تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817228893




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قائم مقام باشگاه پرسپوليس: علاقه‌مند بوديم مهدوي‌كيا فوتبالش در پرسپوليس تمام شود خلعتبري در ايران براي پرسپوليس بازي مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: قائم مقام باشگاه پرسپوليس: علاقه‌مند بوديم مهدوي‌كيا فوتبالش در پرسپوليس تمام شود خلعتبري در ايران براي پرسپوليس بازي مي‌كند
در باشگاه پر سر و صداي پرسپوليس كه همواره در كانون توجه بسياري از اهالي فوتبال و رسانه‌هاست، هر روز آنقدر اتفاق جديد رخ مي‌دهد كه اطلاع از اين اخبار براي مخاطب پرسپوليسي و روزنامه‌خوان تازگي و جذابيت دارد. در دوره مديريت جديد فردي كه بر تمام اخبار و اتفاقات پرسپوليس اشراف كامل دارد كسي نيست جز جمشيد زارع؛ نفر دوم باشگاه كه در تمام موارد از جمله موارد اداري باشگاه، فني تيم، مذاكره با مربي و... دخول مي‌كند و البته با تسلط كامل بر اتفاقات پاسخگوي رسانه‌هاست. زارع در فرصتي كوتاه به تمام سوال‌هايي كه اين روزها در خصوص جذب بازيكن جديد و... مطرح مي‌شود با سعه صدر پاسخ داد تا هوادار پرسپوليس در آخرين وضعيت اتفاقات مربوط به مهمترين مسائل تيم محبوبش قرار گيرد.

آقاي زارع مهمترين مساله براي هواداران در اين روزها بحث نقل و انتقالات است. آخرين وضعيت نقل و انتقالات پرسپوليس در نيم فصل به كجا انجاميد؟
‌‌‌ ببينيد ما تا چهاردهم دي ماه فرصت داريم تا نفرات جديدي جذب كنيم. كميته فني باشگاه دو سه روز قبل از حضور آقاي دنيزلي در تيم ليستي در اختيار بنده قرار داد. در روز اول همكاري با آقاي دنيزلي جلسه‌اي چند ساعته با ايشان داشتيم و درباره روند جذب بازيكنان جديد صحبت كرديم. ايشان از ما تشكر كردند و بدون اينكه نامي از بازيكن خاصي ببرند تاكيد كردند در سه پست بازيكن مي‌خواهند. ايشان از قبل درباره تيم مطالعه داشتند و از طريق ماهواره بازي پرسپوليس مقابل راه‌آهن و فولاد را ديده بودند از آنجا هم اطلاعاتي گرفته بودند و به همين خاطر به باشگاه تاكيد كردند يك مدافع مياني، يك مدافع چپ و يك مهاجم چارچوب‌شناس‌ كه گلزن باشد مي‌خواهند. ايشان گفتند اگر حقيقي هم ترانسفر شد كه فبه‌المراد در آن صورت يك دروازه‌بان جوان كه فيزيك بدني مناسب داشته و آتيه‌دار باشد نياز دارم و با همين پتانسيل مي‌توانيم ادامه دهيم.
اولين بازيكني كه جذب شد ايمون زايد بود، از آنجايي كه تمرين‌ها در آن مقطع تعطيل بود چه شخص يا اشخاصي اين مهاجم را تاييد كردند؟
‌‌‌ كميته فني تاييدش كرد. ببينيد در آن فاصله كم كه تمرين‌ها تعطيل شده بود و بازيكنان و مربيان به مرخصي رفته بودند ما فرصت زيادي نداشتيم. زايد بازيكن روي فرمي بود كه باشگاه از قبل او را زير نظر گرفته بود و از طريق مدير برنامه و دوستاني كه داشتيم موفق شديم در ساعات پاياني نقل و انتقالات بازيكنان خارجي و ساعت 8 جمعه شب با ايشان قرارداد ببنديم.
گفته مي‌شود اين بازيكن 100 هزار دلار گرفته و به مرخصي رفته، مگر قرارداد او چقدر است؟
‌‌‌‌ مبلغ قرارداد اين بازيكن بالا نيست، رقم آنچناني نيست كه مطرح مي‌شود و پايين‌تر از سقف قرارداد داخلي‌ها و در حد يك بازيكن متوسط ايراني است.
نفر بعد كه شما سراغش رفتيد، محمدرضا خلعتبري بود. از آنجا كه در اين پست دنيزلي بازيكن نخواسته آيا ايشان از سوي اين مربي تاييد شده؟
‌‌‌ اجازه بدهيد توضيح مي‌دهم؛ براي آقاي خلعتبري، بعد از صحبت با آقاي دنيزلي فرصتي داشتيم تا با مدير برنامه‌هاي اين بازيكن صحبت كنيم. ايشان در حضور ما با آقاي خلعتبري صحبت كردند اما خلعتبري گفت دو پيشنهاد خوب از قطر و امارات دارد و امروز (چهارشنبه) صبح هم راهي آنجاست اما اطمينان داد اگر با آنها به توافق نرسيد اولويتش در ايران پرسپوليس خواهد بود.
برسيم به مهرداد پولادي كه ظاهرا به خاطر قول رييس هيات مديره مس به پرسپوليس و مدير كارخانجات مس به استقلال، باعث رقابت غيرمستقيم اين دو باشگاه براي جذب وي شده.
‌‌‌‌ نه، بايد بگويم آقاي دكتر سعد محمدي نفر اول صنايع مس ايران كه مديرعامل كارخانجات صنايع مس ايران هستند هم به آقايان پروين و رويانيان و هم به بنده قول دادند كه اخلاقا با اين انتقال موافقت كنند و پولادي از نيم‌فصل دوم براي پرسپوليس بازي كند.
اما ظاهرا بازي حذفي مس باعث تاخير در اين اتفاق شده؟
‌‌‌ بله، قرار شد بعد از اتمام بازي روز جمعه شاهين - مس با اين انتقال رسما موافقت كنند.
ظاهرا اين مشكل در مورد جذب هادي شكوري از شاهين هم وجود دارد؟
‌‌‌ بله، دقيقا قضيه انتقال ايشان هم به همين شكل است. امروز (چهارشنبه) صبح آقاي شكوري با من تماس گرفت و گفت روز شنبه مشكلاتش با باشگاه حل خواهد شد و نظر موافق آنها را جلب مي‌كند.
برسيم به قضيه مهدوي‌كيا، امروز هواداري تماس گرفته بود و از شما و آقاي رويانيان تقاضا داشت هر طور شده مهدوي‌كيا را جذب كنيد اما شما در مصاحبه‌اي اعلام كرديد قضيه جذب مهدوي‌كيا كاملا منتفي است.
‌‌‌‌ بله، ببينيد ما نمي‌توانيم در اين باره احساسي عمل كنيم. هوادار مي‌خواست آقاي مهدوي‌كيا بيايد، آقاي رويانيان هم مي‌خواست اين انتقال عملي شود. من روز پنج‌شنبه به اتفاق علي پروين به دفتر آقاي عابديني رفتيم و ناهار را هم همانجا صرف كرديم. ما در مورد جذب مهدوي‌كيا و محمدي صحبت كرديم اما بايد اين حق را به سرمربي تيم هم بدهيم كه نظراتش را در اين مورد بدهد. ايشان بدون اينكه اسمي از بازيكن خاصي ببرد نيازهايش را مطرح كرد اما ما علاقه‌مند بوديم مهدوي‌كيا فوتبالش را با پرسپوليس تمام كند.
پس قضيه اين انتقال منتفي است؟
‌‌‌ بله، منتفي است.
برسيم به قرارداد با اسپانسر. شهرداري و بانك شهر بابت فسخ يكطرفه قرارداد با آنها با توپ پري از شما شكايت كرده بودند اما ظاهرا مشكلات حل شده.
‌‌‌‌ بله، ما روز سه‌شنبه جلسه‌اي با مسوولان شهرداري شهر تهران داشتيم و تمام مسائل را در اين جلسه تشريح كرديم. اين اتفاق آخري است كه من براي شما شرح مي‌دهم. ما شرايط باشگاه را براي ايشان تشريح كرديم و گفتيم باشگاه را در چه شرايطي تحويل گرفتيم. گفتيم ما يك باشگاه مردمي را تحويل گرفتيم كه 30 – 20ميليون هوادار دارد و شهرداري تهران هم مثل تمام كلانشهرهاي بزرگ دنيا بايد به تيم پايتخت كمك كند. ما گفتيم از سر استيصال اسپانسرمان را عوض كرديم چون به پول نياز داشتيم. آنها هم مساله را درك كردند چون 90 درصد مبلغ قرارداد اسپانسر قبلي را مديريت قبلي گرفته و هزينه كرده بود. به سازمان ليگ هم مراجعه كرديم تا از بابت حق پخش تلويزيوني، تبليغات محيطي و... پول بگيريم اما به ما گفتند طلبي نداريد چون مديريت قبلي پيش‌ پيش اين پول‌ها را گرفته و هزينه كرده. ما طلبي كه نداشتيم هيچ بلكه يك ميليارد تومان هم بدهكار بوديم. از طرفي خيل طلبكاران هم به باشگاه مراجعه مي‌كردند و در اين شرايط مجبور بوديم اسپانسر جديدي بگيريم. اسپانسر جديد هم محبت كرد و دست ما را گرفت و پولي پرداخت كرد. اين مسائل موجب شد نظر مسوولان شهرداري عوض شود. قرار شده همين مسائل را مكتوب كنيم و در فضايي دوستانه اين مشكل حل شود.
حالا رقم قرارداد با اسپانسر جديد قابل قبول هست يا نه؟
‌‌‌ بله، رقم قرارداد ما مشخص است. هر اسپانسري بتواند كمك كند استقبال مي‌كنيم اما اولويت اسپانسر فعلي است و براي ليگ قهرمانان هم مشغول مذاكره هستيم.
شما در مصاحبه‌اي گفته بوديد باشگاه پرسپوليس 15 ميليارد تومان بدهي دارد. اين بدهي مربوط به چه سال يا سال‌هايي است؟
‌‌‌ بله، ما 15 ميليارد بدهي داريم كه همه مربوط به سنوات گذشته است. اين مبلغ را در يك گزارش 80 صفحه‌اي كه يك موسسه‌ حسابرسي براي‌مان استخراج كرده اعلام مي‌كنم. اين كار در همه دستگاه‌هاي دولتي متداول است كه بدهي‌هاي‌مان را در دفاتر مالي محاسبه كنيم. ما هم از اين موسسه دعوت كرديم تا گزارش بدهد كه 10 روز پيش گزارش داد و 15 ميليارد بدهي صحت دارد. اين بدهي مربوط به سنوات گذشته است و بعضا از سال 80، 81 به بعد است. جالب اينكه از مبلغ 15 ميليارد تومان، 5 ميليارد تومان ماليات است، يعني 5 درصد ماليات تكليفي مربوط به بازيكنان و مربيان كه متاسفانه به حساب وزارت دارايي واريز نشده است.
بحثي كه در هفته گذشته سر و صدا كرد بحث مربوط به صحت و سقم پيشنهاد روبين كازان به عليرضا حقيقي بود كه شما صحت آن را تاييد كرديد.
‌‌‌ بله، ما صحبت كرديم، خود من هم تلفني صحبت كردم و تعجب مي‌كنم چرا برخي رسانه‌ها اين مسائل را مطرح مي‌كنند. من مقام رسمي باشگاه هستم و اسم و رسم من مشخص است. اين براي مطبوعات ما خوب نيست كه به اين مسائل اينگونه نگاه كنند و با يك آقايي كه مسوول حقوقي باشگاهي است كه كسي آن را نمي‌شناسد مصاحبه كنند و او بگويد چنين مذاكره‌اي را تاييد نمي‌كنم. ما رسما در سايت باشگاه اعلام كرديم كه نامه‌اي رسمي دريافت كرده‌ايم. من كارم را بلدم. نماينده باشگاه روبين‌كازان 4 روز در تهران بود و من وقت ملاقات به او نمي‌دادم. من با نماينده رسمي اين باشگاه صحبت كردم. در اين خصوص اصل بر برائت است مگر اينكه خلافش ثابت شود.
حالا قضيه اين انتقال به كجا انجاميد؟
‌‌‌ در هر صورت آخرين مذاكرات ديروز (سه‌شنبه) ساعت 10 صبح انجام شد. من هم به آنها گفتم ديگر گوشم از حرف‌هاي تكراري شما پر است. به آنها گفتم تا آخر وقت اداري چهارشنبه (ديروز) وقت داريد تا با رقمي كه با هم توافق كرديم اين قرارداد رسما منعقد شود. گفتيم ما نه به مسكو مي‌آييم نه به كازان و قرارداد را در تهران و محل باشگاه منعقد مي‌كنيم. اگر موافق بوديد اعلام كنيد وگرنه اگر تا پنج‌شنبه بماند از نظر ما خاتمه يافته تلقي مي‌شود كه تا الان (ساعت 16 روز چهارشنبه) جوابي به ما نداده‌اند.

پنجشنبه|ا|8|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 179]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن