تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در هر جمعه، اندكى از سبيل و ناخن‏هاى خود را بگير، و اگر هم چيزى وجود نداشته باشد، آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815597144




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برنامه‌هاي افتتاح پروژه‌هاي دهه‌مبارك فجر دراستان گلستان اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: برنامه‌هاي افتتاح پروژه‌هاي دهه‌مبارك فجر دراستان گلستان اعلام شد
اجتماعي. پروژه‌ها. فجر ‪. ۳۰‬
گرگان - استانداري گلستان روز چهارشنبه زمان و مكان اجراي برنامه‌ها و افتتاح پروژه‌هاي دهه مبارك فجر كه با حضور استاندار در نقاط مختلف استان به بهره‌برداري مي‌رسد را اعلام كرد.

به گزارش ايرنا اين برنامه‌ها از روزجمعه يازدهم بهمن ماه با حضور و سخنراني مهندس "يحيي محمودزاده" در مراسم عبادي سياسي نمازجمعه در مصلي گرگان آغاز مي‌شود.

در روز شنبه دوازدهم بهمن ماه نيز همزمان با سالروز ورود تاريخي امام خميني (ره) به كشور زنگ انقلاب در مدارس استان نواخته مي‌شود و سپس مراسم استقبال نمادين از ورود تاريخي امام به ميهن اسلامي در فرودگاه گرگان برگزار خواهد شد.

در بعداز ظهر اين روز پروژه‌هاي عمراني، توليدي و اشتغالزاي شهرستان گرگان با حضور مسوولان افتتاح خواهد شد.

گفتني است ‪ ۱۲۳‬پروژه عمراني مركزاستان گلستان با ‪ ۵۱۹‬ميليارد و ‪۴۵۷‬ ميليون ريال اعتبار اجرا شده است.

همچنين در اين روز كلنگ سه پروژه با ‪ ۶‬ميلياردو ‪ ۱۰۰‬ميليون ريال اعتبار به زمين زده مي‌شود و بهره‌برداري از ‪ ۲۵‬طرح توليدي اشتغالزا با اعتبار ‪۵۰‬ ميليارد و ‪ ۵۸۵‬ميليون ريال آغاز خواهد شد.

برنامه افتتاح متمركز پروژه‌هاي عمراني، توليدي و اشتغالزاي شهرستان علي‌آبادكتول در روز يكشنبه هفته سيزدهم بهمن خواهدبود و در قالب آن ‪۵۶‬ طرح عمراني با ‪ ۱۸۵‬ميليارد و ‪ ۴۱۸‬ميليون ريال به بهره برداري مي‌رسد.

بهره برداري از ‪ ۲۴‬طرح توليدي و اشتغالزا با ‪ ۱۰۵‬ميليارد و ‪ ۷۰۸‬ميليون ريال اعتبار نيز در اين شهرستان انجام مي‌شود.

همچنين بعدازظهر يكشنبه مراسم افتتاح طرحهاي عمراني، توليدي و اشتغالزا شهرستان تركمن در قالب بهره‌برداري از ‪ ۶۹‬طرح عمراني با ‪ ۲۱۴‬ميليارد و ‪۷۲۱‬ميليون ريال و ‪ ۱۴‬طرح توليدي و اشتغالزا با ‪ ۲۵‬ميليارد و ‪ ۸۱۰‬ميليون ريال با حضور مسوولان استان برگزار مي‌شود.

براي روز دوشنبه ‪ ۱۴‬بهمن ماه برنامه‌هاي صبحگاه مشترك نيروهاي مسلح در لشكر ‪ ۳۰‬پياده گرگان برگزار و همايش سراسري فرزندان سي ساله انقلاب اسلامي ( متولدين ‪ ۱۲‬تا ‪ ۲۲‬بهمن ماه) و اهداء نامه رييس جمهور محترم پيش بيني شده است كه‌در سالن جهاد كشاورزي استان برگزار مي‌شود.

برنامه افتتاح پروژه‌هاي عمراني توليدي و اشتغالزاي شهرستان كلاله شامل ‪ ۹۲‬پروژه عمراني با ‪ ۱۲۳‬ميليارد و ‪ ۲۴۹‬ميليون ريال و كلنگ زني ‪ ۱۲‬پروژه عمراني با ‪ ۱۲‬ميلياردو ‪ ۷۶۶‬ميليون ريال اعتبار براي صبح روز سه‌شنبه پانزدهم بهمن ماه پيش بيني شده است.

همچنين در اين روز بهره‌برداري از ‪ ۸‬طرح توليدي واشتغالزا با ‪ ۴۴‬ميليارد و ‪ ۸۳۰‬ميليون در شهرستان كلاله آغاز مي‌شود.

افتتاح پروژه‌هاي عمراني توليدي و اشتغالزاي شهرستان مينودشت شامل ‪۷۷‬ پروژه عمراني با ‪ ۱۶۰‬ميليارد و ‪ ۱۱۰‬ميليون ريال اعتبار وبهره‌برداري از ‪۱۴‬ طرح توليدي و اشتغالزا با ‪ ۱۰۹‬ميليارد و ‪ ۳۲‬ميليون ريال در بعد از ظهر سه شنبه انجام خواهد شد.

براي روز چهارشنبه ‪ ۱۶‬بهمن ماه مراسم تجليل از طرحهاي برتر نوآوري و شكوفايي استان در سالن اجتماعات دانشگاه علوم كشاورزي برگزار و ديدار مسئولين استاني و شهرستاني با خانواده معظم شاهد و ايثارگر بعداز نماز مغرب و عشاء برنامه ريزي شده است.

همچنين در روز پنجشنبه ‪ ۱۷‬بهمن پروژه‌هاي عمراني توليدي و اشتغالزايي شهرستان راميان به بهره برداري مي‌رسد.

افتتاح ‪ ۵۵‬پروژه عمراني با ‪۷۸‬ميلياردو ‪ ۷۷۶‬ميليون ريال اعتبار، كلنگ زني ‪ ۱۱‬پروژه عمراني با ‪ ۱۴‬ميلياردو ‪ ۵۰‬ميليون ريال و بهره‌برداري از ‪۲۳‬ طرح توليدي و اشتغالزا با ‪ ۴۶‬ميلياردو ‪ ۵۹۵‬ميليون ريال صبح پنجشنبه در راميان انجام مي‌شود.

در بعداز ظهر اين روز مراسم ميهماني لاله‌ها شامل غبارروبي و عطر افشاني گلزار شهداء در امامزاده عبدالله گرگان برگزار خواهد شد.

در روز شنبه ‪۱۹‬بهمن ماه نيز ‪ ۱۰۸‬طرح عمراني شهرستان گنبدكاووس با ‪۳۵۱‬ ميليارد و ‪۴۶۰‬ميليون ريال آغاز و كلنگ ‪ ۱۳‬طرح عمراني با ‪ ۲۶‬ميليارد و‪۶۵۰‬ ميليون ريال اعتبار به زمين زده مي‌شود.

بهره‌برداري از ‪ ۵۵‬طرح توليدي و اشتغالزا با ‪ ۱۶۲‬ميلياردو ‪ ۷۸۰‬ميليون ريال اعتبار نيز براي صبح شنبه در اين شهرستان برنامه‌ريزي شده است.

افتتاح طرحهاي دهه فجر شهرستان آزادشهر شامل بهره‌برداري از ‪ ۴۹‬طرح عمراني با ‪۹۳‬ميليارد و‪ ۴۹۸‬ميليون ريال، كلنگ زني ‪ ۲‬طرح عمراني با‪۱۵‬ ميليارد و ‪ ۵۰۰‬ميليون ريال اعتبار و افتتاح ‪ ۱۹‬طرح توليدي و اشتغالزا با ‪ ۷۳‬ميلياردو ‪ ۴۲۴‬ميليون ريال نيز در بعدازظهر اين روز انجام مي‌شود.

همايش تجليل از ‪ ۳۰‬بانوي ياور انقلاب نيز در بيستم بهمن ماه در گرگان برگزار مي‌شود.

دربعداز ظهر اين روز نيز ‪ ۵۵‬طرح عمراني شهرستان آق قلا با ‪ ۹۹‬ميليارد و ‪ ۱۹۰‬ميليون ريال افتتاح، كلنگ ‪ ۹‬طرح عمراني با ‪ ۲۷۶‬ميليارد و ‪ ۸۵‬ميليون ريال اعتباربه زمين زده مي‌شود و بهره برداري از ‪ ۲۵‬طرح توليدي و اشتغالزا با ‪ ۱۱۹‬ميليارد و‪ ۱۷۳‬ميليون ريال آغاز مي‌گردد.

همچنين در روز دوشنبه ‪ ۲۱‬بهمن ماه طرحهاي عمراني توليدي و اشتغالزايي شهرستان بندرگز بصورت متمركز با حضور مسوولان استاني و شهرستاني افتتاح خواهد شد.

افتتاح ‪ ۴۲‬پروژه عمراني با ‪ ۲۵‬ميليارد و‪ ۵۵۹‬ميليون ريال، كلنگ زني يك پروژه عمراني با اعتبار ‪ ۴۰۰‬ميليون ريال و بهره‌برداري از ‪ ۱۳‬طرح توليدي و اشتغالزا با اعتبار ‪ ۲۳۰‬ميليارد و‪ ۱۰۷‬ميليون ريال در اين شهرستان آغاز مي‌شود.

همچنين در بعدازظهر دوشنبه ‪ ۵۱‬طرح عمراني با ‪ ۱۰۸‬ميليارد و‪ ۶۸۱‬ميليون ريال در شهرستان كردكوي افتتاح، كلنگ زني ‪ ۶‬پروژه عمراني با اعتبار ‪۱۰‬ ميليارد و ‪۳۲۰‬ميليون ريال انجام وبهره‌برداري از ‪ ۱۱‬طرح توليدي و اشتغالزا با اعتبار ‪ ۱۹‬ميليارد و‪ ۸۴۳‬ميليون ريال آغاز خواهدشد.ك ‪۲‬

چهارشنبه|ا|9|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن