تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816991600




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مصر به اروپا درباره عواقب اعزام كشتي هاي جنگي به سواحل غزه هشدار داد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: مصر به اروپا درباره عواقب اعزام كشتي هاي جنگي به سواحل غزه هشدار داد
حكومت مصر با وجود ادامه همدستي با اشغالگران قدس در تشديد محاصره نوار غزه، امروز به كشورهاي اروپايي هشدار داد كه پيش از ارسال كشتي هاي جنگي به سواحل غزه( براي مشاركت در تشديد محاصره اين منطقه به بهانه جلوگيري از ورود سلاح براي مقاومت) به عواقب خطرناك آن بينديشند.


به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري فلسطيني"سما"، مصر از كشورهاي اروپايي خواسته است پيش از ارسال كشتي هاي جنگي براي استقرار در سواحل غزه به منظور جلوگيري از آنچه قاچاق سلاح مي خوانند، خوب فكر كنند، زيرا چنين اقدامي ممكن است عواقب خطرناكي براي روابط اين كشورها با كشورهاي عربي داشته باشد.

احمد ابوالغيط وزير امور خارجه مصر در پي پيشنهاد انگليس، فرانسه و آلمان براي ارسال كشتي هاي جنگي به سواحل غزه با هدف تشديد محاصره نوار غزه و البته به بهانه جلوگيري از ورود سلاح براي گروههاي مقاومت ملت فلسطين،اين هشدار را به اروپايي ها داده است.

ابوالغيط گفت : دو روز پيش در گفتگو با وزيران امورخارجه اروپايي به آنها هشدار دادم و گفتم شما بايد احساسات عربي و اسلامي را درك كنيد، و اسرائيل و نه اروپا اگر به اين كار نياز دارد،بايد مسئوليت آن را برعهده بگيرد.

وي كه پس از مذاكراتش با خاوير سولانا مسئول سياست خارجي اتحاديه اروپا سخن مي گفت، اظهار داشت : خواهش مي كنم به عاقبت اين كارتان(ارسال كشتي هاي جنگي به سواحل غزه)بينديشيد،زيرا اين كار ممكن است عواقبي براي روابط شما با فلسطيني ها و اعراب در آينده داشته باشد.

بر اساس اظهارات گوردون براون نخست وزير انگليس، سه كشور اروپايي(انگليس،آلمان و فرانسه) در پيامي مشترك براي رژيم صهيونيستي و حكومت مصر پيشنهادي براي حمايت دريايي از اشغالگران قدس و مشاركت در تشديد محاصره نوار غزه و همچنين تمايل خود را براي نظارت بر گذرگاههاي غزه ارائه كرده اند.

مقامهاي مصري درحالي با حضور نيروهاي بيگانه در خاك كشورشان براي نظارت بر گذرگاهها مخالفت كرده اند كه به سبب همكاري با رژيم صهيونيستي در تشديد محاصره نوارغزه از طريق بستن گذرگاه رفح و افزايش رنج و مشكلات مردم بي دفاع اين منطقه با انتقادهاي شديدي در جهان عرب روبرو هستند.

ابوالغيط گفت : مصر حتي به كشتي هاي جنگي آمريكا هم اجازه نخواهد داد براي دست زدن به عمليات جلوگيري از قاچاق وارد آبهاي مصر شوند.

اسماعيل هنيه نخست وزير دولت منتخب مردم فلسطين از تصميم دولت فرانسه براي ارسال ناو جنگي به سواحل غزه با هدف حمايت از رژيم صهيونيستي و مشاركت در تشديد محاصره مردم بي دفاع اين منطقه انتقاد كرد و گفت : از فرانسه كه مدعي حمل پرچم آزادي، عدالت و برابري است، انتظار داشتيم به جاي مشاركت در تشديد محاصره غزه، بيمارستانهاي سيار براي درمان مجروحان و كودكان فلسطيني ارسال مي كرد.

اسامه حمدان نماينده جنبش مقاومت اسلامي فلسطين(حماس)در لبنان تاكيد كرده است گروههاي مقاومت با وجود توطئه هاي مختلف همچنان به تجهيز و تقويت خود براي حمايت از ملت فلسطين در برابر تجاوزات رژيم صهيونيستي ادامه خواهد داد.

حكومت مصر در ادامه همدستي با رژيم صهيونيستي، گروهي از نيروهاي امنيتي خود را براي فراگيري شيوه هاي جلوگيري از دستيابي مقاومت مشروع ملت فلسطين به سلاح با هدف دفاع در برابر تجاوزات و تهديدهاي رژيم اسرائيل به آمريكا اعزام كرده است و وزارت دفاع آمريكا (پنتاگون) نيز اعتراف كرد ارتش آمريكا از مدتي پيش به حكومت مصر براي كشف تونلها از مصر به غزه به قاهره كمك مي كند.

فرانسه نيز با هدف حمايت از رژيم صهيونيستي و همسويي با توطئه جديد غربي و عربي بر ضد مقاومت ملت فلسطين، يك فروند ناو جنگي را براي استقرار در سواحل نوارغزه اعزام كرده است.

رژيم صهيونيستي و آمريكا در 16 ژانويه، توافقنامه دوجانبه اي براي جلوگيري از دستيابي مقاومت مشروع ملت فلسطين به سلاح امضا كردند.

مصر مذاكرات خود را با رژيم صهيونيستي درباره جلوگيري از دستيابي گروههاي مقاومت به سلاح براي دفاع از ملت فلسطين در برابر تجاوزگري اشغالگران قدس ازسرگرفته است.

چهارشنبه|ا|9|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 156]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن