي را به‌عنوان مترقي‌ترين نظام حكومتي برگزيد و خبرگان ملت نيز در تدوين قانون اساسي ضمن احتراز از تعابير مبهم، مجمل، قابل تفسير و برداشت‌هاي انحرافي، مباني نظام را در اصل دوم قانون اساسي به صراحت و شفافيت بيان نمود، به نحوي كه تمامي بندهاي آن تاكيد بر اين دارد كه فلسفه تشكيل نظام جمهوري اسلامي فقط تحقق حاكميت اسلام و اجراي احكام نوراني آن است.

* بعد از پيروزي انقلاب اسلامي در طول عمر سي و سه ساله آن، جريانات انحرافي متعددي ظهور كردند كه سعي داشتند انقلاب و نظام را از هويت اصيل خود دور سازند و ماهيتي غير‌ديني و غير‌اسلامي به آن بدهند كه از اين دست مي‌توان به گروهك تروريستي منافقين، جبهه ملي، نهضت آزادي، حزب كارگزاران و حزب مشاركت و تفكر موسوم به دوم خرداد اشاره نمود.
در اين ميان جريان دوم خرداد به‌عنوان جرياني سكولار با شعار اصلاح‌طلبي در صدد زدودن دين از سياست برآمده و تلاش نمود از طريق نفوذ در حكومت و مديريت جريان فرهنگي، با سازماندهي تهاجمي گسترده در قالب شبيخون، قتل عام و غارت فرهنگي و با استفاده از ابزار رسانه‌اي و رانت‌هاي حكومتي، ملت و دولت را از تعقيب آرمان‌هاي امام و شهدا باز داشته و مسير امت را از تبعيت ولي فقيه، منصرف و بستر را براي اجراي اهداف راهبردي غرب در ايران اسلامي فراهم نمايد. اين جريان با بحران آفريني و ايجاد چالش و تنش در تقابل با نظام، شرائط سخت و دشواري را بر نظام تحميل نمود كه با ارشادات و رهبري حكيمانه مقام عظماي ولايت، ملت عزيز ايران به يك تصميم بزرگ تاريخي رسيد. در سوم تير ماه 84 ملت ايران در يك اقدام سرنوشت ساز، اين جريان بيگانه از اصول و ارزش‌هاي انقلاب را قاطعانه از كانون‌هاي اجرايي نظام كنار زد و قدرت اجرايي را بازوان قدرتمند ولايت ساخت كه دست آوردهاي ارزشمند و بسيار مهمي براي ملت بزرگ ايران و ساير ملل جهان به همراه داشت.

* كارگزاران و اصلاح‌طلبان پس از شكست سنگين در انتخابات نهم رياست جمهوري و مجالس هفتم و هشتم، با طراحي اربابان خارجي خويش درصدد تحقق فتنه‌اي پيچيده برآمدند تا بتوانند به بهانه انتخابات رياست جمهوري دهم، براندازي نظام را با سوء استفاده از فضاي انتخابات عملي سازند. بر اين اساس در فتنه 88 تمام جريانات ضد انقلاب در هماهنگي كامل با دشمن بيروني با اقدامات تروريستي و اغتشاشات و آشوب‌هاي خياباني تحت عنوان نافرماني مدني به ستيز با اصل نظام پرداختند.
در اين مرحله نيز همانند گذشته دشمن مكار و حيله‌گر آن چنان سيلي محكمي از رهبر عزيز و امت بيدار خوردند كه به مراتب از شكست‌هاي گذشته برايشان دردناكتر بود.

* متاسفانه به موازات آن، جريان انحراف كه نابودي انقلاب اسلامي را در دوران مسئوليت خود هدف گزاري كرده بود، در دولت نهم و دهم به شكل ديگري ظهور نمود و علائمي از خود بروز داد كه دلسوزان هوشيار و تيزبين نظام همان موقع به دولت محترم هشدارهاي لازم را دادند ولي متاسفانه اين تذكرات مشفقانه نه تنها موثر واقع نشد بلكه در برنامه‌اي حساب شده در اثر نفوذ و تاثير بيش از حد اين نگرش انحرافي، اكثر نيروهاي ولايي موثر از دولت كنار زده شدند و در نهايت منتهي به رفتارهايي گرديد كه دل امت حزب الله يعني پديدآورندگان سوم تير 84 را شكست. براي روشن شدن بيشتر موضوع و عمق فاجعه به برخي وجوه مشترك اين پديده شوم انحرافي با بعضي جريان‌هاي انحرافي گذشته اشاره مي‌شود، در آغاز شكل گيري نظام كه رييس دولت آقاي مهندس بازرگان بود اختلاف نظر خود با امام(ره) را چنين بيان مي‌كند:
«هدف اتخاذي دولت موقت، خدمت به ايران از طريق اسلام بود در حاليكه آقاي خميني از انقلاب و رسالت خود، خدمت به اسلام از طريق ايران را اختيار كرده بود به عقيده ايشان (امام) ملت ايران با دادن خون خودشان بر اسلام خدمت كردند»
نهضت آزادي در طول حضور خود در حكومت، مكتب ناب اسلام را انحصارگرا توصيف مي‌كرد و آنرا مانع بزرگ وحدت و همكاري ملي مي‌ناميد. بازرگان وجه تمايز خود نسبت به حركت امام را در توجه خاص امام(ره) به اسلام و كنار گذاشتن يا فرعي شناختن ايران و ايراني گرايي مي‌دانست.
اين رويكرد متاسفانه در قسمتي از دولت دهم ظهوري پر رنگ داشت و طرح موضوعات بي پايه و بي اساس مكتب ايراني كه موجب تضعيف گفتمان اصيل انقلاب اسلامي مي‌شد با روشنگري‌هاي رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالي) رنگ باخت.
پديدآورندگان اين گفتمان انحرافي به دنبال نفي تدريجي گفتمان ديني بودند و با تاكيد بر نمادهاي ايران قبل از اسلام درصدد تداعي ارتداد به جاهليت قبل از اسلام برآمدند. در حقيقت اين حركت نسخه ديگري از فرهنگ "تعرب بعدالهجره" و بازگشت به جاهليت قبل از اسلام بود. تكيه بر اين ارزش‌هاي جاهلي، نه موجب وحدت ملت مي‌شود و نه جاذبه جهاني دارد و نه تواني براي پاسخ به مطالبات ملت. بلكه موجب ترديد و تشكيك در جهت گيري‌هاي تاريخ ساز ملت ايران مي‌شود.
ضربه مهلك ديگر بر گفتمان انقلابي دولت، تبديل گفتمان اسلامي كرامت انسان، به مفاهيم اومانيستي و شبه اومانيستي است كه انسان را به صورت مطلق و بدون تعيين نسبت او با نفخه الهي و بعد آسماني‌اش مطرح مي‌كند و او را محور كل هستي قرار مي‌دهد تا آنجا كه شائبه تقدم انسان بر خداوند پيش مي‌آيد. اين گونه سخن گفتن درباره انسان، تكيه بر ستون‌هاي متزلزل ادبيات ماسوني را تداعي مي‌كند كه امثال محمدعلي فروغي به دنبال آن بودند.
متاسفانه پديده انحرافي جاگرفته در مركزيت دولت، كه هيچ پيشينه علمي قابل توجه در حوزه دين و هيچ اثر علمي منتشر شده در اين مباحث ندارد، در باورهاي برخي از اعضاي دولت محترم نيز تاثير گذار بوده به نحوي كه مفاهيم توحيدي و فلسفه انتظار و مهدويت را با اين ديدگاه تفسير مي‌كند.

* از آنجا كه انتخابات پيش رو از حساس‌ترين انتخابات در طول تاريخ انقلاب به حساب مي‌آيد شايسته است ملت بصير، هوشياري در خور شأن نظام را در اين برهه مهم و حساس از خود به نمايش بگذارد و با حضور پر شور و تكليف محور خود در پاي صندوق‌هاي رأي، دشمن را مثل هميشه مايوس گرداند. بايد توجه داشت دشمن غدار با تمام ساز و كار خويش در تلاش است كه حضور پر نشاط ملت را در پاي صندوق‌هاي رأي بشكند كه ان شاءا... ملت با حضور حماسي خود همچون گذشته سيلي محكمتر از قبل بر گونه بدخواهان داخلي و اربابان خارجي‌شان خواهد نواخت و دشمن مكار و حيله‌گر را براي چندمين بار زمين گير خواهد نمود.

* نكته مهم ديگر، انتخاب نمايندگان اصلح مد نظر امام و رهبري عظيم‌الشأن است.
به لطف خداوند منان، ملت بزرگ ايران با بهره گيري از تجارب گذشته در ادوار هشتگانه مجلس شوراي اسلامي و با ارزيابي دقيق از عملكرد مجلس هشتم، نامزدهاي دنيا طلب و سياست زده، ساكتين و مردودين در فتنه و مرتبطين حلقه انحراف را طرد، و با گزينش نمايندگاني صالح، انقلابي، ولايتمدار، كارآمد و پايبند به ارزش‌هاي الهي، مجلسي مقتدر، انقلابي، متدين و مطيع رهبري در جميع شئون شكل خواهد داد و برگ زرين ديگري در تاريخ ميهن اسلامي رقم خواهد خورد.

* جبهه پايداري رسالت اول خود را تبيين مسايل و بصيرت دهي و آگاهي بخشي حسب رهنمودهاي ارزشمند مقام معظم رهبري (مدظله العالي) مي‌داند و مي‌كوشد با تبيين و تحليل حقيقت محور، راه انتخاب اصلح را بر مردم هموار نمايد. رأس همه خواسته‌هاي مردم مطالبات رهبري حكيم و فرزانه است. معظم‌له رهنمودهاي كليدي در ايام فتنه به ملت و نخبگان ارائه فرمودند كه بايد همه آنها در انتخابات اجرائي شود تا زمينه سازان فتنه در مجلس شوراي اسلامي جايي نداشته باشند. ملت بر كساني اعتماد خواهد كرد كه در جريان فتنه 88 نمره قبولي از رهبري و ملت دريافت كرده باشند و افرادي كه كوچكترين شائبه ارتباط با مراكز مديريت فتنه داشته باشند از نظر ملت مردود به حساب مي‌آيند.
آنچه در اين ميان مايه اميدواري است هشياري ملت در تبعيت محض از رهبري گرانقدر است كه با نصب‌العين قرار دادن رهنمودهاي راهبردي و كليدي معظم‌له مسير نفوذ دشمن به مجلس را مسدود خواهند نمود.
در پايان ضمن گراميداشت يوم الله نهم دي كه به تعبير رهبر معظم انقلاب حركت برخاسته از بصيرت و متكي بر ايمان و اراده الهي است عموم مردم ايران اسلامي را به بازخواني و شناخت ريشه‌هاي اصيل يوم الله نهم دي به‌عنوان تجلي عيني وحدت و مظهر يكپارچگي و انسجام ناگسستني ملت بزرگ ايران در پرتو نور ولايت، دعوت مي‌نمائيم تا با بصيرت افزايي و آگاهي بخشي قشرهاي مختلف كشور و با اداي تكليف الهي در راستاي منويات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالي) در اين برهه حساس موجبات رضايت خداوند بزرگ، اولياي خدا و شهداي گرانقدر را فراهم نمائيم.
انتهاي پيام/

پنجشنبه|ا|8|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 153]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن